Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar alleen maar leuk vinden is niet goed genoeg meer. Ik moet overdonderd worden door iets zoals me maar 1 keer is gebeurd. De rest is simpelweg niet voldoende meer, ik stel nu onredelijke eisen, maar liever dat dan gaan voor iets waar ik niet 200% achtersta.
Dat van die rozengeur en manenschijn klopt niet, dat is natuurlijk een beeld in de eerste twee weken van verdomme alles zit goed, wat tof! Als ik heel eerlijk ben zie ik dan eigenlijk al scheurtjes als ik echt wil kijken. Maar natuurlijk wil je niet zo kijken als je net met iemand bent.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
iets begrijp ik niet tranceptor, je zegt altijd dat je overdonderd moet zijn door je vriendin, het moet 200 % kloppen en dit is je nog maar één keer overkomen ...
toch heb je om de paar maanden een nieuwe vriendin, het is altijd rozengeur en maneschijn ...iets klopt niet hé![]()
Ik zit nu in een periode dat ik zeg prima, tijd lang weer relatie(s) gehad, tijd voor een periode alleen. Ik vind het wel heel erg lekker eigenlijk zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het met je eens, maar waarom dat gezever van je dan dat je liever alleen bent?
nog een goede twee maanden en ze is erquote:
Mooi dat alles goed gaatquote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nog een goede twee maanden en ze is er, stuur ik je wel een fotootje hoor !!
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja maar jij kiest ze uit op psychische problemen.
Ik heb er nog wel eens normale tussen.![]()
Die ex heeft geen enkele reden om het te laten uitkomen. Maar goed, garanties heb je nooit nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Kuppie het volgende:
[quote]
Vergis je niet. Je ex weet er ook van. En je vrouw heeft ongetwijfeld, bewust of onbewust, een vermoeden.
Ik word juist verteerd door schuldgevoelquote:Dat zeg ik niet. Waarom zou je haar niet verdienen? Omdat je buiten de pot hebt gepist. Dat komt zo vreselijk vaak voor. Laat je niet tegenhouden door schuldgevoel.
Ik vind dat zo moeilijk. Het gaat er niet om dat we al kinderen hebben maar juist dat zij ze wel wil en ik pertinent niet. Dat was ook de reden dat we eigenlijk al half uit elkaar waren op een gegeven ogenblik. Maar ze heeft toch besloten voor mij te kiezen. Maar elke keer dat er iemand om ons heen zwanger wordt dan raakt dat haar echt diep. En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.quote:Laat haar dat beslissen.
De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.quote:Als je dat zeker weet, kies dan voor je ex. Life's too short.
Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstellingquote:Ik ben niet boos en ik voel me geen slachtoffer. Misschien dat je niet bewust BS verkoopt. Ik roep slechts op tot zelfreflectie. Je bent in de war.
elk advies is welkom nu, bedanktquote:Je bent geen zwijn. Ik snap je hang naar het uiten ervan. Ik zit voor dezelfde reden in dit topic. Ik geef je alleen het standpunt van de 'overkant'.
Ik zit je een beetje te dollen man. Ik heb er meerdere normale gehad: op twee na. Eén ervan is actief op dit forum, de ander heb ik al jaren niet meer gesproken. Het is maar hoe hoog je de lat legt en ik kan echt een meisje oprecht leuk vinden en daar een leuke relatie mee hebben hoor. Ik heb dat andere ook maar 1 keer ervaren, al achtervolgt het me soms. Neukertjes is weer wat anders in dit verhaal, ik praat niet van standaardneukertjes sorry, daar verplaats ik me niet in.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik er 1 heb... Lekkere redenatie... En welke normale heb jij er dan tussen? Wat versta je onder normaal. Ik zou mijn relatie voor geen goud willen omruilen. Ik zou haar niet eens een klein beetje veranderen als dat kon. Ik heb meer dan een jaar ik ben nog steeds onwijze verliefd, ik heb geweldige sex en ontzettend veel lol met dr. Dit zou ik nooit hebben gehad met die 30 standaard neukertjes.
Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat. Ik zorg er gewoon voor dat ik pas een relatie met iemand aanga die anders is dan de rest, die mijn leven verrijkt en wiens leven ik verrijk.
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen zo snel spreken van een relatie. Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een relatie van bv 2 maanden zal hebben en dat ie dan overgaat.
Ow sorry, ik hoopte je in mijn antwoord aan Kuppie ook meteen beantwoord te hebben. Daarin vermeldde ik dat ik dus niet zeker ben of dat het beste is om te doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef silverpearl het volgende:
Edpowers krijg ik nog een reactie?
Uit dat, naar beiden toe.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef EdPowers het volgende:
Ik word juist verteerd door schuldgevoelNaar beiden toe.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.quote:En ik ben bang dat ze spijt krijgt van die beslissing. Tuurlijk kun je zeggen dat ze daar zelf voor kiest, maar soms maak je een foute keuze. Maar ja, of het aan mij is om die voor haar te nemen?? Wie zegt dat ik het aan het juiste eind neemt.
Vertel haar wat je hier vertelt.quote:De ex is min of meer uit mijn leven verdwenen. Ze vond dat ik te lang draalde met kiezen. Nu wilde ze nog vrienden blijven maar ik kon het echt niet handlen dat ze a) niets meer voor me leek te voelen of dat ik elk geval niet toonde en b) dat ze sexdates heeft met allerlei hyena's op datingsites die misbruik maken van haar verdriet en onzekerheid.
Geen probleem.quote:Dat is zeer zeker waar. Sorry voor de foute veronderstelling
Daarom reageerde ik ook. Niet om mijn frustratie te uiten.quote:elk advies is welkom nu, bedankt
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef Kuppie het volgende:
Uit dat, naar beiden toe.
Zij moet die beslissing nemen. Jij niet voor haar, je mag haar alleen helpen. Maar je moet wel open kaart spelen. Anders neemt zij op foute gronden een beslissing. Dat kun je haar niet aandoen, dat verdient ze niet. Zeker niet omdat zij de keus voor jou heeft gemaakt.
Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.quote:Vertel haar wat je hier vertelt.
Mijn advies: wil je jezelf en haar recht in de ogen willen kijken toch maar moed verzamelen en doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef EdPowers het volgende:
Ik weet het, maar ik durf dat (nog) niet.
Vertel het dan alleen aan haar als je vrouw je dumpt nav het openhartig zijn. Anders heeft het ook geen zin voor jou.quote:Aan die ex? Die wil daar niets meer van weten. Ze zegt dat er nog nooit iemand is geweest die haar zoveel pijn heeft gedaan als ik door niet voor haar te kiezen. Nu doet ze heel afstandelijk tegen en ik ga er maar vanuit dat ze geen moer meer voor me voelt. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar, al hun gevoelens voor iemand verliezen. Ik blijf echt voor altijd iets voelen voor iemand.
Ja ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Dat ik ergens helemaal in geloof terwijl de ander dat niet heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ik zoiets dan aanvoel. Maja miss overschat ik mezelf. Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, en het meisje kan de relatie na twee maanden niet uitmaken, of beslis jij alleenJij kan er écht in geloven, maar van de tegenpartij ben je nooit zeker, zeker niet in het begin
Nieuwswaarde nul.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
Maja miss overschat ik mezelf.
Het is iig wel zo dat ik niet een relatie met een meisje aanga waar ik het heel erg leuk mee heb. Er moet wel iets heel speciaals zijn...
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft. Bijzonder betekent juist dat je een speciaal gevoel van de ander krijgt en dat krijg je naar mijn mening niet als zij niet hetzelfde heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nieuwswaarde nul.![]()
Jij kunt het heel bijzonder vinden zonder dat de tegenpartij er zo over denkt.
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik kan t me niet voorstellen dat ik het bijzonder heb met iemand en dat zij dat niet heeft.
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen verlangen naar een relatie om maar niet alleen te hoeven zijn. Mij overkomt t gewoon en doe niet aan relaties met domme neukertjes...
Als ze t niet inziet dan heeft ze dat niet. Zoiets voel je of voel je niet...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel maar ziet ze dat niet in of onvoldoende. Wat te denken van eerste relaties die uitgaan bijvoorbeeld waar toch wel een hele hoop goed zat maar door gebrek aan perspectief dat niet werd ingezien.
Ikzelf ben daar dan weer geen voorbeeld van, mijn eerste relatie sja...
Dan zou je er toch eerst voor moeten zorgen dat je wel vrienden/leven/hobbies krijgt,,,quote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ergens kan ik het me wel voorstellen, je komt na je werk s'avonds thuis in een leeg huis, dag na dag na dag. Je staat te koken en dan schep je je bord op en zit je weer alleen aan tafel... Dat soort dingen.
Mensen die verder geen leven/hobbies/vrienden hebben, ja dan is het erg leeg in huis. En vallen dat soort dingen op, want je hebt verder niks.
Ik heb er gelukkig geen last van en als ik alleen ben vind ik het heerlijkTijd gaat altijd snel en kom vaak tijd te kort, ben altijd bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |