T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beterquote:
In dit soort buien ga ik altijd op een of andere manier de Dijk citeren, vergeef me:quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter![]()
Zie het maar als een nieuwe kans op een betere relatie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter
Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef Tasje het volgende:
Het is net 3 maanden uit met mn ex, na een relatie van 3,5 jaar. Van mijn kant uit nog heel veel gevoel, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar omdat hij zo twijfelde aan ons..
Nu 3 maanden later verteld ie me dat ie een nieuwe vriendin heeft.![]()
Bam, een klap in mn gezicht zo hard als dat aankomt, terwijl ik al die tijd nog hoop heb gehad.
Ik voel me klote..![]()
(door) door te levenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Tasje het volgende:
Dankje, iemand enig idee hoe te "overleven"?![]()
Bij mn vorige lange relatie ( 4 jaar) hadden we dat allebei, maar toen waren we elkaar ook al aan het loslaten in de laatste paar maanden. Tot een maand terug zei mn laatste ex (niet dat ik er zoveel heb, maar even onderscheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.
Begrijpelijk dat het klote is, zeker als je nog hoop had... Sterkte joh![]()
Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..quote:dat we in de toekomst ooit nog wel bijelkaar zouden komen
Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:
[..]
Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..
Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
Ik kom wel een weekend opvullen... Help je mij meteen mee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:
Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
Ja dat heb ik ook, hij zegt wel dat ik heel veel voor hem betekend heb, en dat hij voor iemand anders nooit zoiets kan voelen als voor mij. Maar dat hij nu al van die gevoelens heeft, doet me echt heel veel pijn..quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...
Het ergste vind ik niet eens dat ze iets met een andere man doet, maar dat ze nu alweer bereid is om haar hart aan een ander te geven, dat doet gewoon pijn. Geeft me het gevoel dat ik niks betekend heb... (ook al beweerd ze zelf iets anders, maar goed)...
Het was een 'relatie' van 2 maanden en wel 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef paparia het volgende:
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk dus niet echt een carriere-move. Het voornaamste waar het mij om gaat is de nieuwe uitdaging en toch ook wel de gezelligheid.
Zou het zonde vinden als ik of zij het door de nieuwe situatue niet meer leuk vind.
En momenteel weet zij er trouwens ook nog niets van dat ik waarschijnlijk haar baas ga worden.
je bent iig niet de enigste met dat klote gevoel dat gevoel heb ik nu ook al een maand.. maja het komt wel goed!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef harrie1 het volgende:
tjonge de verhalen zijn ook allemaal het zelfde
ik dacht dat ik een maf was die dit soort gevoelens heb
maar blijkbaar zitten we toch allemaal met het zelfde gevoel
leeg jaloers twijfelend
ik kan het niet en wil het niet
maar blijkbaar zij wel
het doet me pijn heel veel pijn
maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben
ik wens iedereen sterkte die het lege gevoel hebben
ik weet nu hoe het voelt (klote)
ik baal
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent
sterkte
dude.. wil je dr terug? dan laat je haar met rust.. maak het haar niet moeilijk.. stel voor om dr te helpen wilt ze dat niet.. laat haar dan eventjes gaan.. als ze van je houdt.. roept ze je hulp wel in.. trust me ik heb dat ook vaak meegemaakt.. depri-vriendinnetje.. "ja ik weet het niet meer" laat een week niks van je horen en ze hangt jankend aan de foon te aske of je nog van dr houdt.. waarop jij verstandig reageerd.. Jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef _CoolZero_ het volgende:
*me meldt zich![]()
Keb 9 maand met haar gehad. Haar altijd ontzettend geprobeert te helpen; met haar gescheiden ouders, dat ze vroeger mishandeld en misbruikt is...
En nu? nu mag ik opzouten.. gaat het weer iets moeilijker met haar... moet ik weg![]()
![]()
Ze ziet er geen toekomst meer in zei ze net tegen mij aan de telefoon... Ookal houd ze wel van mij, maar ze weet niet hoe het verder moet![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voel ik me kut.. en ik WAS altijd zelf depressief, ik was er vanaf.. toen leerde ik haar kennen ging alles nóg beter met mij (en met haar eerst ook) nu is zij depressief.. kan ik haar wel helpen.. moet ik opzoutenna zoveel met elkaar gedeeld te hebben..
wat moet ik nu toch? Ik ben de weg nu zelf ook weer kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |