abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33955001
Koel. Ex aan de deur. Ze wilde weten hoe het met me ging( ). Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Toegeven; ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.

[ Bericht 24% gewijzigd door VD op 12-01-2006 00:09:06 ]
pi_33955692
tjonge de verhalen zijn ook allemaal het zelfde
ik dacht dat ik een maf was die dit soort gevoelens heb
maar blijkbaar zitten we toch allemaal met het zelfde gevoel

leeg jaloers twijfelend

vooral nu mijn ex (zins 3 maanden gescheiden) al weer een date heeft
ze heeft na jaren huwelijk blijkbaar geen problemen om 3 maanden na de scheiding weer een nieuwe liefde te zoeken

ik kan het niet en wil het niet
maar blijkbaar zij wel

het doet me pijn heel veel pijn

maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben

ik wens iedereen sterkte die het lege gevoel hebben
ik weet nu hoe het voelt (klote)

ik baal
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent

sterkte
pi_33955838
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
Koel. Ex aan de deur. Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Goed, ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.
blij voor je vd

hoelang was je relatie?
pi_33955926
Dankewol. Bijna drie jaar waarvan 1/3de samenwonend.
pi_33956034
en hoelang is het al uit?

ik 15 jaar samen 5 jaar getrouw
pi_33956097
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef harrie1 het volgende:
maar het doet me goed (stom he) dat er meer mensen zijn die dit klote gevoel hebben
Daar draait het om. Je voelt je niet alleen, je deelt je gevoel -sort of- met meerdere mensen. En we moeten er allemaal doorheen.

Ik wens je veel kracht Harrie. .
pi_33956253
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef harrie1 het volgende:
en hoelang is het al uit?
Acht maanden. Djeez. .
pi_33956254
dank je
we hebben nu nog een lat relatie maar ben bang dat het snel afgelopen is
zij een niueuwe liefde ik nog een jaar treurend toe kijken

bah
pi_33956408
Het scheelde voor mij wel dat ze niet direct een ander had. Denk dat ik het dat ook niet had gered om eerlijk te zijn. Nu had ik nog steeds hoop. .
pi_33956445
in 8 maanden is denk ik redelijk
maar ik wou dat ik het nu kon afsluiten (maar dat lukt niet)

ik heb al zitten denken om ruzie te maken dant maakt het misschien makkenlijker
maar tja we hebben 3 kids
1 van 5 en 2 van 3

k#t gewoon

nou ik ben blij te horen dat het bij jouw goed gaat
pi_33956528
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef VD het volgende:
Het scheelde voor mij wel dat ze niet direct een ander had. Denk dat ik het dat ook niet had gered om eerlijk te zijn. Nu had ik nog steeds hoop. .
hmmm klote hoop hebben en dan niet terug krijgen

maar begreep dat het het wel goed ging met je gevoel
pi_33956636
Best apart:

Afgelopen zaterdag had ik na twee (!) jaar voor het eerst echt met mijn eerste grote liefde afgesproken sinds het uit was gegaan (twee jaar geleden dus ). In de tussentijd heb ik andere vriendinnen gehad, vond ik andere meisjes leuk, kortom, doorgegaan met mijn leven. Waarom kon ik mezelf er dan niet toe aanzetten weer eens met mijn eerste grote liefde af te spreken?

Ik was bang om haar weer leuk te vinden, denk ik. Vooral omdat ik degene was die het toendertijd had uitgemaakt. Ik heb nog heel veel aan haar gedacht de laatste twee jaar. Ik zal met veel vragen over of ik er wel goed aan had gedaan het uit te maken, hoe het zou zijn als we nu nog een relatie zouden hebben etc etc. Kortom, ik was mezelf lekker aan het mindfucken.

Oftewel, pas als ik een keer echt weer met haar afsprak kon ik voor mezelf zien hoe en wat ik nog voor haar voelde, wat haar aanwezigheid met me deed, hoe ik me zou gedragen en wat ik zou denken. Dit zorgde ervoor dat ik haar afgelopen zaterdag dus voor het eerst weer bij me thuis had (in de afgelopen twee jaar soms wel tegengekomen in cafe's etc, nooit lang gepraat oid). Ik merkte dat ik, hoewel ze nog behoorlijk hetzelfde was als toen we nog een relatie hadden, echt niets meer voor haar voelde . Ik zal je eerlijk bekennen: dat luchtte me best op.

Omdat ze mijn eerste was zal ik altijd van haar blijven houden en in mijn hart houden. Maar liefde roest wel, heb ik gemerkt.
pi_33956792
quote:
zekers als ik lees dat het wel een jaar duurt voor je je weer een beetje lekker voelt
en er over heen bent
Nee, dat is persoonlijk en voor iedereen anders, Harrie. Voor hetzelfde geld doe jij er een half jaar over.

Kop op, ook jij zal weer iemand vinden.
pi_33956866
hee Roeni3 lekker hoor

lijkt me nu een heerlijk gevoel

je eerste liefde vergeet je nooit nee
mijn eerste liefde weet ik ook nog
en zal ik nooit vergeten

maar toch lekker voor je
pi_33956872
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef harrie1 het volgende:
in 8 maanden is denk ik redelijk
maar ik wou dat ik het nu kon afsluiten (maar dat lukt niet)
Ik zal het nooit helemaal af kunnen sluiten. Mijn deur zal áltijd op een kier staan. Ik ga er alleen niet meer actief op af. Het is goed zo. Ze is gelukkig. Dat is alles wat ik wil.
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef harrie1 het volgende:
nou ik ben blij te horen dat het bij jouw goed gaat
Thanks. En op een één of andere dubieuze manier kom jij hier ook weer uit. .
pi_33956945
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef harrie1 het volgende:
hmmm klote hoop hebben en dan niet terug krijgen
Hoop doet leven. So it seems.
pi_33956960
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nee, dat is persoonlijk en voor iedereen anders, Harrie. Voor hetzelfde geld doe jij er een half jaar over.

Kop op, ook jij zal weer iemand vinden.
ja mijn hersenen weten ook wel dat ik ooit weer een nieuwe vriendin zal krijgen
maar mijn hart zegt nee nooit iemand anders

ik hoop dit klote gevoel nu toch een beetje te kunnen minderen
maar het lijkt wel alleen maar erger te worden
pi_33957070
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef harrie1 het volgende:

[..]

ja mijn hersenen weten ook wel dat ik ooit weer een nieuwe vriendin zal krijgen
maar mijn hart zegt nee nooit iemand anders

ik hoop dit klote gevoel nu toch een beetje te kunnen minderen
maar het lijkt wel alleen maar erger te worden
Geef het de tijd.
pi_33957135
tja maar valse hoop werkt alleen maar problemen op
je zal verder moeten als zij niet wil
en als je dan hoop hebt blijf je wachten op niets

tijd heeld alle wonden
kon ik de klok maar vooruit spoelen
pi_33957177
Buh, mn ex (tis net 3 maanden over) vertelde me vanmiddag dat ze verliefd is op een ander... Ook nog iemand die ik ken. We hebben maar een jaar verkering gehad, maar het was heel erg intensief en emotioneel. Ik snap niet hoe ze nu al weer iemand kan vertrouwen en zich kwetsbaar kan opstellen...

Beetje klap in mn gezicht
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:05:58 #271
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33957243
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
Koel. Ex aan de deur. Was gezellig. Maar dat is dan ook alles. Het roept geen kansloze emoties meer op. Goed, ik hou nog verschrikkelijk veel van dat kind maar daar houdt het ook op. Ik kan/mag er niets mee. Over.
Goedzo VD
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33957313
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef dewitteparel het volgende:
Buh, mn ex (tis net 3 maanden over) vertelde me vanmiddag dat ze verliefd is op een ander... Ook nog iemand die ik ken.

Beetje klap in mn gezicht
tja en dan heb je het gevoel dat hij zich er tussen heeft gewringt
een beetje lopen stoken
je heb waarschijnlijk nu een hekel aan hem

tja een bekend gevoel

klote voor je
ik leef met je mee in de zelfde zooi

sterkte gewenst

ik ga zo maar eens naar bed
kan ik daar verder treuren en janken
pi_33957433
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef harrie1 het volgende:

[..]

tja en dan heb je het gevoel dat hij zich er tussen heeft gewringt
een beetje lopen stoken
je heb waarschijnlijk nu een hekel aan hem

tja een bekend gevoel

klote voor je
ik leef met je mee in de zelfde zooi

sterkte gewenst

Nee ik verwijt hem niks. Haar ook niet. Maar het is gewoon kut.
Jij ook sterkte en slaap desalniettemin lekker..
pi_33957609
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Nee ik verwijt hem niks. Haar ook niet. Maar het is gewoon kut.
Jij ook sterkte en slaap desalniettemin lekker..
zal een nacht worden met 10x wakker worden en afvragen waarom???

maar bedankt
pi_33957655
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef harrie1 het volgende:
Jup. Gooi het er maar uit.

Sterkte. .
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:18:40 #276
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33957964
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef VD het volgende:

Jup. Gooi het er maar uit.
T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter
And know what you want,
pi_33958363
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:

[..]

T'is een fase waar je, helaas, doorheen moet... maar uiteindelijk wordt het echt allemaal beter
In dit soort buien ga ik altijd op een of andere manier de Dijk citeren, vergeef me:

wanhoop niet, wanhoop niet
straks is het allemaal weer anders
en misschien wel beter dan ooit
dus wanhoop niet
wanhoop nooit
pi_33959058
Het is net 3 maanden uit met mn ex, na een relatie van 3,5 jaar. Van mijn kant uit nog heel veel gevoel, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar omdat hij zo twijfelde aan ons..
Nu 3 maanden later verteld ie me dat ie een nieuwe vriendin heeft.
Bam, een klap in mn gezicht zo hard als dat aankomt, terwijl ik al die tijd nog hoop heb gehad.
Ik voel me klote..
pi_33959070
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef -Delta- het volgende:
Zie het maar als een nieuwe kans op een betere relatie. .
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:46:08 #280
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33959396
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef Tasje het volgende:
Het is net 3 maanden uit met mn ex, na een relatie van 3,5 jaar. Van mijn kant uit nog heel veel gevoel, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar omdat hij zo twijfelde aan ons..
Nu 3 maanden later verteld ie me dat ie een nieuwe vriendin heeft.
Bam, een klap in mn gezicht zo hard als dat aankomt, terwijl ik al die tijd nog hoop heb gehad.
Ik voel me klote..
Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.
Begrijpelijk dat het klote is, zeker als je nog hoop had... Sterkte joh
And know what you want,
pi_33959885
Dankje, iemand enig idee hoe te "overleven"?
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:00:50 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33960066
Adem blijven halen en erdoorheen gaan. Proberen niet al te veel erin te blijven hangen maar probeer het ook niet te negeren... dat heeft toch geen zin.
pi_33960105
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Tasje het volgende:
Dankje, iemand enig idee hoe te "overleven"?
(door) door te leven
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:04:07 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33960198
Afleiding zoeken, proberen niet al te veel alleen te zijn (bijvoorbeeld in weekenden) etc. etc.
pi_33960239
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Het lijkt wel of in elke "oude relatie" één van de 2 snel een nieuwe relatie begint of iig aan het daten is, en dat de ander dat altijd zo moeilijk vind.
Begrijpelijk dat het klote is, zeker als je nog hoop had... Sterkte joh
Bij mn vorige lange relatie ( 4 jaar) hadden we dat allebei, maar toen waren we elkaar ook al aan het loslaten in de laatste paar maanden. Tot een maand terug zei mn laatste ex (niet dat ik er zoveel heb, maar even onderscheid ) dat we in de toekomst ooit nog wel bijelkaar zouden komen. Afgelopen zondag verteld ze me resoluut dat ze over me heen is en dat het nooit iets meer wordt (bang, klap 1) en dan vandag dat ze verliefd is op iemand anders (hoppa nummer 2). Gelukkig is er bier...
pi_33960420
quote:
dat we in de toekomst ooit nog wel bijelkaar zouden komen
Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..

Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
pi_33965050
In het begin van dit topic heb ik gepost dat het uit was en dat mijn ex helemaal gek was geworden.. Na 2,5 weken niet meer samen te zijn hebben we een heel lang gesprek gehad, samen met een vriend van me die altijd al hielp met onze ruzies. Het lijkt weer de goede kant op te gaan, ze heeft nog even de tijd nodig om het een en ander een plek te geven, en wil dan opnieuw met 'ons' beginnen..

Aan de ene kant voelt het goed, dit is wat ik wil. Maar aan de andere kant heb ik nog twijfels..
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_33965285
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:

[..]

Precies zo hier, niet in die woorden maar toch hoop je erop..

Ben iig wel bezig met doorgaan, en doorleven. Alleen thuis zitten doe ik wel, maar dat komt dat ik op mezelf woon..
Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...
Het ergste vind ik niet eens dat ze iets met een andere man doet, maar dat ze nu alweer bereid is om haar hart aan een ander te geven, dat doet gewoon pijn. Geeft me het gevoel dat ik niks betekend heb... (ook al beweerd ze zelf iets anders, maar goed)...
pi_33965327
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef Tasje het volgende:
Ik kom wel een weekend opvullen... Help je mij meteen mee.
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:06:47 #290
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_33965430
zowzow, een hele drukte hiero veroorzaakt.

Ik zal kort samenvatten wat er na me laatste berichtgeving allemaal gebeurt is

Na een tijdje over koetjes en kalfjes te hebben gesproken, kwam het moment aan..

goh, ik krijg berichten dat je buiten de deur snoept.....
geen echte lichamelijke reactie, alleen wel complete consternatie... Hij wist direct waar ik op doelde, maar hij verzekerde me dat er niks gebeurt was en niks ging gebeuren.

*knip* lang stuk prive mail maar als je intresse hebt

Ik ben ervan overtuigd dat me vriend niet vreemd is gegaan, het lijkt erop dat de vermeende vreemdganger een erg rijke fantasie heeft.

conclusie, we zijn er achter gekomen dat wij een setje zijn, we passen goed bij elkaars gordijnen en belangrijkste is, we are in love, because we are the lucky ones

ik zal ens in een rustig moment dit hele topic doorspitten,

bedankt voor alle steun, positief of negatief

en voor de hetreo's die het ens willen proberen, just ask en ga niet zo kinderlijk reageren
Starbucks, waar blijf je
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:03:35 #291
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_33967758
Tja ik heb ook maar een vraagje. Ik heb dus een ex, we waren 2 maanden samen en das alweer 2 jaar geleden. Heb haar echt helemaal los kunnen laten en ben nu weer in een nieuwe relatie.
Waar ik nu echter mee zit:
Ik heb de mogelijkheid om bij mijn vereniging een nieuwe functie op me te nemen.
Grote vereniging, zit nu op een afdeling met 30 man. En ik krijg de mogelijkheid om een eigen afdeling te leiden met 4 medewerkers. Nu is het zo dat mijn ex werkzaam is op die afdeling. Ik heb haar destijds vaak meegenomen en zodoende is ze eigenlijk bij die afdeling beland.
Nu zou ik echter haar baas worden.
Tja voor mijzelf vind ik het niet zo'n probleem dat ik zelf kan inschatten. Spreek haar eigenlijk nooit meer en ben gelukkig met een ander. Maar toch denk ik af en toe nog eens terug aan die tijd met haar. En weet niet hoe zij daarover denkt.

Hoe ga ik zoiets aanpakken?
pi_33968121
Niet?
Je hebt haar toch los gelaten? Hup, aan het werk dan. Kies maar eens voor jezelf. .
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:44:55 #293
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_33968949
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk dus niet echt een carriere-move. Het voornaamste waar het mij om gaat is de nieuwe uitdaging en toch ook wel de gezelligheid.
Zou het zonde vinden als ik of zij het door de nieuwe situatue niet meer leuk vind.
En momenteel weet zij er trouwens ook nog niets van dat ik waarschijnlijk haar baas ga worden.
pi_33969173
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:51 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar je hebt ook weinig keus in pinrcipe naast doorgaan...
Het ergste vind ik niet eens dat ze iets met een andere man doet, maar dat ze nu alweer bereid is om haar hart aan een ander te geven, dat doet gewoon pijn. Geeft me het gevoel dat ik niks betekend heb... (ook al beweerd ze zelf iets anders, maar goed)...
Ja dat heb ik ook, hij zegt wel dat ik heel veel voor hem betekend heb, en dat hij voor iemand anders nooit zoiets kan voelen als voor mij. Maar dat hij nu al van die gevoelens heeft, doet me echt heel veel pijn..
pi_33973879
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef paparia het volgende:
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk dus niet echt een carriere-move. Het voornaamste waar het mij om gaat is de nieuwe uitdaging en toch ook wel de gezelligheid.
Zou het zonde vinden als ik of zij het door de nieuwe situatue niet meer leuk vind.
En momenteel weet zij er trouwens ook nog niets van dat ik waarschijnlijk haar baas ga worden.
Het was een 'relatie' van 2 maanden en wel 2 jaar geleden?

Vrouwen zijn na een week al over je heen, ze zal het prima vinden.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33982553
het beste is om niet te weten wat een ex allemaal doet en met wie. Bespaart een hoop pijn.
Ik heb mijn ex verzocht mij niet te vertellen als hij date/nieuwe relatie krijgt. Voorlopig niet iig.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:54:42 #297
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_33985780
*me meldt zich

Keb 9 maand met haar gehad. Haar altijd ontzettend geprobeert te helpen; met haar gescheiden ouders, dat ze vroeger mishandeld en misbruikt is...

En nu? nu mag ik opzouten.. gaat het weer iets moeilijker met haar... moet ik weg
Ze ziet er geen toekomst meer in zei ze net tegen mij aan de telefoon... Ookal houd ze wel van mij, maar ze weet niet hoe het verder moet

Wat voel ik me kut.. en ik WAS altijd zelf depressief, ik was er vanaf.. toen leerde ik haar kennen ging alles nóg beter met mij (en met haar eerst ook) nu is zij depressief.. kan ik haar wel helpen.. moet ik opzouten na zoveel met elkaar gedeeld te hebben..

wat moet ik nu toch? Ik ben de weg nu zelf ook weer kwijt
Whoehhhh.. is da van mij?? ^^ Whoeiii!!
pi_33991951
quote:
tjonge de verhalen zijn ook allemaal het zelfde
ik dacht dat ik een maf was die dit soort gevoelens heb
maar blijkbaar zitten we toch allemaal met het zelfde gevoel

leeg jaloers twijfelend

ik kan het niet en wil het niet
maar blijkbaar zij wel

het doet me pijn heel veel pijn

ik wens iedereen sterkte die het lege gevoel hebben
ik weet nu hoe het voelt (klote)

ik baal
en er over heen bent

sterkte
je bent iig niet de enigste met dat klote gevoel dat gevoel heb ik nu ook al een maand.. maja het komt wel goed! suc6!!
pi_33992215
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef _CoolZero_ het volgende:
*me meldt zich

Keb 9 maand met haar gehad. Haar altijd ontzettend geprobeert te helpen; met haar gescheiden ouders, dat ze vroeger mishandeld en misbruikt is...

En nu? nu mag ik opzouten.. gaat het weer iets moeilijker met haar... moet ik weg
Ze ziet er geen toekomst meer in zei ze net tegen mij aan de telefoon... Ookal houd ze wel van mij, maar ze weet niet hoe het verder moet

Wat voel ik me kut.. en ik WAS altijd zelf depressief, ik was er vanaf.. toen leerde ik haar kennen ging alles nóg beter met mij (en met haar eerst ook) nu is zij depressief.. kan ik haar wel helpen.. moet ik opzouten na zoveel met elkaar gedeeld te hebben..

wat moet ik nu toch? Ik ben de weg nu zelf ook weer kwijt
dude.. wil je dr terug? dan laat je haar met rust.. maak het haar niet moeilijk.. stel voor om dr te helpen wilt ze dat niet.. laat haar dan eventjes gaan.. als ze van je houdt.. roept ze je hulp wel in.. trust me ik heb dat ook vaak meegemaakt.. depri-vriendinnetje.. "ja ik weet het niet meer" laat een week niks van je horen en ze hangt jankend aan de foon te aske of je nog van dr houdt.. waarop jij verstandig reageerd.. Ja maak je niet onnodig druk! suc6
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:50:09 #300
38039 Katana
Snoekduiker
pi_34001002
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door Katana op 13-01-2006 22:50:39 ]
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: