Nee die heb ik inderdaad gelukkig niet gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste regel bevat anders ook een redelijke spoiler die niet tussen spoilertags staat. Maar gelukkig heb je daar overheen gelezen, en ik raad je aan het niet proberen terug te lezen.
Jin zei "others", dus je weet niet of het The Others zijn, maar het zijn iig wel others.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Coolgoza het volgende:
Leuk dat je die screenshots 'the others' mee geeft, maar waar heb jij vernomen dat dit the others zijn?
Wie zijn het anders? Ze horen in ieder geval niet tot de groep van het vliegtuig dus het zijn wel degelijk 'anderen' op dat eiland. En inderdaad, Jin zei het ook toen hij Sawyer en Michael weer tegenkwam aan de kust.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Coolgoza het volgende:
Leuk dat je die screenshots 'the others' mee geeft, maar waar heb jij vernomen dat dit the others zijn?
misschien is het geen haaiquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond de aflevering een beetje tegenvallen. Ik had trouwens het 'merk' op de haai niet gezien. Hoe kan zowiezo een merk zo duidelijk op een haai staan, beetje 'nep' hoor..![]()
ja! dat wou ik zien!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat dacht je van The Others?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
Het is Miami. Kans is dus grootquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef Xurk het volgende:
en is er gewoon een dikke winkelcentrum daar ergens
Miamiquote:
voor mij is het hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2005 01:24 schreef Arjan het volgende:
[..]
MiamiBij mijn weten wordt het gefilmd op Oahu (Hawaii). Maar daar zijn ook winkelcentra
quote:Lost, which is filmed entirely on location in Hawaii, is from Touchstone Television.
Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...quote:Op zondag 25 december 2005 10:45 schreef Smittend het volgende:
Zou die haai een van de experimenten zijn van de crew van Rousseau? ( die ijsbeer dan misschien ook wel)
wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?quote:Op zondag 25 december 2005 10:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...
Bovendien weet ik wel zeker dat Rousseau en co niet bij Dharma hoorden en die haai zeker wel, getuige dat 'merk' op de staart...
Overigens komt voor jullie volgende week de laatste aflevering, se2ep3 is een van de meest onthullende afleveringen van het seizoen, helaas stopt de uitzending daarna...
Nee, er komt as vrijdag (dat is de 30e?) Episode 03: Orientation en daarna komt een serie over een vrouw die met God kan praten. Ik neem aan dat ze die voorlopig uit gaan zenden totdat ze bij ABC verder dan 9 afleveringen zijn...quote:Op zondag 25 december 2005 10:54 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?
Ik neem dus aan dat er nog 2 afleveringen komen voordat Medium begint.quote:Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium.
Medium ja, dat was het. De eerste aflevering komt op 6 januari om half 10, geen Lost meer dusquote:Op zondag 25 december 2005 11:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat er nog 2 afleveringen komen voordat Medium begint.
Ik was in het begin ok wat verward, maar achteraf gezien vond ik het wel origineel en goed voor de afwisseling. Ik was na de aflevering van vorige week toch wel benieuwd wat er met Kate en Locke gebeurd was in dat onderaardse gebouw-ding.quote:Op zondag 25 december 2005 02:49 schreef __Saviour__ het volgende:
In het begin snapte ik er niks van. Locke ging weer de schacht in enzo.
Maar het bleek het verhaal ineens vanuit een ander perspectief te zijn. Leuk gedaan.
Hoeveel afleveringen nog totdat Net5 er weer mee stopt? Dat was al bijna toch.
11 januari beginnen ze weer in Amerika, wanneer ze filmen weet ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Molluck, weet jij dan toevallig ook wanneer ze weer verder gaan met filmen? Dus wanneer komen de nieuwe afleveringen? Ik heb geen zin om in het US topic te gaan kijken/vragen want heb geen zin in spoilers(moet ep. 9 nog kijken).
Als het goed is zijn ze bezig met filmen maar in Amerika zijn de Holidays nog belangrijker dan hier, dus je kan je voorstellen dat het op het moment even stil ligt. Op 11 januari gaan ze weer verder, maar ik reken er niet op dat dat de laatste keer is dat het ff stilligt. Ik moet zeggen dat het niet echt leuk is om op deze manier een serie te volgenquote:Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Molluck, weet jij dan toevallig ook wanneer ze weer verder gaan met filmen? Dus wanneer komen de nieuwe afleveringen? Ik heb geen zin om in het US topic te gaan kijken/vragen want heb geen zin in spoilers(moet ep. 9 nog kijken).
Weet je hier ook meer van?quote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef Molluck het volgende:
En er zijn twee hoofdrolspelers opgepakt wegens dronkenschap, ik weet niet hoe dat is afgelopen maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer uitstel tot gevolg heeft...
Het is wel een mogelijke spoiler hoor...quote:
Spierziekte achtig iets meen ik...quote:Op zondag 25 december 2005 18:41 schreef SlimShady het volgende:
Hoe is die (lelijke) moeder van Walt eigenlijk overleden?
Jinquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
Voor Oceanic Air flight 815 ligt het wel op de route, maar dan zijn die Nigiriaanse drugs smokkelaars met hun kleine vliegtuigje wel een heel eind uit koers geraakt.quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef BtjeFlauw het volgende:
Het ligt naar mijn mening bij de Marshall Islands, maar coördinaatsgewijs weet ik dat niet precies...
Ligt wel op een redelijk logische plek (ivm het neerstorten van het vliegtuig).
[afbeelding]
Nou ben benieuwd... al meer bekend hierover?
Ergens in Micronesië, onstellend veel eilandjes.quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef BtjeFlauw het volgende:
Even een vraagje en tevens tvp... Is er al meer informatie over de nummers als coördinaten? Las op een weblog een theorie over een eiland op de coördinaten: 4.815 Lat., 162.342 Lon. Schijnt ook echt een eiland te liggen. Aangezien ik dit forum nog niet zo lang volg, ben ik benieuwd wat hier over bekend is.
Het ligt naar mijn mening bij de Marshall Islands, maar coördinaatsgewijs weet ik dat niet precies...
Ligt wel op een redelijk logische plek (ivm het neerstorten van het vliegtuig).
[afbeelding]
Nou ben benieuwd... al meer bekend hierover?
815 is de vlucht, die vertrok aan gate 23, ik kan alleen nergens een relevante 4, 16 en 32 vandaan halen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ze doen inderdaad erg veel met getallen. Dat vluchtnummer, die reeks en het getal 23 zie je erg veel. Ben benieuwd wat dat allemaal te betekenen heeft.
Misschien komen we dat nog te weten? Misshcien hebbne die cijfers iets te maken met de bunker van Desmond of met 'The Others'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
815 is de vlucht, die vertrok aan gate 23, ik kan alleen nergens een relevante 4, 16 en 32 vandaan halen...
quote:Los Angeles, the city where the plane was scheduled to land, was incorporated as a city of California on April 4.
quote:In Born To Run, there is a license plate in Kate's trunk from Michigan. Michigan is ranked the 8th most populated state.
quote:In Born To Run, there is a license plate in Kate's trunk from Michigan. Michigan is ranked the 15th state by density.
quote:Hurley owned a sneaker company. The term sneaker was first used in 1916 by the US Rubber Company for the Keds brand, because rubber soles made the shoes quiet.
quote:In The Moth when Charlie shows up at Liam's house he is wearing a ring with the letters DS. D = 4th letter of the alphabet. S = 19th. 4 + 19 = 23.
quote:Four, eight, fifteen, sixteen, twenty-three, forty-two. If you count the letters in each spelled out number, it's 4 + 5 + 7 + 7 + 11 + 8 = 42
quote:Sun and Jin are Korean. The Republic of Korea was established on August 15th (815), 1948
Ja, die lijst is volgens mij deels gemaakt door gekken die niets te doen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef Eveli het volgende:
Djees, sommige van die dingen zijn wel érg ver gezocht.
Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ze lieten zoveel zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:31 schreef Arjan het volgende:
[..]
Er circuleert ook al een plattegrond van de bunker over het net, degene die die heeft gemaakt wordt ook al voor gek uit gemaakt.
koop jij dvd's. of kom je illegaal aan je materiaal?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is ook verslaafd geraakt aan lost.
Seizoen 1 in 5 dagen gekeken.
Nu bezig om bij te komen met seizoen 2 geweldige serie zeg![]()
kan meekomen in het rijtje 24 en the Sopranos. Alhoewel het appels en peren zijn. Maar snel dit topic weer uit want jullie zijn wel iets verder.
alles orgineelquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef 9christensen het volgende:
[..]
koop jij dvd's. of kom je illegaal aan je materiaal?![]()
Zéker doenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef Arjan het volgende:
en ik denk dat ik ep 4 ook nog een keer ga herkijken voor de referentie.
Ik ben er nog niet aan toegekomen [DVD 7], maar klinkt goedquote:Het ontstaan van LOST
Voor de crash
LOST: op locatie
LOST@comicon
Welcome to Oahu - Achtergrondreportage van de pilot "The Making Of"
De talenten van Matthew Fox
Niet eerder vertoonde scènes
... en nog veel meer!
De bloopersquote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef CarOnline het volgende:
En natuurlijk bloopers
Ben gek op bloopers!![]()
Ik vond de extra's best veel en leuk. Viel me iig niet tegen
Hee dat zijn spoilers!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De bloopersIk had me al voorgesteld dat acteurs tijdens het rennen door de bossen af en toe wel hard moesten vallen.. maar sommigen vallen wel zo leuk en hard op hun muil
![]()
dat is de eerste die ik heb gezien. heb helaas de eerste drie gemist... een collega wees me op Lost en oh wat ben ik haar daar dankbaar voorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:57 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zéker doenep 4 is één van mijn favorieten van seizoen 1
Dat is een Locke-centric episode en het heet "Walkabout".
mja, dan zetten we -winterstop- in de titel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Xurk het volgende:
Volgende week is er geen Lost![]()
Wel overmorgen![]()
Nee morgen al!!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Xurk het volgende:
Volgende week is er geen Lost![]()
Wel overmorgen![]()
Ik herken het. Mijn broer en vader zaten altijd op me te vitten als ik weer over Lost begon. Mijn vader zei altijd: 'Je bent zelf Lost, Lost in je hoofd dat je dat programma leuk vindt!'. Maar gisteravond had ik beneden de DVD opgezet en wie kwam er ineens bij zitten zonder iets te zeggen, mijn vader! Hij heeft een hele aflevering meegekeken, zonder ook maar eens weg te lopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef Foeske het volgende:
Ik ben wel blij dat ik hier met jullie lekker over Lost kan kletsen. Niemand van familie, vrienden of huisgenoten kijkt het ook... Ik snap het echt niet, ze weten niet wat ze missen! Gelukkig kan ik hier m'n ei kwijt, en krijg ik ook dingen te horen die ik steeds mis. Ben nog steeds niet goed in het oppikken van die stille hints, al had ik wel door dat Walt die ijsbeer kreeg, dat vond ik al goed van mezelf![]()
Morgen
![]()
En ik wil ook de dvd![]()
Voegt dat boek nog wat toe?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef inasras het volgende:
ik zou de lost dvd box krijgen met kerst maar hij was overal uitverkochtNu nog steeds, want er was een fout in de productie ofzo waardoor het wat langer duurt allemaal..
Dus moet nog een paar weekjes wachten...
![]()
Ik heb om mezelf te troosten maar het boek The Lost Chronicles gekocht..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef whisko het volgende:
Die vriendin van Locke lijkt veel op Peggy uit married with children.
Dat is der ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef whisko het volgende:
Was te verwachten.
Die vriendin van Locke lijkt veel op Peggy uit married with children.
Och... die zal wel net zoveel wazige dingen meegemaakt als de hoofdrolspelers - die moet ze gewoon even leren vertrouwen en dan laat ze ze er heus wel weer uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte... En fuck die tailie bitch
Volgens mij zijn ze bij de opnames van de volgende episode te laat geweest met drukken. De complete set is dus ontploft vandaar "Medium" volgende week. Het verhaal gaat dat de geesten uit de eerste aflevering (van Medium) dan ook de castleden van "Lost" zijn....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he
Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarringquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Och... die zal wel net zoveel wazige dingen meegemaakt als de hoofdrolspelers - die moet ze gewoon even leren vertrouwen en dan laat ze ze er heus wel weer uit
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarring![]()
Vond ik zo stom he, gaat Jack wachten totdat de 4 minuten bijna voorbij zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he
Volgens mij is het niet dezelfde groep die Walt heeft ontvoert. Die zaten op een mooi rubber bootje en hadden ook pistolen. Deze kwamen met een stel knotsen aanlopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
Dat dacht ik dus ook! En logisch dat ze zo reageren, zo zou "onze" groep overlevenden ook reageren, denk ik zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
Nee, denk ook dat die groep de groep van Danielle is?? Dus die bij die "Kelvin" hoorde waar Desmond het over had....?? Misschien is Danielle op een of andere manier buiten die groep gevallen? Dacht zij dat ze allemaal dood waren of ziek? Maar hebben ze overleefd en werden gek? (mag ook wel na 16 jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet dezelfde groep die Walt heeft ontvoert. Die zaten op een mooi rubber bootje en hadden ook pistolen. Deze kwamen met een stel knotsen aanlopen.
Euhmmmm Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:
Misschien al eerder opgevallen dat de serie getallen bij elkaar opgeteld 108 is. (4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108)
Wat doet Net 5 mis dan? Ze lopen maar iets van twee maandjes achter op Amerika, dat vind ik tamelijk netjes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:
Net5 bedankt alvast!
Misschien al eerder opgevallen dat de serie getallen bij elkaar opgeteld 108 is. (4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108)
Ik heb het al op meer fora en blogs langs zien komen maar ook over een wiskundige 3 hoeks matrix waarin deze reeks van belang is.
Durf alleen de site niet meer te bezoeken ivm spoilers.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef haarb0l het volgende:
[..]lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begint het weer @ NET5? Weet iemand dat?
Ik vond die 540 dagen die het filmpje noemde ook al verdacht (want = 108 * 5).quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:
Net5 bedankt alvast!
Ik heb het al op meer fora en blogs langs zien komen maar ook over een wiskundige 3 hoeks matrix waarin deze reeks van belang is.
Durf alleen de site niet meer te bezoeken ivm spoilers.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...
omg... me =quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef Arjan het volgende:
[..]
![]()
Of je let even goed op als Medium wordt aangekondigd op Net5. Patricia Arquette speelt niet eens in Lost.
Katey Segal daarnetegen wel
Volgens mij maakte hij een geintje hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een geintje hoor...![]()
Ja, maar zo erg vind ik dat niet. Medium lijkt me ook wel een spannende serie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef Arjan het volgende:
Maar ff back ontopic: Ik verwacht dat Net5 Lost pas in het nieuwe TV-seizoen verder gaat uitzenden. Vet promoten tijdens de zomervakantie, en dan eerst nog de afleveringen 0 t/m 3 van seizoen 2 uitzenden voor de nieuwkomers.
Daarna lopen ze een heel seizoen achter op ABC zodat ze wat meer flexibiliteit hebben. Best jammer eigenlijk. Ik denk dat Net5 deze serie commercieel zeer efficient wil gaan uitmelken...
Wow, heavy shit...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een geintje hoor...![]()
Denk jequote:Op dinsdag 27 december 2005 07:53 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Voor Oceanic Air flight 815 ligt het wel op de route, maar dan zijn die Nigiriaanse drugs smokkelaars met hun kleine vliegtuigje wel een heel eind uit koers geraakt.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Mijn theorie is dus dat er ergens een soort "wormhole" is, of "time-shift" heeft plaatsgevonden...
Het is echt veel te ver gezocht. Het is een code en om het mysterieuze erin te houden worden ze (de nummers) overal in verwerkt.quote:
OMFG!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Denk je?
Als je op die Coordinaten van de Marshall Islands in de Pacific een gat zou graven naar de andere kant van de wereld... waar kom je dan uit?
Juist... in Nigeria!
[afbeelding]
zie deze site:
http://grad.icmc.usp.br/~cipriani/bighole.php?lang=en
Mijn theorie is dus dat er ergens een soort "wormhole" is, of "time-shift" heeft plaatsgevonden...
Hehehe, wat een sitequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Denk je?
Als je op die Coordinaten van de Marshall Islands in de Pacific een gat zou graven naar de andere kant van de wereld... waar kom je dan uit?
Juist... in Nigeria!
[afbeelding]
zie deze site:
http://grad.icmc.usp.br/~cipriani/bighole.php?lang=en
Mjah, dat zou inderdaad een theorie kunnen zijn. Alleen denk ik niet dat het iets te maken heeft met de Marhall-Islands. Artzt had al gezegd dat ze naar het zuiden toe alleen maar in Antarctica terecht zouden komen, gebaseerd op de info die de piloot had gegeven in de pilot (dat ze 1000 miles off course waren).quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vindenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Rainboww het volgende:
Zie ook die mysterieuze Hanso Foundation:
http://www.thehansofoundation.org/
Projects >> Electromagnetic Research Initiative
Lost heeft anders wel een Emmy gewonnen voor beste Drama-seriequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef Arjan het volgende:
Sci-FiDan is the Sixth Sense zeker ook SF? Magoed, ik haak al af bij het woord drama
Danielle wist toch al voordat die lui van vlucht 815 neerstortten dat er anderen waren op het eiland?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:
[..]
quote:The book "The Third Policeman" by Flann O'brien had sold about 400 copies a year, since 1999. It has sold nearly 10,000 since it's brief appareance on the show on October 5, 2005.
Hey is dat niet...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Hey is dat niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 januari dacht ik? En dat is dat aflevering 10quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Het wordt echt steeds mysterieuzer. Het zal nog wel even duren voordat Net5 verder gaat.
Wanneer gaan de USA afleveringen eigenlijk door?
Ja, dat zie ik ook niet nee...quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
en die andere twee, want die komen me niet bekend voor??
OK, heb net even de source van die pagina bekeken en heb het wachtwoord te pakkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vinden
Onder The Hanso Life-Extension Project vind je een brief waarin ook een verborgen link zit naar een site waar je een password in moet voeren.
Onder Alvar Hanso kun je op het plaatje klikken en je krijgt dan een brief te zien. Verder zijn zowel op de subpagina Alvar Hanso en die brief schuifbalken aanwezig, er zit dus misschien nog ergens wat verborgen..
Kijken op eigen risico enzo![]()
In deze brief/fax en ook die andere die op de site te vinden is, wordt verwezen naar het eiland Zanzibar, voor de kust van Tanzania.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
http://www.thehansofoundation.org/
Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.
Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien.
Daar zat ik zelf ook aan te denken.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Rainboww het volgende:
Dus een 2e crash --> the others??
Is dat niet een beetje heel erg toevallig?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Rainboww het volgende:
Dus een 2e crash --> the others??
Lees dan de brief in die link, ze hebben het over een "other plane"..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:33 schreef SlimShady het volgende:
Is dat niet een beetje heel erg toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Ik wou net hetzelfde vragen, over Locke, wist ook niet meer of er nou al iets over zijn verlamming te zien was geweest... Ik raak zo de draad kwijt met al die flasbacks, weet heel de tijd niet meer wat nou bij wie wanneer was enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 19:55 schreef Lethe het volgende:
Even tussendoor,
is het nu al duidelijk hoe Locke verlamd is geraakt?
Want in de flashbacks van deze week is hij nog steeds niet verlamd
Hij schrok en wil zichzelf beschermen. Ook omdat mensen die boven leven ziek kunnen zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Foeske het volgende:
[..]
Maar niemand een theorie over Desmond en z'n gewapende opwachting op de nieuwkomers in zijn 'huis'?
En de informatie die je uit flashbacks krijgt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
Goed bedachtquote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Lethe het volgende:
Misschien een beetje vergezocht,
maar toen in Exodus, toen lieten ze die Black Rock zien, dat was toch een schip waar onderin het ruim ook slaven zaten? Wat nou als toen het schip gestrand was, die slaven zijn losgebroken en daar zijn blijven leven.
Ik moest daar eigenlijk gelijk aan denken toen ik die grote zwarte vent zag die idd gebrekkig Engels praatte.
Nu je dat zegt ja!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef SlimShady het volgende:
Ana-Lucia praatte met Jack en reisde indirect mee.
Wat ik mij dan afvraag is: Waarom en hoe sluitte ze vrede met die andere gasten?
Ja, dat is haar inderdaad. Ik wist eigenlijk altijd wel dat ook zij het zou overleven. Ze noemde namelijk ook nog in dat gesprek met Jack of hij misschien met haar wilde ruilen (wat de aanleiding daarvan was ben ik vergeten). En gewoon het feit dat er aandacht werd besteed aan dat gesprek tussen haar en Jack.. dan kan je het al raden.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nu je dat zegt ja!Volgens mij was zij dat inderdaad die Jack op het vliegveld tegenkwam en mee sprak! Damn, ik zie al die kleine dingen nooit....
Volgens mij is de Black rock uit 1600-nogwat. Een houten piratenschip zoals je het ook bij de Playmobil krijgtquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is die Black Rock eigenlijk? Dat lag er lang, of is dat het schip waarmee Rouseau strandde?
Welke aflevering was dat?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nu je dat zegt ja!Volgens mij was zij dat inderdaad die Jack op het vliegveld tegenkwam en mee sprak! Damn, ik zie al die kleine dingen nooit....
1 vd laatste uit seizoen 1. Weet niet precies welkequote:
1x23 Exodus (1)quote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
1 vd laatste uit seizoen 1. Weet niet precies welke..
Ow hehe ik dacht dat iedereen dat wel doorhadquote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
toen ze op de grond lag en ze lieten haar gezicht een beetje zien, wist ik het.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ow hehe ik dacht dat iedereen dat wel doorhad![]()
Opvallend dat het adres van die "Global Health Organization" hetzelfde is als die van de"World Health Organization" en dat de ziekte die in die brief genoemd word ook echt een probleem is (geweest) in Tanzania (linkje)quote:Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien.
Spoiler voor de mensen die de site van "The hanso foundation" nog niet gezien hebben en dit ook niet van plan zijn:quote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Lethe het volgende:
Misschien een beetje vergezocht,
maar toen in Exodus, toen lieten ze die Black Rock zien, dat was toch een schip waar onderin het ruim ook slaven zaten? Wat nou als toen het schip gestrand was, die slaven zijn losgebroken en daar zijn blijven leven.
Ik moest daar eigenlijk gelijk aan denken toen ik die grote zwarte vent zag die idd gebrekkig Engels praatte.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
Hopelijk is het straks het wachten waard, en worden de komende afleveringen weer wat leuker [voor mij dan].
Ik denk niet dat het dezelfde Helen is. Locke zal wel gevraagd hebben of hij haar Helen mocht noemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
En ik dacht altijd dat die Helen zo'n meisje was waarmee je belde om hitsig te doen over de telefoon, maar ze is dus gewoon een psychiatrist?? Dan snap ik niet waarom ze in Walkabout over de telefoon dingen zei zoals: "You're not a client, this isn't normal" en "I don't want you to get another $90 phone bill".
Dat zou hem pas echt tot het meest zielige persoon op het eiland makenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dezelfde Helen is. Locke zal wel gevraagd hebben of hij haar Helen mocht noemen.
Wel interessant dat er 3 zoons zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef Sportguy het volgende:
Wordt er nu nog wat meer duidelijk over dat geboren kind, was zo'n waarzegger die allerlei enge dingen zag en voorspelde...
Nu is het kind d'r en komt er nog geen ellende.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wel interessant dat er 3 2 zoons zijn.
Alex zoon dochter van Danielle Rousseau, Walt zoon van Michael en Aaron zoon van Claire.
http://www.lostpedia.com/wiki/Danielle_Rousseauquote:Had a son named Alex who was taken by the Others a week after he was born
hier is twijfel.quote:As she turns to walk away, Sayid asks who Alex is. In response, Danielle simply says, "Alex was my child," and walks away.
quote:She was forced to deliver the baby herself, and named the girl Alex.
OK. Maar toch weird.quote:One week after she gave birth, a pillar of black smoke appeared 5 km inland. One day later, her baby girl ‘Alex’ was abducted, by what she calls "The Others".
Ik denk juist dat er nog veel méér achter zit. Locke zei toch ook zoiets van "This was not what supposed to happen" ofzoiets. Lijkt toch juist dat hij wel meer weet over het hele gebeuren op het eiland, maar dat we dat later nog terug zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
Over het algemeen vond ik het eigenlijk niet zo'n leuke aflevering. Locke is altijd mijn favoriet geweest, juist omdat hij vroeger zo zielig was en nu zo stoer en mysterieus. Ik dacht echt dat hij een band had met het eiland, maar sinds hij het luik openheeft, blijkt dat hij ook maar 'gewoon' één van de overlevenden is, en wordt hij nu ook al in het heden keizielig neergezet [heel de tijd half janken en roepen dat het niet zo moest gaan, en nu ook al op de knop willen drukken voor de rest van zijn leven, zonder échte reden].
Op dit moment staat er op diezelfde site:quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef SlimShady het volgende:
Had a son named Alex who was taken by the Others a week after he was born
http://www.lostpedia.com/wiki/Danielle_Rousseau
quote:Had a daughter named Alex who was taken by the Others a week after he was born
Ik hoop dat die allebei inderdaad blijkt later, maar ik interpreteer zijn "This was not what was supposed to happen!" [beide keren, ook al bij de dood van Boone, waarbij hij licht zag schijnen door het luik, wat ook al niets met hem te maken hadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:04 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er nog veel méér achter zit. Locke zei toch ook zoiets van "This was not what supposed to happen" ofzoiets. Lijkt toch juist dat hij wel meer weet over het hele gebeuren op het eiland, maar dat we dat later nog terug zien.
Net zoals met Desmond. Zou best kunnen dat we over een tijdje nog meer flashbacks krijgen die nog meer duidelijk maken.
Die zijn toch al een keer een nacht weggebleven met z'n tweeën... ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
- Shannon en Sayid hebben ook romantisch lopen doen
Volgens mij ook. Want dan komen ze teruglopen over het strand en dan loopt Jack naar ze toe om te vertellen dat Boone overleden is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:41 schreef Lethe het volgende:
[..]
Die zijn toch al een keer een nacht weggebleven met z'n tweeën... ?
Juist wel, dan kan je een beetje liefde en geborgenheid wel gebruiken lijkt me. Mensen gaan in zulke gevallen wel troost zoeken bij elkaar. Ik zou het in ieder geval wel weten als ik daar zatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor de rest hoeft het voor mij allemaal niet romantisch te worden, ik bedoel.. je zit op een eiland, er worden mensen gedood, ontvoerd, rare monsters etc etc etc. Dan ga je toch niet fijn romantisch doen met elkaar? Dan ben je toch gewoon doodsbang en wil je naar huis! Niets geen romantische gevoelens hoor.
Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Foeske het volgende:
[..]
Juist wel, dan kan je een beetje liefde en geborgenheid wel gebruiken lijkt me. Mensen gaan in zulke gevallen wel troost zoeken bij elkaar. Ik zou het in ieder geval wel weten als ik daar zat![]()
Helemaal mee eens. Nogal onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
Wat ik ook teleurstellend vond, was hoe het verhaaltje met Desmond verliep. Ik verwachtte intrigerende complotten tegen Jack ofzo, maar hij bleek daar gewoon gestrand te zijn tijdens zijn wereldreis en zo een imbeciel te zijn dat hij drie jaar lang om de 108 minuten op een knop ging drukken [hij heeft dus nooit langer dan anderhlaf uur geslapen]. Ook vond ik dat Jack wel érg hard tripte steeds in de aflevering, normaal gesproken ook niet echt zijn pakkie-an.
Katequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.
Maar vertel eens Foeske, wie en wat zou jij doen als jij daar was?![]()
Als ik een vrouw was koos ik ook voor Jackquote:
Ik zou heeeeeel dicht tegen Charlie aankruipenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.
Maar vertel eens Foeske, wie en wat zou jij doen als jij daar was?![]()
Jij gaat voor ruig en wildquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:23 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik zou heeeeeel dicht tegen Charlie aankruipen![]()
[afbeelding]
Omdat 'ie in dit topicdeeltje nog niet stond
![]()
Mocht Charlie even niet in de buurt zijn, dan volstaat Sawyer uiteraard ook![]()
T is een hobbit man..quote:
Hurley?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:31 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was koos ik ook voor Jack(Of hurley
)
En na *tig* keer dit geprobeerd te hebben, krijg ik nog niets te zien, het eerder genoemde wachtwoord werkt nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vinden
Onder The Hanso Life-Extension Project vind je een brief waarin ook een verborgen link zit naar een site waar je een password in moet voeren.
Onder Alvar Hanso kun je op het plaatje klikken en je krijgt dan een brief te zien. Verder zijn zowel op de subpagina Alvar Hanso en die brief schuifbalken aanwezig, er zit dus misschien nog ergens wat verborgen..
Kijken op eigen risico enzo![]()
Heb maar even gegoogled, want ik wist het niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:52 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor een tattoo Charlie heeft? Het is een tekst maar ik kon het niet lezen?
Ik moest die aflevering nog zien waar hij z'n drugs aan Mr Locke geeft, vandaar deze vraag
zou heel goed kunnen. want een fout kan het niet zijn hequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb de DVD =P Alleen de audiocommentaren nog niet geluisterd. Maar hoe kan het dan dat de tattoo ineens aan de andere arm zat? Echt spiegeleffect ofzo?
Het was ook echt vreemd. Zal eens kijken welke aflevering het nou was.. maar dan is hij een tas aan het inpakken ofzo.. en dan de volgende screen zit zijn tattoo ineens aan de andere arm. Screen verder weer niet. Het is vrij duidelijk, dus ik vond dat wel raar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen. want een fout kan het niet zijn he![]()
of het moet een neppe zijn.
Oh oke bedankt. Ik kon het steeds niet lezen was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Foeske het volgende:
[..]
Heb maar even gegoogled, want ik wist het niet meer![]()
Er staat: "Living is easy with eyes closed" en dat is een regel uit het liedje 'Strawberry fields forever' van the Beatles
Maar 't is Dominic's tattoo en dus niet echt 'lost' gerelateerd...
Voor de Grote Beer mist ie wel een paar sterretjes....lijkt wel een beetje op de Kleine beer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb ergens hele theorieën gelezen over het spiegelthema in Lost.
Het achteruit (in spiegelbeeld) praten van Walt werd gebruikt als voorbeeld, maar er waren ook tientallen screenshots waaruit bleek dat het beeld gespiegeld was (bijvoorbeeld Jacks tatoeages, of littekens die gespiegeld waren). Daarmee werd dan beweerd dat daaruit bleek dat ze in een andere dimensie waren wat een spiegelbeeld is van onze dimensie oid.
Het enige plaatje wat ik nog kon vinden is deze, wat moet lijken op het spiegelbeeld van de Grote Beer.
Ik denk dat het gewoon door de editors gedaan is omdat het er beter uitziet op tv.
Yepquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
Volgens mij Serie 2 Aflevering 3.
Ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet wachten tot die binnen is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef somegirl het volgende:
ik mis t zooooo
maar heb ook weer geen zin om het te gaan downloaden.....
ik wacht wel weer..... zucht....
Knap hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb gisteravond nog even Seizoen 1, Aflv. Exodus 1 gekeken. En waarschijnlijk was het al genoemd, maar Jack noemt in het gesprek met Ana-Lucia dat hij op stoel 23(letter) zit en Ana-Lucia zit op stoel 42(letter).
23 en 42 komen alletwee voor in die beruchte cijfers, dus ik heb eindelijk ook iets ontdekt wat betreft die cijfers![]()
Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb gisteravond nog even Seizoen 1, Aflv. Exodus 1 gekeken. En waarschijnlijk was het al genoemd, maar Jack noemt in het gesprek met Ana-Lucia dat hij op stoel 23(letter) zit en Ana-Lucia zit op stoel 42(letter).
23 en 42 komen alletwee voor in die beruchte cijfers, dus ik heb eindelijk ook iets ontdekt wat betreft die cijfers![]()
Ik ga liever niet naar die site, dan ben ik geneigd overal door te klikken en dan lees ik allerlei spoilers etc over seizoen 2quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:11 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:11 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.
Hij stond ook eens in de veronica gids, stonden ook spoilers bij die ik per ongeluk weer moest lezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar die site, dan ben ik geneigd overal door te klikken en dan lees ik allerlei spoilers etc over seizoen 2![]()
Ja, dat is echt het 'gevaar' eraanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef mikezwet het volgende:
[..]
[..]
Hij stond ook eens in de veronica gids, stonden ook spoilers bij die ik per ongeluk weer moest lezen
Viel mij ook op ja. Bij Charlie en Michael is het ook niet echt langer geworden. Bij Sayid dan weer wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef mikezwet het volgende:
Ik zit net de eerste aflevering weer te kijken, echt leuk. Jack heeft trouwens nog even kort haar als nuMijn kale koppie is na 40 dagen wel begroeit hoor, lock
![]()
Nieuwste aflevering? Welke bedoel je dan? De laatste paar afleveringen zat Sawyer namelijk op dat vlot en daarna wrd ie gevangen genomen door 'The Others'.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Proper_fucked het volgende:
In nieuwste aflevering knipt kate de haren van sawyer.. Verder vind ik dat soort dingen nooit echt belangrijk, stoor me er niet aan iig..
episode10, gister uitgekomen in amerika.. maar daar gaan we het hier dus verder niet over hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nieuwste aflevering? Welke bedoel je dan? De laatste paar afleveringen zat Sawyer namelijk op dat vlot en daarna wrd ie gevangen genomen door 'The Others'.
Fijn dus, lekkere spoiler.. LET OP: DIT IS DE NL TOPIC OVER LOST!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
episode10, gister uitgekomen in amerika.. maar daar gaan we het hier dus verder niet over hebben![]()
dikke spoiler ook ja...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Fijn dus, lekkere spoiler.. LET OP: DIT IS DE NL TOPIC OVER LOST!Als jullie iets te melden over USA LOST, ga dan naar desbetreffend topic. Dank u.
Ja, misschien reageer ik wat overdreven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry als ik te boos over kwam, bedoelde het niet zo. Wel gewoon een waarschuwing..![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Laniboekje op 13-01-2006 12:29:57 ]
Geen idee... Waar kun je dat zien? Ik wil mijn favorieten ook wel bekijken!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was online 'meet the characters' aan het kijken en alleen deel 3 deed het niet. Terwijl daar mijn lievelings-Hurley en Sayid inzitten. Iemand nog een idee waar ik dit filmpje kan vinden?
Even goed nadenken hoe de staat van Sawyer was in die aflevering en je weet in hoeverre dat van de vorige blz. een spoiler isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Smittend het volgende:
Ik heb geen spoiler gezien hoor...we wisten toch al dat Sawyer gevangen genomen was? Dat was de laatste aflevering die we hier gezien hebben.
Vroeger toen ie nog in Millenium zatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:03 schreef DJKoster het volgende:
Terry O'Quinn (Locke) komt zometeen op tv, Primal Fear@Net5
Eens kijken of hij net zo goed speelt als in Alias en Lost
Zie je het verschil?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef Sauruzin het volgende:
Volgt iedereen hier de afleveringen op net 5 of de ABC afleveringen. Persoonlijk kon ik niet wachten dus ben nu bij aflevering 10 en volg het gewoon elke donderdag als er een nieuwe episode uitkomt.
ok, thanx, kom net weer eens kijken op Fok, vandaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Arjan het volgende:
[..]
Zie je het verschil?
Lost (USA) Deel 17: This is our Island
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
Check ook die consistentie in beide topictitels![]()
Ja, zekers opmerkelijk na deze post kan ik hier niets meer aan bijdragen ik heb de abc-afleveringen al bekeken afgelopen weekend.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef Smittend het volgende:
Ik vind het toch knap dat we ondanks de "winterstop" dit topic al bijna vol hebben !![]()
Dat zeggen volgens mij de laatste geruchten wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef Eveli het volgende:
Die winterstop zou toch tot ergens in maart duren?
Ze kunnen de VS zowieso nooit inhalen, want die zenden meteen de allernieuwste afleveringen uit. NL zou die dan eerst nog moeten inkopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef Jivis het volgende:
Lijkt me ook vrij logisch, omdat ze de VS niet mogen inhalen. Maar k*t is het wel.
Integraal uitzendenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze kunnen de VS zowieso nooit inhalen, want die zenden meteen de allernieuwste afleveringen uit. NL zou die dan eerst nog moeten inkopen.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef booo het volgende:
Tvp!!
Maar waar zijn die filmpjes nou te vinden over meet the characters? Die wil ook wel zien.
En ondertieteledelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze kunnen de VS zowieso nooit inhalen, want die zenden meteen de allernieuwste afleveringen uit. NL zou die dan eerst nog moeten inkopen.
Ik krijg ze niet geopendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Pas wel op, er staan een aantal nieuwe mensen bij.
Ik had ze gewoon op www.tvopjepc.nl gevonden. Waren ook andere filmpjes dan die hierboven genoemd zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef booo het volgende:
Tvp!!
Maar waar zijn die filmpjes nou te vinden over meet the characters? Die wil ook wel zien.
Zou best kunnen. Ze vlogen van Australië naar de VS en waren meer dan duizend kilometer van hun route afgedwaald en neergestort.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb zelf ook niet meer gezien dan waar we in NL gestopt zijn dus ik weet niet of het klopt.
Plaatje met kaartje
Ze kunnen ook de andere kant op gevlogen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ze vlogen van Australië naar de VS en waren meer dan duizend kilometer van hun route afgedwaald en neergestort.
In de pilot-aflevering vertelt de piloot dat ze naar Tahiti waren omgedraaid (Tahiti -> eiland in Stille Zuidzee) na verlies van radiocontact. Daarna waren ze nog minstens 1000 km zuidelijk terechtgekomen. Alleen die 1000km kun je in twijfel trekken aangezien dat radiocontact ws. al een actie was van 'het eiland'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de andere kant op gevlogen zijn
Volgens mij werd er nergens gezegd dat ze boven de Pacific vlogen...
En aangezien de passagiers een soort 'connectie' lijken te hebben met de getallen / elkaar / Hanso Project, kan het ook zijn dat flight 815 express de andere kant op is gestuurd...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Arjan het volgende:
[..]
In de pilot-aflevering vertelt de piloot dat ze naar Tahiti Fiji waren omgedraaid (Tahiti Fiji -> eiland in Stille Zuidzee) na verlies van radiocontact. Daarna waren ze nog minstens 1000 km zuidelijk terechtgekomen. Alleen die 1000km kun je in twijfel trekken aangezien dat radiocontact ws. al een actie was van 'het eiland'.
quote:
Op marktplaats worden ze wel 2dehands aangeboden. Zitten ook veel copies tussen maar voor 40 euro incl verzendkosten heb je origineel, soms nog ingepakt. En tja dan is er altijd nog het alternatiefquote:Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Smittend het volgende:
Ondanks de winterstop is dit topic bijna vol![]()
Ik wil ook de Lost-dvd's(vind het alleen zo duur
)
Zal wel eens ff kijken..het alternatief kan ik niet zo goed..en vink ook niet zo leuk. heb liever orgineel.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Op marktplaats worden ze wel 2dehands aangeboden. Zitten ook veel copies tussen maar voor 40 euro incl verzendkosten heb je origineel, soms nog ingepakt. En tja dan is er altijd nog het alternatief![]()
Dat is ook mooi inderdaad z'n aanbieding-ktjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend had hem voor 44 euro bij de mediamarkt gehaald, kan je toch beter daarheen gaan dan het risico te lopen op marktplaats met een copie
Ik ben donderdag wel in de buurt van een Mediamarkt..zal eens gaan kijken of ze 'm nog hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend had hem voor 44 euro bij de mediamarkt gehaald, kan je toch beter daarheen gaan dan het risico te lopen op marktplaats met een copie
Goed idee! Ik zal er morgen eens een paar gaan opzoeken. Kunnen we ons alvast voorbereiden op een nieuw topic vol Lost.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef SlimShady het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat jullie best een leuke topictitel mogen gebruiken.
Voor het volgende deel bedoel ik. Anders is het zo eentonig en onuitnodigend.
Ik bedacht me er net een: toen Sawyer en Michael allebei apart op een stuk van hun vlot zaten (nadat het vernield was door ehm die haai?), was Michael boos en dreigde met iets, waarop Sawyer zoiets zei van: "What are you going to do? Make me wet?"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:28 schreef Eveli het volgende:
Ja een leuke quote ofzo. Wie weet een goeie?
Je kan misschien iets leuks doen met die getallen.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed idee! Ik zal er morgen eens een paar gaan opzoeken. Kunnen we ons alvast voorbereiden op een nieuw topic vol Lost.
splash me inderdaad, waarop michael dat vervolgens doet, hilarisch!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik bedacht me er net een: toen Sawyer en Michael allebei apart op een stuk van hun vlot zaten (nadat het vernield was door ehm die haai?), was Michael boos en dreigde met iets, waarop Sawyer zoiets zei van: "What are you going to do? Make me wet?"Maar die is waarschijnlijk te lang om in de TT te zetten. Vind het wel nog steeds een van de beste zinnen uit de hele serie.
![]()
Hurley is coolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef mikezwet het volgende:
Dude
Piece of arntz on you
Sometimes someone trows up all over you
Droge opmerkingen altijd van die Hurley
Gister dat stukje gezien met lock die lacht naar kate terwijl die een sinasappel in zijn bek heeft. Toen dacht ik wat een creep maar tot nu toe vind hem het meest boeiende persoon. En nog steeds onduidelijk hoe die in die rolstoel kwam.
Maar [Lost-NL] #3 Dude! lijkt me wel watquote:Hurley: Sorry man, your name's hard to pronounce.
Mr. Artz: Yeah? I know a bunch of ninth graders who can pronounce it just fine.
Hurley: How about I call you by your first name?
Mr. Artz: How about you don't?
Hurley: Why not? I remember it from the flight manifest. I think Leslie's a bitching name.
Mr. Artz: Arntz is fine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |