Ja, die lijst is volgens mij deels gemaakt door gekken die niets te doen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef Eveli het volgende:
Djees, sommige van die dingen zijn wel érg ver gezocht.
Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ze lieten zoveel zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:31 schreef Arjan het volgende:
[..]
Er circuleert ook al een plattegrond van de bunker over het net, degene die die heeft gemaakt wordt ook al voor gek uit gemaakt.
koop jij dvd's. of kom je illegaal aan je materiaal?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is ook verslaafd geraakt aan lost.
Seizoen 1 in 5 dagen gekeken.
Nu bezig om bij te komen met seizoen 2 geweldige serie zeg![]()
kan meekomen in het rijtje 24 en the Sopranos. Alhoewel het appels en peren zijn. Maar snel dit topic weer uit want jullie zijn wel iets verder.
alles orgineelquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef 9christensen het volgende:
[..]
koop jij dvd's. of kom je illegaal aan je materiaal?![]()
Zéker doenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef Arjan het volgende:
en ik denk dat ik ep 4 ook nog een keer ga herkijken voor de referentie.
Ik ben er nog niet aan toegekomen [DVD 7], maar klinkt goedquote:Het ontstaan van LOST
Voor de crash
LOST: op locatie
LOST@comicon
Welcome to Oahu - Achtergrondreportage van de pilot "The Making Of"
De talenten van Matthew Fox
Niet eerder vertoonde scènes
... en nog veel meer!
De bloopersquote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef CarOnline het volgende:
En natuurlijk bloopers
Ben gek op bloopers!![]()
Ik vond de extra's best veel en leuk. Viel me iig niet tegen
Hee dat zijn spoilers!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De bloopersIk had me al voorgesteld dat acteurs tijdens het rennen door de bossen af en toe wel hard moesten vallen.. maar sommigen vallen wel zo leuk en hard op hun muil
![]()
dat is de eerste die ik heb gezien. heb helaas de eerste drie gemist... een collega wees me op Lost en oh wat ben ik haar daar dankbaar voorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:57 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zéker doenep 4 is één van mijn favorieten van seizoen 1
Dat is een Locke-centric episode en het heet "Walkabout".
mja, dan zetten we -winterstop- in de titel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Xurk het volgende:
Volgende week is er geen Lost![]()
Wel overmorgen![]()
Nee morgen al!!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Xurk het volgende:
Volgende week is er geen Lost![]()
Wel overmorgen![]()
Ik herken het. Mijn broer en vader zaten altijd op me te vitten als ik weer over Lost begon. Mijn vader zei altijd: 'Je bent zelf Lost, Lost in je hoofd dat je dat programma leuk vindt!'. Maar gisteravond had ik beneden de DVD opgezet en wie kwam er ineens bij zitten zonder iets te zeggen, mijn vader! Hij heeft een hele aflevering meegekeken, zonder ook maar eens weg te lopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef Foeske het volgende:
Ik ben wel blij dat ik hier met jullie lekker over Lost kan kletsen. Niemand van familie, vrienden of huisgenoten kijkt het ook... Ik snap het echt niet, ze weten niet wat ze missen! Gelukkig kan ik hier m'n ei kwijt, en krijg ik ook dingen te horen die ik steeds mis. Ben nog steeds niet goed in het oppikken van die stille hints, al had ik wel door dat Walt die ijsbeer kreeg, dat vond ik al goed van mezelf![]()
Morgen
![]()
En ik wil ook de dvd![]()
Voegt dat boek nog wat toe?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef inasras het volgende:
ik zou de lost dvd box krijgen met kerst maar hij was overal uitverkochtNu nog steeds, want er was een fout in de productie ofzo waardoor het wat langer duurt allemaal..
Dus moet nog een paar weekjes wachten...
![]()
Ik heb om mezelf te troosten maar het boek The Lost Chronicles gekocht..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef whisko het volgende:
Die vriendin van Locke lijkt veel op Peggy uit married with children.
Dat is der ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef whisko het volgende:
Was te verwachten.
Die vriendin van Locke lijkt veel op Peggy uit married with children.
Och... die zal wel net zoveel wazige dingen meegemaakt als de hoofdrolspelers - die moet ze gewoon even leren vertrouwen en dan laat ze ze er heus wel weer uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte... En fuck die tailie bitch
Volgens mij zijn ze bij de opnames van de volgende episode te laat geweest met drukken. De complete set is dus ontploft vandaar "Medium" volgende week. Het verhaal gaat dat de geesten uit de eerste aflevering (van Medium) dan ook de castleden van "Lost" zijn....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he
Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarringquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Och... die zal wel net zoveel wazige dingen meegemaakt als de hoofdrolspelers - die moet ze gewoon even leren vertrouwen en dan laat ze ze er heus wel weer uit
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarring![]()
Vond ik zo stom he, gaat Jack wachten totdat de 4 minuten bijna voorbij zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |