Voegt dat boek nog wat toe?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef inasras het volgende:
ik zou de lost dvd box krijgen met kerst maar hij was overal uitverkochtNu nog steeds, want er was een fout in de productie ofzo waardoor het wat langer duurt allemaal..
Dus moet nog een paar weekjes wachten...
![]()
Ik heb om mezelf te troosten maar het boek The Lost Chronicles gekocht..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef whisko het volgende:
Die vriendin van Locke lijkt veel op Peggy uit married with children.
Dat is der ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef whisko het volgende:
Was te verwachten.
Die vriendin van Locke lijkt veel op Peggy uit married with children.
Och... die zal wel net zoveel wazige dingen meegemaakt als de hoofdrolspelers - die moet ze gewoon even leren vertrouwen en dan laat ze ze er heus wel weer uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte... En fuck die tailie bitch
Volgens mij zijn ze bij de opnames van de volgende episode te laat geweest met drukken. De complete set is dus ontploft vandaar "Medium" volgende week. Het verhaal gaat dat de geesten uit de eerste aflevering (van Medium) dan ook de castleden van "Lost" zijn....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he
Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarringquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Och... die zal wel net zoveel wazige dingen meegemaakt als de hoofdrolspelers - die moet ze gewoon even leren vertrouwen en dan laat ze ze er heus wel weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |