Ik ook, snifquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben inmiddels bij afl 9 en jullie gaan nog heel wat meemaken! ik moet wachten tot 11 jan
Ja rekening houden met de kijker (de klant in feite) is nog steeds niet ingeburgerd in de tv wereld. Ik had me er eigenlijk al op voorbereid dat ze na seizoen 1 meteen een pauze zouden inlassen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze wil ik even een goedbedoelde waarschuwing plaatsen: NET5 kijkers houd er alsjeblieft rekening mee dat ze vrijwel zeker ergens halverwege het nieuwe seizoen een enorme uitzend pauze gaan houden, zodat ze niet inlopen op de Amerikaanse uitzending
Blijft natuurlijk vervelend, maar stel je er geestelijk i.i.g. even op in dat NET5 een kutzender is/blijft
Eigenlijk dacht ik eerst dat ze vorige week al zouden stoppen na seizoen 1. Ik had als grap ook al tegen een vriendin van me gezegd dat ik voor haar en mijzelf al een afspraak had gemaakt bij de psychiater om over ons trauma heen te komen van geen Lost meer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze wil ik even een goedbedoelde waarschuwing plaatsen: NET5 kijkers houd er alsjeblieft rekening mee dat ze vrijwel zeker ergens halverwege het nieuwe seizoen een enorme uitzend pauze gaan houden, zodat ze niet inlopen op de Amerikaanse uitzending
Blijft natuurlijk vervelend, maar stel je er geestelijk i.i.g. even op in dat NET5 een kutzender is/blijft
Nu je het zegt, lijkt wel op een onderzeeer ja, en aangezien er ook een schip midden op het eiland ligt kan dat best.. Hoe ze er gekomen zijn weet ik niet, maar wie weet had Hurley wel gelijk en was het een tsunami... Maar Lost kennende heeft het een hele andere reden. (Moet ineens denken aan die verhalen over reusachtige schildpaden die opeens uit het water kwamen en net een eiland lekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef Oxymoron het volgende:
hoe komen die mensen die dat luik gemaakt hebben, eigenlijk aan die spullen?
Is het soms een onderzeeer die ze begraven hebben ofzo?
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef fratsman het volgende:
TVP. De aflevering die vorige week op TV was eindigt daar de DVD-box ook mee? Ik zit een beetje te dubben om hem aan te schaffen.
het eiland is om de onderzeeër heen gegroeid in de loop des jaren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef bloempjuh het volgende:
Een onderzeeër! Dat zou wel een hoop verklaren.. is wel grappig dat een of andere halve zool dan in een eiland 'geparkeerd' heeft..
Dat wa sidd het eidne van seizoen 1.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef fratsman het volgende:
TVP. De aflevering die vorige week op TV was eindigt daar de DVD-box ook mee? Ik zit een beetje te dubben om hem aan te schaffen.
Jee, dat klinkt goed! Zoveel geld, maar erg gaafquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef CarOnline het volgende:
tvp, en mén wat ben ik benieuwd wat er vrijdag gaat gebeuren! Ben ook zo benieuwd hoe het verder gaat met Walt en de rest van het vlot.
Fratsman, ik heb de dvd-box en ik vind 'm hartstikke leuk! Veel bonus materiaal maar daar moet je van houden. Vind het erg leuk om te zien hoe de serie is ontstaan, ze laten best veel zien zonder te spoileren. En natuurlijk 'bloopers' en daar ben ik echt dol op![]()
![]()
En afleveringen met audiocommentaar. Ook leuk om te kijken op een regenachtige zondagmiddag ofzo
Wat loop je nou te zeiken zeg, volgens ben je de enige die het erg vindt dat ze gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wa sidd het eidne van seizoen 1.
Net zoals bij DHW gaat net5 ook met deze serie vrolijk zomaar dwars door de seizoenen heen
Zo'n seizoen heeft niet voor niets een major cliffhanger... da's bdoelt voor de pauze!
Straks stopt ie halverwege seizoen 2 op een of ander duf moment.
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Een seizoensfinale voelt niet als een finale als er de volgende week gewoon weer een aflevering is. Tuurlijk is het klote om na zo'n cliffhanger meer dan één week te moeten wachten op de volgende afl, maar des te groter is het kijkplezier als het dan eindelijk zover is.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:53 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken zeg, volgens ben je de enige die het erg vindt dat ze gewoon doorgaan.
Net 5![]()
Hoe bedoel je dat? Alle afleveringen achterelkaar van seizoen 2 als ze 1 week gewacht zouden hebben? Amerika is toch nog niet zo ver met afleveringen etc? Anyway, ik snap je verhaal niet zo.. kan je het uitleggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Een seizoensfinale voelt niet als een finale als er de volgende week gewoon weer een aflevering is. Tuurlijk is het klote om na zo'n cliffhanger meer dan één week te moeten wachten op de volgende afl, maar des te groter is het kijkplezier als het dan eindelijk zover is.
Dat is mijn ervaring iig. En zoals ik in het vorige topic zei: Als Net5 nog een week gewacht had met het volgende seizoen, hadden ze alle afleveringen achter elkaar kunnen uitzenden.
Edit: Even door m'n agenda gebladert: als seizoen 2 24 afleveringen heeft moet het idd precies uitkomen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:01 schreef Symer het volgende:
Als Net5 op 16 december Destination: Lost uit zou zenden (samenvatting van het hele eerste seizoen) en die week daarna de 1e aflevering van seizoen 2 komt het volgens mij precies uit.
De laatste aflevering van seizoen 2 wordt in de laatste week van mei in Amerika uitgezonden (neem ik aan, was vorig jaar namelijk ook zo), en als Net5 elke week 1 aflevering uitzendt is die aflevering hier in de 1e week van juni aan de beurt.
Dus als ze i.p.v. deze vrijdag volgende week vrijdag waren gestart dan konden ze alle afleveringen uitzenden? Er gaat toch altijd nog een tijd overheen om al die afleveringen in te kopen en te shippen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Symer het volgende:
Volgens mij past het precies, ik zal het nog even nakijken.
[..]
Edit: Even door m'n agenda gebladert: als seizoen 2 24 afleveringen heeft moet het idd precies uitkomen.
En dat bedoelde ik dus exactquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Een seizoensfinale voelt niet als een finale als er de volgende week gewoon weer een aflevering is. Tuurlijk is het klote om na zo'n cliffhanger meer dan één week te moeten wachten op de volgende afl, maar des te groter is het kijkplezier als het dan eindelijk zover is.
Nee, als het goed is komt morgen gewoon aflevering 1 (ik was hypothetisch bezig).quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Xurk het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
In de post boven mij van Symer lees ik in zijn quote: "Als Net5 op 16 december Destination: Lost uit zou zenden (samenvatting van het hele eerste seizoen)".
Zouden ze overmorgen die samenvatting uitzenden denk je?
Ik zag hier dat Noorwegen steeds maar 14 dagen achterloopt op Amerika. Ik weet niet of de Noren het ondertitelen of nasychroniseren ofzo, maar in principe lijkt het me mogelijk. Bovendien zou het alleen voor de laatste paar afleveringen krap worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus als ze i.p.v. deze vrijdag volgende week vrijdag waren gestart dan konden ze alle afleveringen uitzenden? Er gaat toch altijd nog een tijd overheen om al die afleveringen in te kopen en te shippen?
Nou ja, het zal allemaal wel![]()
Misschien spreken die noren het gewoon in net als duitsersquote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, als het goed is komt morgen gewoon aflevering 1 (ik was hypothetisch bezig).
[..]
Ik zag hier dat Noorwegen steeds maar 14 dagen achterloopt op Amerika. Ik weet niet of de Noren het ondertitelen of nasychroniseren ofzo, maar in principe lijkt het me mogelijk. Bovendien zou het alleen voor de laatste paar afleveringen krap worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie me na vanavond kunnen helpen!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef somegirl het volgende:
ik heb alvast de aflevering gekeken omdat ik t vanavond niet kan zien, zal geen spoilers neerzetten enzo, maar alvast de vraag voor als iemand m na de aflvering wel kan beantwoorden.
SPOILER DUS NIET LEZEN ALS JE DE AFLEVERING NOG NIET HEBT GEZIEN!!!
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie me na vanavond kunnen helpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef SlimShady het volgende:
*pling*
Vanavond is het weer zover! Een nieuwe aflevering van Lost!
Niet vergeten allemaal!
Je maakt het wachten ondraaglijk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Kadesh het volgende:
Geloof me, het wordt een toppertje vanavond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |