volgens mij wel. hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef One_conundrum het volgende:
Gaf Mike nou een ijsbeer aan Walt?
sorry, wat moet ik zien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:23 schreef Merkie het volgende:
Ai ai, die haai die jullie net zagen. Goed opgelet allemaal?
[afbeelding]
ijsbeer op het eiland?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef shaun81 het volgende:
yep mike gaf een ijsbeer en idd wat moet daar de link van zijn met de ijsbeer van het eiland
in een van de eerste afleveringen kwamen ze een ijsbeer tegen op het eiland. Die heeft Sawyer toen dood geschotenquote:
een van de eerste afleveringen volgens mij, sawyer & co die een enorme ijsbeer neerleggen in de rimboequote:
Toen walt ervan door was achter zn hond en toen werd opgejaagd door een ijsbeer. Een later werd hij weer geholpen door Locke en Mike.quote:
Nee, vooral niet klikken op die lichtstraal en dan vooral niet op zoek gaan naar een fimpje op die site.. (zit wel verstopt, ik vond hem bij toeval)quote:Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef DJKoster het volgende:
http://www.oceanicflight815.com en dan op die lichtstraal klikken..
WTF![]()
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef bloempjuh het volgende:
Kunnen we ook een skriensjot van The Others krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef NielZjuh het volgende:
iets over the others wat ik dan gokSpeculeren mag zonder spoilers denk ik hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
ow oke, kwou het even zeker wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speculeren mag zonder spoilers denk ik hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |