Zou best kunnen. Ze vlogen van Australië naar de VS en waren meer dan duizend kilometer van hun route afgedwaald en neergestort.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb zelf ook niet meer gezien dan waar we in NL gestopt zijn dus ik weet niet of het klopt.
Plaatje met kaartje
Ze kunnen ook de andere kant op gevlogen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ze vlogen van Australië naar de VS en waren meer dan duizend kilometer van hun route afgedwaald en neergestort.
In de pilot-aflevering vertelt de piloot dat ze naar Tahiti waren omgedraaid (Tahiti -> eiland in Stille Zuidzee) na verlies van radiocontact. Daarna waren ze nog minstens 1000 km zuidelijk terechtgekomen. Alleen die 1000km kun je in twijfel trekken aangezien dat radiocontact ws. al een actie was van 'het eiland'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de andere kant op gevlogen zijn
Volgens mij werd er nergens gezegd dat ze boven de Pacific vlogen...
En aangezien de passagiers een soort 'connectie' lijken te hebben met de getallen / elkaar / Hanso Project, kan het ook zijn dat flight 815 express de andere kant op is gestuurd...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Arjan het volgende:
[..]
In de pilot-aflevering vertelt de piloot dat ze naar Tahiti Fiji waren omgedraaid (Tahiti Fiji -> eiland in Stille Zuidzee) na verlies van radiocontact. Daarna waren ze nog minstens 1000 km zuidelijk terechtgekomen. Alleen die 1000km kun je in twijfel trekken aangezien dat radiocontact ws. al een actie was van 'het eiland'.
quote:
Op marktplaats worden ze wel 2dehands aangeboden. Zitten ook veel copies tussen maar voor 40 euro incl verzendkosten heb je origineel, soms nog ingepakt. En tja dan is er altijd nog het alternatiefquote:Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Smittend het volgende:
Ondanks de winterstop is dit topic bijna vol![]()
Ik wil ook de Lost-dvd's(vind het alleen zo duur
)
Zal wel eens ff kijken..het alternatief kan ik niet zo goed..en vink ook niet zo leuk. heb liever orgineel.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Op marktplaats worden ze wel 2dehands aangeboden. Zitten ook veel copies tussen maar voor 40 euro incl verzendkosten heb je origineel, soms nog ingepakt. En tja dan is er altijd nog het alternatief![]()
Dat is ook mooi inderdaad z'n aanbieding-ktjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend had hem voor 44 euro bij de mediamarkt gehaald, kan je toch beter daarheen gaan dan het risico te lopen op marktplaats met een copie
Ik ben donderdag wel in de buurt van een Mediamarkt..zal eens gaan kijken of ze 'm nog hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef IV_Xample het volgende:
me vriend had hem voor 44 euro bij de mediamarkt gehaald, kan je toch beter daarheen gaan dan het risico te lopen op marktplaats met een copie
Goed idee! Ik zal er morgen eens een paar gaan opzoeken. Kunnen we ons alvast voorbereiden op een nieuw topic vol Lost.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef SlimShady het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat jullie best een leuke topictitel mogen gebruiken.
Voor het volgende deel bedoel ik. Anders is het zo eentonig en onuitnodigend.
Ik bedacht me er net een: toen Sawyer en Michael allebei apart op een stuk van hun vlot zaten (nadat het vernield was door ehm die haai?), was Michael boos en dreigde met iets, waarop Sawyer zoiets zei van: "What are you going to do? Make me wet?"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:28 schreef Eveli het volgende:
Ja een leuke quote ofzo. Wie weet een goeie?
Je kan misschien iets leuks doen met die getallen.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed idee! Ik zal er morgen eens een paar gaan opzoeken. Kunnen we ons alvast voorbereiden op een nieuw topic vol Lost.
splash me inderdaad, waarop michael dat vervolgens doet, hilarisch!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik bedacht me er net een: toen Sawyer en Michael allebei apart op een stuk van hun vlot zaten (nadat het vernield was door ehm die haai?), was Michael boos en dreigde met iets, waarop Sawyer zoiets zei van: "What are you going to do? Make me wet?"Maar die is waarschijnlijk te lang om in de TT te zetten. Vind het wel nog steeds een van de beste zinnen uit de hele serie.
![]()
Hurley is coolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef mikezwet het volgende:
Dude
Piece of arntz on you
Sometimes someone trows up all over you
Droge opmerkingen altijd van die Hurley
Gister dat stukje gezien met lock die lacht naar kate terwijl die een sinasappel in zijn bek heeft. Toen dacht ik wat een creep maar tot nu toe vind hem het meest boeiende persoon. En nog steeds onduidelijk hoe die in die rolstoel kwam.
Maar [Lost-NL] #3 Dude! lijkt me wel watquote:Hurley: Sorry man, your name's hard to pronounce.
Mr. Artz: Yeah? I know a bunch of ninth graders who can pronounce it just fine.
Hurley: How about I call you by your first name?
Mr. Artz: How about you don't?
Hurley: Why not? I remember it from the flight manifest. I think Leslie's a bitching name.
Mr. Artz: Arntz is fine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |