Nee die heb ik inderdaad gelukkig niet gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste regel bevat anders ook een redelijke spoiler die niet tussen spoilertags staat. Maar gelukkig heb je daar overheen gelezen, en ik raad je aan het niet proberen terug te lezen.
Jin zei "others", dus je weet niet of het The Others zijn, maar het zijn iig wel others.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Coolgoza het volgende:
Leuk dat je die screenshots 'the others' mee geeft, maar waar heb jij vernomen dat dit the others zijn?
Wie zijn het anders? Ze horen in ieder geval niet tot de groep van het vliegtuig dus het zijn wel degelijk 'anderen' op dat eiland. En inderdaad, Jin zei het ook toen hij Sawyer en Michael weer tegenkwam aan de kust.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Coolgoza het volgende:
Leuk dat je die screenshots 'the others' mee geeft, maar waar heb jij vernomen dat dit the others zijn?
misschien is het geen haaiquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond de aflevering een beetje tegenvallen. Ik had trouwens het 'merk' op de haai niet gezien. Hoe kan zowiezo een merk zo duidelijk op een haai staan, beetje 'nep' hoor..![]()
ja! dat wou ik zien!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat dacht je van The Others?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
Het is Miami. Kans is dus grootquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef Xurk het volgende:
en is er gewoon een dikke winkelcentrum daar ergens
Miamiquote:
voor mij is het hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2005 01:24 schreef Arjan het volgende:
[..]
MiamiBij mijn weten wordt het gefilmd op Oahu (Hawaii). Maar daar zijn ook winkelcentra
quote:Lost, which is filmed entirely on location in Hawaii, is from Touchstone Television.
Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...quote:Op zondag 25 december 2005 10:45 schreef Smittend het volgende:
Zou die haai een van de experimenten zijn van de crew van Rousseau? ( die ijsbeer dan misschien ook wel)
wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?quote:Op zondag 25 december 2005 10:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...
Bovendien weet ik wel zeker dat Rousseau en co niet bij Dharma hoorden en die haai zeker wel, getuige dat 'merk' op de staart...
Overigens komt voor jullie volgende week de laatste aflevering, se2ep3 is een van de meest onthullende afleveringen van het seizoen, helaas stopt de uitzending daarna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |