quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef NielZjuh het volgende:
iets over the others wat ik dan gokDaarom riep ik ook zombies, beetje resident evil achtige lui, even contrast enzo wat opgekrikt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er niet heel fris uit![]()
ja dat vond ik ook wel vaag, hij dook toch achter sawyer aan toen hij neergeschoten werd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
Dit is wel een spoiler, maar via de site http://www.oceanicflight815.com/ krijg je 'clues', dit is er een:quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Mja, ze kwamen ook niet echt aanrennen. Meer een beetje dreigend aan komen lopen. Precies Resident Evil style.
Soms he.. vraag ik me weleens af of dat eiland niet een soort 'research' is naar hoe mensen reageren in situaties. Ik bedoel, er zijn zoveel uitersten gebeurd: Dood Boone - Geboorte Aaron, Gewonde mensen - Jack die iemand heeft moeten 'vermoorden' etc. Ik zie het soms echt als een test, om te kijken hoe 'the human race' handelt in situaties.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. ja, dat kan ik denk ik maar beter niet lezen. Ik kan overigens wel gokken wat er instaat omdat je reageert op mijn vermoeden en zegt 'clues'..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Dit is wel een spoiler, maar via de site http://www.oceanicflight815.com/ krijg je 'clues', dit is er een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER[/quote]SPOILERCode beetje kapot, doe maar niet quotenMet diverse verborgen linkjes waaronder een filmpje, een brief en een inlogscherm
(en nog wat vreemde code in de bron gevonden wat ik niet snap..)
[ Bericht 6% gewijzigd door DJKoster op 23-12-2005 23:07:41 ]
Ik kom iets verder op die site..quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef shaun81 het volgende:
Staat alleen een logo en logo is precies het zelfde als in de voorraadkast
hehe ik ben nou ook acces granted. nu alleen het wachtwoord?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik kom iets verder op die site..
Ik heb nu een member id nodig.. System locked...
Ja hoor... wil ik het nog een keer proberen: Invalid IP
Het is geen 4815162342 of 108 of p455
di9fftr731 misschien? www.di9fftr73.com
Ik heb even wat gezocht en wat gelezen op een forum, er schijnen mensen te zijn geweest die dat flash gedoe al helemaal doorzocht hebben, er schijnt geen code te bestaan..quote:
yup...volgende week zal je er al veel meer van snappenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Xurk het volgende:
Maare, die links komen dus echt in de serie terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |