abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33378150

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Elke vrijdag om 21.25 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige deel seizoen 2:
[Lost] Seizoen 2!! (NL topic)

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl

Aangezien het in het vorige toppunt tot grote irritatie leidde, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!
pi_33378216
We hadden hetzelfde idee
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33378258
aaargh, nog maar 1 dag voorbij van de hele week die we moeten wachten..
pi_33378296
Met grote dank aan Merkie

Foto merkhaai:

Screenshots van 'The Others

Laatste bericht vorige topic:
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

De eerste regel bevat anders ook een redelijke spoiler die niet tussen spoilertags staat. Maar gelukkig heb je daar overheen gelezen, en ik raad je aan het niet proberen terug te lezen .
Nee die heb ik inderdaad gelukkig niet gezien.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:42:41 #5
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_33378360
Leuk dat je die screenshots 'the others' mee geeft, maar waar heb jij vernomen dat dit the others zijn?
pi_33378401
téévéépéé
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:45:59 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33378464
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Coolgoza het volgende:
Leuk dat je die screenshots 'the others' mee geeft, maar waar heb jij vernomen dat dit the others zijn?
Jin zei "others", dus je weet niet of het The Others zijn, maar het zijn iig wel others.
2000 light years from home
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:47:48 #8
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_33378516
Zoals merkie het zei kan ik het me voorstellen, maar zolang die episode niet op tv is geweest, kun je dus niets echt bevestigen.
pi_33378740
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Coolgoza het volgende:
Wie zijn het anders? Ze horen in ieder geval niet tot de groep van het vliegtuig dus het zijn wel degelijk 'anderen' op dat eiland. En inderdaad, Jin zei het ook toen hij Sawyer en Michael weer tegenkwam aan de kust.
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:51:59 #10
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33380673
Flight 815... Er valt me steeds meer op en ik ken die nummers ook al bijna uit mijn hoofd
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:55:08 #11
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33380750
En kan aan de Topic Titel toe worden gevoegd dat dit topic SPOILER VRIJ moet zijn aub.

Bedankt moderator's
pi_33381295
Ook hier praat ik graag weer mee
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33381379
Is het al weer vrijdag?
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:03:12 #14
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33382387
Helaas nog 6 dagen, maar kijk al uit naar de volgende aflevering.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:31:46 #15
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33383253
5 dagen en 23 uur. Tis net uit
pi_33383809
tvp...
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33387011
beetje afwezig geweest...
Topaflevering
In het vorige topic hadden jullie het over 'Dharma Industries'.
Maar wat is 'The Hanso Foundation' dan?
-komt nog, heb ik gemerkt-
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond de aflevering een beetje tegenvallen. Ik had trouwens het 'merk' op de haai niet gezien. Hoe kan zowiezo een merk zo duidelijk op een haai staan, beetje 'nep' hoor..
misschien is het geen haai
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja! dat wou ik zien!
dank je wel
die rechtse is een vrouw, toch?
ja, de taille zegt genoeg.
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
wat dacht je van The Others?
hij was toch geboeid (uiteindelijk)?
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef Xurk het volgende:

en is er gewoon een dikke winkelcentrum daar ergens
Het is Miami. Kans is dus groot
Foutje, Hawaii dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door SlimShady op 25-12-2005 02:00:56 ]
pi_33387287
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het is Miami. Kans is dus groot
Miami Bij mijn weten wordt het gefilmd op Oahu (Hawaii). Maar daar zijn ook winkelcentra
In feite is de tijdlijn in de afgelopen aflevering niet verder gegaan dan de vorige, maar we zijn gelukkig wel wat meer te weten gekomen.
pi_33387616
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:24 schreef Arjan het volgende:

[..]

Miami Bij mijn weten wordt het gefilmd op Oahu (Hawaii). Maar daar zijn ook winkelcentra
voor mij is het hetzelfde
ik weet weinig van die plaatsen.
maar je hebt gelijk.
quote:
Lost, which is filmed entirely on location in Hawaii, is from Touchstone Television.
  Donald Duck held zondag 25 december 2005 @ 02:49:28 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33388571
In het begin snapte ik er niks van. Locke ging weer de schacht in enzo.
Maar het bleek het verhaal ineens vanuit een ander perspectief te zijn. Leuk gedaan.
Hoeveel afleveringen nog totdat Net5 er weer mee stopt? Dat was al bijna toch.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33388689
Ik dacht nog eentje...
pi_33390291
Zou die haai een van de experimenten zijn van de crew van Rousseau? ( die ijsbeer dan misschien ook wel)
pi_33390303
Schaamteloze TVP hier. Maar ik wil wel even melden dat ik van de Kerstman de DVDbox van Lost seizoen 1 heb gehad
  zondag 25 december 2005 @ 10:51:57 #24
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33390353
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:45 schreef Smittend het volgende:
Zou die haai een van de experimenten zijn van de crew van Rousseau? ( die ijsbeer dan misschien ook wel)
Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...
Bovendien weet ik wel zeker dat Rousseau en co niet bij Dharma hoorden en die haai zeker wel, getuige dat 'merk' op de staart...

Overigens komt voor jullie volgende week de laatste aflevering, se2ep3 is een van de meest onthullende afleveringen van het seizoen, helaas stopt de uitzending daarna...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_33390390
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:51 schreef Molluck het volgende:

[..]

Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...
Bovendien weet ik wel zeker dat Rousseau en co niet bij Dharma hoorden en die haai zeker wel, getuige dat 'merk' op de staart...

Overigens komt voor jullie volgende week de laatste aflevering, se2ep3 is een van de meest onthullende afleveringen van het seizoen, helaas stopt de uitzending daarna...
wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?
  zondag 25 december 2005 @ 10:57:52 #26
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33390430
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:54 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?
Nee, er komt as vrijdag (dat is de 30e?) Episode 03: Orientation en daarna komt een serie over een vrouw die met God kan praten. Ik neem aan dat ze die voorlopig uit gaan zenden totdat ze bij ABC verder dan 9 afleveringen zijn...
pi_33390638
quote:
Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium.
Ik neem dus aan dat er nog 2 afleveringen komen voordat Medium begint.
  zondag 25 december 2005 @ 11:25:45 #28
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33390817
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:13 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik neem dus aan dat er nog 2 afleveringen komen voordat Medium begint.
Medium ja, dat was het. De eerste aflevering komt op 6 januari om half 10, geen Lost meer dus
pi_33391069
O ja, nu zie ik het.
Ik las in het vorige topic dat Net5 de eerste 4 afleveringen zou uitzenden, dus dacht ik dat de winterstop na 6 januari in zou gaan.
Niet dus.
Net5 noemt het een winterstop en het kenmerk van een winterstop is toch dat het na de winter weer doorgaat, of niet?
pi_33391382
Molluck, weet jij dan toevallig ook wanneer ze weer verder gaan met filmen? Dus wanneer komen de nieuwe afleveringen? Ik heb geen zin om in het US topic te gaan kijken/vragen want heb geen zin in spoilers(moet ep. 9 nog kijken).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33391813
quote:
Op zondag 25 december 2005 02:49 schreef __Saviour__ het volgende:
In het begin snapte ik er niks van. Locke ging weer de schacht in enzo.
Maar het bleek het verhaal ineens vanuit een ander perspectief te zijn. Leuk gedaan.
Hoeveel afleveringen nog totdat Net5 er weer mee stopt? Dat was al bijna toch.
Ik was in het begin ok wat verward, maar achteraf gezien vond ik het wel origineel en goed voor de afwisseling. Ik was na de aflevering van vorige week toch wel benieuwd wat er met Kate en Locke gebeurd was in dat onderaardse gebouw-ding.

Ik hoop niet dat die winterstop al te lang duurt, ik krijg steeds meer plezier in Lost.
En de aankomende zou een van de meest onthullende zijn? Ik ben benieuwd hopelijk wel een goede cliffhanger voor de winterstop.
pi_33393412
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Molluck, weet jij dan toevallig ook wanneer ze weer verder gaan met filmen? Dus wanneer komen de nieuwe afleveringen? Ik heb geen zin om in het US topic te gaan kijken/vragen want heb geen zin in spoilers(moet ep. 9 nog kijken).
11 januari beginnen ze weer in Amerika, wanneer ze filmen weet ik niet.
  zondag 25 december 2005 @ 14:50:39 #33
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33395082
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Als het goed is zijn ze bezig met filmen maar in Amerika zijn de Holidays nog belangrijker dan hier, dus je kan je voorstellen dat het op het moment even stil ligt. Op 11 januari gaan ze weer verder, maar ik reken er niet op dat dat de laatste keer is dat het ff stilligt. Ik moet zeggen dat het niet echt leuk is om op deze manier een serie te volgen

Maar ze doen uiteraard langer over het opnemen dan over het uitzenden, dus de kijker loopt telkens weer in. Daarbij komt dat ze nog niet eens alle afleveringen geschreven hebben...een week of 2 geleden waren ze pas met het schrijven bij aflevering 13 ofzo.

En er zijn twee hoofdrolspelers opgepakt wegens dronkenschap, ik weet niet hoe dat is afgelopen maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer uitstel tot gevolg heeft...
pi_33395116
TVP. Lost roeleert
Mon 'en!
  zondag 25 december 2005 @ 16:10:12 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33396482
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef Molluck het volgende:

En er zijn twee hoofdrolspelers opgepakt wegens dronkenschap, ik weet niet hoe dat is afgelopen maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer uitstel tot gevolg heeft...
Weet je hier ook meer van?
  zondag 25 december 2005 @ 16:27:46 #36
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33396735
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:10 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Weet je hier ook meer van?
Het is wel een mogelijke spoiler hoor...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 25 december 2005 @ 16:28:40 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33396747
hmm. dan wil ik et niet weten
pi_33398418
Hoe is die (mooie) moeder van Walt eigenlijk overleden?
pi_33398821
het is wel ruk dat we nog maar 1 aflevering krijgen te zien en dan weer maanden moeten wachten, was met seizoen 1 ook trouwens...erg vervelend....
what you see, is what you get!
pi_33399937
Ik ben seizoen 1 weer aan het kijken, en nu vallen mij meer dingen op die je eerst maar gewoon aannam. Zoals daar is: De waarzegger van Claire. Ze moest persée haar kind zelf opvoeden, maar op het laatst stuurt hij haar dus op reis met flight 815. Die moest ze nemen, hij had de tickets geregeld. Omdat hij alles van haar wist, zelfs dat ze zwanger was zal hij ook wel weten dat ze een jongen verwachtte. Zou hij haar naar die 'Others' sturen? Die wilden een jongen.. zou hij er iets mee te maken kunnen hebben? Ik vind het nou allemaal zo intrigerend, want wat zou zijn voordeel daar nou van zijn dat zij die vlucht nam? Hij belde haar zelfs 's nachts.
Want nu blijkt dat er dus ook iemand anders nog niet al te lang in een bunker ofzo zit, zou die waarzegger daar iets van weten? Heeft het verband of zouden ze deze verhaallijn gewoon laten liggen? Of slaat mijn fantasie op hol?

En Kate haar kluis had ook nummer 815. Vind het erg leuk om het allemaal weer terug te zien. Genoeg om over na te denken tijdens de winterstop.
Screw them.
We're going home.
  maandag 26 december 2005 @ 01:00:59 #41
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33405685
quote:
Op zondag 25 december 2005 18:41 schreef SlimShady het volgende:
Hoe is die (lelijke) moeder van Walt eigenlijk overleden?
Spierziekte achtig iets meen ik...
  maandag 26 december 2005 @ 02:23:50 #42
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_33407550
Even een vraagje en tevens tvp... Is er al meer informatie over de nummers als coördinaten? Las op een weblog een theorie over een eiland op de coördinaten: 4.815 Lat., 162.342 Lon. Schijnt ook echt een eiland te liggen. Aangezien ik dit forum nog niet zo lang volg, ben ik benieuwd wat hier over bekend is.

Het ligt naar mijn mening bij de Marshall Islands, maar coördinaatsgewijs weet ik dat niet precies...
Ligt wel op een redelijk logische plek (ivm het neerstorten van het vliegtuig).

Nou ben benieuwd... al meer bekend hierover?
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_33408692
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
Jin
pi_33409521
oh jee...zijn die nr coordinaten..jeetje
dan wordt het wel heel wazig...hehehe..en het lijkt me ook wel raar als je nu s1 gaat kijken ja...dat je ineens allemaal dingen ziet die je eerst niet zag...omdat je nu met andere ogen er naar kijkt
what you see, is what you get!
  dinsdag 27 december 2005 @ 07:53:29 #45
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_33431911
quote:
Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef BtjeFlauw het volgende:
Het ligt naar mijn mening bij de Marshall Islands, maar coördinaatsgewijs weet ik dat niet precies...

[afbeelding]

Voor Oceanic Air flight 815 ligt het wel op de route, maar dan zijn die Nigiriaanse drugs smokkelaars met hun kleine vliegtuigje wel een heel eind uit koers geraakt.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:10:22 #46
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_33432957
Ze doen inderdaad erg veel met getallen. Dat vluchtnummer, die reeks en het getal 23 zie je erg veel. Ben benieuwd wat dat allemaal te betekenen heeft.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_33432959
quote:
Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef BtjeFlauw het volgende:
Even een vraagje en tevens tvp... Is er al meer informatie over de nummers als coördinaten? Las op een weblog een theorie over een eiland op de coördinaten: 4.815 Lat., 162.342 Lon. Schijnt ook echt een eiland te liggen. Aangezien ik dit forum nog niet zo lang volg, ben ik benieuwd wat hier over bekend is.

[afbeelding]

Ergens in Micronesië, onstellend veel eilandjes.

Nu nog het juiste eilandje.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 27 december 2005 @ 10:55:45 #48
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33433739
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ze doen inderdaad erg veel met getallen. Dat vluchtnummer, die reeks en het getal 23 zie je erg veel. Ben benieuwd wat dat allemaal te betekenen heeft.
815 is de vlucht, die vertrok aan gate 23, ik kan alleen nergens een relevante 4, 16 en 32 vandaan halen...
pi_33434598
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:55 schreef Molluck het volgende:

[..]

815 is de vlucht, die vertrok aan gate 23, ik kan alleen nergens een relevante 4, 16 en 32 vandaan halen...
Misschien komen we dat nog te weten? Misshcien hebbne die cijfers iets te maken met de bunker van Desmond of met 'The Others'.
pi_33434640
Hier staan alle getallen en wanneer ze voorkwamen in de serie (alleen van seizoen 1, dus er staan geen spoilers).
Het meeste is mij niet opgevallen, maar zelfs de meest belachelijke cijfercombinaties staan er tussen:
quote:
Los Angeles, the city where the plane was scheduled to land, was incorporated as a city of California on April 4.
quote:
In Born To Run, there is a license plate in Kate's trunk from Michigan. Michigan is ranked the 8th most populated state.
quote:
In Born To Run, there is a license plate in Kate's trunk from Michigan. Michigan is ranked the 15th state by density.
quote:
Hurley owned a sneaker company. The term sneaker was first used in 1916 by the US Rubber Company for the Keds brand, because rubber soles made the shoes quiet.
quote:
In The Moth when Charlie shows up at Liam's house he is wearing a ring with the letters DS. D = 4th letter of the alphabet. S = 19th. 4 + 19 = 23.
quote:
Four, eight, fifteen, sixteen, twenty-three, forty-two. If you count the letters in each spelled out number, it's 4 + 5 + 7 + 7 + 11 + 8 = 42
quote:
Sun and Jin are Korean. The Republic of Korea was established on August 15th (815), 1948

Maar er staan ook heel veel dingen in die wél met opzet zijn gedaan.
De cijfercombinatie voor Kate's kluisje was 815, het kopieerapparaat dat Charlie moest verkopen was modelnummer 815, enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')