Lost heeft anders wel een Emmy gewonnen voor beste Drama-seriequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef Arjan het volgende:
Sci-FiDan is the Sixth Sense zeker ook SF? Magoed, ik haak al af bij het woord drama
Danielle wist toch al voordat die lui van vlucht 815 neerstortten dat er anderen waren op het eiland?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
quote:The book "The Third Policeman" by Flann O'brien had sold about 400 copies a year, since 1999. It has sold nearly 10,000 since it's brief appareance on the show on October 5, 2005.
Hey is dat niet...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?
En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Hey is dat niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 januari dacht ik? En dat is dat aflevering 10quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Het wordt echt steeds mysterieuzer. Het zal nog wel even duren voordat Net5 verder gaat.
Wanneer gaan de USA afleveringen eigenlijk door?
Ja, dat zie ik ook niet nee...quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
en die andere twee, want die komen me niet bekend voor??
OK, heb net even de source van die pagina bekeken en heb het wachtwoord te pakkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vinden
Onder The Hanso Life-Extension Project vind je een brief waarin ook een verborgen link zit naar een site waar je een password in moet voeren.
Onder Alvar Hanso kun je op het plaatje klikken en je krijgt dan een brief te zien. Verder zijn zowel op de subpagina Alvar Hanso en die brief schuifbalken aanwezig, er zit dus misschien nog ergens wat verborgen..
Kijken op eigen risico enzo![]()
In deze brief/fax en ook die andere die op de site te vinden is, wordt verwezen naar het eiland Zanzibar, voor de kust van Tanzania.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
http://www.thehansofoundation.org/
Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.
Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien.
Daar zat ik zelf ook aan te denken.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Rainboww het volgende:
Dus een 2e crash --> the others??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |