abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:04:06 #126
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33571796
De nummers betekenen volgens mij gewoon helemaal niks.
2000 light years from home
pi_33571875
Moet wel zeggen dat dat laboratorium een bar slechte automatiseerder heeft gehad, d'r staat een apple2 (?) helemaal niks te doen en wanneer de klok iets aangeeft dan moet er handmatig steeds dezelfde cijfer reeks ingevoerd worden.

Volgens mij gewoon een psychologisch spelletje maar ja, d'r is meer op dat eiland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sportguy op 31-12-2005 11:55:40 (typo's) ]
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:22:14 #128
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_33573170
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef Arjan het volgende:
Sci-Fi Dan is the Sixth Sense zeker ook SF? Magoed, ik haak al af bij het woord drama
Lost heeft anders wel een Emmy gewonnen voor beste Drama-serie
pi_33574877
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
Danielle wist toch al voordat die lui van vlucht 815 neerstortten dat er anderen waren op het eiland?
Maar die anderen zijn dus geen zombies, zoals ik had gehoopt.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:19:06 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33574917
Wat een geweldige serie.
Heb de afgelopen dagen een marathon Lost gedaan, en ben helemaal verslaafd!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33574935
De links die ik hier geef leiden naar afbeeldingen die slechts speculatief zijn (maar wel te zien zijn geweest in de serie). Mocht het gespeculeerde inderdaad het geval zijn, dan kan het spoilerish zijn.

In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?

En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
pi_33576261
Mooi gevonden! wie weet

Op zijn bed lag het boekje "The Third Policeman" (als ik het goed heb, opnemen op video is ideaal: ff terugspoelen als je iets opvalt.), iemand enig idee welk verband dat zou kunnen hebben met de serie?
pi_33576707
Ik weet niet wat het verband is, maar ik weet wel dat die boeken ineens razend populair zijn.
quote:
The book "The Third Policeman" by Flann O'brien had sold about 400 copies a year, since 1999. It has sold nearly 10,000 since it's brief appareance on the show on October 5, 2005.
pi_33577012
De aflevering van gister was weer geweldig.
Jammer dat het seizoen nu weer afgelopen is.
pi_33579589
ja jammer maar helaas zullen we nu een hele tijd moeten wachten, met dank aan net5.
Ze hadden beter later met seizoen 2 kunnen beginnen en dan gewoon alles achter elkaar uitzenden, maar nee we zenden 3 afleveringen uit en kappen er dan mee...*zucht*
what you see, is what you get!
pi_33580807
Wanneer gaat het weer verder? Ik word echt moe van net5. Geef me één goede reden om nu zomaar een winterstop in te lassen?

Nee, ik ga het denk ik niet meer volgen. Ik wacht wel op de DVD of zo.
pi_33580949
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:

In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Hey is dat niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33582586
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:

En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
wow !! zou best eens kunnen ja... vooral die 2e
pi_33582991
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Hey is dat niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_33583680
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

spoiler shizzle
en die andere twee, want die komen me niet bekend voor??
pi_33584021
Ahum in de openingpost staat dat we hier geen spoilers willen.
pi_33586129
voor degenen die zitten te treuren over de winterstop, wij USA-kijkers zitten ook al weken te treuren in onze winterstop. Weliswaar een paar afleveringen verder dan jullie, maar ook wij zitten vol smart te wachten op onze volgende fix. Misschien troost dat een beetje?
mooi he, alles
  Donald Duck held zaterdag 31 december 2005 @ 17:53:25 #143
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33586590
Het wordt echt steeds mysterieuzer. Het zal nog wel even duren voordat Net5 verder gaat.
Wanneer gaan de USA afleveringen eigenlijk door?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33587738
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Het wordt echt steeds mysterieuzer. Het zal nog wel even duren voordat Net5 verder gaat.
Wanneer gaan de USA afleveringen eigenlijk door?
11 januari dacht ik? En dat is dat aflevering 10
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:10:28 #145
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33588631
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

en die andere twee, want die komen me niet bekend voor??
Ja, dat zie ik ook niet nee...

Eveli, dit zijn geen spoilers hoor, maar speculaties. Zouden spoilers kunnen zijn, maar de posters zijn even ver met kijken als ons...

Paar dingen die ik eigenlijk vreemd vond deze week (/vorige week):
Waarom pakte Desmond meteen z'n geweer toen hij wat hoorde? Als je daar al zo lang alleen zit ben je toch blij als er mensen komen? Bovendien, het enige bezoek wat je kunt verwachten zijn volgens mij de 'opvolgers' of hoe werden ze genoemd... Dat hij zo agressief reageerde vond ik dus vreemd. Ik vond het overigens ook echt jammer dat Jack op die knop drukte, raar ook, niks voor Jack om dat te doen. Ik weet niet wat ik zou doen hoor, maar ik zou hetook niet zo geloven. Je weet wel dat het (waarschijnlijk) goed blijft gaan als je steeds op die knop blijft drukken, maar dan weet je nooit wat er gebeurt als je het niet doet...

Jammer dat we deze laatste aflevering oa. Charlie enzo niet meer hebben gezien

Gelukkig ga ik over 5 weken voor 3 maanden Nederland verlaten (naar Zuid-Afrika) dus het komt voor mij wel goed uit dat ze stoppen Hopelijk gaan ze daarna weer verder, een pauze van een maand of 4 is meer dan lang genoeg!

Alvast een fijne jaarwisseling everybody!!!!!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_33602488
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vinden
Onder The Hanso Life-Extension Project vind je een brief waarin ook een verborgen link zit naar een site waar je een password in moet voeren.

Onder Alvar Hanso kun je op het plaatje klikken en je krijgt dan een brief te zien. Verder zijn zowel op de subpagina Alvar Hanso en die brief schuifbalken aanwezig, er zit dus misschien nog ergens wat verborgen..

Kijken op eigen risico enzo
OK, heb net even de source van die pagina bekeken en heb het wachtwoord te pakken .

Mocht je dus wat meer informatie over Hanso willen kijk dan even, maar er zitten waarschijnlijk de nodige spoilers in...

http://www.thehansofoundation.org/
Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.

Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien .

Overigens wel leuk te zien als je links op 'Terms of Use' klikt.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
pi_33604511
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]

http://www.thehansofoundation.org/
Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.

Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien .
In deze brief/fax en ook die andere die op de site te vinden is, wordt verwezen naar het eiland Zanzibar, voor de kust van Tanzania.
Hier zouden de 'facilities' zijn van Hanso.
Zou dit dan het Lost eiland zijn?

De Coördinaten theorie, en daarmee de 'wormhole' theorie die ik eerder opeerde, blijken bij nader inzien toch niet te kunnen kloppen.
Via Google Earth heb ik de exacte locaties eens nagezocht, en op die coördinaten is er gewoonweg geen eiland.
Op de plek van de Marshall Islands is er wel een eiland 60 km verderop (Kosrae), maar dan heb je meteen al hele andere coördinaten die niks met de Lost getallen te maken hebben.
En als je vanaf die plek een wormhole zou maken, kom je uit in de Atlantische Oceaan, dus niet op het vaste land van Nigeria zelf.
Een andere mogelijke plek, waar wel een eiland ligt, is in Indonesië: Gunung Derian (108"0 , 4"16).
Maar dit lijkt me onwaarschijnlijk.

Op dit moment lijkt me Zanzibar de meest logische plek, gezien de connectie:
Hanso brieven met 'facility' bevestiging <--> Zanzibar, Afrika <--> Nigeriaanse smokkelaars, Afrika.

Misschien iets ver gezochter, maar de coördinaten 48"15, 16"32 (dus: 4-8-15 -16-23-42 ) geven een plek aan in Madagascar (ook een eiland), en deze is precies 1000 mijl van Zanzibar!
(het vliegtuig was toch 1000 miles out of it's course volge de piloot?)

En zei John Locke niet dat volgens hem "The Black Rock" uit Mozambique kwam?
Dat ligt vlakbij Zanzibar

[ Bericht 6% gewijzigd door Rainboww op 01-01-2006 18:58:44 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 17:06:51 #148
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_33604725
Tvp, denk dat ik in de winterstop deel1 maar is ga bekijken
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_33605870
Btw. hier nog een link naar de brief van de Oceanic Air site:

http://tinypic.com/view/?pic=jif1ft

Let erop dat in de 3e alinea wordt gesproken over another plane !!
Dus een 2e crash --> the others??
pi_33606332
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Rainboww het volgende:
Dus een 2e crash --> the others??
Daar zat ik zelf ook aan te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')