quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:[..]
http://www.thehansofoundation.org/Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.
Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien
![]()
.
In deze brief/fax en ook die andere die op de site te vinden is, wordt verwezen naar het eiland Zanzibar, voor de kust van Tanzania.
Hier zouden de 'facilities' zijn van Hanso.
Zou dit dan het Lost eiland zijn?
De Coördinaten theorie, en daarmee de 'wormhole' theorie die ik eerder opeerde, blijken bij nader inzien toch niet te kunnen kloppen.
Via Google Earth heb ik de exacte locaties eens nagezocht, en op die coördinaten is er gewoonweg geen eiland.
Op de plek van de Marshall Islands is er wel een eiland 60 km verderop (Kosrae), maar dan heb je meteen al hele andere coördinaten die niks met de Lost getallen te maken hebben.
En als je vanaf die plek een wormhole zou maken, kom je uit in de Atlantische Oceaan, dus niet op het vaste land van Nigeria zelf.
Een andere mogelijke plek, waar wel een eiland ligt, is in Indonesië: Gunung Derian (108"0 , 4"16).
Maar dit lijkt me onwaarschijnlijk.
Op dit moment lijkt me Zanzibar de meest logische plek, gezien de connectie:
Hanso brieven met 'facility' bevestiging <--> Zanzibar, Afrika <--> Nigeriaanse smokkelaars, Afrika.
Misschien iets ver gezochter, maar de coördinaten 48"15, 16"32 (dus: 4-8-15 -16-23-42
![]()
) geven een plek aan in Madagascar (ook een eiland), en deze is precies 1000 mijl van Zanzibar!
(het vliegtuig was toch 1000 miles out of it's course volge de piloot?)
![]()
En zei John Locke niet dat volgens hem "The Black Rock" uit Mozambique kwam?
Dat ligt vlakbij Zanzibar
[ Bericht 6% gewijzigd door Rainboww op 01-01-2006 18:58:44 ]