abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33606508
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Rainboww het volgende:
Dus een 2e crash --> the others??
Is dat niet een beetje heel erg toevallig?
pi_33606883
Aha die coordinaten zei ik een aantal topics geleden al Ben alleen niet zo thuis in het opzoeken daarvan, gelukkig is er hiet iemand die het wel heeft gedaan

Cijfers zijn totaal 108, elke 108 minuten
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_33606928
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:33 schreef SlimShady het volgende:
Is dat niet een beetje heel erg toevallig?
Lees dan de brief in die link, ze hebben het over een "other plane"..
Misschien dat ze in de USA al meer weten, maar ik heb liever nog geen spoilers en probeer het zelf uit te zoeken
  zondag 1 januari 2006 @ 19:18:41 #154
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_33607416
Iets zegt me dat die lui gewoon door verschillende fora inspiratie krijgen voor nieuwe verhaallijnen. De community krijgt gedeeltelijk te zien wat ze willen zien, maar ze laten nog genoeg gaten open voor het volgende mysterie. Conspiracy en mysterie tegelijk werkt altijd wel goed. De initiële verhaallijn is echter wel behoorlijk boeiend. Blijf dan ook met alle plezier kijken.

Hier komt een SPOILERALERT. Kijk nou niet als je het niet wil weten, hoe moeilijk het ook is. Heeft eigenlijk niets te maken met Lost, maar verraad wel wat, dus niet kijken voor diegenen die het geduld op kunnen brengen, maakt de serie nog boeiender!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_33608310
Even tussendoor,
is het nu al duidelijk hoe Locke verlamd is geraakt?

Want in de flashbacks van deze week is hij nog steeds niet verlamd
You gotta learn to live
and live and learn
  Donald Duck held zondag 1 januari 2006 @ 20:14:24 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33608703
Dat is nog niet te zien geweest.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33609843
Was dat niet te zien in de eerste aflevering waarin hij centraal stond? Een van de eerste afleveringen van seizoen 1?
  Donald Duck held zondag 1 januari 2006 @ 21:09:10 #158
46149 __Saviour__
pi_33609890
nee, nog niet hoor.
Hij was al wel in rolstoel te zien (toen hij op survivaltocht wilde), maar hoé dat kwam, is nog niet bekend.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 1 januari 2006 @ 21:39:26 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_33610713
ZO. Ook weer afgekeken. Nu mag ik hier weer lezen van mezelf ":Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_33611852
Dat jij die helen tegen kwam enzo is waarschijnlijk ook al meedere jaren geleden omdat hij toen nog wat haar had. Of hij heeft het kaal geschoren omdat ze wel van kale mannen hield

Misschien heeft zijn vader hem iets aangedaan waardoor hij in de rolstoel kwam....
  maandag 2 januari 2006 @ 11:46:18 #161
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33620621
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:55 schreef Lethe het volgende:
Even tussendoor,
is het nu al duidelijk hoe Locke verlamd is geraakt?

Want in de flashbacks van deze week is hij nog steeds niet verlamd
Ik wou net hetzelfde vragen, over Locke, wist ook niet meer of er nou al iets over zijn verlamming te zien was geweest... Ik raak zo de draad kwijt met al die flasbacks, weet heel de tijd niet meer wat nou bij wie wanneer was enzo Maar goed, nog niet geweest dus...

Die Ana-Lucia zei toch wat in het Engels tegen die ene man van the others he? En hij zei volgens mij wat terug in gebrekking Engels... Wat ik dan denk is: stel dat 'the others' oorspronkelijke eilandbewoners zijn ofzo of weet ik veel waar vandaan komen, en Ana-Lucia zou zich bij hun aansluiten, dan is het logischer dat zij hun taal leert dan andersom... oftewel: dat 'the others' op de een of andere manier ook uit Amerika of Australie ofzo komen... Al kan het ook wel zo zijn dat de schrijvers van Lost gewoon denken: handigst als iedereen Engels praat. Nou ja, misschien denk ik wel, net als heel veel anderen hier, veel te ver na

Maar niemand een theorie over Desmond en z'n gewapende opwachting op de nieuwkomers in zijn 'huis'?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_33620822
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Foeske het volgende:

[..]

Maar niemand een theorie over Desmond en z'n gewapende opwachting op de nieuwkomers in zijn 'huis'?
Hij schrok en wil zichzelf beschermen. Ook omdat mensen die boven leven ziek kunnen zijn.
Ik denk echt niet dat het belangrijk is voor het verhaal.
Veel belangrijke details zijn te vinden in 'het huisje'. Zoals onder andere...
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?

En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
En de informatie die je uit flashbacks krijgt.

Ana-Lucia praatte met Jack en reisde indirect mee.
Wat ik mij dan afvraag is: Waarom en hoe sluitte ze vrede met die andere gasten?
pi_33621260
Misschien een beetje vergezocht,

maar toen in Exodus, toen lieten ze die Black Rock zien, dat was toch een schip waar onderin het ruim ook slaven zaten? Wat nou als toen het schip gestrand was, die slaven zijn losgebroken en daar zijn blijven leven.

Ik moest daar eigenlijk gelijk aan denken toen ik die grote zwarte vent zag die idd gebrekkig Engels praatte.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_33621465
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Lethe het volgende:

maar toen in Exodus, toen lieten ze die Black Rock zien, dat was toch een schip waar onderin het ruim ook slaven zaten? Wat nou als toen het schip gestrand was, die slaven zijn losgebroken en daar zijn blijven leven.

Ik moest daar eigenlijk gelijk aan denken toen ik die grote zwarte vent zag die idd gebrekkig Engels praatte.
Goed bedacht
  maandag 2 januari 2006 @ 12:27:40 #165
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33621612
Ik vond het wat een Australisch achtig accent, dat die grote donkere kerel sprak
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33622467
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef SlimShady het volgende:
Ana-Lucia praatte met Jack en reisde indirect mee.
Wat ik mij dan afvraag is: Waarom en hoe sluitte ze vrede met die andere gasten?
Nu je dat zegt ja! Volgens mij was zij dat inderdaad die Jack op het vliegveld tegenkwam en mee sprak! Damn, ik zie al die kleine dingen nooit....
  Donald Duck held maandag 2 januari 2006 @ 13:00:44 #167
46149 __Saviour__
pi_33622512
Wat is die Black Rock eigenlijk? Dat lag er lang, of is dat het schip waarmee Rouseau strandde?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33622737
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:

[..]

Nu je dat zegt ja! Volgens mij was zij dat inderdaad die Jack op het vliegveld tegenkwam en mee sprak! Damn, ik zie al die kleine dingen nooit....
Ja, dat is haar inderdaad. Ik wist eigenlijk altijd wel dat ook zij het zou overleven. Ze noemde namelijk ook nog in dat gesprek met Jack of hij misschien met haar wilde ruilen (wat de aanleiding daarvan was ben ik vergeten). En gewoon het feit dat er aandacht werd besteed aan dat gesprek tussen haar en Jack.. dan kan je het al raden.
Als je zo heel seizoen 1 terug kijkt, dan is iedereen die elkaar tijdens die reis gesproken/aangekeken heeft etc blijven leven.
pi_33622851
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is die Black Rock eigenlijk? Dat lag er lang, of is dat het schip waarmee Rouseau strandde?
Volgens mij is de Black rock uit 1600-nogwat. Een houten piratenschip zoals je het ook bij de Playmobil krijgt . Er zat wel dynamiet in, maar die Franse kan er niet mee aangekomen zijn lijkt me.
pi_33622873
quote:

[..]

Welke aflevering was dat?
pi_33623063
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:13 schreef BaggettMan het volgende:

[..]

Welke aflevering was dat?
1 vd laatste uit seizoen 1. Weet niet precies welke ..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33623629
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

1 vd laatste uit seizoen 1. Weet niet precies welke ..
1x23 Exodus (1)
pi_33630505
quote:

[..]

Ow hehe ik dacht dat iedereen dat wel doorhad
pi_33630663
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ow hehe ik dacht dat iedereen dat wel doorhad
toen ze op de grond lag en ze lieten haar gezicht een beetje zien, wist ik het.

pi_33632327
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien .
Opvallend dat het adres van die "Global Health Organization" hetzelfde is als die van de"World Health Organization" en dat de ziekte die in die brief genoemd word ook echt een probleem is (geweest) in Tanzania (linkje)
De makers hebben hun huiswerk goed gedaan
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Lethe het volgende:

Spoiler voor de mensen die de site van "The hanso foundation" nog niet gezien hebben en dit ook niet van plan zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')