Is dat niet een beetje heel erg toevallig?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Rainboww het volgende:
Dus een 2e crash --> the others??
Lees dan de brief in die link, ze hebben het over een "other plane"..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:33 schreef SlimShady het volgende:
Is dat niet een beetje heel erg toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Ik wou net hetzelfde vragen, over Locke, wist ook niet meer of er nou al iets over zijn verlamming te zien was geweest... Ik raak zo de draad kwijt met al die flasbacks, weet heel de tijd niet meer wat nou bij wie wanneer was enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 19:55 schreef Lethe het volgende:
Even tussendoor,
is het nu al duidelijk hoe Locke verlamd is geraakt?
Want in de flashbacks van deze week is hij nog steeds niet verlamd
Hij schrok en wil zichzelf beschermen. Ook omdat mensen die boven leven ziek kunnen zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Foeske het volgende:
[..]
Maar niemand een theorie over Desmond en z'n gewapende opwachting op de nieuwkomers in zijn 'huis'?
En de informatie die je uit flashbacks krijgt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?
En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
Goed bedachtquote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Lethe het volgende:
Misschien een beetje vergezocht,
maar toen in Exodus, toen lieten ze die Black Rock zien, dat was toch een schip waar onderin het ruim ook slaven zaten? Wat nou als toen het schip gestrand was, die slaven zijn losgebroken en daar zijn blijven leven.
Ik moest daar eigenlijk gelijk aan denken toen ik die grote zwarte vent zag die idd gebrekkig Engels praatte.
Nu je dat zegt ja!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef SlimShady het volgende:
Ana-Lucia praatte met Jack en reisde indirect mee.
Wat ik mij dan afvraag is: Waarom en hoe sluitte ze vrede met die andere gasten?
Ja, dat is haar inderdaad. Ik wist eigenlijk altijd wel dat ook zij het zou overleven. Ze noemde namelijk ook nog in dat gesprek met Jack of hij misschien met haar wilde ruilen (wat de aanleiding daarvan was ben ik vergeten). En gewoon het feit dat er aandacht werd besteed aan dat gesprek tussen haar en Jack.. dan kan je het al raden.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nu je dat zegt ja!Volgens mij was zij dat inderdaad die Jack op het vliegveld tegenkwam en mee sprak! Damn, ik zie al die kleine dingen nooit....
Volgens mij is de Black rock uit 1600-nogwat. Een houten piratenschip zoals je het ook bij de Playmobil krijgtquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is die Black Rock eigenlijk? Dat lag er lang, of is dat het schip waarmee Rouseau strandde?
Welke aflevering was dat?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nu je dat zegt ja!Volgens mij was zij dat inderdaad die Jack op het vliegveld tegenkwam en mee sprak! Damn, ik zie al die kleine dingen nooit....
1 vd laatste uit seizoen 1. Weet niet precies welkequote:
1x23 Exodus (1)quote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
1 vd laatste uit seizoen 1. Weet niet precies welke..
Ow hehe ik dacht dat iedereen dat wel doorhadquote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
toen ze op de grond lag en ze lieten haar gezicht een beetje zien, wist ik het.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ow hehe ik dacht dat iedereen dat wel doorhad![]()
Opvallend dat het adres van die "Global Health Organization" hetzelfde is als die van de"World Health Organization" en dat de ziekte die in die brief genoemd word ook echt een probleem is (geweest) in Tanzania (linkje)quote:Op zondag 1 januari 2006 15:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Je vindt hier zoals DJKoster al zei in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien.
Spoiler voor de mensen die de site van "The hanso foundation" nog niet gezien hebben en dit ook niet van plan zijn:quote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Lethe het volgende:
Misschien een beetje vergezocht,
maar toen in Exodus, toen lieten ze die Black Rock zien, dat was toch een schip waar onderin het ruim ook slaven zaten? Wat nou als toen het schip gestrand was, die slaven zijn losgebroken en daar zijn blijven leven.
Ik moest daar eigenlijk gelijk aan denken toen ik die grote zwarte vent zag die idd gebrekkig Engels praatte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |