Geen idee... Waar kun je dat zien? Ik wil mijn favorieten ook wel bekijken!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was online 'meet the characters' aan het kijken en alleen deel 3 deed het niet. Terwijl daar mijn lievelings-Hurley en Sayid inzitten. Iemand nog een idee waar ik dit filmpje kan vinden?
Even goed nadenken hoe de staat van Sawyer was in die aflevering en je weet in hoeverre dat van de vorige blz. een spoiler isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Smittend het volgende:
Ik heb geen spoiler gezien hoor...we wisten toch al dat Sawyer gevangen genomen was? Dat was de laatste aflevering die we hier gezien hebben.
Vroeger toen ie nog in Millenium zatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:03 schreef DJKoster het volgende:
Terry O'Quinn (Locke) komt zometeen op tv, Primal Fear@Net5
Eens kijken of hij net zo goed speelt als in Alias en Lost
Zie je het verschil?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef Sauruzin het volgende:
Volgt iedereen hier de afleveringen op net 5 of de ABC afleveringen. Persoonlijk kon ik niet wachten dus ben nu bij aflevering 10 en volg het gewoon elke donderdag als er een nieuwe episode uitkomt.
ok, thanx, kom net weer eens kijken op Fok, vandaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Arjan het volgende:
[..]
Zie je het verschil?
Lost (USA) Deel 17: This is our Island
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
Check ook die consistentie in beide topictitels![]()
Ja, zekers opmerkelijk na deze post kan ik hier niets meer aan bijdragen ik heb de abc-afleveringen al bekeken afgelopen weekend.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef Smittend het volgende:
Ik vind het toch knap dat we ondanks de "winterstop" dit topic al bijna vol hebben !![]()
Dat zeggen volgens mij de laatste geruchten wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef Eveli het volgende:
Die winterstop zou toch tot ergens in maart duren?
Ze kunnen de VS zowieso nooit inhalen, want die zenden meteen de allernieuwste afleveringen uit. NL zou die dan eerst nog moeten inkopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef Jivis het volgende:
Lijkt me ook vrij logisch, omdat ze de VS niet mogen inhalen. Maar k*t is het wel.
Integraal uitzendenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze kunnen de VS zowieso nooit inhalen, want die zenden meteen de allernieuwste afleveringen uit. NL zou die dan eerst nog moeten inkopen.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef booo het volgende:
Tvp!!
Maar waar zijn die filmpjes nou te vinden over meet the characters? Die wil ook wel zien.
En ondertieteledelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze kunnen de VS zowieso nooit inhalen, want die zenden meteen de allernieuwste afleveringen uit. NL zou die dan eerst nog moeten inkopen.
Ik krijg ze niet geopendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Pas wel op, er staan een aantal nieuwe mensen bij.
Ik had ze gewoon op www.tvopjepc.nl gevonden. Waren ook andere filmpjes dan die hierboven genoemd zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef booo het volgende:
Tvp!!
Maar waar zijn die filmpjes nou te vinden over meet the characters? Die wil ook wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |