abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33657269
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.

Maar vertel eens Foeske, wie en wat zou jij doen als jij daar was?
Kate
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_33657332
Nee man! Jack
pi_33658025
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
Nee man! Jack
Sawyer laat je links liggen? Of een trio
pi_33659391
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
Nee man! Jack
Als ik een vrouw was koos ik ook voor Jack (Of hurley )
pi_33660046
Sawyer is bah! Doe mij maar Jack en dan ook enkel Jack.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:23:01 #206
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33668994
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.

Maar vertel eens Foeske, wie en wat zou jij doen als jij daar was?
Ik zou heeeeeel dicht tegen Charlie aankruipen

Omdat 'ie in dit topicdeeltje nog niet stond

Mocht Charlie even niet in de buurt zijn, dan volstaat Sawyer uiteraard ook
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_33669261
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:23 schreef Foeske het volgende:

[..]

Ik zou heeeeeel dicht tegen Charlie aankruipen

[afbeelding]
Omdat 'ie in dit topicdeeltje nog niet stond

Mocht Charlie even niet in de buurt zijn, dan volstaat Sawyer uiteraard ook
Jij gaat voor ruig en wild
pi_33670662
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Jij gaat voor ruig en wild
T is een hobbit man..

Kate
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33671243
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:31 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was koos ik ook voor Jack (Of hurley )
Hurley?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:17:04 #210
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33677047
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:25 schreef Eveli het volgende:

[..]

Hurley?
Dude

Daar moet ik toch eigenlijk verder niet bij nadenken...
*´¨)
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:02:12 #211
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_33703382
Met Sawyer!!!!!!!!!!!!!!!!
En Boone, maar dan moet ie eerst wel weer even leven
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_33712564
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vinden
Onder The Hanso Life-Extension Project vind je een brief waarin ook een verborgen link zit naar een site waar je een password in moet voeren.

Onder Alvar Hanso kun je op het plaatje klikken en je krijgt dan een brief te zien. Verder zijn zowel op de subpagina Alvar Hanso en die brief schuifbalken aanwezig, er zit dus misschien nog ergens wat verborgen..

Kijken op eigen risico enzo
En na *tig* keer dit geprobeerd te hebben, krijg ik nog niets te zien, het eerder genoemde wachtwoord werkt niet
Het plaatje van Alvar Hanso is ook niet de brief (meer?), maar een 'chat'. Misschien dat de VS-kijkers er nu iets aan hebben

En nog over de 'teleurstellende' reactie van Locke in de laatste aflevering: is dit geen levensles die iemand ons wil leren? Als je jezelf iets moois voor houdt, komt er niet altijd wat moois uit (oid). Eerst z'n vader waar hij door beroofd is en nu de droom van het eiland wat nergens meer op lijkt. Ook wel interessant is dat hij eerst een simpel baantje had op kantoor ('regiomanager' van een dozenfabriek?), even van het avontuur heeft kunnen proeven en nu weer is terugverwezen naar het simpele werk; het intoetsen van wat cijfertjes. Het leven is wat je er zelf van maakt, hè?

En ik wil ook de DVD
Het was iets met groen.
pi_33712621
Owja, Kate

Bad girl
Het was iets met groen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 07:52:40 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33719916
Weet iemand eigenlijk wat voor een tattoo Charlie heeft? Het is een tekst maar ik kon het niet lezen?
Ik moest die aflevering nog zien waar hij z'n drugs aan Mr Locke geeft, vandaar deze vraag
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:35:46 #215
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33720751
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 07:52 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor een tattoo Charlie heeft? Het is een tekst maar ik kon het niet lezen?
Ik moest die aflevering nog zien waar hij z'n drugs aan Mr Locke geeft, vandaar deze vraag
Heb maar even gegoogled, want ik wist het niet meer
Er staat: "Living is easy with eyes closed" en dat is een regel uit het liedje 'Strawberry fields forever' van the Beatles

Maar 't is Dominic's tattoo en dus niet echt 'lost' gerelateerd...
*´¨)
pi_33721358
Heeft Jack nu eigenlijk in het echt ook die tattoos? Want in 1 aflevering heb ik een fout ontdekt waarin de tattoo ineens op zijn andere arm zit.. heel vreemd. Spiegeleffect of gewoon neppe tattoos?
  donderdag 5 januari 2006 @ 10:33:22 #217
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_33721677
Hij heeft echt die tattoo's
Jongens, het wordt allemaal op de audio-commentaren op de DVDs verteld, dus kopen allemaal!
pi_33721726
Ik heb de DVD =P Alleen de audiocommentaren nog niet geluisterd. Maar hoe kan het dan dat de tattoo ineens aan de andere arm zat? Echt spiegeleffect ofzo?
pi_33724097
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb de DVD =P Alleen de audiocommentaren nog niet geluisterd. Maar hoe kan het dan dat de tattoo ineens aan de andere arm zat? Echt spiegeleffect ofzo?
zou heel goed kunnen. want een fout kan het niet zijn he
of het moet een neppe zijn.
pi_33724353
Ik meen eens gezien te hebben dat Jack in een aflevering een andere tattoo op zn linkerarm had dan in de vorige aflevering.
pi_33725251
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

zou heel goed kunnen. want een fout kan het niet zijn he
of het moet een neppe zijn.
Het was ook echt vreemd. Zal eens kijken welke aflevering het nou was.. maar dan is hij een tas aan het inpakken ofzo.. en dan de volgende screen zit zijn tattoo ineens aan de andere arm. Screen verder weer niet. Het is vrij duidelijk, dus ik vond dat wel raar.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:42:17 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33726731
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:35 schreef Foeske het volgende:

[..]

Heb maar even gegoogled, want ik wist het niet meer
Er staat: "Living is easy with eyes closed" en dat is een regel uit het liedje 'Strawberry fields forever' van the Beatles

Maar 't is Dominic's tattoo en dus niet echt 'lost' gerelateerd...
Oh oke bedankt. Ik kon het steeds niet lezen was gewoon nieuwsgierig.
pi_33726948
Ik heb ergens hele theorieën gelezen over het spiegelthema in Lost.

Het achteruit (in spiegelbeeld) praten van Walt werd gebruikt als voorbeeld, maar er waren ook tientallen screenshots waaruit bleek dat het beeld gespiegeld was (bijvoorbeeld Jacks tatoeages, of littekens die gespiegeld waren). Daarmee werd dan beweerd dat daaruit bleek dat ze in een andere dimensie waren wat een spiegelbeeld is van onze dimensie oid.

Het enige plaatje wat ik nog kon vinden is deze, wat moet lijken op het spiegelbeeld van de Grote Beer.

Ik denk dat het gewoon door de editors gedaan is omdat het er beter uitziet op tv.
pi_33727778
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb ergens hele theorieën gelezen over het spiegelthema in Lost.

Het achteruit (in spiegelbeeld) praten van Walt werd gebruikt als voorbeeld, maar er waren ook tientallen screenshots waaruit bleek dat het beeld gespiegeld was (bijvoorbeeld Jacks tatoeages, of littekens die gespiegeld waren). Daarmee werd dan beweerd dat daaruit bleek dat ze in een andere dimensie waren wat een spiegelbeeld is van onze dimensie oid.

Het enige plaatje wat ik nog kon vinden is deze, wat moet lijken op het spiegelbeeld van de Grote Beer.

Ik denk dat het gewoon door de editors gedaan is omdat het er beter uitziet op tv.
Voor de Grote Beer mist ie wel een paar sterretjes....lijkt wel een beetje op de Kleine beer.
pi_33942288
Welke episode is nu de laatste die wij op de NL tv gezien hebben?
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:49:08 #226
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_33942447
Volgens mij Serie 2 Aflevering 3.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_33943587
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
Volgens mij Serie 2 Aflevering 3.
Yep
pi_33956771
ik mis t zooooo

maar heb ook weer geen zin om het te gaan downloaden.....

ik wacht wel weer..... zucht....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_33958677
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef somegirl het volgende:
ik mis t zooooo

maar heb ook weer geen zin om het te gaan downloaden.....

ik wacht wel weer..... zucht....
Ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet wachten tot die binnen is.

Waarom herhaald net5 niet zoals eerder de aflevering een week (of was dat de zaterdag ?) later? Vond het wel relaxt kon je nog eens wat details bekijken.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33961369
Ep 10 staat nu op - censuur - Is dit de goede versie of is het een fakerd?
pi_33961579
Hij is wel kleiner dan normaal, ik zie het wel, anders dl ik hem morgen wel opnieuw. Kijk toch pas morgenavond .
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
pi_33961673
Ja klopt. Normaal is hij zo'n 350 volgens mij. Vond het al een beetje vreemd.. ook omdat er zo nadrukkelijk REAL bij staat, maargoed. Ik ben al zo benieuwd dat ik hem toch maar aan het binnenhalen ben
pi_33967327
Ik heb gisteravond nog even Seizoen 1, Aflv. Exodus 1 gekeken. En waarschijnlijk was het al genoemd, maar Jack noemt in het gesprek met Ana-Lucia dat hij op stoel 23(letter) zit en Ana-Lucia zit op stoel 42(letter).

23 en 42 komen alletwee voor in die beruchte cijfers, dus ik heb eindelijk ook iets ontdekt wat betreft die cijfers
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:11:47 #234
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_33967954
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb gisteravond nog even Seizoen 1, Aflv. Exodus 1 gekeken. En waarschijnlijk was het al genoemd, maar Jack noemt in het gesprek met Ana-Lucia dat hij op stoel 23(letter) zit en Ana-Lucia zit op stoel 42(letter).

23 en 42 komen alletwee voor in die beruchte cijfers, dus ik heb eindelijk ook iets ontdekt wat betreft die cijfers
Knap hoor

Maar die getallen komen wel lekker vaak voor ja. Misschien wel slim om in de winterstop Serie 1 maar weer eens in zijn geheel te kijken.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_33968746
kan ik beter eerst revelations voor ep. 12 kijken? want dan moet ik nog 7 min wachten.
pi_33969472
Lost - Revelations is net zoiets als Lost - The Joruney uit seizoen 1; een soort van samenvatting van wat er tot nu toe is gebeurd.
pi_33969661
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:

Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.
pi_33969805
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:11 schreef BaggettMan het volgende:

[..]

Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.
Ik ga liever niet naar die site, dan ben ik geneigd overal door te klikken en dan lees ik allerlei spoilers etc over seizoen 2
pi_33974995
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:11 schreef BaggettMan het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik ga liever niet naar die site, dan ben ik geneigd overal door te klikken en dan lees ik allerlei spoilers etc over seizoen 2
Hij stond ook eens in de veronica gids, stonden ook spoilers bij die ik per ongeluk weer moest lezen
pi_33975979
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef mikezwet het volgende:

[..]

[..]

Hij stond ook eens in de veronica gids, stonden ook spoilers bij die ik per ongeluk weer moest lezen
Ja, dat is echt het 'gevaar' eraan
pi_33976856
weer een mooie aflevering.
pi_33979184
Ik zit net de eerste aflevering weer te kijken, echt leuk. Jack heeft trouwens nog even kort haar als nu Mijn kale koppie is na 40 dagen wel begroeit hoor, lock
pi_33980603
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef mikezwet het volgende:
Ik zit net de eerste aflevering weer te kijken, echt leuk. Jack heeft trouwens nog even kort haar als nu Mijn kale koppie is na 40 dagen wel begroeit hoor, lock
Viel mij ook op ja. Bij Charlie en Michael is het ook niet echt langer geworden. Bij Sayid dan weer wel.
pi_33981273
*edit

dan maar weg.. ook ff wat quotes weghalen dan

[ Bericht 83% gewijzigd door Proper_fucked op 12-01-2006 23:41:12 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_33981496
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Proper_fucked het volgende:
In nieuwste aflevering knipt kate de haren van sawyer.. Verder vind ik dat soort dingen nooit echt belangrijk, stoor me er niet aan iig..
Nieuwste aflevering? Welke bedoel je dan? De laatste paar afleveringen zat Sawyer namelijk op dat vlot en daarna wrd ie gevangen genomen door 'The Others'.
pi_33981589
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef Eveli het volgende:

[..]

Nieuwste aflevering? Welke bedoel je dan? De laatste paar afleveringen zat Sawyer namelijk op dat vlot en daarna wrd ie gevangen genomen door 'The Others'.
episode10, gister uitgekomen in amerika.. maar daar gaan we het hier dus verder niet over hebben
pi_33982743
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

episode10, gister uitgekomen in amerika.. maar daar gaan we het hier dus verder niet over hebben
Fijn dus, lekkere spoiler.. LET OP: DIT IS DE NL TOPIC OVER LOST! Als jullie iets te melden over USA LOST, ga dan naar desbetreffend topic. Dank u.
pi_33983643
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Fijn dus, lekkere spoiler.. LET OP: DIT IS DE NL TOPIC OVER LOST! Als jullie iets te melden over USA LOST, ga dan naar desbetreffend topic. Dank u.
dikke spoiler ook ja...
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:11:27 #249
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_33983983
En bedankt, nu weten we dus meteen hoe het met Sawyer afloopt in die kuil

Zouden trouwens de belangrijkste personages in de serie dan allemaal als stoelnummer één van de getallen hebben gehad?
pi_33984764
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

dikke spoiler ook ja...
Ja, misschien reageer ik wat overdreven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry als ik te boos over kwam, bedoelde het niet zo. Wel gewoon een waarschuwing..

[ Bericht 5% gewijzigd door Laniboekje op 13-01-2006 12:29:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')