Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarring![]()
Vond ik zo stom he, gaat Jack wachten totdat de 4 minuten bijna voorbij zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he
Volgens mij is het niet dezelfde groep die Walt heeft ontvoert. Die zaten op een mooi rubber bootje en hadden ook pistolen. Deze kwamen met een stel knotsen aanlopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
Dat dacht ik dus ook! En logisch dat ze zo reageren, zo zou "onze" groep overlevenden ook reageren, denk ik zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
Nee, denk ook dat die groep de groep van Danielle is?? Dus die bij die "Kelvin" hoorde waar Desmond het over had....?? Misschien is Danielle op een of andere manier buiten die groep gevallen? Dacht zij dat ze allemaal dood waren of ziek? Maar hebben ze overleefd en werden gek? (mag ook wel na 16 jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef zea het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet dezelfde groep die Walt heeft ontvoert. Die zaten op een mooi rubber bootje en hadden ook pistolen. Deze kwamen met een stel knotsen aanlopen.
Euhmmmm Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:
Misschien al eerder opgevallen dat de serie getallen bij elkaar opgeteld 108 is. (4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108)
Wat doet Net 5 mis dan? Ze lopen maar iets van twee maandjes achter op Amerika, dat vind ik tamelijk netjes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:
Net5 bedankt alvast!
Misschien al eerder opgevallen dat de serie getallen bij elkaar opgeteld 108 is. (4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108)
Ik heb het al op meer fora en blogs langs zien komen maar ook over een wiskundige 3 hoeks matrix waarin deze reeks van belang is.
Durf alleen de site niet meer te bezoeken ivm spoilers.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef haarb0l het volgende:
[..]lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begint het weer @ NET5? Weet iemand dat?
Ik vond die 540 dagen die het filmpje noemde ook al verdacht (want = 108 * 5).quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:
Net5 bedankt alvast!
Ik heb het al op meer fora en blogs langs zien komen maar ook over een wiskundige 3 hoeks matrix waarin deze reeks van belang is.
Durf alleen de site niet meer te bezoeken ivm spoilers.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...
omg... me =quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef Arjan het volgende:
[..]
![]()
Of je let even goed op als Medium wordt aangekondigd op Net5. Patricia Arquette speelt niet eens in Lost.
Katey Segal daarnetegen wel
Volgens mij maakte hij een geintje hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een geintje hoor...![]()
Ja, maar zo erg vind ik dat niet. Medium lijkt me ook wel een spannende serie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef Arjan het volgende:
Maar ff back ontopic: Ik verwacht dat Net5 Lost pas in het nieuwe TV-seizoen verder gaat uitzenden. Vet promoten tijdens de zomervakantie, en dan eerst nog de afleveringen 0 t/m 3 van seizoen 2 uitzenden voor de nieuwkomers.
Daarna lopen ze een heel seizoen achter op ABC zodat ze wat meer flexibiliteit hebben. Best jammer eigenlijk. Ik denk dat Net5 deze serie commercieel zeer efficient wil gaan uitmelken...
Wow, heavy shit...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een geintje hoor...![]()
Denk jequote:Op dinsdag 27 december 2005 07:53 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Voor Oceanic Air flight 815 ligt het wel op de route, maar dan zijn die Nigiriaanse drugs smokkelaars met hun kleine vliegtuigje wel een heel eind uit koers geraakt.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Mijn theorie is dus dat er ergens een soort "wormhole" is, of "time-shift" heeft plaatsgevonden...
Het is echt veel te ver gezocht. Het is een code en om het mysterieuze erin te houden worden ze (de nummers) overal in verwerkt.quote:
OMFG!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Denk je?
Als je op die Coordinaten van de Marshall Islands in de Pacific een gat zou graven naar de andere kant van de wereld... waar kom je dan uit?
Juist... in Nigeria!
[afbeelding]
zie deze site:
http://grad.icmc.usp.br/~cipriani/bighole.php?lang=en
Mijn theorie is dus dat er ergens een soort "wormhole" is, of "time-shift" heeft plaatsgevonden...
Hehehe, wat een sitequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Denk je?
Als je op die Coordinaten van de Marshall Islands in de Pacific een gat zou graven naar de andere kant van de wereld... waar kom je dan uit?
Juist... in Nigeria!
[afbeelding]
zie deze site:
http://grad.icmc.usp.br/~cipriani/bighole.php?lang=en
Mjah, dat zou inderdaad een theorie kunnen zijn. Alleen denk ik niet dat het iets te maken heeft met de Marhall-Islands. Artzt had al gezegd dat ze naar het zuiden toe alleen maar in Antarctica terecht zouden komen, gebaseerd op de info die de piloot had gegeven in de pilot (dat ze 1000 miles off course waren).quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vindenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Rainboww het volgende:
Zie ook die mysterieuze Hanso Foundation:
http://www.thehansofoundation.org/
Projects >> Electromagnetic Research Initiative
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |