abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:33:40 #101
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_33560138
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ja maar bij wie hoort zij dan? Was ze echt de enige andere overlevende? En nu aangesloten bij the Others? Ik dacht nl dat die hele groep de rest van de overlevenden waren, die uit het staartstuk? Pffffff verwarring
Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
pi_33560281
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef dewitteparel het volgende:
Jammer dat Jack op die knop drukte...
Vond ik zo stom he, gaat Jack wachten totdat de 4 minuten bijna voorbij zijn.
En precies op de laatste seconde gaat hij drukken.
Het zou verrassend zijn als hij eerder had gedrukt.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef whisko het volgende:
ze gaan toch niet blijven drukken de rest van de serie he

Superaflevering. Ik vraag mij af wat Ana Lucia heeft geregeld met die gasten.
pi_33560403
Wanneer komt Lost nou weer dan??
Balen hoor!!
Keep the faith!!
pi_33560414
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Zijn "The Others" niet gewoon de staartleden? Ze was iig niet de enige, dat was gewoon een truuk om ze dat pistool afhandig te maken.
Volgens mij is het niet dezelfde groep die Walt heeft ontvoert. Die zaten op een mooi rubber bootje en hadden ook pistolen. Deze kwamen met een stel knotsen aanlopen.
pi_33560855
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook! En logisch dat ze zo reageren, zo zou "onze" groep overlevenden ook reageren, denk ik zo.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef zea het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet dezelfde groep die Walt heeft ontvoert. Die zaten op een mooi rubber bootje en hadden ook pistolen. Deze kwamen met een stel knotsen aanlopen.
Nee, denk ook dat die groep de groep van Danielle is?? Dus die bij die "Kelvin" hoorde waar Desmond het over had....?? Misschien is Danielle op een of andere manier buiten die groep gevallen? Dacht zij dat ze allemaal dood waren of ziek? Maar hebben ze overleefd en werden gek? (mag ook wel na 16 jaar ) Maar waarom hebben ze Walt nodig dan?

Pfffffffffffffff
pi_33560873
Net5 bedankt alvast!

Misschien al eerder opgevallen dat de serie getallen bij elkaar opgeteld 108 is. (4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108)

Ik heb het al op meer fora en blogs langs zien komen maar ook over een wiskundige 3 hoeks matrix waarin deze reeks van belang is.
Durf alleen de site niet meer te bezoeken ivm spoilers.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33560990
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Sportguy het volgende:

Misschien al eerder opgevallen dat de serie getallen bij elkaar opgeteld 108 is. (4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108)
Euhmmmm Ja
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:52:20 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33561023
quote:
Net5 bedankt alvast!

Ik heb het al op meer fora en blogs langs zien komen maar ook over een wiskundige 3 hoeks matrix waarin deze reeks van belang is.
Wat doet Net 5 mis dan? Ze lopen maar iets van twee maandjes achter op Amerika, dat vind ik tamelijk netjes.
2000 light years from home
pi_33561655
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef haarb0l het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...

Wanneer begint het weer @ NET5? Weet iemand dat?
pi_33561661
quote:
Net5 bedankt alvast!

Ik vond die 540 dagen die het filmpje noemde ook al verdacht (want = 108 * 5).
Verder is 540 ook 360 + 180 (oftewel een cirkel en een halve cirkel).

Ik heb ergens nog een hele mooie theorie gelezen over het eiland, maar ik ben de link kwijt (zou toch teveel spoilers opleveren dussss... ). Ging ook over dat electromagnetische gebeuren etc.
pi_33561759
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

lul de behanger, zet dat volgende keer even in spoilertags (ik heb het nu even in de quote gedaan)...

Of je let even goed op als Medium wordt aangekondigd op Net5. Patricia Arquette speelt niet eens in Lost .
Katey Segal daarentegen wel
pi_33561853
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef Arjan het volgende:

[..]

Of je let even goed op als Medium wordt aangekondigd op Net5. Patricia Arquette speelt niet eens in Lost .
Katey Segal daarnetegen wel
omg... me =
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:11:13 #113
16976 Fling
Fan o' man
pi_33561888
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Volgens mij maakte hij een geintje hoor...
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33562080
Maar ff back ontopic: Ik verwacht dat Net5 Lost pas in het nieuwe TV-seizoen verder gaat uitzenden. Vet promoten tijdens de zomervakantie, en dan eerst nog de afleveringen 0 t/m 3 van seizoen 2 uitzenden voor de nieuwkomers.
Daarna lopen ze een heel seizoen achter op ABC zodat ze wat meer flexibiliteit hebben. Best jammer eigenlijk. Ik denk dat Net5 deze serie commercieel zeer efficient wil gaan uitmelken...
pi_33562103
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Fling het volgende:

[..]

Maar oke weer on topic
pi_33563744
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef Arjan het volgende:
Maar ff back ontopic: Ik verwacht dat Net5 Lost pas in het nieuwe TV-seizoen verder gaat uitzenden. Vet promoten tijdens de zomervakantie, en dan eerst nog de afleveringen 0 t/m 3 van seizoen 2 uitzenden voor de nieuwkomers.
Daarna lopen ze een heel seizoen achter op ABC zodat ze wat meer flexibiliteit hebben. Best jammer eigenlijk. Ik denk dat Net5 deze serie commercieel zeer efficient wil gaan uitmelken...
Ja, maar zo erg vind ik dat niet. Medium lijkt me ook wel een spannende serie.
Oh, even gechecked: geen actie, wel Sci-Fi & Drama. En een 8.7.
pi_33563927
Sci-Fi Dan is the Sixth Sense zeker ook SF? Magoed, ik haak al af bij het woord drama
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:55:10 #118
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_33564099
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef Fling het volgende:

[..]

Wow, heavy shit...
Natuurlijk maakte ik een geintje
Ik volg Lost alleen via Net5 en Medium heb ik al helemaal nog nooit gezien
pi_33565801
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:53 schreef Kadesh het volgende:
[..]

Voor Oceanic Air flight 815 ligt het wel op de route, maar dan zijn die Nigiriaanse drugs smokkelaars met hun kleine vliegtuigje wel een heel eind uit koers geraakt.
Denk je ?

Als je op die Coordinaten van de Marshall Islands in de Pacific een gat zou graven naar de andere kant van de wereld... waar kom je dan uit?
Juist... in Nigeria !

zie deze site:
http://grad.icmc.usp.br/~cipriani/bighole.php?lang=en

Mijn theorie is dus dat er ergens een soort "wormhole" is, of "time-shift" heeft plaatsgevonden...
pi_33565944
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Mijn theorie is dus dat er ergens een soort "wormhole" is, of "time-shift" heeft plaatsgevonden...
quote:

[..]

Denk je ?
Het is echt veel te ver gezocht. Het is een code en om het mysterieuze erin te houden worden ze (de nummers) overal in verwerkt.
pi_33566363
Ik vind de connectie van Nigeria en dat eiland toch wel erg toevallig, zie ook dat kaartje hierboven.
Het gaat nu toch over magnetisme enzo in Lost?

Zie ook die mysterieuze Hanso Foundation:
http://www.thehansofoundation.org/

Projects >> Electromagnetic Research Initiative

Wacht maar af, de echte Sci-fi moet nog komen in Lost!
pi_33566872
quote:

[..]

Denk je ?

Als je op die Coordinaten van de Marshall Islands in de Pacific een gat zou graven naar de andere kant van de wereld... waar kom je dan uit?
Juist... in Nigeria !
[afbeelding]

zie deze site:

OMFG!!!!!!! Dit meen je niet???? Het word steeds gekker!!! En intrigerender

zaterdag 31 december 2005 @ 01:02:26 #123
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_33566921
quote:

[..]

Denk je ?

Juist... in Nigeria !
[afbeelding]

zie deze site:

Hehehe, wat een site
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_33567472
quote:

[..]

Denk je ?
[..]
Mjah, dat zou inderdaad een theorie kunnen zijn. Alleen denk ik niet dat het iets te maken heeft met de Marhall-Islands. Artzt had al gezegd dat ze naar het zuiden toe alleen maar in Antarctica terecht zouden komen, gebaseerd op de info die de piloot had gegeven in de pilot (dat ze 1000 miles off course waren).
Wellicht heeft het getal wel iets met Nigeria te maken, maar ik denk niet dat het de locatie van het eiland is...
Een andere leuke specualtie is het eiland Bouvet
pi_33568670
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Rainboww het volgende:
Zie ook die mysterieuze Hanso Foundation:
http://www.thehansofoundation.org/

Projects >> Electromagnetic Research Initiative
Onder dat lijstje van projecten is een link naar een nu zeer bekend filmpje te vinden
Onder The Hanso Life-Extension Project vind je een brief waarin ook een verborgen link zit naar een site waar je een password in moet voeren.

Onder Alvar Hanso kun je op het plaatje klikken en je krijgt dan een brief te zien. Verder zijn zowel op de subpagina Alvar Hanso en die brief schuifbalken aanwezig, er zit dus misschien nog ergens wat verborgen..

Kijken op eigen risico enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')