quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
Hopelijk is het straks het wachten waard, en worden de komende afleveringen weer wat leuker [voor mij dan].
Ik denk niet dat het dezelfde Helen is. Locke zal wel gevraagd hebben of hij haar Helen mocht noemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
En ik dacht altijd dat die Helen zo'n meisje was waarmee je belde om hitsig te doen over de telefoon, maar ze is dus gewoon een psychiatrist?? Dan snap ik niet waarom ze in Walkabout over de telefoon dingen zei zoals: "You're not a client, this isn't normal" en "I don't want you to get another $90 phone bill".
Dat zou hem pas echt tot het meest zielige persoon op het eiland makenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dezelfde Helen is. Locke zal wel gevraagd hebben of hij haar Helen mocht noemen.
Wel interessant dat er 3 zoons zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef Sportguy het volgende:
Wordt er nu nog wat meer duidelijk over dat geboren kind, was zo'n waarzegger die allerlei enge dingen zag en voorspelde...
Nu is het kind d'r en komt er nog geen ellende.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wel interessant dat er 3 2 zoons zijn.
Alex zoon dochter van Danielle Rousseau, Walt zoon van Michael en Aaron zoon van Claire.
http://www.lostpedia.com/wiki/Danielle_Rousseauquote:Had a son named Alex who was taken by the Others a week after he was born
hier is twijfel.quote:As she turns to walk away, Sayid asks who Alex is. In response, Danielle simply says, "Alex was my child," and walks away.
quote:She was forced to deliver the baby herself, and named the girl Alex.
OK. Maar toch weird.quote:One week after she gave birth, a pillar of black smoke appeared 5 km inland. One day later, her baby girl ‘Alex’ was abducted, by what she calls "The Others".
Ik denk juist dat er nog veel méér achter zit. Locke zei toch ook zoiets van "This was not what supposed to happen" ofzoiets. Lijkt toch juist dat hij wel meer weet over het hele gebeuren op het eiland, maar dat we dat later nog terug zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
Over het algemeen vond ik het eigenlijk niet zo'n leuke aflevering. Locke is altijd mijn favoriet geweest, juist omdat hij vroeger zo zielig was en nu zo stoer en mysterieus. Ik dacht echt dat hij een band had met het eiland, maar sinds hij het luik openheeft, blijkt dat hij ook maar 'gewoon' één van de overlevenden is, en wordt hij nu ook al in het heden keizielig neergezet [heel de tijd half janken en roepen dat het niet zo moest gaan, en nu ook al op de knop willen drukken voor de rest van zijn leven, zonder échte reden].
Op dit moment staat er op diezelfde site:quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef SlimShady het volgende:
Had a son named Alex who was taken by the Others a week after he was born
http://www.lostpedia.com/wiki/Danielle_Rousseau
quote:Had a daughter named Alex who was taken by the Others a week after he was born
Ik hoop dat die allebei inderdaad blijkt later, maar ik interpreteer zijn "This was not what was supposed to happen!" [beide keren, ook al bij de dood van Boone, waarbij hij licht zag schijnen door het luik, wat ook al niets met hem te maken hadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:04 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er nog veel méér achter zit. Locke zei toch ook zoiets van "This was not what supposed to happen" ofzoiets. Lijkt toch juist dat hij wel meer weet over het hele gebeuren op het eiland, maar dat we dat later nog terug zien.
Net zoals met Desmond. Zou best kunnen dat we over een tijdje nog meer flashbacks krijgen die nog meer duidelijk maken.
Die zijn toch al een keer een nacht weggebleven met z'n tweeën... ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
- Shannon en Sayid hebben ook romantisch lopen doen
Volgens mij ook. Want dan komen ze teruglopen over het strand en dan loopt Jack naar ze toe om te vertellen dat Boone overleden is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:41 schreef Lethe het volgende:
[..]
Die zijn toch al een keer een nacht weggebleven met z'n tweeën... ?
Juist wel, dan kan je een beetje liefde en geborgenheid wel gebruiken lijkt me. Mensen gaan in zulke gevallen wel troost zoeken bij elkaar. Ik zou het in ieder geval wel weten als ik daar zatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor de rest hoeft het voor mij allemaal niet romantisch te worden, ik bedoel.. je zit op een eiland, er worden mensen gedood, ontvoerd, rare monsters etc etc etc. Dan ga je toch niet fijn romantisch doen met elkaar? Dan ben je toch gewoon doodsbang en wil je naar huis! Niets geen romantische gevoelens hoor.
Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Foeske het volgende:
[..]
Juist wel, dan kan je een beetje liefde en geborgenheid wel gebruiken lijkt me. Mensen gaan in zulke gevallen wel troost zoeken bij elkaar. Ik zou het in ieder geval wel weten als ik daar zat![]()
Helemaal mee eens. Nogal onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:
Wat ik ook teleurstellend vond, was hoe het verhaaltje met Desmond verliep. Ik verwachtte intrigerende complotten tegen Jack ofzo, maar hij bleek daar gewoon gestrand te zijn tijdens zijn wereldreis en zo een imbeciel te zijn dat hij drie jaar lang om de 108 minuten op een knop ging drukken [hij heeft dus nooit langer dan anderhlaf uur geslapen]. Ook vond ik dat Jack wel érg hard tripte steeds in de aflevering, normaal gesproken ook niet echt zijn pakkie-an.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |