abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33633517
jemig
ik moet zeggen dat mensen het wel nauwkeurig bekijken...hehehe..ik zie bepaalde dingen ook helemaal niet hoor..als ik het zo achteraf terug lees dan denk ik...oh ja dat kan wel eens kloppen
hahahahaha, dus vandaar dat dit forum zo handig is..nu maar wachten op de herstart van de serie
what you see, is what you get!
  maandag 2 januari 2006 @ 22:14:01 #177
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_33640522
Ik wil onderhand ook eens weten hoe Locke verlamd is geraakt... na deze aflevering denk ik ook dat het iets met zijn vader te maken had, die bedreigde hem zowat
En ik dacht altijd dat die Helen zo'n meisje was waarmee je belde om hitsig te doen over de telefoon, maar ze is dus gewoon een psychiatrist?? Dan snap ik niet waarom ze in Walkabout over de telefoon dingen zei zoals: "You're not a client, this isn't normal" en "I don't want you to get another $90 phone bill".
Ik hoorde bij de audio-commentaar van Walkabout op de DVD dat Helen in seizoen twee meer aan bod zou komen, dus ik had haar verschijning wel verwacht.

Over het algemeen vond ik het eigenlijk niet zo'n leuke aflevering. Locke is altijd mijn favoriet geweest, juist omdat hij vroeger zo zielig was en nu zo stoer en mysterieus. Ik dacht echt dat hij een band had met het eiland, maar sinds hij het luik openheeft, blijkt dat hij ook maar 'gewoon' één van de overlevenden is, en wordt hij nu ook al in het heden keizielig neergezet [heel de tijd half janken en roepen dat het niet zo moest gaan, en nu ook al op de knop willen drukken voor de rest van zijn leven, zonder échte reden ].
Ik hoop niet dat ze nu heel de tijd blijven drukken nee, ik wil juist weten wat er gebeurt als ze niet drukken. En volgens mij is het programma op de PC maar een mindfuck-progje, want het telt de ingevoerde cijfers gewoon op... ik denk dat als je 1 2 3 4 invoert dat de timer gewoon op 10 minuten komt te staan. In het filmpje zeggen ze ook zo duidelijk om verder nooit iets in te voeren, wat mijn vermoeden versterkt.

Wat ik ook teleurstellend vond, was hoe het verhaaltje met Desmond verliep. Ik verwachtte intrigerende complotten tegen Jack ofzo, maar hij bleek daar gewoon gestrand te zijn tijdens zijn wereldreis en zo een imbeciel te zijn dat hij drie jaar lang om de 108 minuten op een knop ging drukken [hij heeft dus nooit langer dan anderhlaf uur geslapen ]. Ook vond ik dat Jack wel érg hard tripte steeds in de aflevering, normaal gesproken ook niet echt zijn pakkie-an.

Hopelijk is het straks het wachten waard, en worden de komende afleveringen weer wat leuker [voor mij dan].
  maandag 2 januari 2006 @ 22:37:23 #178
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33641553
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Xurk het volgende:

Hopelijk is het straks het wachten waard, en worden de komende afleveringen weer wat leuker [voor mij dan].
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33642198
quote:
En ik dacht altijd dat die Helen zo'n meisje was waarmee je belde om hitsig te doen over de telefoon, maar ze is dus gewoon een psychiatrist?? Dan snap ik niet waarom ze in Walkabout over de telefoon dingen zei zoals: "You're not a client, this isn't normal" en "I don't want you to get another $90 phone bill".
Ik denk niet dat het dezelfde Helen is. Locke zal wel gevraagd hebben of hij haar Helen mocht noemen.
pi_33642340
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het dezelfde Helen is. Locke zal wel gevraagd hebben of hij haar Helen mocht noemen.
Dat zou hem pas echt tot het meest zielige persoon op het eiland maken
pi_33642409
Wordt er nu nog wat meer duidelijk over dat geboren kind, was zo'n waarzegger die allerlei enge dingen zag en voorspelde...

Nu is het kind d'r en komt er nog geen ellende.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33642951
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef Sportguy het volgende:
Wordt er nu nog wat meer duidelijk over dat geboren kind, was zo'n waarzegger die allerlei enge dingen zag en voorspelde...

Nu is het kind d'r en komt er nog geen ellende.
Wel interessant dat er 3 zoons zijn.
Alex zoon van Danielle Rousseau, Walt zoon van Michael en Aaron zoon van Claire.
Ze zijn er 2 kwijt. Waarom zijn ze ontvoerd?

Walt zei in Shannon's hallucinatie "Don't push the button" en tegen Locke "Don't open it [the hatch]".
Jack wou de eerste keer wel drukken en de tweede keer niet.

Eigenlijk hoopte ik dat Jack niet zou drukken...
pi_33643125
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Wel interessant dat er 3 2 zoons zijn.
Alex zoon dochter van Danielle Rousseau, Walt zoon van Michael en Aaron zoon van Claire.
pi_33643184
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef Symer het volgende:

[..]
zeker weten?
pi_33643265
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef SlimShady het volgende:

[..]

zeker weten?
quote:
DANIELLE: That night they came - they came and took her - Alex. They took my baby.
pi_33643451
Zou best kunnen die smerige fransen doen altijd raar met die namen, wie weet is het alexandria en kortte ze het af.
Die Danielle is echt zo'n rijp geval voor een instituut.
pi_33643612
quote:
Had a son named Alex who was taken by the Others a week after he was born
http://www.lostpedia.com/wiki/Danielle_Rousseau
quote:
As she turns to walk away, Sayid asks who Alex is. In response, Danielle simply says, "Alex was my child," and walks away.
hier is twijfel.
quote:
She was forced to deliver the baby herself, and named the girl Alex.
quote:
One week after she gave birth, a pillar of black smoke appeared 5 km inland. One day later, her baby girl ‘Alex’ was abducted, by what she calls "The Others".
OK. Maar toch weird.

Maar in de transcripts http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/122.html en http://www.tv.com/exodus-2/episode/414696/recap.html is het niet duidelijk een dochter.
En het was een gok van mijn kant dat het een zoon is.
pi_33644923
Het woordje 'her' in de zin die ik gaf is de enige keer in de hele serie dat over het geslacht van Alex gesproken wordt.

In de eerste aflevering dat Rousseau voorkomt (afl. 9) vraagt ze aan Sayid waar Alex is en daar vraagt Sayid steeds: "Who is he?", misschien dat dat voor de verwarring gezorgd heeft (op de jongensnaam na natuurlijk).
pi_33647004
Interessante site dat Lostpedia .
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:32:59 #190
16976 Fling
Fan o' man
pi_33651293
Ik lees net in de Telegraaf dat Net5 in maart weer verdergaat met Lost en dat ze dan in ieder geval het seizoen afmaken. We hoeven gelukkig dus niet zo lang te wachten!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33651701
quote:

Over het algemeen vond ik het eigenlijk niet zo'n leuke aflevering. Locke is altijd mijn favoriet geweest, juist omdat hij vroeger zo zielig was en nu zo stoer en mysterieus. Ik dacht echt dat hij een band had met het eiland, maar sinds hij het luik openheeft, blijkt dat hij ook maar 'gewoon' één van de overlevenden is, en wordt hij nu ook al in het heden keizielig neergezet [heel de tijd half janken en roepen dat het niet zo moest gaan, en nu ook al op de knop willen drukken voor de rest van zijn leven, zonder échte reden ].
Ik denk juist dat er nog veel méér achter zit. Locke zei toch ook zoiets van "This was not what supposed to happen" ofzoiets. Lijkt toch juist dat hij wel meer weet over het hele gebeuren op het eiland, maar dat we dat later nog terug zien.

Net zoals met Desmond. Zou best kunnen dat we over een tijdje nog meer flashbacks krijgen die nog meer duidelijk maken.
You gotta learn to live
and live and learn
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:10:27 #192
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33651801
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef SlimShady het volgende:

Had a son named Alex who was taken by the Others a week after he was born

http://www.lostpedia.com/wiki/Danielle_Rousseau
Op dit moment staat er op diezelfde site:
quote:
Had a daughter named Alex who was taken by the Others a week after he was born
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_33651915
Tis een hermafrodiet kind.

Maakt het eilandleven nog een tikkeltje interessanter als er nog sex in voor gaat komen.

Zij of hij zal in inmiddels wel 16 jaar zijn ? Als dat geval nog leeft.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:37:45 #194
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_33652287
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:04 schreef Lethe het volgende:

[..]

Ik denk juist dat er nog veel méér achter zit. Locke zei toch ook zoiets van "This was not what supposed to happen" ofzoiets. Lijkt toch juist dat hij wel meer weet over het hele gebeuren op het eiland, maar dat we dat later nog terug zien.

Net zoals met Desmond. Zou best kunnen dat we over een tijdje nog meer flashbacks krijgen die nog meer duidelijk maken.
Ik hoop dat die allebei inderdaad blijkt later, maar ik interpreteer zijn "This was not what was supposed to happen!" [beide keren, ook al bij de dood van Boone, waarbij hij licht zag schijnen door het luik, wat ook al niets met hem te maken had ] meer als wanhoop doordat hij in zijn gedachten allerlei mooie beelden heeft gevormd over hoe het eiland in elkaar steekt en ze steeds niet waar blijken te zijn.
Maar ik hoop dat jij gelijk hebt hoor! Dat is heel wat interessanter en dan krijg ik mijn Locke weer terug

Overigens vraag ik me ook af wanneer ze seks gaan hebben... ze zitten daar dus al 44 dagen, dus de mannen zouden nu zeker een beetje hitsig aan het worden moeten zijn [zeker met vrouwen als Shannon en Kate op het eiland [en Claire en Sun zijn ook niet lelijk] ].
- Jack en Sawyer hebben allebei hum momenten met Kate gehad [hieruit ontstond de enige kus tot dusver die leuk was om te zien]
- Shannon en Sayid hebben ook romantisch lopen doen
- Charlie en Claire zijn zowat getrouwd [maar nóg geen gerommel]
- Jin en Sun zijn getrouwd, maar zoenen niet eens

Hoe lang moeten ze daar nog zitten voordat ze allemaal met elkaar de bosjes induiken?!
pi_33652370
Charlie is getrouwd met de maria-beeldjes denk niet dat die gauw aan Claire gaat snuiven.
pi_33652372
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:37 schreef Xurk het volgende:

[..]
- Shannon en Sayid hebben ook romantisch lopen doen
Die zijn toch al een keer een nacht weggebleven met z'n tweeën... ?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_33652787
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:41 schreef Lethe het volgende:

[..]

Die zijn toch al een keer een nacht weggebleven met z'n tweeën... ?
Volgens mij ook. Want dan komen ze teruglopen over het strand en dan loopt Jack naar ze toe om te vertellen dat Boone overleden is.
Voor de rest hoeft het voor mij allemaal niet romantisch te worden, ik bedoel.. je zit op een eiland, er worden mensen gedood, ontvoerd, rare monsters etc etc etc. Dan ga je toch niet fijn romantisch doen met elkaar? Dan ben je toch gewoon doodsbang en wil je naar huis! Niets geen romantische gevoelens hoor.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:07:10 #198
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33654447
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef Laniboekje het volgende:

[..]
Voor de rest hoeft het voor mij allemaal niet romantisch te worden, ik bedoel.. je zit op een eiland, er worden mensen gedood, ontvoerd, rare monsters etc etc etc. Dan ga je toch niet fijn romantisch doen met elkaar? Dan ben je toch gewoon doodsbang en wil je naar huis! Niets geen romantische gevoelens hoor.
Juist wel, dan kan je een beetje liefde en geborgenheid wel gebruiken lijkt me. Mensen gaan in zulke gevallen wel troost zoeken bij elkaar. Ik zou het in ieder geval wel weten als ik daar zat
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_33654839
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef Foeske het volgende:

[..]

Juist wel, dan kan je een beetje liefde en geborgenheid wel gebruiken lijkt me. Mensen gaan in zulke gevallen wel troost zoeken bij elkaar. Ik zou het in ieder geval wel weten als ik daar zat
Troost zoeken is iets anders dan met iemand de bosjes in duiken.

Maar vertel eens Foeske, wie en wat zou jij doen als jij daar was?
pi_33656051
quote:
Wat ik ook teleurstellend vond, was hoe het verhaaltje met Desmond verliep. Ik verwachtte intrigerende complotten tegen Jack ofzo, maar hij bleek daar gewoon gestrand te zijn tijdens zijn wereldreis en zo een imbeciel te zijn dat hij drie jaar lang om de 108 minuten op een knop ging drukken [hij heeft dus nooit langer dan anderhlaf uur geslapen ]. Ook vond ik dat Jack wel érg hard tripte steeds in de aflevering, normaal gesproken ook niet echt zijn pakkie-an.
Helemaal mee eens. Nogal onwaarschijnlijk. Verder ook, het niet ge-quotete, interessante speculaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')