Denk je niet dat de technische staf verwacht had dat jongens zoals Rajcomar en Rimkus wat zouden toevoegen bij ons?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Davids en Aborah vind ik ook de enige huurlingen die wat toevoegen. Dors en Leitoe zijn niet gehuurd overigens, maar er is wel gewoon teveel gehuurd. Huur er maximaal 2 en dan jongens die echt wat toevoegen en haal gewoon spelers die wat toevoegen in plaats van een domme draver als Dors.
dat hebben we bij de meeste,ook bij Omniworld,Helmond,Telstar etc.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:06 schreef Yeahinho het volgende:
Bij de verplichte buscombi (TOP) en autocombi's hebben we korting op het kaartje gekregen he.
Maar wel schandalig van Omniworld ja.
Rimkus komt uit voor een vertegenwoordigend elftal? Niet dat ik je niet wil geloven, maar als ik die jongen zie voetballen dan kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Het Nederlands amateurelftal is nog te hoog gegrepen. Bij Sparta was hij vooral reserve. Kan me niet indenken dat bij scouting niet is opgevallen dat die jongen opbouwend onder de maat is, erg onrustig is en verdedigend erg slordig is. Rajcomar vind ik een overschatte prutser, toen hij bij Fortuna speelde heb ik 'm geregeld zien spelen, maar ik heb nooit gesnapt waarom mensen hem een talent noemden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Denk je niet dat de technische staf verwacht had dat jongens zoals Rajcomar en Rimkus wat zouden toevoegen bij ons?
Van 2 spelers die voor selectie elftallen uitkomen mag je dat welk verwachten neem ik aan en de meerderheid van de supporters was in het begin ook heel positief toen ze hoorden dat deze 2 werden gehuurd (en over de andere spelers die kwamen over het algemeen ook).
Dat het er dan niet uitkomt kun je moeilijk Fred of wie dan ook verwijten.
Van Davids werd in het begin een beetje lacherig om gedaan, maar die huurling pakt wel weer goed uit.
Bij aankopen doen of spelers huren komt vaak ook een beetje geluk bij kijken.
Soms is het wel eens zo dat een goeie speler het helemaal niet waarmaakt bij een andere club en soms heb je het geluk dat je een onbekende speler aantrekt die het wel goed doet.
Dat is voetbal!
Momenteel komt hij niet uit voor een vertegenwoordigend elftal, maar heeft dat wel een tijd gedaan, weet alleen niet wanneer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Rimkus komt uit voor een vertegenwoordigend elftal? Niet dat ik je niet wil geloven, maar als ik die jongen zie voetballen dan kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Het Nederlands amateurelftal is nog te hoog gegrepen. Bij Sparta was hij vooral reserve. Kan me niet indenken dat bij scouting niet is opgevallen dat die jongen opbouwend onder de maat is, erg onrustig is en verdedigend erg slordig is. Rajcomar vind ik een overschatte prutser, toen hij bij Fortuna speelde heb ik 'm geregeld zien spelen, maar ik heb nooit gesnapt waarom mensen hem een talent noemden.
Jaap Davids was bij Jong Vitesse een van de betere en het blijkt nu dat die jongen moeiteloos mee kan draaien.
Natuurlijk vallen sommige spelers tegen en vallen sommige spelers mee, maar met het oog op volgend seizoen ziet het er somber uit. De betere spelers dreigen te vertrekken en de andere helft van de basis bestaat uit huurlingen, terwijl de andere helft (Dors, Rimkus, Cales en Powel) totaal niets in de Eredivisie te zoeken heeft en ook voor FC Den Bosch tekort komt.
Hij heeft weleens wat jeugdinterlands gespeeld, heb het net even nagekeken via Google. Kan me haast niet voorstellen dat dat als linksback is geweest, ik vind 'm echt heel erg zwak. Bij Sparta speelde hij in de GGD ook maar 'n twaalftal wedstrijden volgens mij. Van Rimkus had ik meer verwacht, maar dan ook puur op basis van het feit dat hij jeugdinterlands heeft gespeeld, ik had hem nog echt vaak zien voetballen. De scouts wel mag ik aannemen. Rajcomar vind ik overschat, altijd al gevonden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Momenteel komt hij niet uit voor een vertegenwoordigend elftal, maar heeft dat wel een tijd gedaan, weet alleen niet wanneer.
Rimkus vind ik ook niet zo denderend evenals Rajcomar, maar daar had ik wel veel van verwacht.
En ik ben er van overtuigd dat hij wel goed kan voetballen, alleen het komt er niet uit.
Dat de betere spelers weggaan is en blijft voor een club als Den Bosch iets wat niet te voorkomen is.
Met die huurlingen ben ik in principe ook niet zo blij, maar als je niet veel geld hebt moet je iets.
En ga nou niet lopen zeveren dat je dat verhaal van het geld al tig keer gehoord hebt, want dat kan misschien wel zo zijn, maar de feiten zijn nu eenmaal dat er geen (weinig) geld is.
Ook staan (de betere) spelers niet in de rij om een contract te tekenen bij ons, maar worden dan liever een jaar verhuurd zodat ze bij hun eigen club ook nog een kans hopen te krijgen.
Aborah die voegt nu iets toe, maar dat wis je vantevoren ook niet.
Het blijft gewoon een gok spelers aantrekken.
Dat zie je ook aan Leitoe die nu weinig toevoegd, maar daar had jij in het begin ook een hoge pet van op.
Dors is ook gewoon gehuurd toch? Daarnaast zal Powel vertrekken, en met de rest win je inderdaad de oorlog niet (zelfs niet van Omniworldquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat de betere spelers weggaan is inderdaad niet te voorkomen, maar het is zeker wel zorgwekkend. Stel dat Beekmans en Verhaegh worden verkocht, wat blijft er dan nog over van het elftal als je de huurlingen niet mee zou tellen (die gaan immers waarschijnlijk ook allemaal weg). Spelers als Powel, Dors, Rimkus, Raymaekers, Haemhouts en Cales. Daar win je de oorlog echt niet mee.
Hij speelt idd belabberd, maar kan me niet voorstellen dat hij niet kan voetballen, want Foppe de Haan is ook niet achterlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]Rajcomar vind ik overschat, altijd al gevonden.
Transfervrije spelers zijn vaak of slechte spelers of die hebben geen interesse om bij ons te komen spelen.quote:Een speler die je huurt moet ook gewoon betaald worden, net zoals een transfervrije speler.
Leitoe was vantevoren voor jou ook een zekerheidje, maar dat is ook niet uitgekomen.quote:Je ziet het nu dat veel mensen geen binding hebben met het elftal en dat het elftal niet geweldig bezig is, ondanks al die zogenaamd talentvolle huurlingen. Aborah deed het prima bij Jong Ajax en zat daar zelfs dicht tegen de A-selectie aan vorig seizoen en begin dit seizoen. Zo'n speler is een toegevoegde waarde voor FC Den Bosch, dat weet je vantevoren. Enige gevaar was wellicht arrogantie of het te licht oppakken van voetballen in de GGD.
We zijn nu ook gezond en dat willen ze nu ook graag zo houden lijkt me.quote:Dat er geen geld is is een dooddoener. Telkens weer verstopt het bestuur zich achter een lijk in de kast. Die praatjes kennen we nu wel. Al verschillende malen is gezegd dat we gezond zijn en 3 jaar terug zou er gebouwd gaan worden, we waren toen immers schuldenvrij en konden gaan bouwen.
Dorst heeft toch voor 1 seizoen getekend bij ons? Ik denk dat Powel uiteindelijk bij gebrek aan concrete belangstelling wel bij zal tekenen. Op basis van de cijfers zal er best interesse voor hem zijn, maar als ze hem daadwerkelijk zien voetballen dan is die interesse zo verdwenen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dors is ook gewoon gehuurd toch? Daarnaast zal Powel vertrekken, en met de rest win je inderdaad de oorlog niet (zelfs niet van Omniworld).
Die spelers zijn allemaal gehaald door Riemer v/d Velde, dat is ook meteen de grote man achter het "succes" van Heerenveen. Foppe de Haan is de trainer die niet het optimale heeft gehaald uit het aanwezige materiaal. Overigens werd Rimkus volgens mij geselecteerd voor vertegenwoordigende elftallen toen Marc Wotte het daar voor het zeggen had. Dat denk ik, ik steek er m'n hand niet voor in het voor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij speelt idd belabberd, maar kan me niet voorstellen dat hij niet kan voetballen, want Foppe de Haan is ook niet achterlijk.
Die heeft meestal heel goeie kijk op talenten, kijk maar naar RvN, Huntelaar, Vairinen etc.
[..]
Er zijn heel veel spelers transfervrij. Sterker nog: anno 2006 kan bijna geen club zich het veroorloven om een transfersom te betalen voor een speler. Zelfs Eredivisieclubs halen vooral transfervrije spelers. Ik zeg niet dat het makkelijk is om spelers naar de FC te halen, maar hetgeen dat wordt gehaald is vaak heel erg matig. Vorig jaar gedegradeerd en dit seizoen valt het ook allemaal wat tegen. Als er toch zo weinig budget is, dan snap ik niet dat een overal uitgekotste Cales zomaar een 3-jarig contract kan tekenen, terwijl hij bij geen enkele club echt veel heeft gepresteerd.quote:Transfervrije spelers zijn vaak of slechte spelers of die hebben geen interesse om bij ons te komen spelen.
Jij denkt dat het allemaal zo makkelijk is om een speler naar Den Bosch te halen, maar zo simpel is het niet hoor.
Denk dat er achter de schermen met genoeg goeie spelers is gesproken die om de een of andere reden niet haalbaar bleken te zijn voor FC Den Bosch.
Maar zoiets komt niet altijd naar buiten en daar hebben de meeste dus geen inzicht in.
[..]
Dat klopt, alleen heeft Leitoe niet het krediet gehad wat mensen als Rajcomar, Dors en Cales wel hebben of hebben gehad. Ik vraag me af hoeveel mensen die juichend reageerden op de komst van Rajcomar hem echt vaak hebben zien voetballen. Op basis van zijn status als jeugdinternational werd juichend op zijn komst gereageerd, maar supporters van FC Utrecht (ook hier op Fok) wisten wel beter.quote:Leitoe was vantevoren voor jou ook een zekerheidje, maar dat is ook niet uitgekomen.
Rajcomar voor de meeste ook (nee voor jou niet), maar heeft ook niet kunnen brengen wat er van hem verwacht werd.
Dus je kunt er nooit met zekerheid iets over zeggen of ze wel iets toevoegen, dat is altijd afwachten.
[..]
We zijn al tijden gezond, afgaande op de woorden van het bestuur. Na de degradatie onder Vloet zouden we gaan bouwen, vervolgens worden er steeds tegenstrijdige zaken geroepen en lopen woorden en daden ook totaal niet parallel met elkaar. Op zo'n moment is het bestuur totaal niet meer geloofwaardig. In het jaar Eredivisie was er behoefte aan een scorende spits en toen werd Jochen Janssen gehaald... dan had je net zo goed Derk Schut en Hilmi Mihci kunnen houden bijvoorbeeld, dat is nog goedkoper ook.quote:We zijn nu ook gezond en dat willen ze nu ook graag zo houden lijkt me.
Geen uitgaven doen die er niet zijn.
Je ziet dat bij meerdere clubs die paniekaankopen gedaan hebben en zich zodoende zwaar in de schuld hebben gestoken.
Geef mij maar een paar jaar eerste divisie met een beperkt budget dan 2 jaar in de eredivisie en het jaar daarop failliet.
En als dat dan moet met allemaal huurlingen dan moet het maar.
En Foppe heeft daar natuurlijk geen aandeel in gehad in het aantrekken van die spelers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die spelers zijn allemaal gehaald door Riemer v/d Velde, dat is ook meteen de grote man achter het "succes" van Heerenveen. Foppe de Haan is de trainer die niet het optimale heeft gehaald uit het aanwezige materiaal. Overigens werd Rimkus volgens mij geselecteerd voor vertegenwoordigende elftallen toen Marc Wotte het daar voor het zeggen had. Dat denk ik, ik steek er m'n hand niet voor in het voor.
Cales snap ik ook niet echt, maar hij zal iets hebben waar de trainer of Fred van gecharmeerd is.quote:[..]
Er zijn heel veel spelers transfervrij. Sterker nog: anno 2006 kan bijna geen club zich het veroorloven om een transfersom te betalen voor een speler. Zelfs Eredivisieclubs halen vooral transfervrije spelers. Ik zeg niet dat het makkelijk is om spelers naar de FC te halen, maar hetgeen dat wordt gehaald is vaak heel erg matig. Vorig jaar gedegradeerd en dit seizoen valt het ook allemaal wat tegen. Als er toch zo weinig budget is, dan snap ik niet dat een overal uitgekotste Cales zomaar een 3-jarig contract kan tekenen, terwijl hij bij geen enkele club echt veel heeft gepresteerd.
Ik heb hem ook nooit zien voetballen (live), alleen in samenvattingen op tv.quote:[..]
Dat klopt, alleen heeft Leitoe niet het krediet gehad wat mensen als Rajcomar, Dors en Cales wel hebben of hebben gehad. Ik vraag me af hoeveel mensen die juichend reageerden op de komst van Rajcomar hem echt vaak hebben zien voetballen. Op basis van zijn status als jeugdinternational werd juichend op zijn komst gereageerd, maar supporters van FC Utrecht (ook hier op Fok) wisten wel beter.
We zijn ook gezond, alleen zijn de inkomsten niet zo groot dat we goede aankopen kunnen doen.quote:[..]
We zijn al tijden gezond, afgaande op de woorden van het bestuur. Na de degradatie onder Vloet zouden we gaan bouwen, vervolgens worden er steeds tegenstrijdige zaken geroepen en lopen woorden en daden ook totaal niet parallel met elkaar. Op zo'n moment is het bestuur totaal niet meer geloofwaardig. In het jaar Eredivisie was er behoefte aan een scorende spits en toen werd Jochen Janssen gehaald... dan had je net zo goed Derk Schut en Hilmi Mihci kunnen houden bijvoorbeeld, dat is nog goedkoper ook.
Als ze er dit seizoen allemaal jeugdspelers inzetten die er nog lang niet aan toe zijn, dan word je misschien wel troosteloos laatste en verlies je bijna alle wedstrijden.quote:Met huurlingen schiet je weinig op. Volgend seizoen kunnen we weer vanaf nul beginnen, plus dat vrijwel niemand binding heeft met dit huurlingenlegioen. Als we het dan toch zo stellen dan heb ik liever een kwalitatief minder elftal dat er 200% voor gaat, dan 'n stel afgedankte en lamme huurlingen die rondlopen met de instelling van een verkouden WSD-er.
Lorenzo Rimkus was volgens mij in de jeugd een middenvelder en ik dacht zelfs een aanvallend ingestelde. In ieder geval middenvelder.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft weleens wat jeugdinterlands gespeeld, heb het net even nagekeken via Google. Kan me haast niet voorstellen dat dat als linksback is geweest, ik vind 'm echt heel erg zwak. Bij Sparta speelde hij in de GGD ook maar 'n twaalftal wedstrijden volgens mij. Van Rimkus had ik meer verwacht, maar dan ook puur op basis van het feit dat hij jeugdinterlands heeft gespeeld, ik had hem nog echt vaak zien voetballen.
Dan valt hij me aanvallend gezien zelfs tegen. Met een omgeturnde back is niet veel mis (Verhaegh, Snoyl), mits ze aanvallend wel wat toevoegen en verdedigend niet te slordig zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lorenzo Rimkus was volgens mij in de jeugd een middenvelder en ik dacht zelfs een aanvallend ingestelde. In ieder geval middenvelder.
In principe niet nee, maar het thuispubliek heeft weinig te klagen. Het voetbal is niet altijd even goed maar er worden wel altijd punt(en) gepakt. Helaas niet aan de de toeschouwersaantallen terug te zien. En ondanks de mindere helden als Rajcomar, Dors en Cales kunnen we met de toppers gewoon meekomen. Sterker nog als we die onnodige verlies en gelijkspellen (dordrecht, telstar, veendam, eagles) gewoon hadden gewonnen stonden we "gewoon" rond plek 1 2 3.quote:Op zondag 25 december 2005 03:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar koop je dus echt niets voor als je al zo ver achter staat op de koploper.
Het thuispubliek heeft toch wel wat te klagen. Ik zie ook weinig tevreden gezichten op de tribune telkens. Dat het niet zo druk is komt ook door het slechte spel natuurlijk. Het is vaak gewoon niet om aan te zien en dan blijven veel mensen thuis. Dat is triest natuurlijk, maar zo werkt het overal en ook in Den Bosch.quote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In principe niet nee, maar het thuispubliek heeft weinig te klagen. Het voetbal is niet altijd even goed maar er worden wel altijd punt(en) gepakt. Helaas niet aan de de toeschouwersaantallen terug te zien. En ondanks de mindere helden als Rajcomar, Dors en Cales kunnen we met de toppers gewoon meekomen. Sterker nog als we die onnodige verlies en gelijkspellen (dordrecht, telstar, veendam, eagles) gewoon hadden gewonnen stonden we "gewoon" rond plek 1 2 3.
Ik zeg het niet graag, maar dit keer ben ik het volledig met je eensquote:Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sommige spelers tonen inzet, teveel spelers echter niet. Daardoor laat je onnodig punten liggen. Ook al heb je een slechte dag, met inzet moet je altijd van Omniworld kunnen winnen bijvoorbeeld.
De sfeer op de tribune is bagger inderdaad.
Altijd. Zit iedere week op de tribune.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Zou Lurling welkom zijn in Den Bosch?
Hoop doet leven.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Uit het Twente topic;
"Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant. "
Niet echt betrouwbaar maar toch
Ssssst.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:39 schreef Yeahinho het volgende:
Net of ze - wanneer Powel komt - meer dan 1 eredivisiewaardige spits hebben.
Ow hier welquote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Alle Bosschenaren een gelukkig en voorspoedig 2006 toegewenst!
Hetzelfde!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Alle Bosschenaren een gelukkig en voorspoedig 2006 toegewenst!
quote:Powel 19, Beekmans 4, Davids 4, Rajcomar 4, Cales 3, Aborah 2, Haemhouts 2, Leitoe 2, Verhaegh 2, Biekman 1, Buikema 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
19? Waarom lijkt t dan alsof elke Bosschenaar een hekel heeft aan Powelquote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Hup Bosschenaren!
Hier nog even jullie doelpuntenmakers in de GGD tot nu toe:
[..]
Beekmans 4, Davids 4, Rajcomar 4, Cales 3, Aborah 2, Haemhouts 2, Leitoe 2, Verhaegh 2, Biekman 1, Buikema 1, eigen doelpunten tegenstanders 1quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Hup Bosschenaren!
[..]
Ik heb geen hekel aan Powel. Hij heeft zich alleen niet zo heel loyaal en dankbaar gedragen naar zijn club, vraag maar of DG het even wil uitleggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
19? Waarom lijkt t dan alsof elke Bosschenaar een hekel heeft aan Powel
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Powel. Hij heeft zich alleen niet zo heel loyaal en dankbaar gedragen naar zijn club, vraag maar of DG het even wil uitleggen.
quote:
Toch leuk voor Beekmans dat hij mede-topscorer is.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Hup Bosschenaren!
[..]
en wat denk je van Davids? En dat als verdediger pur sangquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch leuk voor Beekmans dat hij mede-topscorer is.
quote:Den Bosch - Anderlecht gecanceled
De manager van Anderlecht, Herman Van Holsbeeck, maakte maandagnamiddag bekend dat de aangekondigde oefenwedstrijd van 11 januari tegen het Nederlandse Den Bosch niet doorgaat. Er wordt volop uitgekeken naar een vervangwedstrijd.
bron: Anderlecht
Lees dit maar eens goed door dan, wel van de officiele site.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet de officiele site, maar het heeft er wel alle schijn van.
Volgens mij draai je het om. Niet diegene die een wedstrijd plannen zijn de debielen, maar degenen die het door middel van supportersrellen verpesten voor de goedwillende supporters zijn de debielen. Maar dat is al tientallen jaren zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zat er wel in he. Welk stomme debielen halen het dan ook in hun hoofd om zo'n wedstrijd te plannen?!
DIT KAN IEDEREEN TOCH WEL VOORSPELLEN, PLAN HET DAN NIET.
Ja dat sowieso, maar als je dat zegt ben je geen 'echte' en niet stoer enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het om. Niet diegene die een wedstrijd plannen zijn de debielen, maar degenen die het door middel van supportersrellen verpesten voor de goedwillende supporters zijn de debielen. Maar dat is al tientallen jaren zo.![]()
Zoveel onzin heb ik nog nooit in 1 bericht gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar als je dat zegt ben je geen 'echte' en niet stoer enzo.
Maar voor de duidelijkheid: allereerst ligt het aan die debielen die gaan lopen rellen, ten tweede ligt het aan FC en Anderlecht om deze wedstrijd uberhaupt te plannen. Die zijn toch zeker niet zó stom dat ze niet kunnen zien aankomen?!
Pas als laatst is Rombouts de 'schuldige', want die kan niet anders dan dit afgelasten. Waar halen ze immers voor zo'n oefenpotje in hemelsnaam de centjes vandaan om even een paar honderd poilitiemannen op te trommelen?
Ik vind het niet eens zo erg dat het afgelast is. Had namelijk niet anders verwacht.
Trouwens wel positief dat het kort geding door het bestuur zelf wordt aangespannenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De club spant een kort geding aan tegen burgemeester Pop van Haarlem ivm met de door hem opgelegde buscombi
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Trouwens wel positief dat het kort geding door het bestuur zelf wordt aangespannen
yup,en dan zal je zien dat ie bezoekende supporters gaat verbieden,kortom,je verliest eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
En gezien de jurisprudentie is er nog een aannelijke kans dat ie gewonnen word.
Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,en dan zal je zien dat ie bezoekende supporters gaat verbieden,kortom,je verliest eigenlijk altijd
Dat zou inderdaad moeilijk worden. De wedstrijd in zijn totaliteit verbieden zou nog wel kunnen.. Maar dat zou wel heel rigoreus zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.
Akkoord maar burgermeesters kennende doen ze toch waar ze zelf zin in hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.
Staat er gewoon in, duurt alleen misschien wat langer dan voorheenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Akkoord maar burgermeesters kennende doen ze toch waar ze zelf zin in hebben
Pas jij effe je avatar aan? Ik wil de SJ weer zien!
OK,ik dacht alleen het FC-logo te zien,maar goed,op naar Highbury voor Arsenal v manyooquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Staat er gewoon in, duurt alleen misschien wat langer dan voorheen![]()
succesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,ik dacht alleen het FC-logo te zien,maar goed,op naar Highbury voor Arsenal v manyoo
Dat lijkt mij niet aangezien ik aan dezelfde kant als de camerapositie zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Misschien zien we je nog wel op C+.![]()
![]()
Hopelijk winnen wij en breekt Ruud beide poten,dat zou mijn avond helemaal geslaagd makenquote:Hopelijk scoort Ruudje er vandaag een paar (de winnende)![]()
FCDB en de gemeente weten (nog) niks van een verbod (zeggen ze).quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rombouts
Meteen ook maar een kort geding aanspannen tegen Rombouts om de misgelopen recette op hem te verhalen.
Nu zal het wel 'n oefenpotje worden tegen Jong Vitesse.
Hij was bij Omniworld wel ok, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij de persoon is die FC Den Bosch naar een hoger niveau zal tillen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef tong80 het volgende:
Luijten lijkt me geen verkeerde voor FC.
Goeie versterking voor de ziekenboeg misschien?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:25 schreef Yeahinho het volgende:
Soort Buikema denk ik. Leuk om erbij te hebben, maar niet echt een toegevoegde waarde.
Uiteraard! Met z'n zelfgemaakte zwart/witte vlaggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En we spelen dus woensdag een oefenwedstrijd tegen nivo sparta. Om 19.30 uur in de Vliert.
Zit jij in het uitvak tong?![]()
En dan zeker ook weer 5 euro betalen???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En we spelen dus woensdag een oefenwedstrijd tegen nivo sparta. Om 19.30 uur in de Vliert.
Zit jij in het uitvak tong?![]()
Dat zal wel weer jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
En dan zeker ook weer 5 euro betalen???
NIVO Sparta,tsja,speel dan niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zal wel weer jaIk ga in ieder geval niet, ze bekijken het maar.
Netjes hoor. Wie scoorden er?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
3-1 en daarmee was de FC nog coulant voor de Belgen
De 1-0 door een mij onbekend persoon,althans,die wil ik niet kennen,de 2-0 door Haemhoudts en de 3-0 door ik dacht Beekmans,3 goede doelpunten na goede aanvallen.quote:
3-0 door Cales.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De 1-0 door een mij onbekend persoon,althans,die wil ik niet kennen,de 2-0 door Haemhoudts en de 3-0 door ik dacht Beekmans,3 goede doelpunten na goede aanvallen.
De 3-1 was een pingel waarvan niemand weet waarom ie gegeven werd 5 minuten voor tijd.
Na een kwartier spelen had Cercle al een pingel gemist.
Ik dacht Beekmans maar eerlijk is eerlijk,de 2e helft was ik weinig met voetballen bezigquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De 1-0 door een mij onbekend persoon,althans,die wil ik niet kennen,
Ik zei het in mijn sms toch al? De echte zijn er em de neppers zijn thuis.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:14 schreef DutchGooner het volgende:
Matige FCDB-FOK! opkomst trouwens,de echte zijn nu van de neppers gescheiden
Als hij blessurevrij blijft dan is het wel 'n redelijke speler. Het is echter ook weer niet iemand die in de Eredivisie echt veel zal toevoegen. Voor de GGD wel 'n redelijke speler denk ik. Fred moet echter niet zeuren over ervaring in de Eredivisie en "we weten niet waar we volgend jaar spelen, dus halen we dit soort spelers", want Luijten heeft niet veel gespeeld in de Eredivisie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij was bij Omniworld wel ok, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij de persoon is die FC Den Bosch naar een hoger niveau zal tillen.
Sowieso een matige opkomst... Maarja dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:14 schreef DutchGooner het volgende:
Matige FCDB-FOK! opkomst trouwens,de echte zijn nu van de neppers gescheiden
http://www.cerclebrugge.be/index.php?catnr1=10&catnr2=100&catnr3=100&catnr4=100&verslag=2228quote:Terecht verlies
Zo’n 20 Cerclesupporters maakten gisteren de verplaatsing naar Den Bosch. Onder hen ook Frans Mantel, onze Nederlandse medewerker, en twee supporters van FC Utrecht die ook de groenzwarte microbe te pakken hebben.
Francky Vandendriessche stond tussen de palen. De Franse tester Aurelien Mazel werd centraal in de verdediging uitgespeeld naast Jimmy De Wulf. Onze tester zou trouwens een degelijke prestatie afleveren. Masureel en Van Mol stonden op de backs. Het middenveld bestond uit Meyssen, Valenta, Boi en Vandenbussche. In de spits liepen De Smet en Dekelver. Kersvers cerclist Anthony Portier begon op de bank.
Na een korte studieronde was het Cercle Brugge dat het best aan de partij begon. Na 8 minuten was er een leuke combinatie tussen Masureel en Boi. Fré speelde zijn man uit en kon Harold Meyssen bereiken. Harry mikte echter naast en over. Op het kwartier stak de thuisploeg voor het eerst de neus aan het venster, maar Jimmy De Wulf kon de thuispoging afblokken. De daarop volgende counter van Cercle was bijna bingo. Een leuke actie van De Smet op rechts bereikte Dekelver. Hij werd echter foutief afgestopt en de bal ging op de stip. De plaatselijke goallie hield echter zijn netten schoon en pakte de bal in de linkerhoek.
Den Bosch slaagde erin om geleidelijk aan het evenwicht te herstellen. Het deed zelfs meer dan dat. Een eerste poging werd nog door Vandendriessche gekeerd, maar net voor het halfuur was het dan wel bingo voor de blauwwitten. Berry Powel kon een voorzet vanaf de rechterflank binnenwerken. De weinig opgekomen thuisfans konden zich verwarmen in een voor de rest koud stadion ‘De Vliert’. Het laatste kwartier in die eerste helft kon Cercle niet meer dreigen. Het was Den Bosch dat nog een paar keer dicht bij de 2-0 kwam. Masureel werkte de bal weg na een misverstand De Wulf – Vandendriessche en die laatste kon alleen maar toekijken hoe een thuisspeler alleen op hem af mocht gaan, maar de bal net naast de rechterpaal plaatste.
De tweede helft begon met heel wat wissels. Pivaljevic, Roiha, Grondin, Feys, Slovic en Portier kwamen in de ploeg. Onze nieuwe aanwinst speelde centraal achterin naast Mazel. Het eerste kwartier na rust was voor Cercle, zonder al te veel te dreigen. Een mooie actie van Darko Pivaljevic leverde niets op en een vrije trap van Slovic op het uur werd door de keeper in twee tijden gepakt. De thuisploeg was scherper in de duels en ook voor doel. Dat bleek na 64’ toen Robbie Haemhouts mooi kon binnen knallen. Ondertussen was ook Yannick Euvrard ingekomen.
Een vrije trap van Roiha belandde net daarna op de bovenkant van de lat. De aansluitingstreffer kwam er echter niet. Den Bosch ging door op zijn elan en bedreigde meermaals de netten van Francky Vandendriessche. In de 79’ kon onze doelman nog een poging verijdelen, maar 8 minuten voor tijd moest hij zich voor de derde maal gewonnen geven. Gijs Cales was de doelpuntenmaker. Cercle kon nog éénmaal dreigen via Roiha. Hij werd foutief gestopt in de zestien en onze Fin kon vanop de stip de eer redden.
• Heel gezellig stadion daar in Den Bosch. Klein, maar toch modern!
• De 20 aanwezige supporters hebben zich, ondanks het mindere resultaat, toch geamuseerd en de derde helft was weer legendarisch.
• Morgen treedt Cercle aan in Gent voor de Indoor Soccer Cup.
• De volgende competitiewedstrijd volgt op 21 januari op Anderlecht.
Cercle: Vandendriessche, Masureel (Pivaljevic), De Wulf (Portier), Mazel, Van Mol (Euvrard), Meyssen (Slovic), Valenta (Feys), Vandenbussche (Grondin), Boi, De Smet (Roiha), Dekelver
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee een "oude" vrouw en een jonger meisje, maar ik zou dr mijn hond nog niet over heen laten gaan... En ik heb niet eens een hond.. moet je nagaan...
Cercle wou niks inbrengen, net zoals bij bijna alle Belgische clubs spelen die vrij afwachtend en willen ze dat de andere ploeg het spel maakt, om zo met een countertje te proberen een goaltje te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij vlagen aardig voetbal. Aan alle 3 de goals ging een mooi aanval vooraf. Verder nog een aantal goede acties van o.a. Aborah die een paar man uitspeelde maar helaas daarna niet scoorde. Cercle had weinig in te brengen. Bijna geen kans gehad.
De wedstrijd was beter dan menig competitieduel dit seizoen en heb combinaties gezien die we nog maar sporadisch gezien hadden dit seizoenquote:
wel dusquote:Vast niet.
Ja, dat zijn ze. Roiha doet het daar best aardig dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die Roiha en van Mol zijn dat de spelers die bij Utrecht gevoetbald hebben?
Voor jouw welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens iemand een FCDB v Cercle kaartje over?
Ben de mijne kwijtgeraakt
Dank je,ik zie hem zondag wel verschijnenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Voor jouw wel![]()
Nog helemaal heel ook nog
Als ik je zondag zie? Heb wel 2 kaartjes maar moet waarschijnlijk alleen en weet niet of ik dan wel ga.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dank je,ik zie hem zondag wel verschijnen![]()
Ik geloof dat Robbie nog op zoek is naar vervoerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:05 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als ik je zondag zie? Heb wel 2 kaartjes maar moet waarschijnlijk alleen en weet niet of ik dan wel ga.
LadyFCDBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik geloof dat Robbie nog op zoek is naar vervoer.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens... Heb jij weer kaartjes voor de Haarlem-tribune Lady?
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:53 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
![]()
volgens mij ben ik dat kaartje van fc - brugge kwijt geraakt!
quote:slecht nieuws; de potentiele hoofdsponsor in spe van den bosch heeft afgehaakt, het wordt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe sponsor van de eerste divisie.
quote:FC Den Bosch heeft met de huidige subhoofdsponsor, Elbanton BV, overeenstemming bereikt over een verlenging van het contract met drie jaar. De naam van de fabriek van laboratoriumapparatuur uit Kerkdriel prijkt al sinds seizoen 1996-1997 op de achterzijde van de wedstrijdshirts van FC Den Bosch en zal daar nu tot 1 juli 2009 blijven staan.
Manager commerciële zaken en communicatie van FC Den Bosch, Ad van Alebeek, toont zich zeer content met de verlenging van de subhoofdsponsor-overeenkomst. ,,Elbanton BV is al tien jaar sponsor van FC Den Bosch en was daarmee ook in financieel zwaar weer een zeer continue factor voor de club. Mede door deze vaste steunpilaar staat FC Den Bosch er als club en organisatie weer financieel goed voor en kunnen we nu bouwen aan de toekomst. Daarvoor zijn wij het bedrijf uiterst erkentelijk.’’
Directeur en oprichter van Elbanton BV, de heer Ton Klarenbeek: ,,Met de verlenging van ons contract hopen wij FC Den Bosch letterlijk het juiste duwtje in de rug te geven om de ambities te verwezenlijken. Dat we al zo lang aan FC Den Bosch verbonden zijn, vormt hopelijk voor andere bedrijven een impuls om zich ook aan deze warme, sfeervolle en ambitieuze club te binden.’’
Elbanton BV uit Kerkdriel is opgericht in 1984. Het bedrijf fabriceert, ontwikkelt en produceert laboratoriumapparatuur zoals broedstoven, koelbroedstoven, sterilisatoren, koel- en vriesapparatuur, klimaatapparatuur en computersystemen ten behoeve van laboratoria. Deze apparatuur wordt door het bedrijf als enige in Nederland volledig zelf geproduceerd. Gebruikers van deze apparatuur in binnen- en buitenland zijn onder meer de farmaceutische industrie, de voedingsmiddelenindustrie, keuringsdiensten, ziekenhuizen, universiteiten, bloedbanken, wegenbouwlaboratoria en K.I. centra.
Die sponsor die heeft afgehaakt zal wel een grote zijn geweest dan? Als ze nu voor de GG-sponsor-schap gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Slecht en Goed nieuws op sponsor gebied:
[..]
[..]
Wie zegt dat dat waar is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef FCDB het volgende:
[..]
Die sponsor die heeft afgehaakt zal wel een grote zijn geweest dan? Als ze nu voor de GG-sponsor-schap gaan
Nee dat staat er pas over 4 dagen opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat waar is?
Staat niet op fcdenbosch.nl of wel?
.quote:FC Den Bosch ligt op schema. De doelstelling een plaatsje bij de eerste vijf aan het einde van het seizoen ligt binnen handbereik. De noodzaak van promoveren is er dit jaar nog niet. Het mag, maar hoeft niet liet voorzitter Kersten tijdens de nieuwjaarsreceptie ontvallen. Volgend seizoen moet Den Bosch naar de eredivisie. Met een goede organisatie en een gezonde financiële huishouding. Na vijf jaar saneren heeft de Bossche eerstedivisionist eindelijk weer een positieve exploitatie.
Sportief gaat het de ploeg ook voor de wind. Als enige van alle eerste divisieclubs heeft Den Bosch nog een ongeslagen thuisrecord. Van de 24 wedstrijden speelde de Bosschenaren al dertien keer thuis. De club van trainer Theo Bos wist er acht te winnen en speelde er vijf gelijk. FC Dordrecht, FC Emmen, Go Ahead Eagles, FC Omniworld en koploper VVV-Venlo wisten allen een puntendeling te bewerkstelligen in De Vliert. In uitwedstrijden gaat het wat minder van een leien dakje. Drie overwinningen en evenzoveel gelijke spelen in elf uitduels mag een schrale oogst worden genoemd.
Op het eerste gezicht lijken de ontwikkelingen rondom de huidige topscorer van de eerste divisieeen positief teken. De spits, goed voor maar liefst 19 treffers, lijkt niet in de winterstop te verkassen naar een buitenlands avontuur, wat de kans op een niet geplande notering (promotie) doet stijgen. Financieel is het minder gunstig, want de kans dat
dan aan het eind van het seizoen transfervrij, dus voor niets, het stadion uitwandelt, is bijna een zekerheitje(
)
Bron
Link?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat staat er pas over 4 dagen op![]()
![]()
![]()
Staat er ook niet op, vandaar ook de grap dat het er over 4 dagen pas opstaat, omdat zij als offciele site vaak als laatste zijn met het nieuws.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Link?
Ik zie het nergens staan, maar ik zat dan ook niet de hele dag op fcdenbosch.nl![]()
Dat hebben we vaker gehoord.quote:Volgend seizoen moet Den Bosch naar de eredivisie. Met een goede organisatie en een gezonde financiële huishouding. Na vijf jaar saneren heeft de Bossche eerstedivisionist eindelijk weer een positieve exploitatie.
Én gezien.... voor een jaar iedere keerquote:Op woensdag 11 januari 2006 05:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord.
Precies, de vorige keer hoorde ik precies dezelfde praatjes. Hetgeen wat het bestuur zegt met 'n korreltje zout nemen, want als we daadwerkelijk promoveren en er zijn wat miskopen gedaan dan roept men in de winterstop weer dat het toch 'n jaar te vroeg was en dat we weer moeten gaan bouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:35 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Én gezien.... voor een jaar iedere keer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb nog 2 plaatsen vrij in de auto voor zondag.
Hoop doet leven, niet ? Ik heb de vette jaren meegemaakt, ik zie niet in waarom dat niet nog eens zou kunnen gebeuren. Ik zal Abramovich vanavond eens bellen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:35 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Én gezien.... voor een jaar iedere keer
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef methodmich het volgende:
Wat weet Wotte nou van amateurvoetbal? Of hij neemt André Wetzel als ghostwriter in dienst.
Zegt toch al genoeg over wat voor blad het gaat worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?
En Foppe? En Derksen?![]()
Derksen helemaal niks inderdaad. Foppe pakt misschien nog wel eens een potje Sneek mee en die ouwe Kraay weet er ook niks van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?
En Foppe? En Derksen?![]()
Je moest dan ook niet tegen de eerste de beste tegenstander.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef LadyFCDB het volgende:
Was weer niet veel vanavond....
Volgens mij was het aantal FOK!kers niet zo hoog bij die wedstrijd.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Zonde, anders had je naar veel FOK!kers kunnen zwaaien!
Dank je wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
Met veel pijn en moeite een kaartje (voor mezelf en CMT) weten te bemachtigen.
quote:Actie weekend SOVS
Zondag 15 januari: landelijke actie!!!
Een ieder die regelmatig de wedstrijden in het stadion bezoekt zal beamen dat het voetbalvandalisme de laatste jaren sterk is afgenomen en er met name binnen de stadions van misstanden nog nauwelijks sprake is! Toch worden de vrijheden van alle Nederlandse voetbalsupporters al jarenlang steeds verder ingeperkt en dient men aan steeds meer verplichtingen te voldoen. De vrijheid van meningsuiting is aan banden gelegd, preventief fouilleren is voor nagenoeg alle supporters de gewoonste zaak van de wereld en met alle combiverplichtingen is er van bewegingsvrijheid nog weinig sprake. Het is voor iemand die incidenteel een leuke wedstrijd wil bezoeken, maar niet in het bezit is van de veelal verplichte (seizoen)clubcard, zo goed als onmogelijk nog een stadion te bezoeken voor een voetbalwedstrijd.
Nu de clubs en de KNVB bovendien hebben bedacht dat er play-offs moeten worden gespeeld en de overheid daar tot overmaat van ramp nog een aantal vrijheidsbeperkende maatregelen aan heeft gekoppeld, is de maat vol. Weer een maatregel die alle supporters treft! Het betreft hier de verplichte pasfotoregistratie, die dit seizoen nog alleen geldt voor het bezoeken van een uitwedstrijd met het zogenaamde B- en C-regime (B=enig risico, C=hoog risico), maar met ingang van komend seizoen ook voor de thuiswedstrijden verplicht wordt.
We moeten alle clubs, de KNVB en de overheid laten zien dat ze te ver gaan en dat wij niet bereid zijn om deze maatregelen te accepteren. Het weekend van 14 en 15 januari is uitgeroepen tot landelijk actie weekend. Gezamenlijk is afgesproken om in alle stadions een tribunevak leeg te laten en hiermee een duidelijk en uniform signaal naar de beleidsbepalers af te geven. Voor ons houdt dit in dat we het uitvak in Haarlem de eerste 10 minuten van de wedstrijd leeg willen houden!!!!!!
Zowel wij als de FanClub Den Bosch verzoeken de eigen supporters dan ook dringend de tribune de eerste 10 minuten van de wedstrijd niet te betreden en hiermee te laten zien dat voetbal zonder supporters geen bestaansrecht heeft. Kijk voor een toelichting op www.sovs.nl Hopend op jullie begrip en medewerking,
wéér 2 punten weggegeven??quote:Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
kutzootje
Ja en nee.quote:
quote:Theo Bos: 'Scheidsrechterscomplot tegen'
Den Bosch-trainer Theo Bos spreekt in het 'Brabants Dagblad' over een scheidsrechterscomplot tégen zijn aanvaller.
In de tweede minuut na de rust, in het duel van zondag tegen Haarlem, gingin de zestien meter tegen de grond. Een Haarlem-speler ging opzichtig aan het shirt van de aanvaller hangen. Waar iedereen een penalty verwachtte, kreeg
een gele kaart van scheidsrechter Winter vanwege een Schwalbe.
De hoofdpersoon was woedend over het besluit van de leidsman. ,,Dit was toch overduidelijk. Mijn shirt werd helemaal uit m’n broek getrokken. Dat liet ik de scheids ook zien, maar hij gaf mij zelfs geel! Mijn vierde, dus ik ben vrijdag tegen MVV geschorst. Belachelijk. De KNVB zou die scheidsrechter moeten schorsen!"
Trainer Theo Bos steunde zijn aanvaller in het 'Brabants Dagblad'. Tegen Helmond Sport en Volendam werden vergelijkbare situaties ook weggewuifd. Terwijl we over foto’s beschikken waarop heel duidelijk te zien is dat er overtredingen opbegaan worden. Het lijkt wel een complot. Alsof de scheidsrechters hebben af gesproken dat ze
geen penalty meer geven, hoe duidelijk de overtreding ook is. Misschien omdat hij in het begin van de competie wél een paar penalty’s heeft gekregen? Dat lijkt mij geen goede reden."
Bron: elf
Dit gaat over de kaartverkoop fc - mvvquote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ga toch in ieder geval 1 wedstrijd missen dit jaar
No fucking way dat ik onder deze voorwaarde naar de Graafschap ga:
[afbeelding]
Ow, verkeerdequote:Op maandag 16 januari 2006 14:42 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dit gaat over de kaartverkoop fc - mvv
Dat van die complotten is wat overdreven inderdaad. Maar het was toch wel duidelijk een penalty.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een jankert zeg die Bos,TAKE A LOOK IN THE MIRROR!
En als het een buscombi zou zijn zit daar weer iedereen over te janken!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Over de Graafschap uit, doe dan maar een buscombi want hier zit volgens mij ook niemand op te wachten.
Ik zal het aangeven als ik half maart op EV richting Den Bosch komquote:Op maandag 16 januari 2006 14:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook weer lekker slim om de parkeerplaats bekend te maken via internet.
Lekker makkelijk voor die boertjes om de wagens te slopen.
Als een club in Den Bosch op ev mag komen wordt het altijd angstvallig stil gehouden, maar als wij ergens naar toe mogen mag de hele wereld het weten.
Weinig geleerd van Arnhem![]()
Riviera barquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:19 schreef spurs het volgende:
[..]
Ik zal het aangeven als ik half maart op EV richting Den Bosch kom![]()
Kan iemand me een paar tips geven voor een paar leuke kroegen in de binnenstad![]()
Aan de rand van de binnenstad ligt het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Binnenstad vraagt ie,niet om mijn buren
Nou ja,om dat gedeelte van de Rijnstraat de rand van de binnenstad te noemen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Aan de rand van de binnenstad ligt het.
De straat uit rijden (rotronde rechtdoor) en je bent in de binnenstad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou ja,om dat gedeelte van de Rijnstraat de rand van de binnenstad te noemen....
Dan woon ik ook ongeveer op de rand van de binnenstadquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De straat uit rijden (rotronde rechtdoor) en je bent in de binnenstad.
En ik ook...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan woon ik ook ongeveer op de rand van de binnenstad
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een wereldpot
Winnen zonder Powel,laten staan dit team volgende week zou ik zeggen
3 werelddoelpunten, een ongelukkige tegengoal, volop strijd en een weergaloze wedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een wereldpot
Winnen zonder Powel,laten staan dit team volgende week zou ik zeggen
Kortom,een echt ouderwets avondjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
3 werelddoelpunten, een ongelukkige tegengoal, volop strijd en een weergaloze wedstrijd gezien.
En niet de vergeten de ongelooflijke sfeer die de m-side maakte![]()
Beter iemand die het ken, dan zo'n jostie die nog geen maat recht kan houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helaas wel
Optyfen met die teringtrommel
En geen trommel is nog beter,het gaat tijd worden dat ze een keer door dat vel heen meppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter iemand die het ken, dan zo'n jostie die nog geen maat recht kan houden.
Op het GB zijn ze op zoek naar je badges van Standard en Den Bosch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En geen trommel is nog beter,het gaat tijd worden dat ze een keer door dat vel heen meppen.
Hoeveel wil je er hebben???? Heb nog een tasje liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op het GB zijn ze op zoek naar je badges van Standard en Den Bosch.
Dus als je ze nog hebt......
Ik niet, maar op het gastenboek van m-side was er iemand die er naar vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben???? Heb nog een tasje liggen![]()
Ik hoop van niet. Niet dat Verhaegh niet hogerop moet, want Paul bewijst wekelijks dat de GGD duidelijk een niveau te laag voor hem is. Maar ADO? Een degradatiekandidaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frans Adelaar gisteren op de tribune. Voor wie zou hij op de tribune hebben gezeten? Paul Verhaegh?
Verhaegh is inderdaad niet meer te houden. Ik denk dat ADO Den Haag best een kans maakt. ADO is niet echt een degradatiekandidaat. Ze hebben redelijke spelers en ADO is zeker een potentiële subtopper.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Niet dat Verhaegh niet hogerop moet, want Paul bewijst wekelijks dat de GGD duidelijk een niveau te laag voor hem is. Maar ADO? Een degradatiekandidaat?
Nee, Paul kan makkelijk met elke sub-topper uit de Eredivisie mee.
Schitterend. Altijd lachen met die vent. Meest weggestuurde trainer ooit ongeveer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pattinama vandaag weer eens in Den Bosch. Is de nieuwe trainer van Feyenoord AV c1. Samen met Bennie wijnstekers.
Waren zeker slecht, maar ook veel rare beslissingen ten gunste van ons.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Het arbitrale trio was weer erg slecht trouwens.
De prijs die ze vragen, kan fc nooit betalen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wil dolgraag weg uit Duitsland, je weet nooit.
quote:Vitesse versterkt zich met Verhaegh
Vitesse heeft zich per direct versterkt met Paul Verhaegh van FC Den Bosch. De 22-jarige Verhaegh kan als rechtsback en rechtermiddenvelder uit de voeten en tekent een contract tot 2010 bij de Arnhemmers. Maandagmiddag wordt hij medisch gekeurd.
Verhaegh zit doorgaans bij de selectie van Jong Oranje. Hij genoot zijn opleiding bij PSV. In het seizoen 2003/2004 speelde hij 33 wedstrijden voor AGOVV, waarna de verdediger naar FC Den Bosch vertrok. Met die club speelde Verhaegh vorig seizoen in de eredivisie.
Omroep Gelderland
Ondanks deze liefkozingen van jouw kant hoop ik dat Den Bosch volgend jaar weer in de Eredivisie speelt. Liever jullie dan Willem 2 of RBC! Die 8 punten verschil met schijtclub bij uitstek Excelsior gaan jullie met gemak overbruggen met onze Rojer. Nou moet alleen de clubleiding van vitesse dit nog ff beseffen en elli daadwerkelijk naar den bosch laten gaan.quote:
Allemaal heel netjes van je dat je hoopt dat we terugkeren (als het aan mij ligt iig niet volgend seizoen) maar daar veranderd mijn menig niet door zoals je begrijpt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ondanks deze liefkozingen van jouw kant hoop ik dat Den Bosch volgend jaar weer in de Eredivisie speelt. Liever jullie dan Willem 2 of RBC! Die 8 punten verschil met schijtclub bij uitstek Excelsior gaan jullie met gemak overbruggen met onze Rojer. Nou moet alleen de clubleiding van vitesse dit nog ff beseffen en elli daadwerkelijk naar den bosch laten gaan.
Nu of over een half jaar.. Dat maakt in mijn ogen niet zo veel uit. Promoveren hoeven we toch niet. Het enige verschil is dat de transfersom nu hoger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
Godverdomme,laten ze Verhaegh ook gaan
Gun die jongen het beste maar je laats toch niet je steunpilaar NU gaan? En dan nog wel naar zo'n schijtclub
vd Hoorn
Ik wil dat ook wel graag weten. We moeten als supporter gewoon openheid van zaken krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh weg is een aderlating, maar die was onhoudbaar...
Poewel weg, ach, hij was gevaarlijk maar dat is op te vangen. Zou de FC er een miljoen samen voor ontvangen?
De onderhandelingskwaliteiten van de FC kennende zal het wel rond de 5 ton liggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh weg is een aderlating, maar die was onhoudbaar...
Poewel weg, ach, hij was gevaarlijk maar dat is op te vangen. Zou de FC er een miljoen samen voor ontvangen?
Zeg nooit nooit natuurlijk en ik zit er ook niet op te wachten maar ten opzichte van je publiek,althans,dat bietje wat er nog zit,ben je mijn inziens min of meer verplicht om je steunpilaren te houden tot het eind.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu of over een half jaar.. Dat maakt in mijn ogen niet zo veel uit. Promoveren hoeven we toch niet. Het enige verschil is dat de transfersom nu hoger is.
Ik denk dat Rojer vertrouwen in de spits moet krijgen (waar hij een aantal jaar topscorer bij de vitesse-jeugd was) en dat het dan een goede GG-spits kan worden. Hij is technisch, sterk, sneller dan ulrich van gobbel (quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Allemaal heel netjes van je dat je hoopt dat we terugkeren (als het aan mij ligt iig niet volgend seizoen) maar daar veranderd mijn menig niet door zoals je begrijpt.
En ik zit eerlijk gezegd niet op Rojer te wachten,gevalletje Rampomar volgens mij
Er zal nog wel ergens een lijk uit de kast flikkerequote:Op zondag 22 januari 2006 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
Zouden we nu definitief uit de schulden zijn?
De toekomst zal het misschien uitwijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij het bij jullie zou doen in ieder geval.
Van mij zijn 2,hoogstens 3 huurlingen voldoende maar we zullen zien.quote:Misschien worden er volgend seizoen weer wat jeugdspelers van vitesse aan jullie verhuurd, jaap davids maakt een mooie progressie door schijnt het. Maar ik weet niet hoe jullie tegen het opleiden van spelers van andere clubs staan...Tom de Mul leiden wij nu voor ajax op bijvoorbeeld.....belachelijk.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ondanks deze liefkozingen van jouw kant hoop ik dat Den Bosch volgend jaar weer in de Eredivisie speelt. Liever jullie dan Willem 2 of RBC! Die 8 punten verschil met schijtclub bij uitstek Excelsior gaan jullie met gemak overbruggen met onze Rojer. Nou moet alleen de clubleiding van vitesse dit nog ff beseffen en elli daadwerkelijk naar den bosch laten gaan.
Ik ken jou mening erover, maar jij vindt de hoeveelheid mensen langs de kant nou eenmaal belangrijker dan de prestaties op het veld. Tsja dat mag, je koopt er alleen weinig voor.quote:
Het telkens net niet halen ook nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:33 schreef Mindlight het volgende:
jij vindt de hoeveelheid mensen langs de kant nou eenmaal belangrijker dan de prestaties op het veld. Tsja dat mag, je koopt er alleen weinig voor.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het telkens net niet halen ook niet![]()
Daar zijn we het dan wel over eens. Die zijn gewoon kut.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef Yeahinho het volgende:
Vergeet ook de flitspalen langs het stadion niet.
Jawel, een leuk en sportief leerzaam seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]![]()
Gaan we vliegen afvangen?![]()
Er telkens (net) niet inblijven ook niet....
Wat boeit jij dat nou?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan wel over eens. Die zijn gewoon kut.
1. Nog niet neequote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat boeit jij dat nou?
Je hebt niet eens een rijbewijs![]()
Mooi,dan mag je ook meebetalenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef Mindlight het volgende:
2. Ben wel solidair als ik bij iemand in de auto zit die geflitst wordt.
Je snapt mquote:
Ik zal deze bedragen al weer bij moeten stellen aangezien er voor Powel 115.000 is ontvangen....quote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De onderhandelingskwaliteiten van de FC kennende zal het wel rond de 5 ton liggen.
7 Ton was realistischer geweest denk ik.
Maar dat gebeurd niet,na a.s. zaterdag heeft ie alweer spijt van zijn keuze als ie compleet onder de zoden wordt geschopt.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopen dat hij daar wel zijn best doet. Dan kan het nog oplopen tot 185.000
Waaardeloos dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, dat wil overigens niet zeggen dat ik niet ga![]()
Dat mag zeer zeker maar dan moet je vervolgens wel thuisblijven,anders moet je niet zeiken.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Want? Je mag niet kritisch zijn op een waardeloze en te dure vervoersvorm?
Maar wel het enige juiste als je kritiek hebt. of je regelt kaartjes voor de ere...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Thuisblijven is zooo makkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |