Nee had ik al een keer gedaan.. maar ik verveelde me en ging alles ff opschrijven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je eindelijk die doos van RobbieBobbie aan het uitspitten?
Het geschuif begint nu al. Uiteindelijk is er best een kans dat die wedstrijd helemaal niet wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijd FCDB - RSCA dus niet om 1900 uur maar om 1800 uur.
Ok, heb ook nog een heel zootje "in de vliert"s liggen. Heb je die ook allemaal?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
heb ze allemaal al
Gebruik je godverdomme gewoon mijn oude ebay-gebruikersnaam....
Gebruikersnaam Ingangsdatum Einddatum
26-05-1989 01-okt-05 Huidig
fcdbbwa_afc 25-feb-02 01-okt-05
fcdbbwa 16-nov-00 25-feb-02
**********@home.nl 13-jul-00 16-nov-00
Yups,allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok, heb ook nog een heel zootje "in de vliert"s liggen. Heb je die ook allemaal?
Een kleine aanpassing zou ik kunnen waarderen.quote:Van die gebruikersnaam wist ik niet.. als je het heel erg vind pak ik wel een andere hoor...
Kortom: gij kutjanus gooit mijn goeie naam te grabbel...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
Een kleine aanpassing zou ik kunnen waarderen.
Ik heb een (positieve) reputatie mbt voetbalartikelen op eBay verkopen en mensen zouden deze "fcdbbwa" kunnen verwarren met mij aangezien veel mensen mij nog zo kennen en mijn email fcdbbwa@...... is.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kortom: gij kutjanus gooit mijn goeie naam te grabbel...
Volgens mij had Lady die opgenomen als ik me niet vergis....?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand de hele wedstrijd van vorig seizoen tegen feyenoord op DVD/VHS?
Ik wil die wedstrijd ook wel eens zien
Hadquote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens mij had Lady die opgenomen als ik me niet vergis....?
Op het GB werd ie vorig jaar een half uur na de wedstrijd al te koop aangeboden, dus er zal heus nog wel iemand zijn die hem op dvd heeft.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef LadyFCDB het volgende:
Het enige positieve nieuws is dat ik nu 6 dvd's heb liggen met daarop alle samenvattingen van vorig seizoen![]()
Heel mooi inderdaad. Rabo en Bavaria betalen wel 5 jaar voor naamsbetaling. Maar geen commerciele naamquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Vanavond zal FC Den Bosch, voorafgaand aan haar laatste thuiswedstrijd voor de winterstop, een nieuwe gevelreclame in gebruik nemen aan de noord- en zuidzijde van het stadion. Burgemeester Rombouts zal in het bijzijn van de directie van Rabobank ’s-Hertogenbosch en Omstreken, Bavaria en stadioneigenaar BIM (Bossche Investerings Maatschappij) om 17.30 uur de lichtreclame officieel in gebruik nemen.
Ad van Alebeek, Manager Commerciële Zaken en Communicatie: “Met het aanbrengen van de stadionreclame keert de oude vertrouwde naam De Vliert weer duidelijk zichtbaar terug in het Bossche stadion. De gevelreclame is tot stand gekomen door een nauwe samenwerking tussen de club en enkele trouwe businesspartners, Rabobank ’s-Hertogenbosch en Omstreken, bierbrouwer Bavaria en de gemeente 's-Hertogenbosch. Naast de naam De Vliert en het logo van FC Den Bosch zullen de namen van Rabobank en Bavaria vanaf vanavond van de gevel afstralen.”De Vliert
Papegaaiensoep op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoojaa... lekker de winterstop in. Dik verdiend gewonnen. Met wat meer geluk hadden we via met name powel op een nulletje of 4 5 kunnen komen. Maarja de 3 punten tellen. En weer bij de eerste 5.
Nee copy paste noemen ze datquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Papegaaiensoep op?
En verhaegh op middenveld ging prima.![]()
Wat meer geluk? Met geluk of pech heeft het niets te maken, het is pure onkunde van Powel. Wat een waardeloze kutvoetballer zeg. Net zoals die Dors en Cales.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoojaa... lekker de winterstop in. Dik verdiend gewonnen. Met wat meer geluk hadden we via met name powel op een nulletje of 4 5 kunnen komen. Maarja de 3 punten tellen. En weer bij de eerste 5.
Het zou ze dikke knaken moeten kosten. Ik vrees dat Beekmans echter voor 'n fooi weggaat of dat hij wordt geruild voor Vorm en Rajcomar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron? Ik geloof er niets van. Gaat ze wel dikke knaken kosten dan. (als fc slim is)
Mwah het ging kut vanaf toen, dat zagen de trainers ook... Was riskant om Peters in te zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, heren trainers; bij een 2-0 voorsprong tegen 10 man kun je bijvoorbeeld ook Jordens Peters laten debuteren, ipv Prince z'n wekelijkse minuutjes te laten maken.
Nee welke bankzitter wel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prince Rajcomar is niet bepaald degene die het tij kan doen keren als het kut gaat....
Zou kunnen.. Maar ik zou het riskant vinden. Op dit niveau waar hij weinig ervaring nog heeft, stadion met paar 1000 man. Je weet niet hoe hij daar op reageert. Een foutje is zo gemaakt. Bovendien stond het centraal achterin goed. Deze moest gewoon gewonnen worden. Jordens krijgt zijn kans echt wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niemand, alleen wat jeugdig enthousiasme zou de zaak goed kunnen doen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |