Wie zegt dat dat waar is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef FCDB het volgende:
[..]
Die sponsor die heeft afgehaakt zal wel een grote zijn geweest dan? Als ze nu voor de GG-sponsor-schap gaan
Nee dat staat er pas over 4 dagen opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat waar is?
Staat niet op fcdenbosch.nl of wel?
.quote:FC Den Bosch ligt op schema. De doelstelling een plaatsje bij de eerste vijf aan het einde van het seizoen ligt binnen handbereik. De noodzaak van promoveren is er dit jaar nog niet. Het mag, maar hoeft niet liet voorzitter Kersten tijdens de nieuwjaarsreceptie ontvallen. Volgend seizoen moet Den Bosch naar de eredivisie. Met een goede organisatie en een gezonde financiële huishouding. Na vijf jaar saneren heeft de Bossche eerstedivisionist eindelijk weer een positieve exploitatie.
Sportief gaat het de ploeg ook voor de wind. Als enige van alle eerste divisieclubs heeft Den Bosch nog een ongeslagen thuisrecord. Van de 24 wedstrijden speelde de Bosschenaren al dertien keer thuis. De club van trainer Theo Bos wist er acht te winnen en speelde er vijf gelijk. FC Dordrecht, FC Emmen, Go Ahead Eagles, FC Omniworld en koploper VVV-Venlo wisten allen een puntendeling te bewerkstelligen in De Vliert. In uitwedstrijden gaat het wat minder van een leien dakje. Drie overwinningen en evenzoveel gelijke spelen in elf uitduels mag een schrale oogst worden genoemd.
Op het eerste gezicht lijken de ontwikkelingen rondom de huidige topscorer van de eerste divisieeen positief teken. De spits, goed voor maar liefst 19 treffers, lijkt niet in de winterstop te verkassen naar een buitenlands avontuur, wat de kans op een niet geplande notering (promotie) doet stijgen. Financieel is het minder gunstig, want de kans dat
dan aan het eind van het seizoen transfervrij, dus voor niets, het stadion uitwandelt, is bijna een zekerheitje(
)
Bron
Link?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat staat er pas over 4 dagen op![]()
![]()
![]()
Staat er ook niet op, vandaar ook de grap dat het er over 4 dagen pas opstaat, omdat zij als offciele site vaak als laatste zijn met het nieuws.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Link?
Ik zie het nergens staan, maar ik zat dan ook niet de hele dag op fcdenbosch.nl![]()
Dat hebben we vaker gehoord.quote:Volgend seizoen moet Den Bosch naar de eredivisie. Met een goede organisatie en een gezonde financiële huishouding. Na vijf jaar saneren heeft de Bossche eerstedivisionist eindelijk weer een positieve exploitatie.
Én gezien.... voor een jaar iedere keerquote:Op woensdag 11 januari 2006 05:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord.
Precies, de vorige keer hoorde ik precies dezelfde praatjes. Hetgeen wat het bestuur zegt met 'n korreltje zout nemen, want als we daadwerkelijk promoveren en er zijn wat miskopen gedaan dan roept men in de winterstop weer dat het toch 'n jaar te vroeg was en dat we weer moeten gaan bouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:35 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Én gezien.... voor een jaar iedere keer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb nog 2 plaatsen vrij in de auto voor zondag.
Hoop doet leven, niet ? Ik heb de vette jaren meegemaakt, ik zie niet in waarom dat niet nog eens zou kunnen gebeuren. Ik zal Abramovich vanavond eens bellen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:35 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Én gezien.... voor een jaar iedere keer
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef methodmich het volgende:
Wat weet Wotte nou van amateurvoetbal? Of hij neemt André Wetzel als ghostwriter in dienst.
Zegt toch al genoeg over wat voor blad het gaat worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?
En Foppe? En Derksen?![]()
Derksen helemaal niks inderdaad. Foppe pakt misschien nog wel eens een potje Sneek mee en die ouwe Kraay weet er ook niks van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?
En Foppe? En Derksen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |