abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33920954
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef FCDB het volgende:

[..]

Die sponsor die heeft afgehaakt zal wel een grote zijn geweest dan? Als ze nu voor de GG-sponsor-schap gaan
Wie zegt dat dat waar is?
Staat niet op fcdenbosch.nl of wel?
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33921057
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat waar is?
Staat niet op fcdenbosch.nl of wel?
Nee dat staat er pas over 4 dagen op
pi_33921157
quote:
FC Den Bosch ligt op schema. De doelstelling een plaatsje bij de eerste vijf aan het einde van het seizoen ligt binnen handbereik. De noodzaak van promoveren is er dit jaar nog niet. Het mag, maar hoeft niet liet voorzitter Kersten tijdens de nieuwjaarsreceptie ontvallen. Volgend seizoen moet Den Bosch naar de eredivisie. Met een goede organisatie en een gezonde financiële huishouding. Na vijf jaar saneren heeft de Bossche eerstedivisionist eindelijk weer een positieve exploitatie.

Sportief gaat het de ploeg ook voor de wind. Als enige van alle eerste divisieclubs heeft Den Bosch nog een ongeslagen thuisrecord. Van de 24 wedstrijden speelde de Bosschenaren al dertien keer thuis. De club van trainer Theo Bos wist er acht te winnen en speelde er vijf gelijk. FC Dordrecht, FC Emmen, Go Ahead Eagles, FC Omniworld en koploper VVV-Venlo wisten allen een puntendeling te bewerkstelligen in De Vliert. In uitwedstrijden gaat het wat minder van een leien dakje. Drie overwinningen en evenzoveel gelijke spelen in elf uitduels mag een schrale oogst worden genoemd.

Op het eerste gezicht lijken de ontwikkelingen rondom de huidige topscorer van de eerste divisie een positief teken. De spits, goed voor maar liefst 19 treffers, lijkt niet in de winterstop te verkassen naar een buitenlands avontuur, wat de kans op een niet geplande notering (promotie) doet stijgen. Financieel is het minder gunstig, want de kans dat dan aan het eind van het seizoen transfervrij, dus voor niets, het stadion uitwandelt, is bijna een zekerheitje( )
Bron
.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33921212
Wat een debiel bericht
pi_33921408
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee dat staat er pas over 4 dagen op
Link?
Ik zie het nergens staan, maar ik zat dan ook niet de hele dag op fcdenbosch.nl
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33921774
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Link?
Ik zie het nergens staan, maar ik zat dan ook niet de hele dag op fcdenbosch.nl
Staat er ook niet op, vandaar ook de grap dat het er over 4 dagen pas opstaat, omdat zij als offciele site vaak als laatste zijn met het nieuws.

Ik weet er het zijne niet van maar ik geloof wel dat dit waar is...
pi_33922093
Altijd lachen met jou hč
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33922331
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Altijd lachen met jou hč
Ja inderaad, vraag maar aan fowler
pi_33929341
quote:
Volgend seizoen moet Den Bosch naar de eredivisie. Met een goede organisatie en een gezonde financiële huishouding. Na vijf jaar saneren heeft de Bossche eerstedivisionist eindelijk weer een positieve exploitatie.
Dat hebben we vaker gehoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 11 januari 2006 @ 05:35:39 #160
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_33929350
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 05:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat hebben we vaker gehoord.
Én gezien.... voor een jaar iedere keer
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_33929360
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 05:35 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

Precies, de vorige keer hoorde ik precies dezelfde praatjes. Hetgeen wat het bestuur zegt met 'n korreltje zout nemen, want als we daadwerkelijk promoveren en er zijn wat miskopen gedaan dan roept men in de winterstop weer dat het toch 'n jaar te vroeg was en dat we weer moeten gaan bouwen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:26:09 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33934550
Ik heb nog 2 plaatsen vrij in de auto voor zondag.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33934592
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb nog 2 plaatsen vrij in de auto voor zondag.
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:39:00 #164
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33938261
Er komt een nieuw blad op de markt over amateurvoetbal. Multimiljonair Hans Brus uit Schijndel wil het blad dit jaar zes keer uitbrengen in een oplage van 40.000 tot 50.000 stuks. 'Voetbal in de Regio' zal onder andere columns bevatten van Foppe de Haan, Hans Kraay senior en junior en Wilfred Genee. Hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International zal ook van dit nieuwe blad hoofdredacteur worden.

De bedoeling van Brus is, die onder andere oud-voorzitter is van FC Den Bosch, om in 2007 tien keer per jaar te verschijnen. De oplage moet dan groeien naar 60.000 exemplaren per keer. Zelf zal hij er niet beter van worden, want de opbrengst van het blad gaat naar de gehandicaptensport.

Van de 72 pagina's moeten er 24 gevuld worden met advertenties om er financieel uit te komen.

Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_33938368
Opvallend initiatief, zeker omdat het toch altijd een man lijkt die vooral aan zijn eigen bankrekening denkt, ondanks zijn grote vermogen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33938510
Zal ook nu wel weer het geval zijn, vieze rat
pi_33938612
Zal Wotte wel een column mogen schrijven in dat blad, heeft ie tenminste nog een baantje......
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33938823
Wat weet Wotte nou van amateurvoetbal? Of hij neemt André Wetzel als ghostwriter in dienst.
www.thuisuiteten.nl
pi_33939589
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 05:35 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

Hoop doet leven, niet ? Ik heb de vette jaren meegemaakt, ik zie niet in waarom dat niet nog eens zou kunnen gebeuren. Ik zal Abramovich vanavond eens bellen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_33939877
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef methodmich het volgende:
Wat weet Wotte nou van amateurvoetbal? Of hij neemt André Wetzel als ghostwriter in dienst.
Wat weet Hans Kraay sr nou van amateurvoetbal?
En Foppe? En Derksen?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:33:49 #171
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33940049
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

En Foppe? En Derksen?
Zegt toch al genoeg over wat voor blad het gaat worden.

Zijn er nog mensen die vanavond naar het voetbal gaan?
pi_33940371
Moet er nog hard over nadenken...
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33945335
Ik ga niet. Het houdt een keer op natuurlijk.
pi_33948225
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

En Foppe? En Derksen?
Derksen helemaal niks inderdaad. Foppe pakt misschien nog wel eens een potje Sneek mee en die ouwe Kraay weet er ook niks van.

Maar goed, ze willen zeker concurreren met de papieren versie van VoZ.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:07:56 #175
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33957355
Was weer niet veel vanavond....
  Trouwste user 2022 woensdag 11 januari 2006 @ 23:22:53 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_33958203
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef LadyFCDB het volgende:
Was weer niet veel vanavond....
Je moest dan ook niet tegen de eerste de beste tegenstander.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34022526
Wat is het geworden tegen NIVO?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 18:59:31 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_34022616
3-1. Ruststand 1-1.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34022691
Okee, niet gek voor NIVO dus. Ben je nog geweest?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 19:04:59 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_34022785
Nee, had weer een slechte dag met koppijn.

pi_34022831
Zonde, anders had je naar veel FOK!kers kunnen zwaaien!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:14:23 #182
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_34023093
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Zonde, anders had je naar veel FOK!kers kunnen zwaaien!
Volgens mij was het aantal FOK!kers niet zo hoog bij die wedstrijd.....
pi_34025180
Met veel pijn en moeite een kaartje (voor mezelf en CMT) weten te bemachtigen .
pi_34028909
We gaan naaaar Haarlem toe
pi_34029105
Den Bosch breekt contract Beekmans open

13/1/2006 20:04

Paul Beekmans heeft een nieuw contract getekend bij FC Den Bosch, dat zich nu tot 2008 heeft verzekerd van de diensten van de middenvelder.
Volgens manager voetbalzaken Fred van der Hoorn getuigt het nieuwe contract van het vertrouwen dat Beekmans heeft in FC Den Bosch. 'En wij zijn als club zeer blij dat hij daarvan deel uit wil maken.'

Beekmans, wiens oude contract tot 2007 liep, speelt sinds zijn twaalfde voor FC Den Bosch. Inmiddels heeft de 24-jarige aanvoerder 115 competitiewedstrijden gespeeld voor de Bossche club.

bron:VI

Goede zaak

Alleen vind ik het een beetje vreemd voor 1 jaar? Breek je daar een contract voor open? Wilde hij niet meer?
pi_34040451
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
Met veel pijn en moeite een kaartje (voor mezelf en CMT) weten te bemachtigen .
Dank je wel.
pi_34048811
Uitvak de eerste 10 minuten leeg houden, blijkbaar:
quote:
Actie weekend SOVS

Zondag 15 januari: landelijke actie!!!

Een ieder die regelmatig de wedstrijden in het stadion bezoekt zal beamen dat het voetbalvandalisme de laatste jaren sterk is afgenomen en er met name binnen de stadions van misstanden nog nauwelijks sprake is! Toch worden de vrijheden van alle Nederlandse voetbalsupporters al jarenlang steeds verder ingeperkt en dient men aan steeds meer verplichtingen te voldoen. De vrijheid van meningsuiting is aan banden gelegd, preventief fouilleren is voor nagenoeg alle supporters de gewoonste zaak van de wereld en met alle combiverplichtingen is er van bewegingsvrijheid nog weinig sprake. Het is voor iemand die incidenteel een leuke wedstrijd wil bezoeken, maar niet in het bezit is van de veelal verplichte (seizoen)clubcard, zo goed als onmogelijk nog een stadion te bezoeken voor een voetbalwedstrijd.

Nu de clubs en de KNVB bovendien hebben bedacht dat er play-offs moeten worden gespeeld en de overheid daar tot overmaat van ramp nog een aantal vrijheidsbeperkende maatregelen aan heeft gekoppeld, is de maat vol. Weer een maatregel die alle supporters treft! Het betreft hier de verplichte pasfotoregistratie, die dit seizoen nog alleen geldt voor het bezoeken van een uitwedstrijd met het zogenaamde B- en C-regime (B=enig risico, C=hoog risico), maar met ingang van komend seizoen ook voor de thuiswedstrijden verplicht wordt.

We moeten alle clubs, de KNVB en de overheid laten zien dat ze te ver gaan en dat wij niet bereid zijn om deze maatregelen te accepteren. Het weekend van 14 en 15 januari is uitgeroepen tot landelijk actie weekend. Gezamenlijk is afgesproken om in alle stadions een tribunevak leeg te laten en hiermee een duidelijk en uniform signaal naar de beleidsbepalers af te geven. Voor ons houdt dit in dat we het uitvak in Haarlem de eerste 10 minuten van de wedstrijd leeg willen houden!!!!!!

Zowel wij als de FanClub Den Bosch verzoeken de eigen supporters dan ook dringend de tribune de eerste 10 minuten van de wedstrijd niet te betreden en hiermee te laten zien dat voetbal zonder supporters geen bestaansrecht heeft. Kijk voor een toelichting op www.sovs.nl Hopend op jullie begrip en medewerking,
pi_34052875
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
We gaan naaaar Haarlem toe
Veel plezier en dat jullie weer met 3 punten mogen terugkeren!
volgende wedstrijden:
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:41:00 #189
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34053059
Bosschenaren zie je euveraaaaaaaal
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_34073141
Haarlem we komen!

met 84 combikaarten verkocht + supportersclub
pi_34075527
Legioen op komst dus.
  zondag 15 januari 2006 @ 18:53:04 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34093235
kutzootje
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 15 januari 2006 @ 18:55:48 #193
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34093312
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
kutzootje
wéér 2 punten weggegeven??
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 15 januari 2006 @ 18:57:46 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34093381
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef fanneke het volgende:

[..]

wéér 2 punten weggegeven??
Ja en nee.

Nee in de zin dat dit een terechte uitslag was aangezien het van beide kanten kut was,iets wat wij ons natuurlijk meer mogen aantrekken als Haarlem.

Ja in de zin van dat je een minuut voor tijd nog een grote kans op de 1-2 liet liggen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34094696
In ieder geval lekker de benen gestrekt
  zondag 15 januari 2006 @ 22:07:00 #196
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_34101878
met dank aan de organisatie van de schitterende wandeltoch door de pitoreske hoofdstad van Noord Holland heb ook ik me kunnen houden aan het verzoek om de eerste minuten van de wedstrijd te missen.

Het was kut, zowel de pot als het hele supportertje pesten eromheen. Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er nog een bekeuring thuis gaan ontvangen voor het door rood rijden op weg naar het stadion ...
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_34106068
Ik heb genoten van de natuur .
pi_34115088
quote:
Theo Bos: 'Scheidsrechterscomplot tegen '

Den Bosch-trainer Theo Bos spreekt in het 'Brabants Dagblad' over een scheidsrechterscomplot tégen zijn aanvaller .

In de tweede minuut na de rust, in het duel van zondag tegen Haarlem, ging in de zestien meter tegen de grond. Een Haarlem-speler ging opzichtig aan het shirt van de aanvaller hangen. Waar iedereen een penalty verwachtte, kreeg een gele kaart van scheidsrechter Winter vanwege een Schwalbe.

De hoofdpersoon was woedend over het besluit van de leidsman. ,,Dit was toch overduidelijk. Mijn shirt werd helemaal uit m’n broek getrokken. Dat liet ik de scheids ook zien, maar hij gaf mij zelfs geel! Mijn vierde, dus ik ben vrijdag tegen MVV geschorst. Belachelijk. De KNVB zou die scheidsrechter moeten schorsen!"

Trainer Theo Bos steunde zijn aanvaller in het 'Brabants Dagblad'. Tegen Helmond Sport en Volendam werden vergelijkbare situaties ook weggewuifd. Terwijl we over foto’s beschikken waarop heel duidelijk te zien is dat er overtredingen op begaan worden. Het lijkt wel een complot. Alsof de scheidsrechters hebben af gesproken dat ze geen penalty meer geven, hoe duidelijk de overtreding ook is. Misschien omdat hij in het begin van de competie wél een paar penalty’s heeft gekregen? Dat lijkt mij geen goede reden."

Bron: elf
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_34120202
Nou ik ga toch in ieder geval 1 wedstrijd missen dit jaar
No fucking way dat ik onder deze voorwaarde naar de Graafschap ga:

maandag 16 januari 2006 @ 14:42:27 #200
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_34121516
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ga toch in ieder geval 1 wedstrijd missen dit jaar
No fucking way dat ik onder deze voorwaarde naar de Graafschap ga:

[afbeelding]
Dit gaat over de kaartverkoop fc - mvv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')