abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33658787
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.
Dat zou inderdaad moeilijk worden. De wedstrijd in zijn totaliteit verbieden zou nog wel kunnen.. Maar dat zou wel heel rigoreus zijn.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:16:49 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33658929
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.
Akkoord maar burgermeesters kennende doen ze toch waar ze zelf zin in hebben

Pas jij effe je avatar aan? Ik wil de SJ weer zien!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33658972
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Akkoord maar burgermeesters kennende doen ze toch waar ze zelf zin in hebben

Pas jij effe je avatar aan? Ik wil de SJ weer zien!
Staat er gewoon in, duurt alleen misschien wat langer dan voorheen
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:20:35 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33659043
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Staat er gewoon in, duurt alleen misschien wat langer dan voorheen
OK,ik dacht alleen het FC-logo te zien,maar goed,op naar Highbury voor Arsenal v manyoo
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33659075
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

OK,ik dacht alleen het FC-logo te zien,maar goed,op naar Highbury voor Arsenal v manyoo
succes

En doe ruudje de groeten
pi_33659177
Misschien zien we je nog wel op C+.
Hopelijk scoort Ruudje er vandaag een paar (de winnende)
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:25:44 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33659214
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Misschien zien we je nog wel op C+.
Dat lijkt mij niet aangezien ik aan dezelfde kant als de camerapositie zit
quote:
Hopelijk scoort Ruudje er vandaag een paar (de winnende)
Hopelijk winnen wij en breekt Ruud beide poten,dat zou mijn avond helemaal geslaagd maken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33672751
Wat een rotzooi allemaal in je sig OOSJ.
pi_33683487
Rombouts

Meteen ook maar een kort geding aanspannen tegen Rombouts om de misgelopen recette op hem te verhalen.

Nu zal het wel 'n oefenpotje worden tegen Jong Vitesse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33686410
FC Den Bosch legt Ramon Luijten vast

Woensdag 4 januari 2006 - Den Bosch - FC Den Bosch heeft overeenstemming bereikt met middenvelder Ramon Luijten (24) over een tweejarige verbintenis, die na afloop van dit seizoen ingaat. Alleen de medische keuring zou nog roet in het eten kunnen gooien. De transfervrije Luijten speelt dit seizoen bij FC Omniworld.

Luijten, geboren in Bergen op Zoom, begon zijn profloopbaan in 2001 bij RBC Roosendaal.In totaal kwam hij bij RBC in ruim vier seizoenen tot slechts 37 competitieduels, onder meer vanwege een langdurige knieblessure in 2003.
De middenvelder is verheugd over de overgang naar FC Den Bosch. „Pas een week voor de start van het huidige seizoen vond ik onderdak bij Omniworld. Gelukkig mag ik daar wel op mijn favoriete posities spelen, als rechtshalf of achter de spitsen. Daarom heb ik me kunnen bewijzen en heb ik deze transfer verdiend.“
Volgens technisch manager Fred van der Hoorn van FC Den Bosch is Luijten een toegevoegde waarde voor het middenveld. „Hij heeft eredivisie-ervaring. Dat soort jongens zoeken we, want ook nu weten we –net als in voorgaande seizoenen- niet of we volgend seizoen ere- of eerste divisie zullen spelen.“

Bron: BD
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33686471
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 03:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rombouts

Meteen ook maar een kort geding aanspannen tegen Rombouts om de misgelopen recette op hem te verhalen.

Nu zal het wel 'n oefenpotje worden tegen Jong Vitesse.
FCDB en de gemeente weten (nog) niks van een verbod (zeggen ze).
Maar omdat Anderlecht al een andere wedstrijd ingepland heeft, zullen ze de schuld wel op hun afschuiven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Onze-Ouwe-Sint-Jan op 04-01-2006 10:37:49 ]
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2006 @ 14:12:22 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_33693743
Luijten lijkt me geen verkeerde voor FC.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33694622
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef tong80 het volgende:
Luijten lijkt me geen verkeerde voor FC.

Hij was bij Omniworld wel ok, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij de persoon is die FC Den Bosch naar een hoger niveau zal tillen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33695922
Soort Buikema denk ik. Leuk om erbij te hebben, maar niet echt een toegevoegde waarde.
pi_33696267
HFC Haarlem – FC Den Bosch wordt autocombi
De door burgemeester Pop van Haarlem opgelegde verplichte buscombi voor supporters van FC Den Bosch is van de baan.

Het door FC Den Bosch gevraagde kortgeding is hierdoor niet noodzakelijk geworden. Tijdens een hernieuwd vooroverleg zullen a.s. vrijdag de details van de nu te organiseren autocombi worden besproken. Informatie over kaartverkoop volgt zsm.

fcdenbosch.nl
pi_33697241
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:25 schreef Yeahinho het volgende:
Soort Buikema denk ik. Leuk om erbij te hebben, maar niet echt een toegevoegde waarde.
Goeie versterking voor de ziekenboeg misschien?
Is meer geblesseerd dan dat ie speelt lijkt het.
En zo veel eredivisie-ervaring heeft hij nou ook weer niet.
In 2004-2005 is hij van de 13 wedstrijden in de eredivisie 7 als basisspeler gestart, maar ook elke keer weer gewisseld.
Tegen ons zelfs 2 x binnen het half uur gewisseld(?!)
Ik weet niet door blessures of slecht spel.
In de 6 invalbeurten heeft ie maximaal 25 minuten mee mogen spelen.
Dus echt veel eredivisie ervaring....nee....
Maar we zullen zien wat het wordt.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33698949
Ramon Luijten kon bij RBC nooit echt mee inderdaad, maar in dat laatste jaar kampte hij wel de naweeën van een blessure.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:31:47 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33706384
Verbod of geen verbod, that's the question

Woensdag 4 januari 2006 - Den Bosch - De officiële clubsite van Anderlecht is duidelijk: de oefenwedstrijd tegen FC Den Bosch op woensdag 11 januari in De Vliert gaat niet door. De clubmanager is al bezig om een vervangende tegenstander te zoeken.

Bij de gemeente Den Bosch en FC Den Bosch is maar bitter weinig bekend over de afgelasting van de oefenwedstrijd. Volgens algemeen manager B. Bolman gaat het ’gerucht dat de wedstrijd wordt verboden’. „De Bossche politie zou de burgemeester negatief geadviseerd hebben. Maar dát weet ik zelfs niet zeker. Ik weet wel dat de politie niet opgetogen reageerde op onze thuiswedstrijd tegen Anderlecht.“
Volgens Bolman heeft de club officieel niets van de gemeente gehoord. Hij zou het jammer vinden als de wedstrijd niet door zou gaan. „Anderlecht is toch een mooie en aantrekkelijke tegenstander speelde Champions League en staat tweede in de Belgische competitie.“
Bij de gemeente is het al evenzeer zoeken. Een woordvoerder kon na contacten met de ambtenaren en het ’snuffelen’ in de papieren niets vinden wat tot een verbod van de voetbalwedstrijd zou kunnen leiden. „Nee, ook geen negatief politie-advies“, aldus de woordvoerder.
Burgemeester Rombouts was gisteren niet voor een reactie bereikbaar.
Een overweging om de wedstrijd te verbieden, zou kunnen zijn dat de harde kern van Den Bosch-supporters goede contacten heeft met de harde kern van fans van Standard Luik. Waardoor bij een bezoek van ook nog eens supporters van Anderlecht de vrees voor rellen bestaat.
De wedstrijd vrijdag tegen Cercle Brugge - 19.00 uur in De Vliert - gaat in ieder geval wel door.

Bron: brabantsdagblad | 1/4/2006 11:11:34 AM

Wat een soap is het aan het worden zeg,Anderlecht durft gewoon niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2006 @ 23:09:38 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_33711753
Nou iig wel tegen Cercle

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33760550
En we spelen dus woensdag een oefenwedstrijd tegen nivo sparta. Om 19.30 uur in de Vliert.

Zit jij in het uitvak tong?
pi_33760821
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En we spelen dus woensdag een oefenwedstrijd tegen nivo sparta. Om 19.30 uur in de Vliert.

Uiteraard! Met z'n zelfgemaakte zwart/witte vlaggen .
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:23:45 #97
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33763070
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:

En dan zeker ook weer 5 euro betalen???
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:41:19 #98
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33765762
Ik zag toen straks Peter Uneken bij de Nettorama... Hij liep van de ene reclame naar de andere reclame en was echt op de kleintjes aan het letten... Heeft dus niet een top-salaris .. Maar dan toch in je dikke Corrola station (van sponsor Jos van Boxtel toch?) overal tussen wringen
Nobody likes us.We Don't Care
pi_33765888
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

En dan zeker ook weer 5 euro betalen???
Dat zal wel weer ja Ik ga in ieder geval niet, ze bekijken het maar.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:55:56 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33768716
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zal wel weer ja Ik ga in ieder geval niet, ze bekijken het maar.
NIVO Sparta,tsja,speel dan niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')