Hetzelfde!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Alle Bosschenaren een gelukkig en voorspoedig 2006 toegewenst!
quote:Powel 19, Beekmans 4, Davids 4, Rajcomar 4, Cales 3, Aborah 2, Haemhouts 2, Leitoe 2, Verhaegh 2, Biekman 1, Buikema 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
19? Waarom lijkt t dan alsof elke Bosschenaar een hekel heeft aan Powelquote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Hup Bosschenaren!
Hier nog even jullie doelpuntenmakers in de GGD tot nu toe:
[..]
Beekmans 4, Davids 4, Rajcomar 4, Cales 3, Aborah 2, Haemhouts 2, Leitoe 2, Verhaegh 2, Biekman 1, Buikema 1, eigen doelpunten tegenstanders 1quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Hup Bosschenaren!
[..]
Ik heb geen hekel aan Powel. Hij heeft zich alleen niet zo heel loyaal en dankbaar gedragen naar zijn club, vraag maar of DG het even wil uitleggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
19? Waarom lijkt t dan alsof elke Bosschenaar een hekel heeft aan Powel
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Powel. Hij heeft zich alleen niet zo heel loyaal en dankbaar gedragen naar zijn club, vraag maar of DG het even wil uitleggen.
quote:
Toch leuk voor Beekmans dat hij mede-topscorer is.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Hup Bosschenaren!
[..]
en wat denk je van Davids? En dat als verdediger pur sangquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch leuk voor Beekmans dat hij mede-topscorer is.
quote:Den Bosch - Anderlecht gecanceled
De manager van Anderlecht, Herman Van Holsbeeck, maakte maandagnamiddag bekend dat de aangekondigde oefenwedstrijd van 11 januari tegen het Nederlandse Den Bosch niet doorgaat. Er wordt volop uitgekeken naar een vervangwedstrijd.
bron: Anderlecht
Lees dit maar eens goed door dan, wel van de officiele site.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet de officiele site, maar het heeft er wel alle schijn van.
Volgens mij draai je het om. Niet diegene die een wedstrijd plannen zijn de debielen, maar degenen die het door middel van supportersrellen verpesten voor de goedwillende supporters zijn de debielen. Maar dat is al tientallen jaren zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zat er wel in he. Welk stomme debielen halen het dan ook in hun hoofd om zo'n wedstrijd te plannen?!
DIT KAN IEDEREEN TOCH WEL VOORSPELLEN, PLAN HET DAN NIET.
Ja dat sowieso, maar als je dat zegt ben je geen 'echte' en niet stoer enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het om. Niet diegene die een wedstrijd plannen zijn de debielen, maar degenen die het door middel van supportersrellen verpesten voor de goedwillende supporters zijn de debielen. Maar dat is al tientallen jaren zo.![]()
Zoveel onzin heb ik nog nooit in 1 bericht gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar als je dat zegt ben je geen 'echte' en niet stoer enzo.
Maar voor de duidelijkheid: allereerst ligt het aan die debielen die gaan lopen rellen, ten tweede ligt het aan FC en Anderlecht om deze wedstrijd uberhaupt te plannen. Die zijn toch zeker niet zó stom dat ze niet kunnen zien aankomen?!
Pas als laatst is Rombouts de 'schuldige', want die kan niet anders dan dit afgelasten. Waar halen ze immers voor zo'n oefenpotje in hemelsnaam de centjes vandaan om even een paar honderd poilitiemannen op te trommelen?
Ik vind het niet eens zo erg dat het afgelast is. Had namelijk niet anders verwacht.
Trouwens wel positief dat het kort geding door het bestuur zelf wordt aangespannenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De club spant een kort geding aan tegen burgemeester Pop van Haarlem ivm met de door hem opgelegde buscombi
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Trouwens wel positief dat het kort geding door het bestuur zelf wordt aangespannen
yup,en dan zal je zien dat ie bezoekende supporters gaat verbieden,kortom,je verliest eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
En gezien de jurisprudentie is er nog een aannelijke kans dat ie gewonnen word.
Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,en dan zal je zien dat ie bezoekende supporters gaat verbieden,kortom,je verliest eigenlijk altijd
Dat zou inderdaad moeilijk worden. De wedstrijd in zijn totaliteit verbieden zou nog wel kunnen.. Maar dat zou wel heel rigoreus zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.
Akkoord maar burgermeesters kennende doen ze toch waar ze zelf zin in hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat kan dan, omdat de rechter dan al geoordeeld heeft dat ze op EV mogen komen.
Staat er gewoon in, duurt alleen misschien wat langer dan voorheenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Akkoord maar burgermeesters kennende doen ze toch waar ze zelf zin in hebben
Pas jij effe je avatar aan? Ik wil de SJ weer zien!
OK,ik dacht alleen het FC-logo te zien,maar goed,op naar Highbury voor Arsenal v manyooquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Staat er gewoon in, duurt alleen misschien wat langer dan voorheen![]()
succesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,ik dacht alleen het FC-logo te zien,maar goed,op naar Highbury voor Arsenal v manyoo
Dat lijkt mij niet aangezien ik aan dezelfde kant als de camerapositie zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Misschien zien we je nog wel op C+.![]()
![]()
Hopelijk winnen wij en breekt Ruud beide poten,dat zou mijn avond helemaal geslaagd makenquote:Hopelijk scoort Ruudje er vandaag een paar (de winnende)![]()
FCDB en de gemeente weten (nog) niks van een verbod (zeggen ze).quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rombouts
Meteen ook maar een kort geding aanspannen tegen Rombouts om de misgelopen recette op hem te verhalen.
Nu zal het wel 'n oefenpotje worden tegen Jong Vitesse.
Hij was bij Omniworld wel ok, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij de persoon is die FC Den Bosch naar een hoger niveau zal tillen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef tong80 het volgende:
Luijten lijkt me geen verkeerde voor FC.
Goeie versterking voor de ziekenboeg misschien?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:25 schreef Yeahinho het volgende:
Soort Buikema denk ik. Leuk om erbij te hebben, maar niet echt een toegevoegde waarde.
Uiteraard! Met z'n zelfgemaakte zwart/witte vlaggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En we spelen dus woensdag een oefenwedstrijd tegen nivo sparta. Om 19.30 uur in de Vliert.
Zit jij in het uitvak tong?![]()
En dan zeker ook weer 5 euro betalen???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En we spelen dus woensdag een oefenwedstrijd tegen nivo sparta. Om 19.30 uur in de Vliert.
Zit jij in het uitvak tong?![]()
Dat zal wel weer jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
En dan zeker ook weer 5 euro betalen???
NIVO Sparta,tsja,speel dan niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zal wel weer jaIk ga in ieder geval niet, ze bekijken het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |