Meki is een zachtgekookt ei en daar kun je om lachen ... Meki mag blijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 06:11 schreef Ciurlizza het volgende:
Kan die Meki niet eens opzouten?
Er zit een grote spin hier, als ik ergens niet tegen kan ....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Dagonet het volgende:
Spekkie!
Pak een koffiemok, zet die erover heen, papiertje eronder en buiten op de vensterbank zetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zit een grote spin hier, als ik ergens niet tegen kan ....![]()
Dan issie al dood door de koffiemokquote:Op donderdag 15 december 2005 10:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pak een koffiemok, zet die erover heen, papiertje eronder en buiten op de vensterbank zetten.
Ondersteboven, eroverheen dus, anders had ik wel gezegd 'zet een mok op die spin'.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan issie al dood door de koffiemok![]()
OOOOOOOOH!! Nu heb je hem vermoord!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ondersteboven, eroverheen dus, anders had ik wel gezegd 'zet een mok op die spin'.
Meki, geef Mutant z'n account terug!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OOOOOOOOH!! Nu heb je hem vermoord!![]()
ik ben net opgestaanquote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meki, geef Mutant z'n account terug!
Donequote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Generaal Berlijn wilt graag weer een groetplicht het gaat niet over een voorstel van de federale regering van Duitsland maar over een voorstel van onze eigen generaal Berlijn, graag de TT wat duidelijker dus
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed) en dit is natuurlijk gelul;quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef sp3c het volgende:
nou omdat je het zo vriendelijk vraagt ... erm ... nee
ik zie er nix verkeerds aan?
beetje vreemd is het wel maja het komt van bsb
quote:Hoe vaak komt het niet voor dat een Joods gezin wel 3 keer geld ziet voor het zelfde gebeuren? Ontelbaar. Als het geld op is komt er weer een claim
Neen hoor. Geen enkele poging tot provocatie, ik probeer enkel mijn mening te ventileren. En dat moet best kunnen, zeker op een forum, en ach, ik ontken de holocaust toch niet, dat zie ik sommige weleens doen, die hebben pas een bord voor hun kop, iets ontkennen wat wel degelijk heeft plaatsgevonden en geschiedkunig gezien te bewijzen is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed) en dit is natuurlijk gelul;
[..]
het is wat???quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed)
ja welles, nietes, welles etc. etc. blablablaquote:en dit is natuurlijk gelul;
[..]
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'quote:Hoogstens waren er 3 of 4 Moslims blij met de hoge straf die de Joden moesten betalen destijds
Ik zie eerlijk gezegd nog steeds niets fouts? Misschien dat je even kunt uitleggen wat je fout vind.quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, sp3c, daar kan ik me best in vinden. Maar dit?
[..]
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'
Die ''hoge straf'' is dus de Holocaust. Als je dit kneusje verwijdert wegens opmerkingen over Van Gogh, dan kan ik me voorstellen dat dit soort debiliteiten op een veel grotere schaal ook bestraft worden.
Groetzonesquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Generaal Berlijn wil graag weer een groetplicht het gaat niet over een voorstel van de federale regering van Duitsland maar over een voorstel van onze eigen generaal Berlijn, graag de TT wat duidelijker dus
GMTA!quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Hoezeer ik centrale topics ook verafschuw, een Iraanse President doet weer dom topic...
hahaha ik las AMERIKAANSE president.quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Hoezeer ik centrale topics ook verafschuw, een Iraanse President doet weer dom topic...
Die man heeft zelfs een eigen forum gehad Special: Oorlog in Irakquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef robh het volgende:
wat dom
Ik ben eerlijk gezegd ook geen fan van centrale topics, het mist zijn doel, het is verre van overzichtelijk. Ga maar eens in VBL kijken, lelijke onaantrekkelijke topictitels.quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd nog steeds niets fouts? Misschien dat je even kunt uitleggen wat je fout vind.
Dat is niet wat ik met straf bedoelde, ik zie wel dat deze woorden dubbel interpreteerbaar waren, maar zoals jij het interpreteert is het niet bedoelt. Natuurlijk hebben ze het niet verdient.quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
![]()
BSB zegt dus duidelijk dat de joden "gestrafd" moet worden en dat een paar moslims die hoge straf (holocaust) hebben gewaardeerd.
wat bedoel je dan met te hoge straf? je insuneert dat een "mildere" straf wel gepast was...quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik met straf bedoelde, ik zie wel dat deze woorden dubbel interpreteerbaar waren, maar zoals jij het interpreteert is het niet bedoelt. Natuurlijk hebben ze het niet verdient.²
Dat is het probleem met op een forum posten, het is bijna altijd voor meerdere interpretaties vatbaar. En als je het vervolgens uitlegt als er twijfel is zijn er nog steeds een aantal die liever hadden gehad dat je het op de "gemene" manier bedoelde en daarvan ook overtuigd zijn, helaas.quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met te hoge straf? je insuneert dat een "mildere" straf wel gepast was...
wel opmerkelijk dat jij juist in dat topic over dat onderwerp een dubbelzinnige tekst neerzet
welk kneusje heb ik precies verwijderd over opmerkingen mbt van Gogh en welke opmerkingen waren dat wel niet??quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, sp3c, daar kan ik me best in vinden. Maar dit?
[..]
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'
Die ''hoge straf'' is dus de Holocaust. Als je dit kneusje verwijdert wegens opmerkingen over Van Gogh, dan kan ik me voorstellen dat dit soort debiliteiten op een veel grotere schaal ook bestraft worden.
waar zegt hij dan dat de joden gestraft moeten worden??quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
![]()
BSB zegt dus duidelijk dat de joden "gestrafd" moet worden en dat een paar moslims die hoge straf (holocaust) hebben gewaardeerd.
hij zegt dus dat die joden wel degelijk straf verdiend hadden voor niks!
dus BSB vind de holocaust te hoog als straf maar 2 a 3 milj doden of flink martelen kan hij dan wel waarderen (althans zo komt zijn post over op intelligente mensen).
ik vind zo'n uitspraak niet kunnen en verbaas me dat een mod de achterliggende gedachte achter die post niet ziet....
Hoogstaande literatuur is kennelijk geen passie van de mods hier aangezien ze niet bekend zijn met de verschillende manieren om een en hetzelfde ding op verschillende manieren te beschrijven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar zegt hij dan dat de joden gestraft moeten worden??
ik zie het niet, dat mag van mij idd ook wel weg maar zoals gezegd ... ik zie het niet
wat hij zegt is klinkklare onzin, laten we duidelijk wezen maar het is niet beledigend of echt storend voor de discussie imo zo denkt 'de andere kant' er nu eenmaal over I guess
Conchita of Rosala?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef sp3c het volgende:
ik ga voor spaanse
lekker vroeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef sp3c het volgende:
cervessa
Jongen, ik probeer een inhoudelijke discussie met je te voeren, maar als je zo raar blijft doen kunnen we hier niet mee verder gaan. Het minste wat je kunt doen is toch een beetje correct blijven?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jesus een moslim????
Wel als dat in dat flutboekje van je staat bewijst dat inderdaad dus dat er alleen maar leugens in staan en de koran allen goed is als tioletpapier.
Volgens diverse onpartijdige geschriften was Jezus een Jood, terwijl andere geschriften die kinderverkrachter toch echt beschreven als een parasiterende karavaanrover
Zo komt het dus wel over op mij op zo'n moment: enorm overtrokken en krampachtig. Verder heb ik geen zin om in een apart 'feedback' topic een kruistocht te gaan houden tegen 1 user waar ik me aan erger, dat is ook weer zo overtrokken. Ik hoop alleen dat het signaal wordt opgepakt en dat 'men' er wat mee doet. That's all.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
Krib verwijderd uit ziekenhuis (II)
hier ben ik het dan ook weer niet mee eens kippenek. mag je best iets afzwakken ten aanzien van spec. het is geen dagelijkse bezigheid van hem om meteen berichten elke keer te knippen.
Haha.quote:
aha, het was dus echt vroegquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef sp3c het volgende:
fine!
maar daarna ga ik mijn roes uitslapen
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef raptorix het volgende:
Vergeet de persoonlijke aanvallen van SCH niet.
Nablaat journalistiek.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Kijk even wat er gebeurt Drugshond: ik vertel dat het om 50 tot 100 burqa's in Nl. gaat - een getal dat de hele ochtend in het nieuws is. Vervolgens volgt de ene flame op de andere, blijkbaar is het lastig om de feiten onder ogen te zien.
Prima als je getallen niet relevant vindt, ik vind dat wel maar wordt dan meteen ziek in mijn hoofd genoemdquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef zoalshetis het volgende:
aantallen zijn mi niet het meest relevante in dit topic. de wet komt er niet en dat is maar goed ook. wel komen er wettelijke beperkingen, die gelden zoals de bivakmuts.
Ik vind de vraag of de politiek zich met een dergelijk marginaal vraagstuk moet bezighouden wel relevant. Ook de juridische haalbaarheid is interessant inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
50-100-200 die getallen raken mij niet. Het was eerder de vraag of het juridisch mogelijk was.
Niet geheel waar. Omdat je hier niet echt kunt spreken van een incidenten politiek. Andere landen hebben in deze discussie het voortouw/besluit genomen. En gelet op het toenemende fundi/conservatisme binnen moslimgroepen is de politieke vraag terecht of er nu geen verbod/beperking kan worden ingesteld.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik vind de vraag of de politiek zich met een dergelijk marginaal vraagstuk moet bezighouden wel relevant.
Maar goed, daar kunnen we dan over debatteren en discussieren. Dat kan nu niet meer omdat een stelletje dwazen begon te kleuteren. Die enge pietverdriet voorop.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Omdat je hier niet echt kunt spreken van een incidenten politiek. Andere landen hebben in deze discussie het voortouw/besluit genomen. En gelet op het toenemende fundi/conservatisme binnen moslimgroepen is de politieke vraag terecht of er nu geen verbod/beperking kan worden ingesteld.
Eng?quote:
Jij bent triest. Als je nou zelf zo netjes was (nee ik ben ook niet altijd netjes) maar dan over andere gaan klikken. Kom op zeg.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar goed, daar kunnen we dan over debatteren en discussieren. Dat kan nu niet meer omdat een stelletje dwazen begon te kleuteren. Die enge pietverdriet voorop.
Nee gekquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Gia de kloon van Northernstar??? Dat verklaart meteen de bans die ik vanwege hem/haar op mijn conto heb staan.²
Klikken? Wauw, da's kinky.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent triest. Als je nou zelf zo netjes was (nee ik ben ook niet altijd netjes) maar dan over andere gaan klikken. Kom op zeg.
Weet je het nou nog niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef raptorix het volgende:
Goede inhoudelijke reactie.
Ik ben immers ziek in mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef raptorix het volgende:
Goede inhoudelijke reactie.
Is toch ook zo? En die ziekte veroorzaakt weer jouw gedrag overal. Het is allemaal zo makkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik ben immers ziek in mijn hoofd.
Omdat je maar wat lult.quote:Ik zie niet in waarom ik ziek in mijn hoofd ben als ik zeg dat het om een beperkte groep gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, vecht dit maar uit via MSN.
Wat lul ik dan precies.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/790980/2/50#33279346]woensdag 21 december 2005 16:
Omdat je maar wat lult.
Je bent niet te besodemieterd om mensen die 99% roepen naar de grafvelden te verwijzen maar als het om burqua's gaat (ja, ik heb er schijt aan) roep je stellig: "Het zijn er maar 50!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
Wat lul ik dan precies.
Ik heb in dat topic steeds vermeld dat de hele ochtend in het nieuws was dat het om 50 tot 100 boerka's gaat in Nederland.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je bent niet te besodemieterd om mensen die 99% roepen naar de grafvelden te verwijzen maar als het om burqua's gaat (ja, ik heb er schijt aan) roep je stellig: "Het zijn er maar 50!"
Laat maar zien.
Wat heeft iedereen toch tegen je?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in dat topic steeds vermeld dat de hele ochtend in het nieuws was dat het om 50 tot 100 boerka's gaat in Nederland.
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen je?
Ik vraag het me oprecht af, je bent altijd tactvol en inhoudelijk correct, ik kan er eerlijk gezegd met mijn pet niet bij waarom je soms voor troll wordt uitgemaakt.²
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen je?
Ik vraag het me oprecht af, je bent altijd tactvol en inhoudelijk correct, ik kan er eerlijk gezegd met mijn pet niet bij waarom je soms voor troll wordt uitgemaakt.²
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die haat tegen allochtonen en asielzoekers ziekelijk. En dat siert je niet.
Je doet het ook alleen maar om stoer over te komen en omdat je feitelijk een bang homootje bent.
Ik hou daar niet van. Je zet je zelf te koop en beschadigt jezelf.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, die denken wel na en dansen niet over lijken en verkneukelen zich niet als mensen verbranden of moeten vluchten en beginnen geen hetze tegen een religie. Hoe wereldvreemd.
Het verschil is dat ik mijn uitspraken niet bagataliseer, bovendien ruk je continue mijn uitspraken uit het verband, trekt conclusies die nergens op slaan en begint vervolgens persoonlijk te worden. Nogmaals de uitspraak over de afgefakkelde asielzoekers sloeg erop dat volgens jou leed kan worden uitgedrukt worden in aantallen, en dat bij lage aantallen het niet aan de politiek is om daar iets over te zeggen. Maar goed, met jou discussieren is zinloos aangezien je niet veel verder komt als drogredenen en persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Lekker selectief quoten raptorix. Je schrijft hier ineens niet meer zo blijmoedig over die "afgefakkelde asielzoekers".
Alleen al de term afgefakkelde asielzoekers. Die type je toch met je volle verstand?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik mijn uitspraken niet bagataliseer, bovendien ruk je continue mijn uitspraken uit het verband, trekt conclusies die nergens op slaan en begint vervolgens persoonlijk te worden. Nogmaals de uitspraak over de afgefakkelde asielzoekers sloeg erop dat volgens jou leed kan worden uitgedrukt worden in aantallen, en dat bij lage aantallen het niet aan de politiek is om daar iets over te zeggen. Maar goed, met jou discussieren is zinloos aangezien je niet veel verder komt als drogredenen en persoonlijke aanvallen.
Dat blijkt voor mij absoluut niet uit dat soort woordgebruik maar nu neem ik het graag van je aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:53 schreef raptorix het volgende:
Nou ja, ik ben in dat soort dingen nogal cynisch en direct. Nogmaals ik betreur die doden zeer, het is echt niet dat ik daar zomaar aan voorbij ga.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, vecht dit maar uit via MSN.
excuse me?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, en dat gaan we niet doen. Hier is FB voor.
Okay, dan doen we dit soort dingen weer in de topicsquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
excuse me?
afaik is de feedback niet bedoelt om persoonlijke vetes uit te vechten maar om reactie's over het modereerbeleid en over NWS in het algemeen enzo
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef N.icka het volgende:
@ Dagonet Goed zo , hou meki maar een hand boven het hoofd
Hoezo ik discussier gewoon met de informatie die ik heb . en als jij andere informatie hebt dan plaats je die toch en dan kunnen we discussieren. maar nee dat wil jij niet alleen klagen .quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef N.icka het volgende:
@ Dagonet Goed zo , hou meki maar een hand boven het hoofd met dat achterlijke gezeik van hem , telkens maar weer![]()
Flikker een end op manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo ik discussier gewoon met de informatie die ik heb . en als jij andere informatie hebt dan plaats je die toch en dan kunnen we discussieren. maar nee dat wil jij niet alleen klagen .
ik discussier alleen volgens de regels die hier gelden op fok als je het niet mee eens bent kom dan in discussie want dat is toegestaan
dat is nou geen discussie . jij bent het niet eens. dan kan je toch je redenen daarvoor geven . dan ga je toch niet gelijk scheldenquote:
die track ken ik niet, maar veel plezier met je vruchtensap. vanavond vroeg naar bed?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef sp3c het volgende:
hallo
ik luister de bl00sbrotharz 2000 soundtrack en ik drink een glaasje vruchtensap (nu ja ok ik zit gewoon uit de fles te lurken maar die is toch leeg als ik er klaar mee ben)
welke?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Dagonet het volgende:
een bodempje whiskey.
Glen Talloch. Geen ijs natuurlijk.quote:
toen ik er nog woonde nam ik een dunkin.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef sp3c het volgende:
oe!
donut!!!
die van de Albert Heijn in zo'n plastic bakje zijn echt super, 100x beter als die meuk die je normaal gesproken in Nederland kan kopen ... bijna Amerikaans!
ik neem er ook 3
Die ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef sp3c het volgende:
oe!
donut!!!
die van de Albert Heijn in zo'n plastic bakje zijn echt super
ik kom er net uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die track ken ik niet, maar veel plezier met je vruchtensap. vanavond vroeg naar bed?
dat is het eerste wat ik koop als ik er benquote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik er nog woonde nam ik een dunkin.
klinkt mooi. ik heb ooit een keer een trail gedaan langs allerhande destilleerderijen. de lekkerste vond ik bij de ilse of sky(?), lekker ziltig.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Glen Talloch. Geen ijs natuurlijk..
wanneer ben je er weer? kunnen we wat afspreken...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is het eerste wat ik koop als ik er ben
daarna een biertje en een ticket voor de eerstvolgende ijshockey westrijd
edit: althans dat ligt aan de tijd natuurlijk kan ook koffie zijn
eind van volgend jaar pas hoor en Amerika is nogal groot maar als we in de buurt zitten kunnen we best afsprekenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wanneer ben je er weer? kunnen we wat afspreken...
Ik maak af en toe een trial langs verschillende flessen bij de slijterij, telt dat ook?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt mooi. ik heb ooit een keer een trail gedaan langs allerhande destilleerderijen. de lekkerste vond ik bij de ilse of sky(?), lekker ziltig.
lijkt me welquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik maak af en toe een trial langs verschillende flessen bij de slijterij, telt dat ook?
ja groot. misschien tot dan. ga binnnenkort weer ff.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
eind van volgend jaar pas hoor en Amerika is nogal groot maar als we in de buurt zitten kunnen we best afspreken
waarheen? en wanneer?quote:
Daar heb ik nog familie in de buurt wonen. Doe ze even de groeten wil je.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef sp3c het volgende:
oktober(ish) naar st louis
waarschijnlijk
leuk, veel plezier dan en met de geneugtes der voorbereiding.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef sp3c het volgende:
oktober(ish) naar st louis
waarschijnlijk
is goed hoor, ik bel wel vaker bij totale vreemden aanquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar heb ik nog familie in de buurt wonen. Doe ze even de groeten wil je.
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
is goed hoor, ik bel wel vaker bij totale vreemden aan
en dan krijg ik ook is feedback van zo'n encounter op fok! ... hoe is dat nu? s'avonds laat een dronken hollander aan de deur?
want zelf herinner ik me zulke encounters natuurlijk niet al te helder
1 topic krijgt wat mij betreft geen vervolg... (tenminste nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga slapen en hopen dat het morgen wat vrolijker is op fok!
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef kLowJow het volgende:
Het enige dat ik me nog herinner aan St. Louis is dat ik in een winkelcentrum (wat ooit een treinstation was geweest)
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 topic krijgt wat mij betreft geen vervolg... (tenminste nog niet.)
ff snel volgebaggerd, omdat ik er koppijn van kreeg.
Goed tyquote:Op donderdag 22 december 2005 11:20 schreef J.K. het volgende:
Mutant01: Zou onderstaande topic weer geopend kunnen worden,... begrijp in middels dat het bericht wel moet worden voorzien van mijn mening ... Mijn excuses voor het ongemak...
Mannen hebben moeite met kiezen kerstcadeaus
Dat heb ik hem ook al wijs gemaakt. Maar hij luister niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Samir A. "sterft van de pijn"
Zou iemand Xenomaniac duidelijk kunnen maken dat enige argumentatie op dit subforum wel gewenst is. En dat dooddoenende oneliners dat niet zijn.
Goh, blauwe letters maken vaak meer indruk. Een ban helemaal (hint).quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al wijs gemaakt. Maar hij luister niet.²
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.
-knipje-
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op, -knip-meldt de post in het feedbacktopic.
-knip-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef wise het volgende:
kunnen die smilies niet ff oprotten.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding] Bedankt voor het melden.Offtopic reacties zijn verwijderd.
[afbeelding] Veel plezier verder.
-knipje-
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op, -knip-meldt de post in het feedbacktopic.
-knip-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Die kregen een slotje vanwege het idiote smileymisbruik...
in april 2004 op de Martinitoren!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kun je beter naar 'onzin en humor'-topic moven.![]()
[..]quote:Op donderdag 22 december 2005 20:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kneus, stoppen wanneer het nog leuk is.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ruik overmatig smilie gebruik.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat overmatig smiliegebruik, waardoor de OP praktisch onleesbaar wordt wel een gegronde reden is om deze te sluiten. Iedereen moet zich aan de regels houden, dus ook mensen met een smilie fetish.
Die mag openblijven van me, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:40 schreef Oversight het volgende:
en Hij mocht haar aanvankelijk drie keer per week zien mag gewoon open blijven....
Duidelijk!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die mag openblijven van me, voor deze ene keer.
Zie de OPquote:Op donderdag 22 december 2005 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om op deze manier met je persoonlijke voorkeur je mod-rechten te misbruiken.
Ik verzoek je vriendelijk om duidelijke antwoorden.
quote:
Oh dat heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken, eerlijk gezegd had ik dat topic niet gezien en heb je in die zin gematst. Als jij wenst dat die ook gesloten wordt, no problemo.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om op deze manier met je persoonlijke voorkeur je mod-rechten te misbruiken.
Ik verzoek je vriendelijk om duidelijke antwoorden.
Wist niet dat ze in Persberichten ook smilies gebruikten, ik had het over de OP van de FAQ.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat is er mis met de OP ?
Zjn de letterlijke teksten van de persberichten van vandaag!!!!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh dat heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken, eerlijk gezegd had ik dat topic niet gezien en heb je in die zin gematst. Als jij wenst dat die ook gesloten wordt, no problemo.
Als je niet leest wat ik schrijf, heb je pech. Heb nu 4 keer vriendelijk en respectvol geantwoord, je bent geen kleuter.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
laatste keer, ik heb het nu vier keer vriendeljike en respectvol gevraagd.
Doe mijn topics alsjeblieft gauw weer open, óf kom met een onderbouwd argument waarom ze dicht zouden moeten.....
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
ik had het over de OP van de FAQ.
-knipje-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet leest wat ik schrijf, heb je pech. Heb nu 4 keer vriendelijk en respectvol geantwoord, je bent geen kleuter.
Lees de OP van de FAQ, dus niet de eerste zin alleen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waar blijven de vriendelijke argumenten die verwijzen naar policy- beleid-FAQ, enz ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees de OP van de FAQ, dus niet de eerste zin alleen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
jammer dat deze smiley niet maar 1 vinger opsteekt!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]Dat had ik niet van je verwacht.
Dat is niet vriendelijk en respectvol.
jakkie.quote:
vertel?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Schorpioen het volgende:
Jezus Mutant01, wat een suffe kutmod ben jij zeg, Kun je misschien nog slechtere redenen verzinnen om topics op slot te pleuren?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Schorpioen het volgende:
Kun je misschien nog slechtere redenen verzinnen om topics op slot te pleuren?
wedstrijdje doen?quote:
Kijk eens omhoog. Gewone topics sluiten omdat er wat teveel smilies in zitten. Kom op, doe dan als ik deed toen ik mod was, provoceer Oversight of laat het topic ontsporen en sluit dan het topic wegens uit de hand lopen. Dat is de kunst van goed modden.quote:
Ben nu op RTL 5 een of andere tsunami docu aan het kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef sp3c het volgende:
jaja ik kijk de truman show en af en toe is het reclame
Kijk, dat is advies waar ik wat mee kanquote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Kijk eens omhoog. Gewone topics sluiten omdat er wat teveel smilies in zitten. Kom op, doe dan als ik deed toen ik mod was, provoceer Oversight of laat het topic ontsporen en sluit dan het topic wegens uit de hand lopen. Dat is de kunst van goed modden.
Vraagje: zou je dan meteen Waarom de iraanse president zo mal doet.. even kunnen opschonen?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, dat is advies waar ik wat mee kan![]()
Graag ja, ook mijn eigen reacties op TrenTs mogen wel wegquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Vraagje: zou je dan meteen Waarom de iraanse president zo mal doet.. even kunnen opschonen?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef sp3c het volgende:
dat bleek al
dus kun je het gewoon uitleggen of ophouden met zeuren om nix, je komt nu wel heel erg kinderachtig over hoor ...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:17 schreef sp3c het volgende:ik vind
Mutant01 ook wel een goede gozer
dat gezeur van sommige mensen altijd
dat is echt wel vervelend
maar dat moet toch ook kunnen
zolang het maar niet tegen mij gericht is
want ik ben best ok
tenzij ik heb gedronken
dan ben ik ook ok
maar niet voor rede (of een intellegente gedachte) vatbaar
dus
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Complimentje voor Mutant01, ik heb werkelijk niets te klagen over zijn modereerbeleid!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeilijke tijden breken voor mij aan
Dit soort dingen heb ik nodig.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
koester deze dan.....
Fjn dat je afstand hebt genomen van de vervelende karaktereigenschappen die jouw medemod sp3c vertoont.
Wellicht is er nog hoop voor nws
[cue music]quote:
Wat een wartaal........quote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef sp3c het volgende:
de verjaardag is afgelopen mijn leven is net begonnen
en dank u
ik was 5 dagen offline - dus via deze wegquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens kom ff kijken in Waarom geloof jij in... evolutie? #2
Ik ben daar erg goed bezig.²
*schouderklopje geeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens kom ff kijken in Waarom geloof jij in... evolutie? #2
Ik ben daar erg goed bezig.²
Jullie noemen elkaar nogal overbodig zeurpiet, zeiksnor en ga zo maar door, en hij begon inderdaad wat op de persoon te spelen, maar inmiddels zijn jullie toch aardig over het onderwerp bezig lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zorgtoeslag zorgt voor vuurwerk
User 'Re' speelt vooral op de persoon, inhoudelijk heeft hij (zoals men van hem gewend is) niets te melden.
zeiksnor huillie etc.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is dan toch vooral omdat ik hem er voortdurend op wijs dat hij eens inhoudelijk moet gaan reageren. Wat hem zichtbaar moeite kost.
joh stel je niet zo aan, met je gejammer van op de man spelen, als het over een topic gaat wat je niet aanstaat sta jij vooraan met op de man spelen, en in ONZ kom ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 06:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reageer gewoon eens inhoudelijk en als dat niet mogelijk is ga je in ONZ spelen.
Je hebt het nu over jezelf? Je maakt immers een prima omschrijving van jouw posts.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:43 schreef Re het volgende:
[..]
joh stel je niet zo aan, met je gejammer van op de man spelen, als het over een topic gaat wat je niet aanstaat sta jij vooraan met op de man spelen, en in ONZ kom ik niet
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
Graag nog even voorzien van commentaar/jouw mening. Nieuwsdump enzo..
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, zeurende Spanjolen. En? Er staat niks in het artikel over waarom de Spanjaarden het vinden of wat ze ervan merken. Xenofoob gereutel, dus.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als jij dan ook gewoon normaal reageert "jochie" komt het dit jaar vast nog goed.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:32 schreef Sidekick het volgende:
Hoeveel immigranten komen er jaarlijks Spanje binnen? Mensen die vinden dat Spanje teveel migranten binnen laat zouden dat moeten weten natuurlijk.
Is het verboden om inhoudelijk te reageren als je voorzien bent van een blauw kleurtje?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik vroeg.
Maar ik wacht wel op iemand die wel met verstand van zaken hierover kan oordelen.
Niet verboden, maar als NWS-mod moet ik er o.a. voor zorgen dat een topic enigszins aan de "eisen" voldoet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Is het verboden om inhoudelijk te reageren als je voorzien bent van een blauw kleurtje?
Jouw eerste post is niet inhoudelijk, maar ok, het valt te begrijpen inderdaad, ik had er geen toelichting bijgezet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet verboden, maar als NWS-mod moet ik er o.a. voor zorgen dat een topic enigszins aan de "eisen" voldoet..De overige mods kun je in dit geval gewoon als users zien.
Vooralsnog zie ik geen reden tot ingrijpen. Je topic loopt en men discussieert erover. Doe gezellig mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jouw eerste post is niet inhoudelijk, maar ok, het valt te begrijpen inderdaad, ik had er geen toelichting bijgezet.
Maar de andere posts van de mensen met een blauw kleurtje zijn onmogelijk inhoudelijk te noemen en dragen werkelijk niets bij aan het topic. Het enige doel lijkt het topic te laten ontsporen, want het is vooral "shooting the messenger" en meteen beginnen te blaten over "xenofobie" zonder verdere onderbouwing.
Zonder uitzondering ook allemaal goedkope onelinertjes. Dat valt me tegen van moderatos van serieuze fora (politiek en cultuur en historie).
Ik zie L_V buiten zijn twee posts in het begin van het topic niet aan de discussie deelnemen. Sidekick zie ik overigens weldegelijk ontopic meeposten. Users krijgen hier ook geen "vermanend vingertje" voor. In jouw geval deed ik dit in het begin van het topic slechts om denigrerend gedrag naar elkaar voor te zijn. Dit is dus net zo goed een waarschuwing naar anderen die ook zouden willen schermen met termen als "jochie", "ventje" enz. Dat wil nog wel eens irritatie opwekken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik doe ook gezellig mee, maar het is echt zonneklaar dat L_V en in mindere mate Sidekick alleen als doel hebben het topic te verzieken. Ik kan ze met de beste wil niet op een inhoudelijke reactie betrappen. Alleen geklootviool, zoals ze dat zo vaak doen.
Dat is jammer, want een user krijgt meteen een vermanend vingertje. Terecht overigens, maar het mes zou wel aan twee kanten moeten snijden.
Jij stelt dat zij als doel hebben het verbaggeren van het topic, en doet vervolgens net alsof dit een feit is. Ik ben het daar niet mee eens en zie het topic ook niet verbaggeren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Van een moderator mag je toch wel verwachten dat jij serieuze input levert in een discussie, in elk geval niet dat zijn/haar doel is om de boel te verbaggeren.
"Teveel immigranten in Spanje"quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Maar de andere posts van de mensen met een blauw kleurtje zijn onmogelijk inhoudelijk te noemen en dragen werkelijk niets bij aan het topic. Het enige doel lijkt het topic te laten ontsporen, want het is vooral "shooting the messenger" en meteen beginnen te blaten over "xenofobie" zonder verdere onderbouwing.
Zonder uitzondering ook allemaal goedkope onelinertjes. Dat valt me tegen van moderatos van serieuze fora (politiek en cultuur en historie).
Dat komt omdat er (gelukkig) weinig mensen reageren op Sidekick en L_V. In veel andere gevallen zie je wel dat topics gaan verbaggeren. Niet voor niets ontsporen en nogal wat discussies in NWS en POL.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij stelt dat zij als doel hebben het verbaggeren van het topic, en doet vervolgens net alsof dit een feit is. Ik ben het daar niet mee eens en zie het topic ook niet verbaggeren.
Er wordt niet gehuild bij de meester. Er wordt openlijk kritiek geleverd op bepaalde mensen die deelnemen aan een bepaalde discussie. In tegenstelling tot jou, jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Teveel immigranten in Spanje"
"Hoeveel immigranten zijn er in Spanje?"
Watr gebeurt er dan? Users, en vooral jij, die beginnen te huilen bij de meester: "offtopic", "niet inhoudelijk", "open er een topic over", "hij probeert het topic te laten ontsporen", "goedkope oneliners", "geen onderbouwing", "geklootviool, zoals zo vaak", "topic verzieken"
Wat een ontzettend kleutergedrag. Op de valreep van 2005 toch nog een dieptepunt bereikt. Hulde.
Ik zie de oorzaak hiervan toch vrij zelden in het postgedrag van moderators.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef Ciurlizza het volgende:
Niet voor niets ontsporen en nogal wat discussies in NWS en POL.
Bepaalde moderators hebben er een handje van om posts te plaatsen die het topic laten verbaggeren. L_V bijvoorbeeld, maar Sidekick ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie de oorzaak hiervan toch vrij zelden in het postgedrag van moderators.
Ja, dat begrijp ik, maar omdat ik naar een onderbouwing van jouw stelling vraag, ben ik opeens niet inhoudelijk bezig? Je draaft wel erg door.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Er wordt openlijk kritiek geleverd op bepaalde mensen die deelnemen aan een bepaalde discussie.
Oh, wacht, het is eigenlijk pure rancune vanwege mijn moderatie van jouw posts in het Bolivia-topic?quote:In tegenstelling tot jou, jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.
Dan ben ik wel benieuwd waar jij het over hebt met "achter de schermen notes geven zonder onderbouwing".quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Over een topic over Bolivia beginnen terwijl het hier helemaal niet relevant is en helemaal niet wordt genoemd
Ik heb vanwege dat topic geen bans aangenaaid en ik heb geen notes geplaatst. Ik post gewoon als user in NWS. Je kritiek is dus totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Ciurlizza het volgende:
Users een ban aannaaien. Moderators plaatsen achter de schermen de notes, niet publiekelijk. Dat hoef ik jou niet uit te leggen toch?
Het plaatsen van notes bestaat doorgaans uit het letterlijk overnemen van een post, zodat na verwijdering bij een eventuele discussie terug te lezen valt wat er precies verwijderd is. Aangezien dit één van de taken van een moderator is, snap ik niet hoe je iemand hierover verwijten kunt maken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef Ciurlizza het volgende:
De kritiek is wel relevant, alleen begrijp jij het punt niet. Het gaat erom dat ik hier openlijk kritiek heb op mensen, terwijl moderators dat wel achter de schermen hebben, bijvoorbeeld door het plaatsen van notes.
k4wl! Dus eigenlijk zijn die usernotes een soort van 'Best-Of'?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het plaatsen van notes bestaat doorgaans uit het letterlijk overnemen van een post, zodat na verwijdering bij een eventuele discussie terug te lezen valt wat er precies verwijderd is.
Ik geef gewoon aan dat dat allemaal niets met NWS te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik geef gewoon aan dat moderators het achter de schermen afhandelen, terwijl ik het voor de schermen afhandel.
SideKick haalt er vervolgens een topic over Bolivia bij en zegt dan dat ik doordraaf. Het moet niet gekker worden natuurlijk.
Nee, dat is het punt. Maar Sidekick draagt het aan als argumenten waarom ik hem "aanval". Ik weet niet in welke wereld die jongen leeft, maar het ligt toch allemaal net wat anders. Ik geef gewoon commentaar op zijn posts in het topic dat ik heb geopend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat dat allemaal niets met NWS te maken heeft.
Die onderbouwing halen FA's er wel uit door het betreffende topic en de context te lezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.
binnen de grenzenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland
Een Hitler-vergelijking.
Definitely not. Totaal buiten de orde.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Definitely not. Totaal buiten de orde.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef sp3c het volgende:
stil maar
oow jahquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:26 schreef kLowJow het volgende:
Meki, het is een onzinnige post. Hoofdzakelijk omdat je nergens omschrijft wat je ermee bedoelt. Wat precies een Hitler-vergelijking is, en wat de post van Ciurlizza in jouw ogen in die categorie plaatst mogen we zelf bedenken.
Overigens werd er niemand met Hitler vergeleken, dus wat dat betreft kan ik er weinig moeite mee hebben. Hoe dan ook terecht verwijderd..
Gelukkig nieuw jaar.
Terecht weggehaald. Dit soort vergelijkingen raken kant noch wal. Meki doet het erom of hij weet gewoon echt niet beter?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef sp3c het volgende:
er wordt een totaal onzinnige lijn getrokken met het beleid van duitsland nu en dat van hitler en dat vind ik niet 'binnen de wetten' ik zat over de OP al te twijfelen of ik hem uberhaupt open zou laten maar dat heb ik maar gelaten omdat ik in een feestelijke bui ben
en gelukkig nieuwjaar
De topics zijn niet fout, maar de mensen die erin posten kunnen verkeerde iIdeeën hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef joshus_cat het volgende:
Alsof je hier op fok! een serieus moslimtopic kunt openen![]()
Ik heb jou ook een tijd gevolgd, en helaas is je inbreng echt miniem. Verder dan wegwuiven of trollen kom je niet. Waarom vraag ik me af?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland
Dat geklootviool van Meki draagt niet echt bij aan 'n discussie. Jammer, bijna elk NWS-topic waar Meki in komt wordt verkloot.
Kgeloof dat het niet zozeer het probleem is dat mensen 'de verkeerde ideeën hebben'quote:Op zondag 1 januari 2006 13:28 schreef Drugshond het volgende:
De topics zijn niet fout, maar de mensen die erin posten kunnen verkeerde iIdeeën hebben.
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een 'verkeerd' idee is het probleem niet, eerder het geklootviool, zoals nu ook weer van BansheeBoy.
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."quote:Op zondag 1 januari 2006 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begrijp het dan, je moet het ermee eens zijn.
D'r zijn hele bedrijven op het douchepoeperd principe gebouwd en dan ga jij het er niet mee eens zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."
Het raakt gewoon kant noch wal. Maar als je je hele douche vol wilt schijten...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."²
Waar heb jij het over man?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het raakt gewoon kant noch wal. Maar als je je hele douche vol wilt schijten...
Heb ik expres laten staan, aangezien het artikel ook in het Engels is. Weet je gelijk wat je te wachten staatquote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef freako het volgende:
Russia cuts gas to Ukraine
Waarom een Engelse topictitel?
Waar HEB je het over?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koekje van eigen deeg heet het.
Ik had het ook niet over jou!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
Marokkaanse Hangjongeren beginnen het nieuwe jaar goed!
Klowjow wat bedoel je daarmee
ik heb daarin niet gepost pas op het einde
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou!.
Ik had het over posts die over jou gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |