Okay, dan doen we dit soort dingen weer in de topicsquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
excuse me?
afaik is de feedback niet bedoelt om persoonlijke vetes uit te vechten maar om reactie's over het modereerbeleid en over NWS in het algemeen enzo

quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef N.icka het volgende:
@ Dagonet Goed zo , hou meki maar een hand boven het hoofd

Hoezo ik discussier gewoon met de informatie die ik heb . en als jij andere informatie hebt dan plaats je die toch en dan kunnen we discussieren. maar nee dat wil jij niet alleen klagen .quote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef N.icka het volgende:
@ Dagonet Goed zo , hou meki maar een hand boven het hoofd met dat achterlijke gezeik van hem , telkens maar weer![]()

Flikker een end op manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo ik discussier gewoon met de informatie die ik heb . en als jij andere informatie hebt dan plaats je die toch en dan kunnen we discussieren. maar nee dat wil jij niet alleen klagen .
ik discussier alleen volgens de regels die hier gelden op fok als je het niet mee eens bent kom dan in discussie want dat is toegestaan

dat is nou geen discussie . jij bent het niet eens. dan kan je toch je redenen daarvoor geven . dan ga je toch niet gelijk scheldenquote:

die track ken ik niet, maar veel plezier met je vruchtensap. vanavond vroeg naar bed?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef sp3c het volgende:
hallo
ik luister de bl00sbrotharz 2000 soundtrack en ik drink een glaasje vruchtensap (nu ja ok ik zit gewoon uit de fles te lurken maar die is toch leeg als ik er klaar mee ben)

welke?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Dagonet het volgende:
een bodempje whiskey.

Glen Talloch. Geen ijs natuurlijk.quote:

toen ik er nog woonde nam ik een dunkin.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef sp3c het volgende:
oe!
donut!!!
die van de Albert Heijn in zo'n plastic bakje zijn echt super, 100x beter als die meuk die je normaal gesproken in Nederland kan kopen ... bijna Amerikaans!
ik neem er ook 3

Die ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef sp3c het volgende:
oe!
donut!!!
die van de Albert Heijn in zo'n plastic bakje zijn echt super

ik kom er net uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die track ken ik niet, maar veel plezier met je vruchtensap. vanavond vroeg naar bed?

dat is het eerste wat ik koop als ik er benquote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik er nog woonde nam ik een dunkin.

klinkt mooi. ik heb ooit een keer een trail gedaan langs allerhande destilleerderijen. de lekkerste vond ik bij de ilse of sky(?), lekker ziltig.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Glen Talloch. Geen ijs natuurlijk..

wanneer ben je er weer? kunnen we wat afspreken...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is het eerste wat ik koop als ik er ben
daarna een biertje en een ticket voor de eerstvolgende ijshockey westrijd
edit: althans dat ligt aan de tijd natuurlijk kan ook koffie zijn

eind van volgend jaar pas hoor en Amerika is nogal groot maar als we in de buurt zitten kunnen we best afsprekenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wanneer ben je er weer? kunnen we wat afspreken...

Ik maak af en toe een trial langs verschillende flessen bij de slijterij, telt dat ook?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt mooi. ik heb ooit een keer een trail gedaan langs allerhande destilleerderijen. de lekkerste vond ik bij de ilse of sky(?), lekker ziltig.

lijkt me welquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik maak af en toe een trial langs verschillende flessen bij de slijterij, telt dat ook?

ja groot. misschien tot dan. ga binnnenkort weer ff.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
eind van volgend jaar pas hoor en Amerika is nogal groot maar als we in de buurt zitten kunnen we best afspreken

waarheen? en wanneer?quote:

Daar heb ik nog familie in de buurt wonen. Doe ze even de groeten wil je.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef sp3c het volgende:
oktober(ish) naar st louis
waarschijnlijk

leuk, veel plezier dan en met de geneugtes der voorbereiding.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef sp3c het volgende:
oktober(ish) naar st louis
waarschijnlijk

is goed hoor, ik bel wel vaker bij totale vreemden aanquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar heb ik nog familie in de buurt wonen. Doe ze even de groeten wil je.

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
is goed hoor, ik bel wel vaker bij totale vreemden aan
en dan krijg ik ook is feedback van zo'n encounter op fok! ... hoe is dat nu? s'avonds laat een dronken hollander aan de deur?
want zelf herinner ik me zulke encounters natuurlijk niet al te helder

1 topic krijgt wat mij betreft geen vervolg... (tenminste nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga slapen en hopen dat het morgen wat vrolijker is op fok!

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef kLowJow het volgende:
Het enige dat ik me nog herinner aan St. Louis is dat ik in een winkelcentrum (wat ooit een treinstation was geweest)

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 topic krijgt wat mij betreft geen vervolg... (tenminste nog niet.)
ff snel volgebaggerd, omdat ik er koppijn van kreeg.

Goed tyquote:Op donderdag 22 december 2005 11:20 schreef J.K. het volgende:
Mutant01: Zou onderstaande topic weer geopend kunnen worden,... begrijp in middels dat het bericht wel moet worden voorzien van mijn mening ... Mijn excuses voor het ongemak...
Mannen hebben moeite met kiezen kerstcadeaus

Dat heb ik hem ook al wijs gemaakt. Maar hij luister niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:15 schreef Tobbes het volgende:
Samir A. "sterft van de pijn"
Zou iemand Xenomaniac duidelijk kunnen maken dat enige argumentatie op dit subforum wel gewenst is. En dat dooddoenende oneliners dat niet zijn.

Goh, blauwe letters maken vaak meer indruk. Een ban helemaal (hint).quote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al wijs gemaakt. Maar hij luister niet.²

quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.
-knipje-
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op, -knip-meldt de post in het feedbacktopic.
-knip-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef wise het volgende:
kunnen die smilies niet ff oprotten.

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding] Bedankt voor het melden.Offtopic reacties zijn verwijderd.
[afbeelding] Veel plezier verder.

-knipje-
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op, -knip-meldt de post in het feedbacktopic.
-knip-
Just Knipped Dago!
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Die kregen een slotje vanwege het idiote smileymisbruik...

in april 2004 op de Martinitoren!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien kun je beter naar 'onzin en humor'-topic moven.![]()

[..]quote:Op donderdag 22 december 2005 20:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kneus, stoppen wanneer het nog leuk is.

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ruik overmatig smilie gebruik.

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat overmatig smiliegebruik, waardoor de OP praktisch onleesbaar wordt wel een gegronde reden is om deze te sluiten. Iedereen moet zich aan de regels houden, dus ook mensen met een smilie fetish.

Die mag openblijven van me, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:40 schreef Oversight het volgende:
en Hij mocht haar aanvankelijk drie keer per week zien mag gewoon open blijven....
Duidelijk!

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die mag openblijven van me, voor deze ene keer.

Zie de OPquote:Op donderdag 22 december 2005 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om op deze manier met je persoonlijke voorkeur je mod-rechten te misbruiken.
Ik verzoek je vriendelijk om duidelijke antwoorden.

quote:

Oh dat heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken, eerlijk gezegd had ik dat topic niet gezien en heb je in die zin gematst. Als jij wenst dat die ook gesloten wordt, no problemo.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om op deze manier met je persoonlijke voorkeur je mod-rechten te misbruiken.
Ik verzoek je vriendelijk om duidelijke antwoorden.

Wist niet dat ze in Persberichten ook smilies gebruikten, ik had het over de OP van de FAQ.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat is er mis met de OP ?
Zjn de letterlijke teksten van de persberichten van vandaag!!!!!

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh dat heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken, eerlijk gezegd had ik dat topic niet gezien en heb je in die zin gematst. Als jij wenst dat die ook gesloten wordt, no problemo.

Als je niet leest wat ik schrijf, heb je pech. Heb nu 4 keer vriendelijk en respectvol geantwoord, je bent geen kleuter.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
laatste keer, ik heb het nu vier keer vriendeljike en respectvol gevraagd.
Doe mijn topics alsjeblieft gauw weer open, óf kom met een onderbouwd argument waarom ze dicht zouden moeten.....

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
ik had het over de OP van de FAQ.
-knipje-
Just Knipped Dago!

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet leest wat ik schrijf, heb je pech. Heb nu 4 keer vriendelijk en respectvol geantwoord, je bent geen kleuter.

Lees de OP van de FAQ, dus niet de eerste zin alleen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
Waar blijven de vriendelijke argumenten die verwijzen naar policy- beleid-FAQ, enz ?

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees de OP van de FAQ, dus niet de eerste zin alleen.

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
jammer dat deze smiley niet maar 1 vinger opsteekt!

quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]Dat had ik niet van je verwacht.
Dat is niet vriendelijk en respectvol.

jakkie.quote:

vertel?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Schorpioen het volgende:
Jezus Mutant01, wat een suffe kutmod ben jij zeg, Kun je misschien nog slechtere redenen verzinnen om topics op slot te pleuren?

quote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef Schorpioen het volgende:
Kun je misschien nog slechtere redenen verzinnen om topics op slot te pleuren?

wedstrijdje doen?quote:

Kijk eens omhoog. Gewone topics sluiten omdat er wat teveel smilies in zitten. Kom op, doe dan als ik deed toen ik mod was, provoceer Oversight of laat het topic ontsporen en sluit dan het topic wegens uit de hand lopen. Dat is de kunst van goed modden.quote:

Ben nu op RTL 5 een of andere tsunami docu aan het kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef sp3c het volgende:
jaja ik kijk de truman show en af en toe is het reclame

Kijk, dat is advies waar ik wat mee kanquote:Op donderdag 22 december 2005 21:48 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Kijk eens omhoog. Gewone topics sluiten omdat er wat teveel smilies in zitten. Kom op, doe dan als ik deed toen ik mod was, provoceer Oversight of laat het topic ontsporen en sluit dan het topic wegens uit de hand lopen. Dat is de kunst van goed modden.

Vraagje: zou je dan meteen Waarom de iraanse president zo mal doet.. even kunnen opschonen?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, dat is advies waar ik wat mee kan![]()

Graag ja, ook mijn eigen reacties op TrenTs mogen wel wegquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Vraagje: zou je dan meteen Waarom de iraanse president zo mal doet.. even kunnen opschonen?

quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef sp3c het volgende:
dat bleek al
dus kun je het gewoon uitleggen of ophouden met zeuren om nix, je komt nu wel heel erg kinderachtig over hoor ...

quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:17 schreef sp3c het volgende:ik vind
Mutant01 ook wel een goede gozer
dat gezeur van sommige mensen altijd
dat is echt wel vervelend
maar dat moet toch ook kunnen
zolang het maar niet tegen mij gericht is
want ik ben best ok
tenzij ik heb gedronken
dan ben ik ook ok
maar niet voor rede (of een intellegente gedachte) vatbaar
dus

quote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Complimentje voor Mutant01, ik heb werkelijk niets te klagen over zijn modereerbeleid!![]()

quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeilijke tijden breken voor mij aan
Dit soort dingen heb ik nodig.

quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
koester deze dan.....
Fjn dat je afstand hebt genomen van de vervelende karaktereigenschappen die jouw medemod sp3c vertoont.
Wellicht is er nog hoop voor nws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |