[cue music]quote:

Wat een wartaal........quote:Op zondag 25 december 2005 05:12 schreef sp3c het volgende:
de verjaardag is afgelopen mijn leven is net begonnen
en dank u

ik was 5 dagen offline - dus via deze wegquote:

quote:Op donderdag 29 december 2005 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens kom ff kijken in Waarom geloof jij in... evolutie? #2
Ik ben daar erg goed bezig.²

*schouderklopje geeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens kom ff kijken in Waarom geloof jij in... evolutie? #2
Ik ben daar erg goed bezig.²

Jullie noemen elkaar nogal overbodig zeurpiet, zeiksnor en ga zo maar door, en hij begon inderdaad wat op de persoon te spelen, maar inmiddels zijn jullie toch aardig over het onderwerp bezig lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zorgtoeslag zorgt voor vuurwerk
User 'Re' speelt vooral op de persoon, inhoudelijk heeft hij (zoals men van hem gewend is) niets te melden.

zeiksnor huillie etc.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is dan toch vooral omdat ik hem er voortdurend op wijs dat hij eens inhoudelijk moet gaan reageren. Wat hem zichtbaar moeite kost.

joh stel je niet zo aan, met je gejammer van op de man spelen, als het over een topic gaat wat je niet aanstaat sta jij vooraan met op de man spelen, en in ONZ kom ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 06:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reageer gewoon eens inhoudelijk en als dat niet mogelijk is ga je in ONZ spelen.

Je hebt het nu over jezelf? Je maakt immers een prima omschrijving van jouw posts.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:43 schreef Re het volgende:
[..]
joh stel je niet zo aan, met je gejammer van op de man spelen, als het over een topic gaat wat je niet aanstaat sta jij vooraan met op de man spelen, en in ONZ kom ik niet

quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
Graag nog even voorzien van commentaar/jouw mening. Nieuwsdump enzo..
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, zeurende Spanjolen. En? Er staat niks in het artikel over waarom de Spanjaarden het vinden of wat ze ervan merken. Xenofoob gereutel, dus.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als jij dan ook gewoon normaal reageert "jochie" komt het dit jaar vast nog goed.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:32 schreef Sidekick het volgende:
Hoeveel immigranten komen er jaarlijks Spanje binnen? Mensen die vinden dat Spanje teveel migranten binnen laat zouden dat moeten weten natuurlijk.
Is het verboden om inhoudelijk te reageren als je voorzien bent van een blauw kleurtje?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik vroeg.
Maar ik wacht wel op iemand die wel met verstand van zaken hierover kan oordelen.

Niet verboden, maar als NWS-mod moet ik er o.a. voor zorgen dat een topic enigszins aan de "eisen" voldoet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Is het verboden om inhoudelijk te reageren als je voorzien bent van een blauw kleurtje?

Jouw eerste post is niet inhoudelijk, maar ok, het valt te begrijpen inderdaad, ik had er geen toelichting bijgezet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet verboden, maar als NWS-mod moet ik er o.a. voor zorgen dat een topic enigszins aan de "eisen" voldoet..De overige mods kun je in dit geval gewoon als users zien.

Vooralsnog zie ik geen reden tot ingrijpen. Je topic loopt en men discussieert erover. Doe gezellig mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jouw eerste post is niet inhoudelijk, maar ok, het valt te begrijpen inderdaad, ik had er geen toelichting bijgezet.
Maar de andere posts van de mensen met een blauw kleurtje zijn onmogelijk inhoudelijk te noemen en dragen werkelijk niets bij aan het topic. Het enige doel lijkt het topic te laten ontsporen, want het is vooral "shooting the messenger" en meteen beginnen te blaten over "xenofobie" zonder verdere onderbouwing.
Zonder uitzondering ook allemaal goedkope onelinertjes. Dat valt me tegen van moderatos van serieuze fora (politiek en cultuur en historie).

Ik zie L_V buiten zijn twee posts in het begin van het topic niet aan de discussie deelnemen. Sidekick zie ik overigens weldegelijk ontopic meeposten. Users krijgen hier ook geen "vermanend vingertje" voor. In jouw geval deed ik dit in het begin van het topic slechts om denigrerend gedrag naar elkaar voor te zijn. Dit is dus net zo goed een waarschuwing naar anderen die ook zouden willen schermen met termen als "jochie", "ventje" enz. Dat wil nog wel eens irritatie opwekken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:05 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik doe ook gezellig mee, maar het is echt zonneklaar dat L_V en in mindere mate Sidekick alleen als doel hebben het topic te verzieken. Ik kan ze met de beste wil niet op een inhoudelijke reactie betrappen. Alleen geklootviool, zoals ze dat zo vaak doen.
Dat is jammer, want een user krijgt meteen een vermanend vingertje. Terecht overigens, maar het mes zou wel aan twee kanten moeten snijden.

Jij stelt dat zij als doel hebben het verbaggeren van het topic, en doet vervolgens net alsof dit een feit is. Ik ben het daar niet mee eens en zie het topic ook niet verbaggeren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Van een moderator mag je toch wel verwachten dat jij serieuze input levert in een discussie, in elk geval niet dat zijn/haar doel is om de boel te verbaggeren.

"Teveel immigranten in Spanje"quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Maar de andere posts van de mensen met een blauw kleurtje zijn onmogelijk inhoudelijk te noemen en dragen werkelijk niets bij aan het topic. Het enige doel lijkt het topic te laten ontsporen, want het is vooral "shooting the messenger" en meteen beginnen te blaten over "xenofobie" zonder verdere onderbouwing.
Zonder uitzondering ook allemaal goedkope onelinertjes. Dat valt me tegen van moderatos van serieuze fora (politiek en cultuur en historie).

Dat komt omdat er (gelukkig) weinig mensen reageren op Sidekick en L_V. In veel andere gevallen zie je wel dat topics gaan verbaggeren. Niet voor niets ontsporen en nogal wat discussies in NWS en POL.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij stelt dat zij als doel hebben het verbaggeren van het topic, en doet vervolgens net alsof dit een feit is. Ik ben het daar niet mee eens en zie het topic ook niet verbaggeren.

Er wordt niet gehuild bij de meester. Er wordt openlijk kritiek geleverd op bepaalde mensen die deelnemen aan een bepaalde discussie. In tegenstelling tot jou, jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Teveel immigranten in Spanje"
"Hoeveel immigranten zijn er in Spanje?"
Watr gebeurt er dan? Users, en vooral jij, die beginnen te huilen bij de meester: "offtopic", "niet inhoudelijk", "open er een topic over", "hij probeert het topic te laten ontsporen", "goedkope oneliners", "geen onderbouwing", "geklootviool, zoals zo vaak", "topic verzieken"
Wat een ontzettend kleutergedrag. Op de valreep van 2005 toch nog een dieptepunt bereikt. Hulde.

Ik zie de oorzaak hiervan toch vrij zelden in het postgedrag van moderators.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef Ciurlizza het volgende:
Niet voor niets ontsporen en nogal wat discussies in NWS en POL.

Bepaalde moderators hebben er een handje van om posts te plaatsen die het topic laten verbaggeren. L_V bijvoorbeeld, maar Sidekick ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie de oorzaak hiervan toch vrij zelden in het postgedrag van moderators.

Ja, dat begrijp ik, maar omdat ik naar een onderbouwing van jouw stelling vraag, ben ik opeens niet inhoudelijk bezig? Je draaft wel erg door.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Er wordt openlijk kritiek geleverd op bepaalde mensen die deelnemen aan een bepaalde discussie.
Oh, wacht, het is eigenlijk pure rancune vanwege mijn moderatie van jouw posts in het Bolivia-topic?quote:In tegenstelling tot jou, jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.

Dan ben ik wel benieuwd waar jij het over hebt met "achter de schermen notes geven zonder onderbouwing".quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef Ciurlizza het volgende:
Over een topic over Bolivia beginnen terwijl het hier helemaal niet relevant is en helemaal niet wordt genoemd

Ik heb vanwege dat topic geen bans aangenaaid en ik heb geen notes geplaatst. Ik post gewoon als user in NWS. Je kritiek is dus totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Ciurlizza het volgende:
Users een ban aannaaien. Moderators plaatsen achter de schermen de notes, niet publiekelijk. Dat hoef ik jou niet uit te leggen toch?

Het plaatsen van notes bestaat doorgaans uit het letterlijk overnemen van een post, zodat na verwijdering bij een eventuele discussie terug te lezen valt wat er precies verwijderd is. Aangezien dit één van de taken van een moderator is, snap ik niet hoe je iemand hierover verwijten kunt maken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef Ciurlizza het volgende:
De kritiek is wel relevant, alleen begrijp jij het punt niet. Het gaat erom dat ik hier openlijk kritiek heb op mensen, terwijl moderators dat wel achter de schermen hebben, bijvoorbeeld door het plaatsen van notes.

k4wl! Dus eigenlijk zijn die usernotes een soort van 'Best-Of'?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het plaatsen van notes bestaat doorgaans uit het letterlijk overnemen van een post, zodat na verwijdering bij een eventuele discussie terug te lezen valt wat er precies verwijderd is.

Ik geef gewoon aan dat dat allemaal niets met NWS te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik geef gewoon aan dat moderators het achter de schermen afhandelen, terwijl ik het voor de schermen afhandel.
SideKick haalt er vervolgens een topic over Bolivia bij en zegt dan dat ik doordraaf. Het moet niet gekker worden natuurlijk.

Nee, dat is het punt. Maar Sidekick draagt het aan als argumenten waarom ik hem "aanval". Ik weet niet in welke wereld die jongen leeft, maar het ligt toch allemaal net wat anders. Ik geef gewoon commentaar op zijn posts in het topic dat ik heb geopend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat dat allemaal niets met NWS te maken heeft.

Die onderbouwing halen FA's er wel uit door het betreffende topic en de context te lezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.

binnen de grenzenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland
Een Hitler-vergelijking.

Definitely not. Totaal buiten de orde.quote:

quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Definitely not. Totaal buiten de orde.

quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef sp3c het volgende:
stil maar

oow jahquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:26 schreef kLowJow het volgende:
Meki, het is een onzinnige post. Hoofdzakelijk omdat je nergens omschrijft wat je ermee bedoelt. Wat precies een Hitler-vergelijking is, en wat de post van Ciurlizza in jouw ogen in die categorie plaatst mogen we zelf bedenken.
Overigens werd er niemand met Hitler vergeleken, dus wat dat betreft kan ik er weinig moeite mee hebben. Hoe dan ook terecht verwijderd..
Gelukkig nieuw jaar.

Terecht weggehaald. Dit soort vergelijkingen raken kant noch wal. Meki doet het erom of hij weet gewoon echt niet beter?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef sp3c het volgende:
er wordt een totaal onzinnige lijn getrokken met het beleid van duitsland nu en dat van hitler en dat vind ik niet 'binnen de wetten' ik zat over de OP al te twijfelen of ik hem uberhaupt open zou laten maar dat heb ik maar gelaten omdat ik in een feestelijke bui ben
en gelukkig nieuwjaar

De topics zijn niet fout, maar de mensen die erin posten kunnen verkeerde iIdeeën hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef joshus_cat het volgende:
Alsof je hier op fok! een serieus moslimtopic kunt openen![]()

Ik heb jou ook een tijd gevolgd, en helaas is je inbreng echt miniem. Verder dan wegwuiven of trollen kom je niet. Waarom vraag ik me af?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland
Dat geklootviool van Meki draagt niet echt bij aan 'n discussie. Jammer, bijna elk NWS-topic waar Meki in komt wordt verkloot.

Kgeloof dat het niet zozeer het probleem is dat mensen 'de verkeerde ideeën hebben'quote:Op zondag 1 januari 2006 13:28 schreef Drugshond het volgende:
De topics zijn niet fout, maar de mensen die erin posten kunnen verkeerde iIdeeën hebben.

Huh?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een 'verkeerd' idee is het probleem niet, eerder het geklootviool, zoals nu ook weer van BansheeBoy.

Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."quote:Op zondag 1 januari 2006 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begrijp het dan, je moet het ermee eens zijn.

D'r zijn hele bedrijven op het douchepoeperd principe gebouwd en dan ga jij het er niet mee eens zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."

Het raakt gewoon kant noch wal. Maar als je je hele douche vol wilt schijten...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."²

Waar heb jij het over man?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het raakt gewoon kant noch wal. Maar als je je hele douche vol wilt schijten...

Heb ik expres laten staan, aangezien het artikel ook in het Engels is. Weet je gelijk wat je te wachten staatquote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef freako het volgende:
Russia cuts gas to Ukraine
Waarom een Engelse topictitel?

Waar HEB je het over?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koekje van eigen deeg heet het.

Ik had het ook niet over jou!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
Marokkaanse Hangjongeren beginnen het nieuwe jaar goed!
Klowjow wat bedoel je daarmee
ik heb daarin niet gepost pas op het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |