Meki is een zachtgekookt ei en daar kun je om lachen ... Meki mag blijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 06:11 schreef Ciurlizza het volgende:
Kan die Meki niet eens opzouten?
Er zit een grote spin hier, als ik ergens niet tegen kan ....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Dagonet het volgende:
Spekkie!
Pak een koffiemok, zet die erover heen, papiertje eronder en buiten op de vensterbank zetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zit een grote spin hier, als ik ergens niet tegen kan ....![]()
Dan issie al dood door de koffiemokquote:Op donderdag 15 december 2005 10:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pak een koffiemok, zet die erover heen, papiertje eronder en buiten op de vensterbank zetten.
Ondersteboven, eroverheen dus, anders had ik wel gezegd 'zet een mok op die spin'.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan issie al dood door de koffiemok![]()
OOOOOOOOH!! Nu heb je hem vermoord!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ondersteboven, eroverheen dus, anders had ik wel gezegd 'zet een mok op die spin'.
Meki, geef Mutant z'n account terug!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OOOOOOOOH!! Nu heb je hem vermoord!![]()
ik ben net opgestaanquote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meki, geef Mutant z'n account terug!
Donequote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Generaal Berlijn wilt graag weer een groetplicht het gaat niet over een voorstel van de federale regering van Duitsland maar over een voorstel van onze eigen generaal Berlijn, graag de TT wat duidelijker dus
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed) en dit is natuurlijk gelul;quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef sp3c het volgende:
nou omdat je het zo vriendelijk vraagt ... erm ... nee
ik zie er nix verkeerds aan?
beetje vreemd is het wel maja het komt van bsb
quote:Hoe vaak komt het niet voor dat een Joods gezin wel 3 keer geld ziet voor het zelfde gebeuren? Ontelbaar. Als het geld op is komt er weer een claim
Neen hoor. Geen enkele poging tot provocatie, ik probeer enkel mijn mening te ventileren. En dat moet best kunnen, zeker op een forum, en ach, ik ontken de holocaust toch niet, dat zie ik sommige weleens doen, die hebben pas een bord voor hun kop, iets ontkennen wat wel degelijk heeft plaatsgevonden en geschiedkunig gezien te bewijzen is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed) en dit is natuurlijk gelul;
[..]
het is wat???quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed)
ja welles, nietes, welles etc. etc. blablablaquote:en dit is natuurlijk gelul;
[..]
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'quote:Hoogstens waren er 3 of 4 Moslims blij met de hoge straf die de Joden moesten betalen destijds
Ik zie eerlijk gezegd nog steeds niets fouts? Misschien dat je even kunt uitleggen wat je fout vind.quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, sp3c, daar kan ik me best in vinden. Maar dit?
[..]
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'
Die ''hoge straf'' is dus de Holocaust. Als je dit kneusje verwijdert wegens opmerkingen over Van Gogh, dan kan ik me voorstellen dat dit soort debiliteiten op een veel grotere schaal ook bestraft worden.
Groetzonesquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Generaal Berlijn wil graag weer een groetplicht het gaat niet over een voorstel van de federale regering van Duitsland maar over een voorstel van onze eigen generaal Berlijn, graag de TT wat duidelijker dus
GMTA!quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Hoezeer ik centrale topics ook verafschuw, een Iraanse President doet weer dom topic...
hahaha ik las AMERIKAANSE president.quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Hoezeer ik centrale topics ook verafschuw, een Iraanse President doet weer dom topic...
Die man heeft zelfs een eigen forum gehad Special: Oorlog in Irakquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef robh het volgende:
wat dom
Ik ben eerlijk gezegd ook geen fan van centrale topics, het mist zijn doel, het is verre van overzichtelijk. Ga maar eens in VBL kijken, lelijke onaantrekkelijke topictitels.quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd nog steeds niets fouts? Misschien dat je even kunt uitleggen wat je fout vind.
Dat is niet wat ik met straf bedoelde, ik zie wel dat deze woorden dubbel interpreteerbaar waren, maar zoals jij het interpreteert is het niet bedoelt. Natuurlijk hebben ze het niet verdient.quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
![]()
BSB zegt dus duidelijk dat de joden "gestrafd" moet worden en dat een paar moslims die hoge straf (holocaust) hebben gewaardeerd.
wat bedoel je dan met te hoge straf? je insuneert dat een "mildere" straf wel gepast was...quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik met straf bedoelde, ik zie wel dat deze woorden dubbel interpreteerbaar waren, maar zoals jij het interpreteert is het niet bedoelt. Natuurlijk hebben ze het niet verdient.²
Dat is het probleem met op een forum posten, het is bijna altijd voor meerdere interpretaties vatbaar. En als je het vervolgens uitlegt als er twijfel is zijn er nog steeds een aantal die liever hadden gehad dat je het op de "gemene" manier bedoelde en daarvan ook overtuigd zijn, helaas.quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met te hoge straf? je insuneert dat een "mildere" straf wel gepast was...
wel opmerkelijk dat jij juist in dat topic over dat onderwerp een dubbelzinnige tekst neerzet
welk kneusje heb ik precies verwijderd over opmerkingen mbt van Gogh en welke opmerkingen waren dat wel niet??quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, sp3c, daar kan ik me best in vinden. Maar dit?
[..]
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'
Die ''hoge straf'' is dus de Holocaust. Als je dit kneusje verwijdert wegens opmerkingen over Van Gogh, dan kan ik me voorstellen dat dit soort debiliteiten op een veel grotere schaal ook bestraft worden.
waar zegt hij dan dat de joden gestraft moeten worden??quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
![]()
BSB zegt dus duidelijk dat de joden "gestrafd" moet worden en dat een paar moslims die hoge straf (holocaust) hebben gewaardeerd.
hij zegt dus dat die joden wel degelijk straf verdiend hadden voor niks!
dus BSB vind de holocaust te hoog als straf maar 2 a 3 milj doden of flink martelen kan hij dan wel waarderen (althans zo komt zijn post over op intelligente mensen).
ik vind zo'n uitspraak niet kunnen en verbaas me dat een mod de achterliggende gedachte achter die post niet ziet....
Hoogstaande literatuur is kennelijk geen passie van de mods hier aangezien ze niet bekend zijn met de verschillende manieren om een en hetzelfde ding op verschillende manieren te beschrijven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar zegt hij dan dat de joden gestraft moeten worden??
ik zie het niet, dat mag van mij idd ook wel weg maar zoals gezegd ... ik zie het niet
wat hij zegt is klinkklare onzin, laten we duidelijk wezen maar het is niet beledigend of echt storend voor de discussie imo zo denkt 'de andere kant' er nu eenmaal over I guess
Conchita of Rosala?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef sp3c het volgende:
ik ga voor spaanse
lekker vroeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef sp3c het volgende:
cervessa
Jongen, ik probeer een inhoudelijke discussie met je te voeren, maar als je zo raar blijft doen kunnen we hier niet mee verder gaan. Het minste wat je kunt doen is toch een beetje correct blijven?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jesus een moslim????
Wel als dat in dat flutboekje van je staat bewijst dat inderdaad dus dat er alleen maar leugens in staan en de koran allen goed is als tioletpapier.
Volgens diverse onpartijdige geschriften was Jezus een Jood, terwijl andere geschriften die kinderverkrachter toch echt beschreven als een parasiterende karavaanrover
Zo komt het dus wel over op mij op zo'n moment: enorm overtrokken en krampachtig. Verder heb ik geen zin om in een apart 'feedback' topic een kruistocht te gaan houden tegen 1 user waar ik me aan erger, dat is ook weer zo overtrokken. Ik hoop alleen dat het signaal wordt opgepakt en dat 'men' er wat mee doet. That's all.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
Krib verwijderd uit ziekenhuis (II)
hier ben ik het dan ook weer niet mee eens kippenek. mag je best iets afzwakken ten aanzien van spec. het is geen dagelijkse bezigheid van hem om meteen berichten elke keer te knippen.
Haha.quote:
aha, het was dus echt vroegquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef sp3c het volgende:
fine!
maar daarna ga ik mijn roes uitslapen
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef raptorix het volgende:
Vergeet de persoonlijke aanvallen van SCH niet.
Nablaat journalistiek.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Kijk even wat er gebeurt Drugshond: ik vertel dat het om 50 tot 100 burqa's in Nl. gaat - een getal dat de hele ochtend in het nieuws is. Vervolgens volgt de ene flame op de andere, blijkbaar is het lastig om de feiten onder ogen te zien.
Prima als je getallen niet relevant vindt, ik vind dat wel maar wordt dan meteen ziek in mijn hoofd genoemdquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef zoalshetis het volgende:
aantallen zijn mi niet het meest relevante in dit topic. de wet komt er niet en dat is maar goed ook. wel komen er wettelijke beperkingen, die gelden zoals de bivakmuts.
Ik vind de vraag of de politiek zich met een dergelijk marginaal vraagstuk moet bezighouden wel relevant. Ook de juridische haalbaarheid is interessant inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
50-100-200 die getallen raken mij niet. Het was eerder de vraag of het juridisch mogelijk was.
Niet geheel waar. Omdat je hier niet echt kunt spreken van een incidenten politiek. Andere landen hebben in deze discussie het voortouw/besluit genomen. En gelet op het toenemende fundi/conservatisme binnen moslimgroepen is de politieke vraag terecht of er nu geen verbod/beperking kan worden ingesteld.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Ik vind de vraag of de politiek zich met een dergelijk marginaal vraagstuk moet bezighouden wel relevant.
Maar goed, daar kunnen we dan over debatteren en discussieren. Dat kan nu niet meer omdat een stelletje dwazen begon te kleuteren. Die enge pietverdriet voorop.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Omdat je hier niet echt kunt spreken van een incidenten politiek. Andere landen hebben in deze discussie het voortouw/besluit genomen. En gelet op het toenemende fundi/conservatisme binnen moslimgroepen is de politieke vraag terecht of er nu geen verbod/beperking kan worden ingesteld.
Eng?quote:
Jij bent triest. Als je nou zelf zo netjes was (nee ik ben ook niet altijd netjes) maar dan over andere gaan klikken. Kom op zeg.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar goed, daar kunnen we dan over debatteren en discussieren. Dat kan nu niet meer omdat een stelletje dwazen begon te kleuteren. Die enge pietverdriet voorop.
Nee gekquote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Gia de kloon van Northernstar??? Dat verklaart meteen de bans die ik vanwege hem/haar op mijn conto heb staan.²
Klikken? Wauw, da's kinky.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent triest. Als je nou zelf zo netjes was (nee ik ben ook niet altijd netjes) maar dan over andere gaan klikken. Kom op zeg.
Weet je het nou nog niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef raptorix het volgende:
Goede inhoudelijke reactie.
Ik ben immers ziek in mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef raptorix het volgende:
Goede inhoudelijke reactie.
Is toch ook zo? En die ziekte veroorzaakt weer jouw gedrag overal. Het is allemaal zo makkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik ben immers ziek in mijn hoofd.
Omdat je maar wat lult.quote:Ik zie niet in waarom ik ziek in mijn hoofd ben als ik zeg dat het om een beperkte groep gaat.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, vecht dit maar uit via MSN.
Wat lul ik dan precies.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/790980/2/50#33279346]woensdag 21 december 2005 16:
Omdat je maar wat lult.
Je bent niet te besodemieterd om mensen die 99% roepen naar de grafvelden te verwijzen maar als het om burqua's gaat (ja, ik heb er schijt aan) roep je stellig: "Het zijn er maar 50!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
Wat lul ik dan precies.
Ik heb in dat topic steeds vermeld dat de hele ochtend in het nieuws was dat het om 50 tot 100 boerka's gaat in Nederland.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je bent niet te besodemieterd om mensen die 99% roepen naar de grafvelden te verwijzen maar als het om burqua's gaat (ja, ik heb er schijt aan) roep je stellig: "Het zijn er maar 50!"
Laat maar zien.
Wat heeft iedereen toch tegen je?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in dat topic steeds vermeld dat de hele ochtend in het nieuws was dat het om 50 tot 100 boerka's gaat in Nederland.
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen je?
Ik vraag het me oprecht af, je bent altijd tactvol en inhoudelijk correct, ik kan er eerlijk gezegd met mijn pet niet bij waarom je soms voor troll wordt uitgemaakt.²
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen je?
Ik vraag het me oprecht af, je bent altijd tactvol en inhoudelijk correct, ik kan er eerlijk gezegd met mijn pet niet bij waarom je soms voor troll wordt uitgemaakt.²
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die haat tegen allochtonen en asielzoekers ziekelijk. En dat siert je niet.
Je doet het ook alleen maar om stoer over te komen en omdat je feitelijk een bang homootje bent.
Ik hou daar niet van. Je zet je zelf te koop en beschadigt jezelf.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, die denken wel na en dansen niet over lijken en verkneukelen zich niet als mensen verbranden of moeten vluchten en beginnen geen hetze tegen een religie. Hoe wereldvreemd.
Het verschil is dat ik mijn uitspraken niet bagataliseer, bovendien ruk je continue mijn uitspraken uit het verband, trekt conclusies die nergens op slaan en begint vervolgens persoonlijk te worden. Nogmaals de uitspraak over de afgefakkelde asielzoekers sloeg erop dat volgens jou leed kan worden uitgedrukt worden in aantallen, en dat bij lage aantallen het niet aan de politiek is om daar iets over te zeggen. Maar goed, met jou discussieren is zinloos aangezien je niet veel verder komt als drogredenen en persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Lekker selectief quoten raptorix. Je schrijft hier ineens niet meer zo blijmoedig over die "afgefakkelde asielzoekers".
Alleen al de term afgefakkelde asielzoekers. Die type je toch met je volle verstand?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik mijn uitspraken niet bagataliseer, bovendien ruk je continue mijn uitspraken uit het verband, trekt conclusies die nergens op slaan en begint vervolgens persoonlijk te worden. Nogmaals de uitspraak over de afgefakkelde asielzoekers sloeg erop dat volgens jou leed kan worden uitgedrukt worden in aantallen, en dat bij lage aantallen het niet aan de politiek is om daar iets over te zeggen. Maar goed, met jou discussieren is zinloos aangezien je niet veel verder komt als drogredenen en persoonlijke aanvallen.
Dat blijkt voor mij absoluut niet uit dat soort woordgebruik maar nu neem ik het graag van je aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:53 schreef raptorix het volgende:
Nou ja, ik ben in dat soort dingen nogal cynisch en direct. Nogmaals ik betreur die doden zeer, het is echt niet dat ik daar zomaar aan voorbij ga.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, vecht dit maar uit via MSN.
excuse me?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, en dat gaan we niet doen. Hier is FB voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |