abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 12:33:10 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32887826


Klein. Mooi. Revolutionair.

Oude topics
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
[21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40]
[41] | [42] | [43]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 7 december 2005 @ 12:34:18 #2
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32887851
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
Ik doe toch niet alsof graphics volkomen onbelangerijk zijn? Tuurlijk zijn graphics en geluid belangerijk, maar nu hebben we de punt bereikt waar je genoeg polygonen en shader effects hebt om een goede sfeer te maken. Hoe kan je nu met meer polygonen, betere textures, betere lightning en betere shader effects enzo, veel meer bijdragen aan sfeer en immersie enzo? Tuurlijk is het beter, maar het is niet zo alsof de sfeer en immersie worden verpest door minder scherpe textures, minder indrukwekkende lightning en minder polygonen. Voor sommige mensen wel, maar echt niet enorm veel ofzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 7 december 2005 @ 12:37:25 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32887920
quote:
NEW IWATA REVOLUTION AIRBRUSHES

Iwata quality and performance at value pricing!

Iwata-Medea Airbrush Products, Portland, Oregon, is very proud to announce the release of their new IWATA REVOLUTION airbrushes. After many months of planning and meticulous design engineering the Iwata Revolution is now being manufactured for the new airbrush user with these traits in mind: Quality, Performance and Value. The Revolution airbrushes are made so that new airbrush users of all backgrounds can now get started with Iwata performance. This is a tremendous breakthrough in the airbrush industry, a top-of-the-line quality airbrush at value pricing!

The Iwata Revolution airbrushes excel in all areas—the way they look, the way handle, and especially the way they spray. Noticeably there is also a new, more ergonomic chrome-handle design. All of the parts are precision fitted to Iwata standards and can be removed easily for cleaning. The spray quality is simply superb for an airbrush at this price range and category. And like the Iwata Eclipse models, one tip and one needle do it all. These dual-action, internal-mix metal airbrushes are manufactured to the same precision standards as the entire Iwata Airbrush line. The Revolution airbrushes are ideally suited for beginning students, hobbyists, crafts persons and industrial use.

The Iwata Revolution airbrushes use a Teflon packing needle seal, which is impervious to solvent-based paints, and is easily replaced. There are two models available: Iwata Revolution BCR (bottom feed) and the CR (gravity feed cup—15 cc). Simply put, the Revolution out performs all other airbrushes in the same price range, and continues to keep Iwata in the forefront of precision airbrush technology.

The new IWATA REVOLUTION AIRBRUSHES are available now at your favorite Iwata-Medea-Artool supplier. For a complete listing of the IWATA–MEDEA–ARTOOL catalog on the Web, go to www.iwata-medea.com.


http://www.arttalk.com/iwata/revolutionpromo.htm
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 7 december 2005 @ 12:38:09 #4
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32887936
quote:
Lol. Toeval, kan niet anders.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 7 december 2005 @ 12:38:43 #5
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32887948
Tain, normaal gesproken als jij iets post in een Nintendo topic is het negatief.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32887954
Tja Ruzbeh, wat Speknek al zei in de vorige draad, standaarden verschuiven. Ben je gewend aan het een, dan doet het af aan de sfeer om iets met mindere graphics en geluid te spelen. Vroeger had je bijv. immersie bij een Blake Stone (ik noem maar wat), maar tegenwoordig absoluut niet meer. En het kan inderdaad nog veel beter allemaal, overtuigend emoties brengen in de gezichten van personages bijv. kan enorm veel doen voor de ervaring bij een RPG of Adventure. En zo zijn er nog een hoop meer dingen .
pi_32887982
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Tomasso het volgende:
Tain, normaal gesproken als jij iets post in een Nintendo topic is het negatief.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:43:11 #8
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32888071
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Retuobak het volgende:
Tja Ruzbeh, wat Speknek al zei in de vorige draad, standaarden verschuiven. Ben je gewend aan het een, dan doet het af aan de sfeer om iets met mindere graphics en geluid te spelen. Vroeger had je bijv. immersie bij een Blake Stone (ik noem maar wat), maar tegenwoordig absoluut niet meer. En het kan inderdaad nog veel beter allemaal, overtuigend emoties brengen in de gezichten van personages bijv. kan enorm veel doen voor de ervaring bij een RPG of Adventure. En zo zijn er nog een hoop meer dingen .
Daar ben ik niet van overtuigd eigelijk. Als je vandaag Ocarina of Time zou spelen zou het net zo meeslepend en immersief zijn als 7 jaar geleden.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32888158
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:43 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Daar ben ik niet van overtuigd eigelijk. Als je vandaag Ocarina of Time zou spelen zou het net zo meeslepend en immersief zijn als 7 jaar geleden.
Dat betwijfel ik ten zeerste . Ik denk dat iemand die de game voor het eerst speelt (en dus geen nostalgische gevoelens ervaart) minder immersie zal ervaren dan hij 7 jaar geleden zou hebben gedaan.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:47:29 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32888182
Ruzbeh, wat weet jij nu van OOT?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32888193
tvp
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_32888222
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
(Volgens die logica zou het met films hetzelfde moeten zijn, maar dat is dus ook niet waar. Het zou voor films zelfs sterker moeten gelden, omdat het voornamelijk een non-interactief visueel medium is.)

Anyway, neem je nu stelling dat de games van vroeger geen sfeer hadden? Of dat ze minder sfeer hadden? Nee, natuurlijk bedoel je dat niet (neem ik aan). Wat je bedoelt is dat je met betere graphics de sfeer beter kunt weergeven. En dat ben ik volkomen met je eens!

Toch zijn de stappen op grafisch gebied steeds kleiner in termen van verbetering. De overtuigende emoties in gezichten hangen samen met de animaties van de characters en dáár zit nog veel verbetering. Ik wil best graag een spel spelen dat er net zo uit ziet als Final Fantasy 7 - advent children (zoiets... die nieuwe film in elk geval).

Wordt een spel daar beter van? Nee, maar het ziet er mooier uit.
quote:
Tja Ruzbeh, wat Speknek al zei in de vorige draad, standaarden verschuiven. Ben je gewend aan het een, dan doet het af aan de sfeer om iets met mindere graphics en geluid te spelen
Doet het ook af aan de gameplay?
  woensdag 7 december 2005 @ 12:50:02 #13
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32888252
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef BMH het volgende:
Ruzbeh, wat weet jij nu van OOT?
In ieder geval meer dan 5 keer uitgespeeld. Ik kan me echt niet voorstellen dat het nu niet immersief zou zijn als ik het vandaag nog een keer zou spelen.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:46 schreef Retuobak het volgende:

[..]


Dat betwijfel ik ten zeerste . Ik denk dat iemand die de game voor het eerst speelt (en dus geen nostalgische gevoelens ervaart) minder immersie zal ervaren dan hij 7 jaar geleden zou hebben gedaan.
Niks nostalgie. Ocarina of Time is gewoon harstikke immersief, geen midi achtige geluidjes, geen korrelige graphics, etc.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 7 december 2005 @ 12:55:39 #14
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32888405


Met die graphics zijn zeker niks mis.

Sterker nog, OoT is nog steeds meer immersiever dan de meeste spellen van tegenwoordig. Als je in OoT tegen een klein bosje aan loopt of in een bosje hoor je ook een geluid van een bosje en dan gaat het ook een klein beetje bewegen. Zulke subtiele dingen helpen aan de immersieve dinges enzo. Toen ik in World of Warcraft in een bosje lopen begon het niet te bewegen, en ook niet eens een geluidje ofzo. Minder immersief, maar ja wat verwacht je van een MMORPG. Of het was ook niet in Morrowind ofzo. Dat weet ik niet meer.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32888406
quote:
Doet het ook af aan de gameplay?
Immersie zie ik in een hoop games als wezenlijk onderdeel van de gameplay, speel jij maar eens F.E.A.R. met matige graphics en geluid en vertel me dan nog dat het geen effect heeft op de gameplay.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:59:08 #16
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_32888507
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

Met die graphics zijn zeker niks mis.

Sterker nog, OoT is nog steeds meer immersiever dan de meeste spellen van tegenwoordig. Als je in OoT tegen een klein bosje aan loopt of in een bosje hoor je ook een geluid van een bosje en dan gaat het ook een klein beetje bewegen. Zulke subtiele dingen helpen aan de immersieve dinges enzo. Toen ik in World of Warcraft in een bosje lopen begon het niet te bewegen, en ook niet eens een geluidje ofzo. Minder immersief, maar ja wat verwacht je van een MMORPG. Of het was ook niet in Morrowind ofzo. Dat weet ik niet meer.
pi_32888527
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Immersie zie ik in een hoop games als wezenlijk onderdeel van de gameplay, speel jij maar eens F.E.A.R. met matige graphics en geluid en vertel me dan nog dat het geen effect heeft op de gameplay.
Helaas een slecht voorbeeld in mijn geval want ik vond FEAR echt erg kut... vooral de gameplay, maar ik vind 1st person shooters ook niks aan.

Het steeds beter maken van de graphics (wat in steeds kleinere stappen gebeurt) maakt dat in jouw opzicht de spellen beter en origineler? Dat ze er beter uitzien, ben ik met je eens.

Maar hetzelfde argument geldt voor fims: zijn films met superieure special effects ook de betere films?
  woensdag 7 december 2005 @ 13:00:47 #18
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32888552
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef Radjesh het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat is gewoon een geemuleerd screen als ik het goed begrijp.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32888575
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Immersie zie ik in een hoop games als wezenlijk onderdeel van de gameplay, speel jij maar eens F.E.A.R. met matige graphics en geluid en vertel me dan nog dat het geen effect heeft op de gameplay.
Overigens: welk effect hebben de graphics van Zelda 3 gehad op de gameplay?
pi_32888650
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Helaas een slecht voorbeeld in mijn geval want ik vond FEAR echt erg kut... vooral de gameplay, maar ik vind 1st person shooters ook niks aan.

Het steeds beter maken van de graphics (wat in steeds kleinere stappen gebeurt) maakt dat in jouw opzicht de spellen beter en origineler? Dat ze er beter uitzien, ben ik met je eens.

Maar hetzelfde argument geldt voor fims: zijn films met superieure special effects ook de betere films?
Spellen worden niet beter of origineler maar betere graphics/effecten kunnen wel bijdragen aan een betere belevenis van een spel. Als je in een fantasy RPG door een bos loopt draagt het wel bij aan de sfeer als dat bos ook echt lijkt en niet dat het een paar bomen zijn en er een texture op de grond ligt wat gras moet voorstellen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32888656
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Helaas een slecht voorbeeld in mijn geval want ik vond FEAR echt erg kut... vooral de gameplay, maar ik vind 1st person shooters ook niks aan.
Dan is het nog geen slecht voorbeeld, want voor een first person shooter is F.E.A.R. een HELE goede game. En dat komt door een behoorlijk deel door de sfeer en immersie (waar de erg nette graphics en het geweldige geluid zeker aan bijdragen)
quote:
Het steeds beter maken van de graphics (wat in steeds kleinere stappen gebeurt) maakt dat in jouw opzicht de spellen beter en origineler? Dat ze er beter uitzien, ben ik met je eens.
Het verschilt per spel of een game er beter van wordt of niet, in het geval van een Civilization? Nee.
In het geval van een Fahrenheit, jazeker. Het ligt eigenlijk heel simpel, graphics maken een baggergame geen goede game. Maar graphics kunnen een bovengemiddelde game wel maken tot een goede titel. Vraag je anders maar eens af of Call of Duty 2 net zo'n mooie ervaring zou zijn zonder de vallende sneeuw in de Russische levels of de vele manschappen die met je Pointe du Hoc bestormen.
quote:
Maar hetzelfde argument geldt voor fims: zijn films met superieure special effects ook de betere films?
Worden zwart-wit films met enkel nog muziek nog geaccepteerd door de mainstream?
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Overigens: welk effect hebben de graphics van Zelda 3 gehad op de gameplay?
Ik zou het je vertellen als ik de game gespeeld had...
  woensdag 7 december 2005 @ 13:09:04 #22
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32888745
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Overigens: welk effect hebben de graphics van Zelda 3 gehad op de gameplay?
Daar waren mooie graphics niet nodig. Basaal als ze waren brachten ze het verhaal icm de meer dan briljante gameplay geweldig tot leven. Anderzijds waren de graphics toentertijd helemaal niet slecht. het gebruik van semi-transparante lagen om mist, regen, of slecht verlichte ruimtes te creeren deden, ondersteund door het geluid, verschrikkelijk veel met de beleving van het spel.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:10:56 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32888787
Wie gaat er nou geen Revolution kopen als die 99 euro wordt .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32888928
Ik ben het gedeeltelijk ook wel met je eens hoor retuobak. Het beste voorbeeld dat ik jou kan geven van een spel dat echt enorm veel beter is geworden is Resident Evil - the Remake. Dat spel was op de Gamecube zo ongelooflijk veel beter qua sfeer dan de Playstation versie. Het is gewoon lachwekkend als je de PS1 versie speelt nadat je de GC versie hebt gespeeld.

Hebben geluid en graphics daar bijgedragen aan de allround verbetering? Ja. Is het een beter spel? Ja.

Echter, ik zie die enorme stap in grafische verbetering deze keer niet meer.
quote:
Worden zwart-wit films met enkel nog muziek nog geaccepteerd door de mainstream?


Met die vraag zeg je indirect dat ik niet achter grafische verbetering sta en dat is niet zo (zie hierboven). Laat ik het zo stellen:
Was Terminator 3 beter dan Terminator 1? Of wat algemener : was "Van Helsing" beter dan "the Shining"?
pi_32889008
T3 was zeker niet beter dan T1 nee. Maar je moet niet vergeten dat de filmindustrie al stukken verder is. Daar is men echt op een punt waar de verbetering marginaal is. Bij T1 heb je bijv. nog steeds de angstige blikken van Sarah, de actiescenes zijn nog steeds geweldig en kunnen nog prima mee in nieuwe films. Dat geldt zeker niet voor games, er is nog erg veel ruimte voor verbetering, zeker wat betreft personages, vegetatie en physics.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:19:57 #26
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32889035
Oei, na het lezen van het graphics bericht is het maar goed dat ik me al had voorbereid op een teleurstelling.
pi_32889188
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:18 schreef Retuobak het volgende:
Dat geldt zeker niet voor games, er is nog erg veel ruimte voor verbetering, zeker wat betreft personages, vegetatie en physics.
What physics betreft ligt dáár de grootst mogelijke verbetering op visueel gebied, niet de graphics. Kijk maar naar beat-em-ups hoe onrealistisch de klappen vaak zijn bij combo's, hoe men valt, etc.

Kijk bij de X Box 360 naar Project Gotham Racing hoe het bochtenwerk van de auto';s eruit ziet... gewoon nog steeds niet realistisch, hoewel de auto's er wel mooi uitzien.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:26:01 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32889215
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Oei, na het lezen van het graphics bericht is het maar goed dat ik me al had voorbereid op een teleurstelling.
Ik heb gisteravond zitten denken, ik vind graphics wel belangrijk, maar minder bij Nintendo games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32889270
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

What physics betreft ligt dáár de grootst mogelijke verbetering op visueel gebied, niet de graphics. Kijk maar naar beat-em-ups hoe onrealistisch de klappen vaak zijn bij combo's, hoe men valt, etc.

Kijk bij de X Box 360 naar Project Gotham Racing hoe het bochtenwerk van de auto';s eruit ziet... gewoon nog steeds niet realistisch, hoewel de auto's er wel mooi uitzien.
Jep, alleen geldt ook hier dat dit niet binnen Nintendo's filosofie past, want bijv. een realistisch instortend huis maken kost en ziek veel CPU power en is ook nog eens enorm duur om te implementeren in een game.
pi_32889301
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond zitten denken, ik vind graphics wel belangrijk, maar minder bij Nintendo games
Voordeel wat Nintendo heeft is dat bijna al hun topfranchises gebruik maken van een cartoony uiterlijk en daar is wel ruimte voor grafische vooruitgang maar minder als bij spellen die realistisch proberen te lijken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:32:53 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32889408
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Voordeel wat Nintendo heeft is dat bijna al hun topfranchises gebruik maken van een cartoony uiterlijk en daar is wel ruimte voor grafische vooruitgang maar minder als bij spellen die realistisch proberen te lijken
Ja en ik vind bij echte Nintendo topfranchises altijd de gameplay heel erg leuk . Voor de realistische 3d party games koop ik zowieso ook een Xbox 360
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32889485
Gameplay > Graphics
DS > PSP

En voor die prijs komt hij zeker in huis!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_32889565
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Oei, na het lezen van het graphics bericht is het maar goed dat ik me al had voorbereid op een teleurstelling.
Teleurstelling? Nee, juist niet. 2 keer de graphics van de gamecube vind ik prima. Als de nieuwe Nintendo inderdaad zo goedkoop wordt, dan heb ik mooi geld over om een ps3 of xbox 360 te kopen voor ernaast.

Hopen dat de games ook rond de 30 euro gaan kosten, dan hebben ze aan mij een goede klant.

En zoals Strolie hier boven zegt, de DS > PSP en dat is dus echt zo gezien de beschikbare games.
pi_32889798
Ik heb zaterdag volgens mij in winkel X op een PSP pad gespeeld, Fifa zat erin.. het zag er wel mooi uit maar wat ik dan fout vind, je moet je ogen op zowat 20 cm van dat scherm plaatsen anders zie je de bal gewoon niet :/
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_32889826
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:27 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jep, alleen geldt ook hier dat dit niet binnen Nintendo's filosofie past, want bijv. een realistisch instortend huis maken kost en ziek veel CPU power en is ook nog eens enorm duur om te implementeren in een game.
Alle CPU power in de wereld helpt niet als bedrijven niks doen aan clipping en edge detection. Er zijn gewoon erg veel slechte animaties met realistische graphics.
pi_32889851
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef snoekiesnoek het volgende:

Als de nieuwe Nintendo inderdaad zo goedkoop wordt, dan heb ik mooi geld over om een ps3 of xbox 360 te kopen voor ernaast.
Laat dat nou net de weg zijn die Nintendo op wil met haar nieuwe console.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32889863
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:47 schreef beerke het volgende:

[..]

Laat dat nou net de weg zijn die Nintendo op wil met haar nieuwe console.
pi_32889867
Tja, bij snellere platforms hebben de developers de mogelijkheid om meer te doen, of ze het ook doen is natuurlijk een 2e...
pi_32889906
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Tja, bij snellere platforms hebben de developers de mogelijkheid om meer te doen, of ze het ook doen is natuurlijk een 2e...
Daarom zeg ik Gameplay > Graphics

Als je een spel niet kunt uitspelen omdat de besturing gewoon frustrerend is, er allemaal fouten in het spel zitten of de AI gewoon belachelijk vals speelt, hebben alle specs in the world geen zin
pi_32889954
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Gameplay > Graphics
DS > PSP

En voor die prijs komt hij zeker in huis!
nuff said

pi_32890005
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Daarom zeg ik Gameplay > Graphics

Als je een spel niet kunt uitspelen omdat de besturing gewoon frustrerend is, er allemaal fouten in het spel zitten of de AI gewoon belachelijk vals speelt, hebben alle specs in the world geen zin
Een heel goed in elkaar stekend spel wat op dit moment met 8bit graphics wordt uitgegeven wordt niet verkocht hoe goed het spel ook is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:54:35 #42
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32890019
Volgens mij laat nintendo nu echt een grote steek vallen...

Een console moet toch enkele jaren mee kunnen, en het kan toch niet zo zijn dat je nog blij bent met ondermaatse garphic tov de andere console's.Als ie in het begin al bij lange na niet mee kan komen, wat moet er dan gebeuren over 2 a 3 jaar

* Herr.Flick is een echte die-hard nintendofan, maar dit zie ik geen lang levenslicht hebben....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 7 december 2005 @ 13:54:58 #43
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32890029
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb gisteravond zitten denken, ik vind graphics wel belangrijk, maar minder bij Nintendo games
Bij shooters, waar de rev zich prima voor leent vind ik graphics wel erg belangrijk en dat zal nu heel erg tegenvallen als je het vergelijkt met de PS3.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef snoekiesnoek het volgende:
Teleurstelling? Nee, juist niet. 2 keer de graphics van de gamecube vind ik prima. Als de nieuwe Nintendo inderdaad zo goedkoop wordt, dan heb ik mooi geld over om een ps3 of xbox 360 te kopen voor ernaast.

Hopen dat de games ook rond de 30 euro gaan kosten, dan hebben ze aan mij een goede klant.

En zoals Strolie hier boven zegt, de DS > PSP en dat is dus echt zo gezien de beschikbare games.
De games zullen geen 30 euro worden maar gewoon iets van 60 euro. Bovendien is het nog geen 2 keer de kracht van de GameCube.
pi_32890063
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef Tain het volgende:

[..]

Een heel goed in elkaar stekend spel wat op dit moment met 8bit graphics wordt uitgegeven wordt niet verkocht hoe goed het spel ook is
Die worden ook niet meer gemaakt...
  woensdag 7 december 2005 @ 13:57:42 #45
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32890107
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Volgens mij laat nintendo nu echt een grote steek vallen...

Een console moet toch enkele jaren mee kunnen, en het kan toch niet zo zijn dat je nog blij bent met ondermaatse garphic tov de andere console's.Als ie in het begin al bij lange na niet mee kan komen, wat moet er dan gebeuren over 2 a 3 jaar

* Herr.Flick is een echte die-hard nintendofan, maar dit zie ik geen lang levenslicht hebben....
Precies, helemaal mee eens. Nu kunnen deze graphics nog net mee maar na een aantal jaar gaat dit echt vies tegenvallen.
pi_32890123
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Nu kunnen deze graphics nog net mee maar na een aantal jaar gaat dit echt vies tegenvallen.
Je hebt ze al gezien?
  woensdag 7 december 2005 @ 13:59:53 #47
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32890159
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je hebt ze al gezien?
Ik ben Jomanda, ik zie alles.
pi_32890291
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik ben Jomanda, ik zie alles.
Zit Jack Spijkerman er achter?
pi_32890310
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Retuobak het volgende:
Tja Ruzbeh, wat Speknek al zei in de vorige draad, standaarden verschuiven. Ben je gewend aan het een, dan doet het af aan de sfeer om iets met mindere graphics en geluid te spelen. Vroeger had je bijv. immersie bij een Blake Stone (ik noem maar wat), maar tegenwoordig absoluut niet meer. En het kan inderdaad nog veel beter allemaal, overtuigend emoties brengen in de gezichten van personages bijv. kan enorm veel doen voor de ervaring bij een RPG of Adventure. En zo zijn er nog een hoop meer dingen .
En waarom zou nintendo daar niet in mee kunnen gaan? RE 4 vind ik bv best eng
Meer sfeer in een game kun je niet proeven imho. Nee, met de rev komt het wel goed. Als het 99~149 euro gaat kosten en daarmee haal je een nes/snes/n64/gc en rev game machine in huis, dan verkoopt dat ding al. De controller is de kers op de spreekwoordelijke taart
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32890332
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Nu kunnen deze graphics nog net mee maar na een aantal jaar gaat dit echt vies tegenvallen.
Overigens, je vindt de graphics van Resident Evil - the Remake voor de Cube dus ook al vies tegenvallen? Het is een spel uit 2002, dus volgens jouw logica zijn de graphics nu erg tegenvallend...
  woensdag 7 december 2005 @ 14:07:32 #51
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32890341
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Nu kunnen deze graphics nog net mee maar na een aantal jaar gaat dit echt vies tegenvallen.
En dan hebben we het nog niet over de opslagcapacitteit.

De Xbox en de PS3 kunnen/ hebben Blue-ray of hd-dvd, spelmakers innoveren ook.De markt blijft vernieuwen, en dan kan een lullige 8GB toch wel eens wat mager worden (tov bijv. 54GB)

En het is dom om je klanten over te laten lopen naar een ander merk omdat die niet je "concurenten" zijn.Als je eenmaal een 2e console hebt met betere specs, dan ben je ook eerder geneigd om daarvoor een game te kopen ipv een game voor de nintendo.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32890388
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
He, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Graphics en gameplay moeten hand in hand gaan, het gameplay-element mag iig niet ontbreken.
Je zegt het goed, sfeer is erg belangrijk, maar sfeer staat niet per direct gekoppeld aan graphics. Wel is het zo dat je bij mooie/realistische graphics eerder in het spel wordt getrokken. Maar het is geen verreiste grote CIVILIZATION (!) fan.

Ik heb Ocarina laatst nog gespeeld, en ik meen het als ik zeg dat ik weer dat gevoel had dat ik alles om me heen gewoon vergat &de tijd voorbij schoot (DAT is het beste bewijs van immersie IMO).

Jij komt met een voorbeeld van FEAR, en je hebt volkomen gelijk dat dat spel zonder de graphics niet de immersie had die het nu wel had. MAAR laten we niet vergeten dat dit spel (en bijv DOOM3) de immersie weghaalt van grafische mogelijkheden. In andere woorden, de developers hebben een spel gecreerd die vanuit het grafische standpunt de immersie bereikt die ze willen dat het bereikt. Dat is idd een manier van immersie brengen, daar komt wel bij dat de gameplay solid is. MAAR dit is niet de enigste weg, laatst heb ik nog Half-life1 gespeeld en ik vond nog steeds de immersie (mysterie) van het spel beter dan de meeste next gen shooters. Kennelijk is het dus wel mogelijk, maar je moet een spel idd wel slim programmeren.

Sowieso vind ik dat je stelling meer legitiem bij vergelijking van spellen waar veel jaren tussenzit. In andere woorden, Ocarina is nu al een oud spel, het verschil met REV en 360 is toch wel van een andere orde. Nee, je zult niet een giga amount van polys hebben op de REV tov de rest, maar je kan wel dezelfde truckjes uithalen dan de spellen op die consoles. IMO zijn de basale gameplay elementen van huidige engines nog steeds niet veel verandert sinds de PS1. In andere woorden, je kan hetzelfde doen met minder polys. (vergelijk het met de SNES en NES, je kon op de SNES dingen uithalen die je op de NES niet kon, datzelfde verschil is er nu niet)
pi_32890392
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet over de opslagcapacitteit.

De Xbox en de PS3 kunnen/ hebben Blue-ray of hd-dvd, spelmakers innoveren ook.De markt blijft vernieuwen, en dan kan een lullige 8GB toch wel eens wat mager worden (tov bijv. 54GB)
Hoeveel pc spellen worden er op dvd geleverd en hoe lang heeft het geduurd voordat iemand dat uberhaupt deed?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32890527
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoeveel pc spellen worden er op dvd geleverd en hoe lang heeft het geduurd voordat iemand dat uberhaupt deed?
PC spellen zijn gecomprimeerd (daarom hebben ze ook installaties nodig), daarom doen ze veel langer met een kleiner opslagmedium.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:15:46 #55
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32890536
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoeveel pc spellen worden er op dvd geleverd en hoe lang heeft het geduurd voordat iemand dat uberhaupt deed?
Kan wel zijn, maar als jij 2 consoles hebt, en een spel komt op beide consoles uit, dan koop je eerder de enkele disc versie ipv de 2 disc versie.

Niemand wil disc's wisselen tijdens het gamen, ik iig niet!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32890540
Sfeer in games creeer je niet alleen met graphics. In deze durf nog wel een keer de link met de filmindustrie te leggen. Kijk nog maar eens naar de Blair Witch Project met alle gordijnen dicht, lichten uit en het geluid lekker hard. Want ja, met geluid creeer je sfeer! Als die leuke meisje als date bij jou thuis zit zet je toch ook Robbie Williams op...

[ Bericht 0% gewijzigd door beerke op 07-12-2005 14:22:06 ]
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32890597
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar als jij 2 consoles hebt, en een spel komt op beide consoles uit, dan koop je eerder de enkele disc versie ipv de 2 disc versie.

Niemand wil disc's wisselen tijdens het gamen, ik iig niet!

Ik weet natuurlijk niet hoe snel jij door een spel rent, maar ik wissel niet zo snel hoor. ToS, RE4, eenmalige wissel, kan me er niet aan ergeren
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32890629
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef Retuobak het volgende:

[..]

PC spellen zijn gecomprimeerd (daarom hebben ze ook installaties nodig), daarom doen ze veel langer met een kleiner opslagmedium.
Alleen de textures zijn goed te comprimeren, wat de rev niet in highres nodig zal hebben
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 14:24:01 #59
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32890737
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe snel jij door een spel rent, maar ik wissel niet zo snel hoor. ToS, RE4, eenmalige wissel, kan me er niet aan ergeren
Wel als je een console hebt waarbij je het absoluut niet hoeft te doen, en mooier uit ziet, en beter geluid heeft, ect ect ect ect ect...

De gemiddlede console heeft toch altijd een levensduur van een jaartje of 5, en als de nieuwe nintendo (alweer) de underdog gaat worden in het 1e kwartier, dan zie ik het somber in voor ze.Ook jij wenst leuke games te blijven spelen, en je hebt er een bloedhekel aan als er mooie games uitgebracht gaan worden voor zowel PS3 als de 360, maar niet voor de Rev. omdat die niet krachtig genoeg blijkt te zijn....

hiervoor hebben we geen nieuwe console nodig, een internetconnectie en een gamecube is dan voldoende!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 7 december 2005 @ 14:24:44 #60
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32890755
Als indirecte reactie op sommige replies hier: Ik vind het grappig dat als mensen zeggen 'Gameplay > Graphics', sommige mensen er gelijk 2D voorbeelden erbij halen. Of met de stelling dat als dat waar zou zijn zouden we allemaal nog steeds Pong (2D) spelen. Complete onzin, 2D heeft enorme beperkingen op gameplay. 3D geeft je gewoon veel meer gameplay mogelijkheden. Tetrisphere is een leuke voorbeeld. Ook GTA laat zien dat je veel meer mogelijkheden krijgt met 3D. X360 en PS3 met die dure processors zullen ook weer de gameplay grens kunnen verleggen, maar nooit zoveel als de stap van 2D naar 3D. Dingen zoals psychics en krachtige AI kunnen maar, en hier ben ik dus van overtuigd, een kleine incrementele vooruitgang bieden op Gameplay. Zo klein dat het voor de meeste mensen makkelijk verwaarloosbaar is, zo niet alle mensen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32890779
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef beerke het volgende:
Sfeer in games creeer je niet alleen met graphics. In deze durf nog wel een keer de link met de filmindustrie te leggen. Kijk nog maar eens naar de Blair Witch Project met alle gordijnen dicht, lichten uit en het geluid lekker hard. Want ja, met geluid creeer je sfeer! Als die leuke meisje als date bij jou thuis zit zet je toch ook Robbie Williams op...
Waar zeg ik dat het de enige factor is? Ik zeg dat geluid en graphics factoren zijn die sterk kunnen bijdragen aan de sfeer en daarmee de gameplay.
pi_32891093
Nou quote ik expres niet, zodat niemand zich aangesproken hoeft te voelen...

Ik ben alleen van mening dat anno 2005 graphics vreselijk gehypet worden. Terwijl het alleen maar een "onderdeel van" is.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32891104
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Wel als je een console hebt waarbij je het absoluut niet hoeft te doen, en mooier uit ziet, en beter geluid heeft, ect ect ect ect ect...

De gemiddlede console heeft toch altijd een levensduur van een jaartje of 5, en als de nieuwe nintendo (alweer) de underdog gaat worden in het 1e kwartier, dan zie ik het somber in voor ze.Ook jij wenst leuke games te blijven spelen, en je hebt er een bloedhekel aan als er mooie games uitgebracht gaan worden voor zowel PS3 als de 360, maar niet voor de Rev. omdat die niet krachtig genoeg blijkt te zijn....
Vreemd genoeg is Nintendo altijd underdog geweest als je naar specs kijkt, maar de verkopen gaan altijd goed. Met de gamecube hebbenz e gewoon lastig gedaan met aparte schijfjes etc etc, dus 3rd party support was droevig. We zullen zien, over 5 jaar wat de rev doet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32891316
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef beerke het volgende:
Nou quote ik expres niet, zodat niemand zich aangesproken hoeft te voelen...

Ik ben alleen van mening dat anno 2005 graphics vreselijk gehypet worden. Terwijl het alleen maar een "onderdeel van" is.
De oldschoolgamers zijn het met je eens
Het 'probleem' is dat dat hypen ook werkt, al vond ik de xbox360 erg tegenvallen.
En graphics zijn leuk, maar vreemd genoeg grijp ik sneller terug naar Diablo 2, Starcraft, Warcraft 1/2/3 en de oude C&C ipv de 3D varianten erop. De sfeer in die spellen is gewoon vele malen beter, ondanks de misschien outdated graphics.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 14:43:29 #65
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32891379
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vreemd genoeg is Nintendo altijd underdog geweest als je naar specs kijkt, maar de verkopen gaan altijd goed. Met de gamecube hebbenz e gewoon lastig gedaan met aparte schijfjes etc etc, dus 3rd party support was droevig. We zullen zien, over 5 jaar wat de rev doet
Nou, we kunnen niet echt stellen dat de verkopen van de N64 en de cube nou echt goed waren....

De snes, die verkocht goed, maar dat was ook absoluut geen underdog!

Vroeger....ergens heel lang geleden.....
ik mis gvd het nintendo-gevoel..
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32891460
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:43 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Nou, we kunnen niet echt stellen dat de verkopen van de N64 en de cube nou echt goed waren....
Ze maken er winst op, dat kunnen we van microsoft niet zeggen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 14:54:05 #67
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32891712
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze maken er winst op, dat kunnen we van microsoft niet zeggen
En dat is nu net geen rede om een rev. te kopen.....
Iig creeert MS en Sony wel steeds meer afzetmarkt, op z'n plat nederlands gezegd, verkopen ze jaarlijks steeds meer games,dus de kans is groot dat er toch winst gamaakt gaat worden aangezien het verlies steeds kleiner word.

Bij nintendo hebben ze de laatste tijd alleen de winst zien dalen, dit kan dus ook doorzetten naar verlies.

De echte winst komt nog steeds van de GB's en niet van de thuisconsole!!!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32892214
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef Pheno het volgende:

De oldschoolgamers zijn het met je eens
Het 'probleem' is dat dat hypen ook werkt, al vond ik de xbox360 erg tegenvallen.
En graphics zijn leuk, maar vreemd genoeg grijp ik sneller terug naar Diablo 2, Starcraft, Warcraft 1/2/3 en de oude C&C ipv de 3D varianten erop. De sfeer in die spellen is gewoon vele malen beter, ondanks de misschien outdated graphics.
Dat is waarschijnlijk ook wel een beetje mijn probleem, het zijn van een oldschoolgamer. Maar laten we eerlijk zijn. Wat heeft het voor zin om iets te roepen over de graphics van de Revolution? Niemand hier heeft ook nog maar een screenshot gezien. En als we bij Metroid Prime II nou eens inbeelden dat het er nog een keer zo mooi uit ziet, dan mogen we toch echt niet klagen.

Overigens wil ik er graag op wijzen dat de console met de slechtste graphics tot op heden nog altijd de best verkopende console is, de PS 2.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32892711
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef beerke het volgende:

[..]
Overigens wil ik er graag op wijzen dat de console met de slechtste graphics tot op heden nog altijd de best verkopende console is, de PS 2.
Wat ik niet eens slecht vind, maar ja, ik ben opgegroeid met muds enzo

Rev komt er bij mij zeker, al is het alleen maar om de nostalgie van Nes/Snes. Ik heb de snes nog staan, maar downloadable content is toch handiger nu. Voor de jawbreaking graphics is er ps3 (zoals gezegd, xbox360 vond ik tegenvallen). Mocht ik verlegen zitten om graphics haal ik die er wel bij
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32892786
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef beerke het volgende:

[..]
Overigens wil ik er graag op wijzen dat de console met de slechtste graphics tot op heden nog altijd de best verkopende console is, de PS 2.
Denk je niet dat het onder andere te maken heeft dat de PS2 het grootste spelaanbod heeft en het langste uit is van de huidige generatie consoles en er een ontzettend grote marketingmachine achter staat?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32893529
Het gaat er toch om dat een game een sfeer neer kan zetten.
SotC is toch ook een prachtige game, hoewel hij op de 360 waarschijnlijk betere textures/rondere modellen/mooiere belichting zou hebben.

2x Gamecube klinkt niet veelbelovend. Wil wel eerst wat screenshots zien
pi_32893674
De verbetering van de graphics is niet zo groot meer als in het verleden, dus is de stap naar vernieuwende gameplay een juiste. Daar valt meer te verbeteren dan bij de graphics.

Hier 4 screenshots van Madden 2006 (geweldig spel). De eerste 2 zijn van de X Box versie en de rest van de X Box 360. Erg veel verschil is er niet als je het spel speelt (bij de close ups zijn de verschillen wel groter, maar 80% van de tijd zie je die niet)



X Box - Madden 2006



X Box 360 - Madden 2006

Overigens lijkt het mij geweldig om dit spel met de revolution controller te spelen. Je kunt met de controller snel de QB vision gebruiken om de verdedigers te misleiden, verder snel hot routes veranderen etc, iets wat je met een gewone controller minder makkelijk of intuitief kunt doen.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:59:39 #73
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32893686
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:54 schreef Xrenity het volgende:
2x Gamecube klinkt niet veelbelovend. Wil wel eerst wat screenshots zien
Nog geen 2x GameCube.
pi_32893754
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond zitten denken, ik vind graphics wel belangrijk, maar minder bij Nintendo games
Ja, maar ik wil niet alleen zelda spelen, maar ook final fantasy en de grote verrassing van de volgende generatie. Ik wil dat alle leuke spellen uitkomen op 1 platform. Nou zal dat natuurlijk nooit gebeuren, maar nu weet je het helemaal zeker dat enorme groepen spellen niet op de rev komen.

Ze hebben van de rev nu echt een mario machine gemaakt, als het allemaal waar is natuurlijk. Je koop gewoon een xbox of een sony, en als je toevallig mario ook leuk vind koop je er ook een mariobox bij.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:03:14 #75
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32893781
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Nog geen 2x GameCube.
Nee, ongeveer 2 keer Gamecube.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32893830
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef ScienceFriction het volgende:
De verbetering van de graphics is niet zo groot meer als in het verleden, dus is de stap naar vernieuwende gameplay een juiste. Daar valt meer te verbeteren dan bij de graphics.

Hier 4 screenshots van Madden 2006 (geweldig spel). De eerste 2 zijn van de X Box versie en de rest van de X Box 360. Erg veel verschil is er niet als je het spel speelt (bij de close ups zijn de verschillen wel groter, maar 80% van de tijd zie je die niet)
Persoonlijk vind ik de xbox screens dus mooier/meer sfeer uitstralen.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:07:10 #77
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32893888
quote:
Iwata quotes
"If we cannot expand the market, all we can do is wait for the industry to slowly die."
"It is our responsibility to make games for all skill levels...including people who are not playing games now."
"Technology alone can't advance videogames...which is why we plan to take Revolution in a dramatic new direction."
"Revolution...does not follow the conventional path of new game systems."
quote:
Revolution
Third-Party Reaction

- Creative Liberation
- Easy to Port
- Traditional Controller Cradle
- Developer Enthusiasm

Sega: “I don’t think there’s a creator who doesn’t get tickled after getting their hands on this.”

Square-Enix: “You have to start by looking back at your play as a kid and think of what kinds of things you could do…you will be able to make a completely new form of play.”

Namco: “There are great possibilities hidden within this controller.”

EA: “Our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this controller has to offer.”

“It's a brilliant controller, and as usual we can credit Nintendo with being innovative and neat and fresh and fun. They continue to pioneer in our industry…they make some of the best games in the industry…and we look forward to partnering with them.”

”It looks very interesting to me (Will Wright). I like the idea of taking the games more outside the box…"

Activision: “It’s designed with an eye on enticing new players to the industry…something we firmly support.”

THQ: “THQ is very focused on creating unique and innovative game play in this next console generation…and Nintendo's new controller fundamentally alters the interface between gamer and game in a unique and compelling way.”

Ubisoft: “We were among the first publishers to see it in action, and are looking forward to taking advantage of it…”


[ Bericht 32% gewijzigd door BMH op 07-12-2005 16:18:08 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32894151
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef ScienceFriction het volgende:
De verbetering van de graphics is niet zo groot meer als in het verleden, dus is de stap naar vernieuwende gameplay een juiste. Daar valt meer te verbeteren dan bij de graphics.

Hier 4 screenshots van Madden 2006 (geweldig spel). De eerste 2 zijn van de X Box versie en de rest van de X Box 360. Erg veel verschil is er niet als je het spel speelt (bij de close ups zijn de verschillen wel groter, maar 80% van de tijd zie je die niet)

[afbeelding]
[afbeelding]
X Box - Madden 2006

[afbeelding]
[afbeelding]
X Box 360 - Madden 2006

Overigens lijkt het mij geweldig om dit spel met de revolution controller te spelen. Je kunt met de controller snel de QB vision gebruiken om de verdedigers te misleiden, verder snel hot routes veranderen etc, iets wat je met een gewone controller minder makkelijk of intuitief kunt doen.
Zoveel kracht en dan nog is het publiek een lelijke bitmap. Echt triest....dat had fifa op mijn pentium 75 ook al....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 16:18:40 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32894263
Wat doet hij, heeft ie pijn aan zn elleboog ofzo?



De rest van het team staat ook stil de andere kant heen te kijken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 7 december 2005 @ 16:19:41 #80
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32894288
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat doet hij, heeft ie pijn aan zn elleboog ofzo?

[afbeelding]

De rest van het team staat ook stil de andere kant heen te kijken
Next gen en A.I. ALthans: PD0.

OMG 200 pikmin op je scherm!!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32894323
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat doet hij, heeft ie pijn aan zn elleboog ofzo?

[afbeelding]

De rest van het team staat ook stil de andere kant heen te kijken
En hup, madden 2006 xbox360 versie in een paar minuten tot aan de grond afgefikt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 16:22:07 #82
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32894352
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:07 schreef BMH het volgende:

[..]


[..]
Bron van dat easy to port gedeelte?
  woensdag 7 december 2005 @ 16:23:17 #83
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32894395
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Bron van dat easy to port gedeelte?
Mijn standaard reply op vragen naar een bron: Mijn duim.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32894432
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef BMH het volgende:

[..]

Mijn standaard reply op vragen naar een bron: Mijn duim.
Toffe duim , maar ik hoop dat hun enthousiasme zich ook vertaald naar de spellen die ze voor de revo gaan maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32894531
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
Muziek en geluid zijn gebieden waarin Nintendo nou juist erg goed is.
pi_32894540
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat doet hij, heeft ie pijn aan zn elleboog ofzo?

[afbeelding]

De rest van het team staat ook stil de andere kant heen te kijken
Wat doen die 2 rechtsachter?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:29:25 #87
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32894581
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Bron van dat easy to port gedeelte?
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=74906
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32894593
het is logisch dat die madden screens voor de xbox360 er niet veel beter uitzien dan de xbox versie. Zodra de xbox 360 de tweede golf spellen krijgt zie je veel meer het verschil. De launch titels voor een console gebruiken vaak maar weinig van een nieuwe console.
Dus als die specs voor de rev echt zijn dan zal je straks een groot verschil gaan zien. Misschien niet als je ze vergelijkt met de launchtitels van de xbox360 maar ik verwacht niet dat het beter dan dat zal worden voor de rev.
pi_32894796
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat doen die 2 rechtsachter?
Let's ask Suzy Kolber for a sideline report:

Suzy: "I just talked to team doctor and it seems like a minor injury and he'll be out for a play or 2. The rest of the team declined to comment on the lethargic situation on the field"
pi_32894859
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef user_friendly het volgende:
het is logisch dat die madden screens voor de xbox360 er niet veel beter uitzien dan de xbox versie. Zodra de xbox 360 de tweede golf spellen krijgt zie je veel meer het verschil. De launch titels voor een console gebruiken vaak maar weinig van een nieuwe console.
Dus als die specs voor de rev echt zijn dan zal je straks een groot verschil gaan zien. Misschien niet als je ze vergelijkt met de launchtitels van de xbox360 maar ik verwacht niet dat het beter dan dat zal worden voor de rev.
En dat is gewoon suf, want waarom breng je dan een spel er voor uit? Als je er weinig tot niks van gebruikt? Ontwikkel dan door en release je spel 2 maanden later dat je er wel meer uithaalt.
Juist voor de Rev moeten de launch titels straks dus ook WEL gebruik gaan maken van de controller mogelijkheden, niet allemaal, maar een flink deel wel. Als dat niet zo is/zou zijn, is dat gewoon zonde/stom.

Juist de xbox360+ps3 hebben een "grote bek" over hoe vet de graphics zijn/worden, dan moet je dat ook bewijzen met je titels, en niet met een net iets betere/mooiere versie uitkomen van het zelfde spel dat op z'n voorganger ook uit is. (zoals Madden 2006) Waaom zou je dan zo'n bedrag uitgeven aan een nieuwe console?
pi_32894862
150 euro
Dat betekend dat de spellen ook niet zo heel duur woorden

* Dj_Day-V wordt shop addict
pi_32894864
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef user_friendly het volgende:
het is logisch dat die madden screens voor de xbox360 er niet veel beter uitzien dan de xbox versie. Zodra de xbox 360 de tweede golf spellen krijgt zie je veel meer het verschil.
Bij de stap van de Snes naar de N64 zag je meteen een enorm verschil. De stap van PS1 naar PS2 was al wat minder groot, dus het verbaast mij niet echt dat de stap van X Box naar X Box 360 al helemaal niet zo groot meer is.

Gamplay > Graphics
pi_32894911
De 360 had op voorhand ook geweldige graphics,en dat valt nu ook heel erg tegen.
Mischien valt het bij de Revolution dan wel heel erg mee
En de Revolution is tenminste wel vernieuwend,en niet een opgepoetste 2e generatie console
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:43:16 #94
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32894915
quote:
Ja, het staat daar opgesomd maar ik heb het nog geen enkele dev horen zeggen.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:46:39 #95
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32895003
150 euro? dat kan nooit
Bernie en ik zijn tof.
pi_32895126
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:40 schreef philipnorth het volgende:

[..]

En dat is gewoon suf, want waarom breng je dan een spel er voor uit? Als je er weinig tot niks van gebruikt? Ontwikkel dan door en release je spel 2 maanden later dat je er wel meer uithaalt.
Juist voor de Rev moeten de launch titels straks dus ook WEL gebruik gaan maken van de controller mogelijkheden, niet allemaal, maar een flink deel wel. Als dat niet zo is/zou zijn, is dat gewoon zonde/stom.
Er zijn altijd mensen die een console bij de release zullen kopen en de developers zien daar gewoon geld in, immers moeten er ook spellen beschikbaar zijn bij de launch van een nieuwe console. Als die mensen met de nieuwe console ook een oudere console hebben dan koop je als je een multiplatform spel koopt dat spel natuurlijk voor je nieuwste console.

Je kan er bij de Rev ieder geval vanuit gaan dat 80 a 90 % van de spellen gebruik gaat maken van de nieuwe controller alleen is het dan weer de vraag hoe het geimplementeerd is. Een slechte implementatie van de nieuwe controller is in mijn ogen nog slechter dan dezelfde game leveren met iets opgepoetste graphics.
quote:
Juist de xbox360+ps3 hebben een "grote bek" over hoe vet de graphics zijn/worden, dan moet je dat ook bewijzen met je titels, en niet met een net iets betere/mooiere versie uitkomen van het zelfde spel dat op z'n voorganger ook uit is. (zoals Madden 2006) Waaom zou je dan zo'n bedrag uitgeven aan een nieuwe console?
Er zullen zat titels op de PS3/360 uitkomen die niet naar hun voorganger zullen komen zoals Kameo, PGR3, nieuwste FF, nieuwe Metal Gear, etc.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32895164
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:43 schreef King_of_cubes het volgende:

Ja, het staat daar opgesomd maar ik heb het nog geen enkele dev horen zeggen.
Komt uit een presentatie van Reggie, gehouden op 5 december. Dus.

En modra, kan prima als de specs blijken te kloppen.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:57:38 #98
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32895299
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:51 schreef Tain het volgende:
nieuwe Metal Gear
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:
Komt uit een presentatie van Reggie, gehouden op 5 december. Dus.
Laten we het hopen.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:09:22 #99
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32895600
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Komt uit een presentatie van Reggie, gehouden op 5 december. Dus.
quote:
The 33rd Annual UBS Global Media Conference began Monday, December 5 at the Grand Hyatt Hotel in New York City and runs through Thursday, December 8.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 7 december 2005 @ 17:15:32 #100
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32895752
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]


[..]
Xrenity, jij liegert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')