quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef LadyS het volgende:
[..]
nou, ik kan je vertellen: dat stond ik ook op 9 november.![]()
Ik deed die test meer om zeker te weten dat ik niet zwanger was, zodat ik weer aan de pil kon (daar was ik mee aan het klooien en dus uiteindelijk helemaal niet meer aan de pil)
Ik kan de zenuwen maar nauwelijks de baas. Ik ben zeer benieuwd hoe ons kindje eruit ziet en of het kind ook de familienaam kan voortdragen. Maar bovenal heb ik er superveel zin in, maar het is wel erg dat ik nu toch naar een andere auto moet uitkijken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe gata het met ingrid?
en hoe staan het met jou zenuwen als aanstaande papa?
Ah, dat gevoel ken ik... maar maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:51 schreef LadyS het volgende:
Alleen wat twijfels die bij elke (2e) zwangerschap horen, denk ik: Ik vraag me af of een 2e kindje net zo leuk is als het 1e
Wat schattig!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef _evenstar_ het volgende:
beetje hetzelfde als mijn mannetje dus.. die is ook erg nieuwschierigen heel lief .. zegt die zo ineens he lieffie.. wij krijge straks ons babytje met glinstertjes in zijn oogjes
![]()
Ik ken het gevoel wel alleen heb ik dat nu gelukkig niet.. maar in begin van de zwangerschap,quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:09 schreef Girly het volgende:
wilde ff degene die op het einde zowat lopen sterkte wensen met laatste loodjes
ik heb een vraagje,ben het nu zat na een aantal weken dat ik ongelovelijke pijn heb in mijn rug (niet onderrug) het is dat gedeelte aan de achterkant van ribben, die spieren daar. ik kan niet meer te lang zitten, of ik nou op de bank zit, op een stoel of weet ik veel waar dan ook, die pijn is echt niet weg te krijgen. weet iemand hoe dat komt? zit daar iets vast wat losgemaakt moet worden ofzo, want heb het alleen aan de linkerkant. En als ik loop heb ik er dus geen last van, althans minder. ik ben een beetje ten einde raad.
Goed. Nog steeds hetzelfde. Sinds een uur of 13.00 erge kramp onderin mijn buik. Alsof ik zeer zwaar ongesteld ben. Maar dat had ik dinsdag ook. Dus we blijven (on)geduldig afwachten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid en Djeez, hoe is het?
Precies! Dat vind ik dan ook het irritante eraan. Maar ja, daar doe je niks aan. De vk zei ook, de 1 die rommelt 2 dagen, de ander 2 weken. Daar kun je echt niks over zeggen. Ik gok op 10 dec.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:42 schreef dutchie het volgende:
Die 'menstruatiekrampen' zijn wel duidelijk een voorbode, maar als je ze dinsdag ookal gehad hebt weet ik ook niet hoe of wat. Je bent nu wel al een tijdje bezig met het voorwerk, volgens mij had Tan dat ook tijdens haar zwangerschappen (misschien hangt ze hier nog eens rond). Lastig, want je denkt dat het nu niet lang meer zal duren, maar dan duurt het toch weer even. Succes!!
als je de uitgerekende datum geeft kunnen de modjes je in het lijstje toevoegenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Ik kom me ook even melden!
ben momenteel ongeveer 10 weken zwanger van nummer 4....
ja, het wordt druk hier straks!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als je de uitgerekende datum geeft kunnen de modjes je in het lijstje toevoegen![]()
en nummer vier alweergezellige boel daar straks
![]()
welkom iig e nogmaals proficiat![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:29 schreef Djeez het volgende:
en of het kind ook de familienaam kan voortdragen.
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeezquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef beefcake het volgende:LadyS
[..]
Waarom zou een kind dat niet kunnen?
Een vrouw kan tegenwoordig ook de familienaam doorgevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez![]()
Is dat nog van toepassing dan, nu het ook mogelijk is om je kind de achternaam van de moeder te geven?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez![]()
hahaha, psies. Ons kindje krijgt zoals het er nu uit ziet ook mijn achternaam.quote:Op zondag 27 november 2005 10:20 schreef beefcake het volgende:
Een vrouw kan tegenwoordig ook de familienaam doorgeven![]()
verschilt per persoon meis.. ik zit nu op zo goed als 36 weken.. ben in het begin eerste paar weekjes veel aangekomen.. en toen 24 kilo eraf.. waardoor ik ik dus onde rme start gewicht kwam en zit nu dus ongeveer op startgewichtquote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer
* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
ik was in het begin ook heel weinig aangekomen, dat kwam pas de laatste 2 maanden. Ben totaal 14 kg aangekomen en ze zijn er nu bijna af....quote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer
* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaamquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Als je zelf flink overgewicht hebt, kom je vaak niet echt veel aanquote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Tamea het volgende:
Ow ik ben aan de ene kant ook wel blij dat het nog zowat niks is hoor (begon al met flink overgewicht), maar loop dus af en toe ook te mutsen of het geen kwaad kan voor mijn beebje. Zullen de hormonen wel zijn.
Djeez bedoelde idd dat het een jongetje moet zijn ivm de familienaam. Maar een meisje is ook erg welkom hoor! Ook voor Djeez. ik heb namelijk zijn achternaam aangenomen.quote:Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef lcicle het volgende:
[..]
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaam
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!quote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
jups ingrid.. proberen toch zoveel mogelijk te ontspannen.. al is dat soms erg moeilijk![]()
en het feit dat jij djeez achternaam hebt aangenomen wil niets zeggen over de familienaamjij bent geen bloedverwant en kan die naam voor een stamboom nooit doorgeven
![]()
Heej ga jij is bevallenquote:Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etcquote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]Ik denk dat dat nog wel ff duurt. Nou ja, nu nog max 2 weekjes!
Ja en dan morgen komen melden dat de "ooievaar" langs is geweestquote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etc![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef mijze het volgende:
Ok... voor een aantal reacties een beetje laat...
Zeiksnor gefeliciteerd met jullie dochtertje Fleurtje!![]()
Nanalune, LadyS en Vamperotica gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!![]()
Ingrid en Djeez heeeel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel van jullie beebje kunnen genieten!
En nu hoop ik dat ik niemand ben vergeten! Ben nogal warrig en erg vergeetachtig laatste tijd haha... Even een update vanaf hier![]()
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer die erg gaaf gaat worden. (moest nogal een verbouwing zijn ook) We zijn inmiddels nu 4 maanden zwanger en mn buikje begint al een leuk bolletje te worden!Gisteravond heb ik ons onsje voor het eerst echt voelen trappelen...
![]()
![]()
gelijk de hele nacht wakker gelegen omdat ik helemaal hyper was haha... Vandaag ook wel weer wat gerommel gevoeld! Wat een gaaf gevoel zeg...
Af en toe sta ik er versteld van. Het is allemaal echt! Ik ben echt zwanger en er zit gewoon ECHT een kindje in mn buik! Ik blijf het een wondertje vinden...
Morgen mogen we weer het hartje horen bij de verloskundige...!
En wat ik las over dromen van Nanalune, ik doe echt niets anders dan dromen over babies en alles wat erbij hoort! Als mn droom gelijk heeft is het in ieder geval een meisje haha... Over 2 weken en 6 dagen weten we zeker of het een jongetje of een meisje is....
Ik kan niet wachten!!! en dit terwijl ik het eerst niet eens wou weten. Het maakt mij echt niet uit of het een jongetje of een meisje is, beide heeft zn charme. Klinkt cliché misschien maar het belangrijkste vind ik dat het kindje gezond ter wereld komt. Maar hier gaat alles dus gelukkig helemaal lekker! Vermoeidheid blijft wel en af en toe duizelig, maar ik vind nog steeds dat ik graaaaag ook voel dat ik zwanger ben
Niets te klagen dus!!!
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef sjak het volgende:
Wordt het misschien weer tijd voor een Fokbaby in 2006?![]()
Was het zo opvallend dan????quote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik zit al weken te wachten op deze mededeling
Eh jah, sorry. Je aanwezigheid hier, ineens wat vaker, maar vooral die opmerking over iemand die had getest en dat de datum niet zou kloppen heeft je wel een beetje verraden. Ik vertelde vorige week al aan Jeroen dat we volgens mij binnenkort een klein Sjanulleke kunnen verwachten.quote:
Dankquote:Op maandag 28 november 2005 19:52 schreef Lois het volgende:
Lieve Sjak, ik vind het een eer dat ik je nu in het lijstje mag bijvoegen.Ik vind het zo leuk!! Gefeliciteerd en je man natuurlijk ook!
![]()
![]()
![]()
Ik zat echt te wachten op de mededeling dat je zwanger was. En anders dat je in een ander topic zou zeggen dat je er nu 'voor het echie' mee bezig bent.quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef sjak het volgende:
Dan ben ik op internet net zo doorzichtig als in het echte leven. Hier heeft ook iedereen het meteen door als ze me zien. Ik dacht vooral dat dat lag aan het feit dat ik geen alcohol dronk. Maar danzij jullie weet ik nu dat het dat gelukkig niet is
quote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef sjak het volgende:
Ik denk dat het weer tijd is voor een Fokbaby in 2006!![]()
Maar jij zult dan weer voorspellende gaven blijken te hebben zodra wij het over namen gaan hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef bixister het volgende:
waah 't is dus echt waar, gefeliciteerd sjak & schanulleke!!!!
en om 't gemiddelde voorspellende vermogen van de medefok!kers maar even wat naar beneden te halen: ik had 't helemaal niet zien aankomen!achteraf is 't natuurlijk erg logisch, maar ik ben 'gewoon' blij verrast met 't nieuws. echt super leuk voor jullie, een hele goede & fijne zwangerschap gewenst.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef Ingrid19 het volgende:
Nieuw zwangeren gefeliciteerd!
Morgen komt de kapper thuis! Laat ik me nog ff een nieuwe coupe en kleur aanmeten. Als dat geen ontspannen is!
Uhm... Ik ben als het goed is nu bijna elf weken... En uitgerekend op 20 juni... dus...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef LadyS het volgende:
of zou het 4 juni zijn? het was tenslotte maar gemompel van de gyn
Ik heb hier net even gekeken. Ik heb 9 weken teruggerekend en dat maar als 1 dag van laatste menstruatie genomen. Dan kom ik op 27 september. En daar hoort dan weer 4 juni bij.
Wie kan me helpen?
25 november was ik volgens de echo 8 weken en 3 dagen. Vandaag dus 9 weken.
Ja he, gaat echt vreselijk snel vind ik nu nog steeds. Maar misschien komt het ook omdat we nog lang niet klaar zijn met alles en we eigenlijk ook vinden dat we tijd genoeg hebben. Volgende week, net na de sinterklaas mag ik thuisbevallen. Ben benieuwd wat de vlos straks zegt, of de kleine al is ingedaald of niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:45 schreef Githa het volgende:
Randa_Vook nog maar 28 dagen ...jemig!
Dan zul je het nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef Belana het volgende:
ik ga dinsdag trouwens nog geen hartje horen hoor, dat doen ze niet de eerste afspraak, het is voornamelijk een informatief gesprek. Nu moet ik weer wat eten, want anders ga ik van me graat. Das een van mijn tiks dus, ik heb de hele dag honger...
Ik heb Ingrid net ff gebeld, en ze is helaas nog niet aan het bevallen. Ze wacht eerst de kapper af. Pino laat ons wel erg lang in spanning!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef Girly het volgende:
volgens mij is ingrid stiekum bezig![]()
komen jullie eens melden ingrid en djeez!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... Ik ben als het goed is nu bijna elf weken... En uitgerekend op 20 juni... dus...
Uhm... ik weeet het eigenlijk ook niet ... kan opeens niet meer rekenen!![]()
Wees blij, anders had je nu alles gemistquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb Ingrid net ff gebeld, en ze is helaas nog niet aan het bevallen. Ze wacht eerst de kapper af. Pino laat ons wel erg lang in spanning!
thanksquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:20 schreef Githa het volgende:
[..]
Dan zul je het nodig hebbensmakelijk.
Ja, stom van me. Mijn VK had toen een eigen echoapparaat en dat zal dan ook de reden zijn geweest dat ze mij het hartje wel liet zien op het eerste bezoek.
Nouja, een eerste bezoek is iig een mijlpaaltje, veel plezier gewenst!
dussss... als ik een regematige cyclus zou hebben gehad, zou 9 weken geleden, dus 27 september, de 1e dag van mijn laatste mentruatie zijn geweest?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef Randa_v het volgende:
Het eerste LadyS, geteld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
tof dat je zo vertrouwt in de nekplooimetingquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:36 schreef dutchie het volgende:
Wat een gepuzzel met die data LadyS!
Ik ben een dag na Léons 2e verjaardag uitgerekend, dus bij ons zal het wel heel erg kielekiele worden.
Gister nekplooimeting gehad. Was stiknerveus, toch weer. Je weet immers maar nooit.
Maar ons boontje is nu officieel een kaboutertje en alles zit erop en eraan en is gezond.
Ik heb nog ff een buikfoto gemaakt en tegen Pino gezegd dat de buik nu weg kan! Dus Pino kan nu komen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:48 schreef dutchie het volgende:
O ja en Ingrid, laat maar komen hoor! Je haar zit goed en wij zitten er klaar voor.
Ik ben s'avonds om 19.00 naar de kapper geweest en ben s'nachts begonnen aan de bevalling dus wie weet heeft het geholpenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef Djeez het volgende:
Pino, kom je buiten spelen? De kapper is geweest, mijn haartjes zien er weer mooi uit, een stuk korter. Ook een mooi kleurtje erin. Dus ik vind dat Pino nu wel mag komen! Ben zo benieuwd! Maar ik ben nog maar net over datum he. Kan dus nog wel ff duren. Hier is alles dus nog hetzelfde.
Ik hoop het! We gaan zo de box opzetten, misschien geeft dat het laatste zetje!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:03 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ik ben s'avonds om 19.00 naar de kapper geweest en ben s'nachts begonnen aan de bevalling dus wie weet heeft het geholpenJe komt wel mooi gekapt op de foto
Ik kon er tot het laatst gewoon bij, dus dat was lekker makkelijk. 'Toevallig' had ik de dag voor m'n bevalling nog alles helemaal glad gemaakt. Ja je wilt toch niet met behaarde benen, oksels en schaamstreek in de kijkert liggen hequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Oke hele debiele vraga wellicht maarrr...
hoe deden jullie dat trouwens met de harige beentjes enzo.. ik krijg me beentjes niet meer geschoren,l ik kom er niet meer bijof hadden jullie zoiets van dan maar ff behaard komt later wel
![]()
ik heb maar korte armpjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:35 schreef bixister het volgende:
ik kon er tot 't laatst toe zelf bij. weliswaar deels op de tast, maar allez.
Nu moest ik wel even lachen Leahquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Leah het volgende:
Ik heb het mijn man nog even laten doen. Bikinilijn heb ik zelf gedaan, op de gok dan maar, maar er barstte niemand in lachen uit op de OK, dus ik neem aan dat het niet al te erg was.
"Oh, jullie hebben geluk. Ik heb vandaag gelukkig mijn benen en bikinilijn geschoren, anders lig ik echt voor gek!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Oke hele debiele vraga wellicht maarrr...
hoe deden jullie dat trouwens met de harige beentjes enzo.. ik krijg me beentjes niet meer geschoren,l ik kom er niet meer bijof hadden jullie zoiets van dan maar ff behaard komt later wel
![]()
die man is eik best lelijk maar toch heeft die iets sexy's over zich heen jaquote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
ik vind hans teeuwen ook wel een stukje.![]()
Zolang ie niet praat danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
ik vind hans teeuwen ook wel een stukje.![]()
Dat kan helaas niet, ik moet vanavond uit eten (zakelijk)quote:Op donderdag 1 december 2005 12:40 schreef bixister het volgende:
sjak, ze vinden 't vast ook geen probleem als je voor deze keer ook 1,5 uur eerder naar huis gaat. sterkte ermee!
Daar was ik al bang voor!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef moussy het volgende:
Sjak, het wordt pas leuk als ze er zijn doorslapen en niet zo hulpeloos meer zijn, vanaf een maand of 8-9 dus
Ik las trouwens in eerste instantie chocola, ik werd helemaal blij. Dat is een goed excuus om me helemaal vol te eten.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:37 schreef dutchie het volgende:
Sjak, heb je al de tip van de cola al gehad? Helpt ook tegen misselijkheid.
Ik at heel de dag door fruit, mandarijntjes, appels enzo dat hielp wel iets tegen de misselijkheid. En smintjes hielpen soms ook wel ietsje.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef sjak het volgende:
Wat ik gehoord heb dat zou helpen tegen de misselijkheid: vanillevla, cola, kleine beetjes eten...wat nog meer? Het is ook niet zo vreselijk slecht hoor vandaag, ik heb gewoon een slechte dag, ik voel me rot en verdrietig. Morgen is het vast weer leuker allemaal. Het helpt dan in ieder geval dat het dan alweer vrijdag is.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:17 schreef sjak het volgende:
Blegh, ....
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar is ingrid? Is die stiekum bezig?
Aan de ene kant snap ik je angst, aan de andere kant denk ik 'kom op, het is net 3 dagen na de uitgerekende datum' De meeste vrouwen bevallen na hun uitgerekende datum hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Nou, ZOlang laten ze me hopelijk niet lopen!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Echt heel erg vervelend dat Pino er nog steeds niet is. Iedereen op het werk vraagt ernaar. De buurman kwam zelfs naar buiten toen ik de auto voor de deur zette en vroeg of Pino er al is. Nee, dat kan nog lang duren. Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Goh, jij bent wel een echte dramaqueen hč...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Echt heel erg vervelend dat Pino er nog steeds niet is. Iedereen op het werk vraagt ernaar. De buurman kwam zelfs naar buiten toen ik de auto voor de deur zette en vroeg of Pino er al is. Nee, dat kan nog lang duren. Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Djeez, deze houding helpt niet mee om dat kind te laten komen... Vrouwen beginnen over het algemeen met bevallen als ze zich veilig en op hun gemak voelen. Niet als hun mannen allerlei doemscenario's op een forum gaan zetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
In eerste instantie wilden ze mij tot 43 weken laten lopen. Vanaf de 42 weken moest ik iedere dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Uiteindelijk is er een gyn. geweest die mij met 42 weken en 2 dagen gestript heeft (ook omdat ik al 3 cm ontsluiting bleek te hebben en de boel goed rijp was..) maar dat was echt op het nippertje want ik stond toen alweer bijna buiten de deur na m'n CTG die dag (een vrijdag). En dan waren ze na het weekend pas gaan kijken hoe verder. Dan zat je dus alweer op 42 weken 4 dagen...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef vamperotica het volgende:
Of zijn dat Vamperoticabangmaaksprookjes?
Idemquote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef kokos het volgende:
Bijna! Ik zelf niet maar mijn zus. 15 December
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
In eerste instantie wilden ze mij tot 43 weken laten lopen. Vanaf de 42 weken moest ik iedere dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Uiteindelijk is er een gyn. geweest die mij met 42 weken en 2 dagen gestript heeft (ook omdat ik al 3 cm ontsluiting bleek te hebben en de boel goed rijp was..) maar dat was echt op het nippertje want ik stond toen alweer bijna buiten de deur na m'n CTG die dag (een vrijdag). En dan waren ze na het weekend pas gaan kijken hoe verder. Dan zat je dus alweer op 42 weken 4 dagen...
haha, zijn dit nu TearSongbangmaakverhalen?
Nope, want hij wordt oom en ik word tante en voor zover ik weet heb ik geen broertjesquote:
We gaan morgen shoppen. Kijken voor een andere auto, borstkolf en een kunstkertboom kopen. Hopelijk is ze daarna goed uitgeput, en beginnen de nacht daarop de weeën!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, bij mij is het twee keer begonnen na een dag winkelen (en dan flink winkelen, tot je echt moe bent), misschien kun je dat proberen?![]()
Sterkte hoor, kan me voorstellen dat je ongeduldig bent Djeez, maar probeer idd relaxed te zijn, al is het maar voor Ingrid!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:39 schreef Djeez het volgende:
We gaan morgen shoppen. Kijken voor een andere auto, borstkolf en een kunstkertboom kopen. Hopelijk is ze daarna goed uitgeput, en beginnen de nacht daarop de weeën!
En anders niet hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
We gaan morgen shoppen. Kijken voor een andere auto, borstkolf en een kunstkertboom kopen. Hopelijk is ze daarna goed uitgeput, en beginnen de nacht daarop de weeën!
Gek hč, dat heb ik nou helemaal niet, ik vind het alleen maar drammerig, irritant en egoďstisch overkomen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef Belana het volgende:die djeez.... sorry hoor ik moet zo vreselijk om je lachen.
Hij is gewoon bezorgd om mij en pino. Hij hoort ook alleen maar horrorverhalen om zich heen over inleiden en overtijd lopen enzo. Ik snap het wel, maar zeg hem ook wel dat hij niet zo negatief moet zijn en dat je toch niet weet hoe de bevalling gaat. En bovendien hebben we allebei slechte ervaringen met het ziekenhuis, dat helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Gek hč, dat heb ik nou helemaal niet, ik vind het alleen maar drammerig, irritant en egoďstisch overkomen.
Daarnaast voel ik ook de "ik heb al 3 nachten niet geslapen" of de "mijn vrouw wil nog steeds geen sex" zeikposts al op m'n sloffen aankomen...![]()
Ik ben door het vk bezoek wel gerustgesteld. Ik ben een stuk rustiger, hopelijk Djeez nu ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef kozakken het volgende:
Jonne is geboren met 42 weken en 1 dag. In het ziekenhuis en ik vond het heel zwaar. Maar terugkijkend was het goed zoals het gegaan is.
Ik ben vanaf 40,5 wk naar het ziekenhuis gegaan voor controles. Vond het ook echt steeds spannender worden. UIteindleijk zou ik worden ingeleid en toen braken 's ochtends zelf de vliezen. Die twee weken zijn nu terugkijkend hele fijne 'stilte voor de storm weken' geweest. Maar goed, dat vond ik op dat moment ook niet hoor!
Zorg alleen dat je je laat horen op het moment dat het ook met JOU niet meer echt goed gaat. Dat willen ze nog wel eens als co-assistent vergeten. Dan ben je opeens de drager en niet meer dan dat.
Alles komt goed... -mantra- alles komt goed...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Nicole![]()
ik heb er op de ochtend van de afspraak met MvM nog een testje tegenaan gegooid, zo bang was ik dat hij bij haar dan negatief zou zijn ineens.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef MeNicole het volgende:
Werd net gebeld door de mevrouw van Moeders voor moeders!! Ze komen donderdagochtend langs voor een gesprek!! Is wel beetje spannend![]()
Haha nee dat doe ik maar niet. Heb 2 testen gedaan en alle 2 heel duidelijk en heb ontploffende tieten, dus das voor mij duidelijk genoegquote:
hehehe, je hebt ook helemaal gelijk. Maar mijn misselijkheid, ploftieten, duidelijke strepen op testen, etc. maken toch niet dat ik het helemaal geloofquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:51 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha nee dat doe ik maar niet. Heb 2 testen gedaan en alle 2 heel duidelijk en heb ontploffende tieten, dus das voor mij duidelijk genoeg![]()
Haha gelukkig wel ja!! Wij lopen dus ongeveer gelijk op als jij ook bijna mag beginnen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef owlet het volgende:
[..]
hehehe, je hebt ook helemaal gelijk. Maar mijn misselijkheid, ploftieten, duidelijke strepen op testen, etc. maken toch niet dat ik het helemaal geloof![]()
Een paas dagen terug op mijn werk toch maar even weer getest, en jawel, nog steeds zwanger![]()
Ik zie je niet bij de lijst staan op de eerst epagina van het topic, maar ik ben vandaag precies zes weken en jij 5 weken en 1 dag volgens je teller. Dus ja, we lopen ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha gelukkig wel ja!! Wij lopen dus ongeveer gelijk op als jij ook bijna mag beginnen?
Nee ik sta ook nog niet in het lijstje en dat wil ik ook liever nog niet!! Na mij miskraam een paar maand geleden ben ik iets voorzichtiger geworden!! Eerst de echo van 8 weken afwachten en dan zie ik wel verder!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik zie je niet bij de lijst staan op de eerst epagina van het topic, maar ik ben vandaag precies zes weken en jij 5 weken en 1 dag volgens je teller. Dus ja, we lopen ongeveer gelijk![]()
Overigens heb ik me dood lopen ergeren aan die MvM muts met d'r "wondertjes" en goedbedoelde onzinnnige adviezen. Ze ging me zelf vertellen bij welke VK ze me het beste vond passen (zeker gebaseerd op m'n gordijnen ofzoOverigens had ze wel gelijk, want ik ken ze hier allemaal door mijn vroegere werk als kraamverzorgster, maar dat heb ik haar mar niet verteld
![]()
Ga je een echo laten maken met 8 weken? Zelf, bij een echocentrum, of via de VK?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee ik sta ook nog niet in het lijstje en dat wil ik ook liever nog niet!! Na mij miskraam een paar maand geleden ben ik iets voorzichtiger geworden!! Eerst de echo van 8 weken afwachten en dan zie ik wel verder!!
Maar als alles goed gaat dan word het hier 4 augustus
Nee die echo is gewoon via de VK. Omdat het vorige keer bij ongeveer 8 weken mis is gegaan willen ze voor mijn eigen gevoel een extra echo doen!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Ga je een echo laten maken met 8 weken? Zelf, bij een echocentrum, of via de VK?
Ik ben zwanger geworden precies op de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap die in een heel vroeg stadium mis ging.
Bij die eerste voelde het vanaf het begin af aan niet goed, bij deze voelt het veel positiever. Maar ook ik zal blij zijn als die eerste drie maanden voorbij zijn...
Wel lekker, dat ze dat willen doen als dat jou een beetje extra zekerheid geeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:05 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee die echo is gewoon via de VK. Omdat het vorige keer bij ongeveer 8 weken mis is gegaan willen ze voor mijn eigen gevoel een extra echo doen!!
Bij mij voelde de eerste ook al niet goed. Maar nu weet ik het niet. Soms ben ik wel heel misselijk enzo (zoals nu) en heb ik echt hele zere tieten, maar heb ook momenten dat ik helemaal nix voel en dan denk ik: OHOH!!
Maar we wachten gewoon af, anders kan ik toch niet doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |