Zolang ie niet praat danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
ik vind hans teeuwen ook wel een stukje.![]()
Dat kan helaas niet, ik moet vanavond uit eten (zakelijk)quote:Op donderdag 1 december 2005 12:40 schreef bixister het volgende:
sjak, ze vinden 't vast ook geen probleem als je voor deze keer ook 1,5 uur eerder naar huis gaat. sterkte ermee!
Daar was ik al bang voor!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef moussy het volgende:
Sjak, het wordt pas leuk als ze er zijn doorslapen en niet zo hulpeloos meer zijn, vanaf een maand of 8-9 dus
Ik las trouwens in eerste instantie chocola, ik werd helemaal blij. Dat is een goed excuus om me helemaal vol te eten.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:37 schreef dutchie het volgende:
Sjak, heb je al de tip van de cola al gehad? Helpt ook tegen misselijkheid.
Ik at heel de dag door fruit, mandarijntjes, appels enzo dat hielp wel iets tegen de misselijkheid. En smintjes hielpen soms ook wel ietsje.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef sjak het volgende:
Wat ik gehoord heb dat zou helpen tegen de misselijkheid: vanillevla, cola, kleine beetjes eten...wat nog meer? Het is ook niet zo vreselijk slecht hoor vandaag, ik heb gewoon een slechte dag, ik voel me rot en verdrietig. Morgen is het vast weer leuker allemaal. Het helpt dan in ieder geval dat het dan alweer vrijdag is.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:17 schreef sjak het volgende:
Blegh, ....
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar is ingrid? Is die stiekum bezig?
Aan de ene kant snap ik je angst, aan de andere kant denk ik 'kom op, het is net 3 dagen na de uitgerekende datum' De meeste vrouwen bevallen na hun uitgerekende datum hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Nou, ZOlang laten ze me hopelijk niet lopen!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Echt heel erg vervelend dat Pino er nog steeds niet is. Iedereen op het werk vraagt ernaar. De buurman kwam zelfs naar buiten toen ik de auto voor de deur zette en vroeg of Pino er al is. Nee, dat kan nog lang duren. Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Goh, jij bent wel een echte dramaqueen hè...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Echt heel erg vervelend dat Pino er nog steeds niet is. Iedereen op het werk vraagt ernaar. De buurman kwam zelfs naar buiten toen ik de auto voor de deur zette en vroeg of Pino er al is. Nee, dat kan nog lang duren. Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Djeez, deze houding helpt niet mee om dat kind te laten komen... Vrouwen beginnen over het algemeen met bevallen als ze zich veilig en op hun gemak voelen. Niet als hun mannen allerlei doemscenario's op een forum gaan zetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
In eerste instantie wilden ze mij tot 43 weken laten lopen. Vanaf de 42 weken moest ik iedere dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Uiteindelijk is er een gyn. geweest die mij met 42 weken en 2 dagen gestript heeft (ook omdat ik al 3 cm ontsluiting bleek te hebben en de boel goed rijp was..) maar dat was echt op het nippertje want ik stond toen alweer bijna buiten de deur na m'n CTG die dag (een vrijdag). En dan waren ze na het weekend pas gaan kijken hoe verder. Dan zat je dus alweer op 42 weken 4 dagen...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef vamperotica het volgende:
Of zijn dat Vamperoticabangmaaksprookjes?
Idemquote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef kokos het volgende:
Bijna! Ik zelf niet maar mijn zus. 15 December
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
In eerste instantie wilden ze mij tot 43 weken laten lopen. Vanaf de 42 weken moest ik iedere dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Uiteindelijk is er een gyn. geweest die mij met 42 weken en 2 dagen gestript heeft (ook omdat ik al 3 cm ontsluiting bleek te hebben en de boel goed rijp was..) maar dat was echt op het nippertje want ik stond toen alweer bijna buiten de deur na m'n CTG die dag (een vrijdag). En dan waren ze na het weekend pas gaan kijken hoe verder. Dan zat je dus alweer op 42 weken 4 dagen...
haha, zijn dit nu TearSongbangmaakverhalen?
Nope, want hij wordt oom en ik word tante en voor zover ik weet heb ik geen broertjesquote:
We gaan morgen shoppen. Kijken voor een andere auto, borstkolf en een kunstkertboom kopen. Hopelijk is ze daarna goed uitgeput, en beginnen de nacht daarop de weeën!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, bij mij is het twee keer begonnen na een dag winkelen (en dan flink winkelen, tot je echt moe bent), misschien kun je dat proberen?![]()
Sterkte hoor, kan me voorstellen dat je ongeduldig bent Djeez, maar probeer idd relaxed te zijn, al is het maar voor Ingrid!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:39 schreef Djeez het volgende:
We gaan morgen shoppen. Kijken voor een andere auto, borstkolf en een kunstkertboom kopen. Hopelijk is ze daarna goed uitgeput, en beginnen de nacht daarop de weeën!
En anders niet hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
We gaan morgen shoppen. Kijken voor een andere auto, borstkolf en een kunstkertboom kopen. Hopelijk is ze daarna goed uitgeput, en beginnen de nacht daarop de weeën!
Gek hè, dat heb ik nou helemaal niet, ik vind het alleen maar drammerig, irritant en egoïstisch overkomen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef Belana het volgende:die djeez.... sorry hoor ik moet zo vreselijk om je lachen.
Hij is gewoon bezorgd om mij en pino. Hij hoort ook alleen maar horrorverhalen om zich heen over inleiden en overtijd lopen enzo. Ik snap het wel, maar zeg hem ook wel dat hij niet zo negatief moet zijn en dat je toch niet weet hoe de bevalling gaat. En bovendien hebben we allebei slechte ervaringen met het ziekenhuis, dat helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Gek hè, dat heb ik nou helemaal niet, ik vind het alleen maar drammerig, irritant en egoïstisch overkomen.
Daarnaast voel ik ook de "ik heb al 3 nachten niet geslapen" of de "mijn vrouw wil nog steeds geen sex" zeikposts al op m'n sloffen aankomen...![]()
Ik ben door het vk bezoek wel gerustgesteld. Ik ben een stuk rustiger, hopelijk Djeez nu ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef kozakken het volgende:
Jonne is geboren met 42 weken en 1 dag. In het ziekenhuis en ik vond het heel zwaar. Maar terugkijkend was het goed zoals het gegaan is.
Ik ben vanaf 40,5 wk naar het ziekenhuis gegaan voor controles. Vond het ook echt steeds spannender worden. UIteindleijk zou ik worden ingeleid en toen braken 's ochtends zelf de vliezen. Die twee weken zijn nu terugkijkend hele fijne 'stilte voor de storm weken' geweest. Maar goed, dat vond ik op dat moment ook niet hoor!
Zorg alleen dat je je laat horen op het moment dat het ook met JOU niet meer echt goed gaat. Dat willen ze nog wel eens als co-assistent vergeten. Dan ben je opeens de drager en niet meer dan dat.
Alles komt goed... -mantra- alles komt goed...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Nicole![]()
ik heb er op de ochtend van de afspraak met MvM nog een testje tegenaan gegooid, zo bang was ik dat hij bij haar dan negatief zou zijn ineens.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef MeNicole het volgende:
Werd net gebeld door de mevrouw van Moeders voor moeders!! Ze komen donderdagochtend langs voor een gesprek!! Is wel beetje spannend![]()
Haha nee dat doe ik maar niet. Heb 2 testen gedaan en alle 2 heel duidelijk en heb ontploffende tieten, dus das voor mij duidelijk genoegquote:
hehehe, je hebt ook helemaal gelijk. Maar mijn misselijkheid, ploftieten, duidelijke strepen op testen, etc. maken toch niet dat ik het helemaal geloofquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:51 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha nee dat doe ik maar niet. Heb 2 testen gedaan en alle 2 heel duidelijk en heb ontploffende tieten, dus das voor mij duidelijk genoeg![]()
Haha gelukkig wel ja!! Wij lopen dus ongeveer gelijk op als jij ook bijna mag beginnen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef owlet het volgende:
[..]
hehehe, je hebt ook helemaal gelijk. Maar mijn misselijkheid, ploftieten, duidelijke strepen op testen, etc. maken toch niet dat ik het helemaal geloof![]()
Een paas dagen terug op mijn werk toch maar even weer getest, en jawel, nog steeds zwanger![]()
Ik zie je niet bij de lijst staan op de eerst epagina van het topic, maar ik ben vandaag precies zes weken en jij 5 weken en 1 dag volgens je teller. Dus ja, we lopen ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha gelukkig wel ja!! Wij lopen dus ongeveer gelijk op als jij ook bijna mag beginnen?
Nee ik sta ook nog niet in het lijstje en dat wil ik ook liever nog niet!! Na mij miskraam een paar maand geleden ben ik iets voorzichtiger geworden!! Eerst de echo van 8 weken afwachten en dan zie ik wel verder!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik zie je niet bij de lijst staan op de eerst epagina van het topic, maar ik ben vandaag precies zes weken en jij 5 weken en 1 dag volgens je teller. Dus ja, we lopen ongeveer gelijk![]()
Overigens heb ik me dood lopen ergeren aan die MvM muts met d'r "wondertjes" en goedbedoelde onzinnnige adviezen. Ze ging me zelf vertellen bij welke VK ze me het beste vond passen (zeker gebaseerd op m'n gordijnen ofzoOverigens had ze wel gelijk, want ik ken ze hier allemaal door mijn vroegere werk als kraamverzorgster, maar dat heb ik haar mar niet verteld
![]()
Ga je een echo laten maken met 8 weken? Zelf, bij een echocentrum, of via de VK?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee ik sta ook nog niet in het lijstje en dat wil ik ook liever nog niet!! Na mij miskraam een paar maand geleden ben ik iets voorzichtiger geworden!! Eerst de echo van 8 weken afwachten en dan zie ik wel verder!!
Maar als alles goed gaat dan word het hier 4 augustus
Nee die echo is gewoon via de VK. Omdat het vorige keer bij ongeveer 8 weken mis is gegaan willen ze voor mijn eigen gevoel een extra echo doen!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Ga je een echo laten maken met 8 weken? Zelf, bij een echocentrum, of via de VK?
Ik ben zwanger geworden precies op de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap die in een heel vroeg stadium mis ging.
Bij die eerste voelde het vanaf het begin af aan niet goed, bij deze voelt het veel positiever. Maar ook ik zal blij zijn als die eerste drie maanden voorbij zijn...
Wel lekker, dat ze dat willen doen als dat jou een beetje extra zekerheid geeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:05 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee die echo is gewoon via de VK. Omdat het vorige keer bij ongeveer 8 weken mis is gegaan willen ze voor mijn eigen gevoel een extra echo doen!!
Bij mij voelde de eerste ook al niet goed. Maar nu weet ik het niet. Soms ben ik wel heel misselijk enzo (zoals nu) en heb ik echt hele zere tieten, maar heb ook momenten dat ik helemaal nix voel en dan denk ik: OHOH!!
Maar we wachten gewoon af, anders kan ik toch niet doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |