Zolang ie niet praat danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef bixister het volgende:
ik vind hans teeuwen ook wel een stukje.![]()
Dat kan helaas niet, ik moet vanavond uit eten (zakelijk)quote:Op donderdag 1 december 2005 12:40 schreef bixister het volgende:
sjak, ze vinden 't vast ook geen probleem als je voor deze keer ook 1,5 uur eerder naar huis gaat. sterkte ermee!
Daar was ik al bang voor!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef moussy het volgende:
Sjak, het wordt pas leuk als ze er zijn doorslapen en niet zo hulpeloos meer zijn, vanaf een maand of 8-9 dus
Ik las trouwens in eerste instantie chocola, ik werd helemaal blij. Dat is een goed excuus om me helemaal vol te eten.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:37 schreef dutchie het volgende:
Sjak, heb je al de tip van de cola al gehad? Helpt ook tegen misselijkheid.
Ik at heel de dag door fruit, mandarijntjes, appels enzo dat hielp wel iets tegen de misselijkheid. En smintjes hielpen soms ook wel ietsje.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:00 schreef sjak het volgende:
Wat ik gehoord heb dat zou helpen tegen de misselijkheid: vanillevla, cola, kleine beetjes eten...wat nog meer? Het is ook niet zo vreselijk slecht hoor vandaag, ik heb gewoon een slechte dag, ik voel me rot en verdrietig. Morgen is het vast weer leuker allemaal. Het helpt dan in ieder geval dat het dan alweer vrijdag is.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:17 schreef sjak het volgende:
Blegh, ....
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar is ingrid? Is die stiekum bezig?
Aan de ene kant snap ik je angst, aan de andere kant denk ik 'kom op, het is net 3 dagen na de uitgerekende datum' De meeste vrouwen bevallen na hun uitgerekende datum hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Nou, ZOlang laten ze me hopelijk niet lopen!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Echt heel erg vervelend dat Pino er nog steeds niet is. Iedereen op het werk vraagt ernaar. De buurman kwam zelfs naar buiten toen ik de auto voor de deur zette en vroeg of Pino er al is. Nee, dat kan nog lang duren. Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Goh, jij bent wel een echte dramaqueen hè...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Echt heel erg vervelend dat Pino er nog steeds niet is. Iedereen op het werk vraagt ernaar. De buurman kwam zelfs naar buiten toen ik de auto voor de deur zette en vroeg of Pino er al is. Nee, dat kan nog lang duren. Ik ben bang dat er iets mee is en ik acht de kans zeer groot dat Ingrid in het ziekenhuis moet bevallen, net voor de kerstdagen.
Djeez, deze houding helpt niet mee om dat kind te laten komen... Vrouwen beginnen over het algemeen met bevallen als ze zich veilig en op hun gemak voelen. Niet als hun mannen allerlei doemscenario's op een forum gaan zetten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |