Maar jij zult dan weer voorspellende gaven blijken te hebben zodra wij het over namen gaan hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef bixister het volgende:
waah 't is dus echt waar, gefeliciteerd sjak & schanulleke!!!!
en om 't gemiddelde voorspellende vermogen van de medefok!kers maar even wat naar beneden te halen: ik had 't helemaal niet zien aankomen!achteraf is 't natuurlijk erg logisch, maar ik ben 'gewoon' blij verrast met 't nieuws. echt super leuk voor jullie, een hele goede & fijne zwangerschap gewenst.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef Ingrid19 het volgende:
Nieuw zwangeren gefeliciteerd!
Morgen komt de kapper thuis! Laat ik me nog ff een nieuwe coupe en kleur aanmeten. Als dat geen ontspannen is!
Uhm... Ik ben als het goed is nu bijna elf weken... En uitgerekend op 20 juni... dus...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef LadyS het volgende:
of zou het 4 juni zijn? het was tenslotte maar gemompel van de gyn
Ik heb hier net even gekeken. Ik heb 9 weken teruggerekend en dat maar als 1 dag van laatste menstruatie genomen. Dan kom ik op 27 september. En daar hoort dan weer 4 juni bij.
Wie kan me helpen?
25 november was ik volgens de echo 8 weken en 3 dagen. Vandaag dus 9 weken.
Ja he, gaat echt vreselijk snel vind ik nu nog steeds. Maar misschien komt het ook omdat we nog lang niet klaar zijn met alles en we eigenlijk ook vinden dat we tijd genoeg hebben. Volgende week, net na de sinterklaas mag ik thuisbevallen. Ben benieuwd wat de vlos straks zegt, of de kleine al is ingedaald of niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:45 schreef Githa het volgende:
Randa_Vook nog maar 28 dagen ...jemig!
Dan zul je het nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef Belana het volgende:
ik ga dinsdag trouwens nog geen hartje horen hoor, dat doen ze niet de eerste afspraak, het is voornamelijk een informatief gesprek. Nu moet ik weer wat eten, want anders ga ik van me graat. Das een van mijn tiks dus, ik heb de hele dag honger...
Ik heb Ingrid net ff gebeld, en ze is helaas nog niet aan het bevallen. Ze wacht eerst de kapper af. Pino laat ons wel erg lang in spanning!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef Girly het volgende:
volgens mij is ingrid stiekum bezig![]()
komen jullie eens melden ingrid en djeez!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... Ik ben als het goed is nu bijna elf weken... En uitgerekend op 20 juni... dus...
Uhm... ik weeet het eigenlijk ook niet ... kan opeens niet meer rekenen!![]()
Wees blij, anders had je nu alles gemistquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb Ingrid net ff gebeld, en ze is helaas nog niet aan het bevallen. Ze wacht eerst de kapper af. Pino laat ons wel erg lang in spanning!
thanksquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:20 schreef Githa het volgende:
[..]
Dan zul je het nodig hebbensmakelijk.
Ja, stom van me. Mijn VK had toen een eigen echoapparaat en dat zal dan ook de reden zijn geweest dat ze mij het hartje wel liet zien op het eerste bezoek.
Nouja, een eerste bezoek is iig een mijlpaaltje, veel plezier gewenst!
dussss... als ik een regematige cyclus zou hebben gehad, zou 9 weken geleden, dus 27 september, de 1e dag van mijn laatste mentruatie zijn geweest?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef Randa_v het volgende:
Het eerste LadyS, geteld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
tof dat je zo vertrouwt in de nekplooimetingquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:36 schreef dutchie het volgende:
Wat een gepuzzel met die data LadyS!
Ik ben een dag na Léons 2e verjaardag uitgerekend, dus bij ons zal het wel heel erg kielekiele worden.
Gister nekplooimeting gehad. Was stiknerveus, toch weer. Je weet immers maar nooit.
Maar ons boontje is nu officieel een kaboutertje en alles zit erop en eraan en is gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |