quote:
Ja he, gaat echt vreselijk snel vind ik nu nog steeds. Maar misschien komt het ook omdat we nog lang niet klaar zijn met alles en we eigenlijk ook vinden dat we tijd genoeg hebben. Volgende week, net na de sinterklaas mag ik thuisbevallen. Ben benieuwd wat de vlos straks zegt, of de kleine al is ingedaald of niet.
Met mij gaat het goed. Alle gebruikelijke klachten zijn op zich nog aanwezig, gelukkig geen last meer gehad van beebje dat indaald ofzo. Wel kan ik de laatste dagen alleen met veel steken naar de wc, terwijl ik verder geen last heb van verstopping eigenlijk. Het lijkt wel of er beneden minder plaats is voor mijn darmen
![]()
.
Moet nog een lijstje maken wat ik starks bij de vlos allemaal wil vragen.
![]()
Verder wordt het ook tijd voor een lijstje met de laatste dingen.
![]()
Wat moet er nog gebeuren aan de kinderkamer die bijna af is, wat mag mijn moeder komen doen als ze hier deze week en volgende week weer komt poetsen. Beneden moet de plek waar ik ga bevallen nog worden opgeruimd en ontruimd.
![]()
Vrijdag de klossen en ondersteek halen, 's avonds de kinderwagen en alle bijbehorende artikelen ophalen
![]()
en dan zaterdag de box en wipstoel nog even kopen. We zijn er nog niet.
De enveloppen van de geboortekaartjes zijn wel al geschreven, heb ik daarstraks zittten doen en ik ga dadelijk naar het dorp voor de afspraak met de vlos en ga ik meteen nog iets kopen om geschenkjes mee te maken voor degene die op bezoek komen. De naamkaartjes zijn al klaar, hoeft alleen de datum nog maar op.
Ik kan zelf op het moment vrij weinig meer, alles laat ik aan anderen over. Met mijn schoonmoeder zijn al afspraken gemaakt wie ik bel als mijn man nog een uur zou moeten reizen en ik toch al bezig zou zijn met bevallen, dan komt zij of mijn schoonzusje me bijstaan
![]()
Jeeh er komt best veel bijkijken.