Terug van de verloskundige!! En beebje is ingedaald!!
Het was even schrikken toen ze voor de eerste keer mijn bloeddruk op deden meten, hij was hoog!! Maar gelukkkig was de tweede keer wel goed en ook aan de andere arm was het goed. De eerste keer was het 131/99 maar de tweede keer 121/89, andere arm was 123/82. In de 80 reeks is voor mij normaal.
![]()
Vandaag woog ik op de weegschaal van de vlos 68 kilo, dat betekent dat ik dus nog steeds maar een kilo of 7 a 8 ben aangekomen. Niet echt veel dus. Mijn pols was 109.
Beebje is dus ingedaald, mijn buik is niet echt veel meer gegroeid. Beebje lag links in mijn baarmoeder met het hoofdje dus ingedaald. Mijn baarmoeder lag 3/4 tussen navel en borstbeen in.
![]()
Leuk he allemaal die medische taal. Als het beebje is ingedaald met hoofdje noemen ze dat dus vibi
![]()
. Hartslag van het beebje lag op 136.
Zo, de hele zwangerschapskaart is weer ontcijferd. Ik heb het er nog over gehad dat mijn moeder zich verschrikkelijk druk maakt. Maar als ik nu zou bevallen dan is het enige dat ik het niet thuis mag, maar dat beebje wel zwaar genoeg is en je dus niet in het ziekenhuis zou hoeven blijven waarschijnlijk.
![]()
Nou volgende week weer, fijn iedere week nu.