abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32619691
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer

* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
  zondag 27 november 2005 @ 15:50:16 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32619782
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:

* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
verschilt per persoon meis.. ik zit nu op zo goed als 36 weken.. ben in het begin eerste paar weekjes veel aangekomen.. en toen 24 kilo eraf.. waardoor ik ik dus onde rme start gewicht kwam en zit nu dus ongeveer op startgewicht
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32620594
evenstar, bedankt voor de tips, zal het eens proberen

vamperotica- van harte gefeliciteerd
  zondag 27 november 2005 @ 16:39:09 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_32621157
vamperotica, van harte gefeliciteerd! Wow, de 4e! I'm Impressed!!
stormy waters...
sailin'
pi_32621428
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:

ik was in het begin ook heel weinig aangekomen, dat kwam pas de laatste 2 maanden. Ben totaal 14 kg aangekomen en ze zijn er nu bijna af....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_32621573
ik ben nu 10 kilo groter, week 29
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_32622740
Ik zit nu in week 36 en ben volgens mijn thuisweegschaal gestart op 58.5 kilo en zit nu pas op 66 kilo, ik ben pas echt aan gekomen toen ik de 20 weken voorbij was.
pi_32625950
Ok... voor een aantal reacties een beetje laat...

Zeiksnor gefeliciteerd met jullie dochtertje Fleurtje!

Nanalune, LadyS en Vamperotica gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Ingrid en Djeez heeeel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel van jullie beebje kunnen genieten!

En nu hoop ik dat ik niemand ben vergeten! Ben nogal warrig en erg vergeetachtig laatste tijd haha... Even een update vanaf hier
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer die erg gaaf gaat worden. (moest nogal een verbouwing zijn ook) We zijn inmiddels nu 4 maanden zwanger en mn buikje begint al een leuk bolletje te worden! Gisteravond heb ik ons onsje voor het eerst echt voelen trappelen... gelijk de hele nacht wakker gelegen omdat ik helemaal hyper was haha... Vandaag ook wel weer wat gerommel gevoeld! Wat een gaaf gevoel zeg... Af en toe sta ik er versteld van. Het is allemaal echt! Ik ben echt zwanger en er zit gewoon ECHT een kindje in mn buik! Ik blijf het een wondertje vinden... Morgen mogen we weer het hartje horen bij de verloskundige...! En wat ik las over dromen van Nanalune, ik doe echt niets anders dan dromen over babies en alles wat erbij hoort! Als mn droom gelijk heeft is het in ieder geval een meisje haha... Over 2 weken en 6 dagen weten we zeker of het een jongetje of een meisje is.... Ik kan niet wachten!!! en dit terwijl ik het eerst niet eens wou weten. Het maakt mij echt niet uit of het een jongetje of een meisje is, beide heeft zn charme. Klinkt cliché misschien maar het belangrijkste vind ik dat het kindje gezond ter wereld komt. Maar hier gaat alles dus gelukkig helemaal lekker! Vermoeidheid blijft wel en af en toe duizelig, maar ik vind nog steeds dat ik graaaaag ook voel dat ik zwanger ben Niets te klagen dus!!!
  zondag 27 november 2005 @ 20:09:20 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_32626703
Tamea, wees blij dat je niet zoveel aankomt! Ik ben in de zwangerschap van Liam wel 23 kilo aangekomen en het heeft ruim 1,5 jaar geduurd voor alles er weer af was. (en nu begin ik overnieuw )
stormy waters...
sailin'
pi_32627779
Ow ik ben aan de ene kant ook wel blij dat het nog zowat niks is hoor (begon al met flink overgewicht), maar loop dus af en toe ook te mutsen of het geen kwaad kan voor mijn beebje. Zullen de hormonen wel zijn.
  maandag 28 november 2005 @ 06:05:06 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_32637299
Ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwen met overgewicht vaak afvallen in de zwangerschap, dus dat zou wel kunnen kloppen. Misschien heeft poemojn hier nog wel een leuk artikel over.
stormy waters...
sailin'
pi_32637878
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaam
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_32641830
ik ben nu (32 weken) 21 kg aangekomen
toch zit ik nog op maatje 38
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 november 2005 @ 12:26:47 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32641954
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Tamea het volgende:
Ow ik ben aan de ene kant ook wel blij dat het nog zowat niks is hoor (begon al met flink overgewicht), maar loop dus af en toe ook te mutsen of het geen kwaad kan voor mijn beebje. Zullen de hormonen wel zijn.
Als je zelf flink overgewicht hebt, kom je vaak niet echt veel aan Ik was zelf na 33 weken pas 6 kilo aangekomen en toen Christan geboren werd 13 (in de laatste weken ging ik ineens vocht vasthouden - hij kwam op de uitgerekende datum). Na de geboorte was ik 5 kilo onder mijn startgewicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32641980
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef lcicle het volgende:

[..]

En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaam
Djeez bedoelde idd dat het een jongetje moet zijn ivm de familienaam. Maar een meisje is ook erg welkom hoor! Ook voor Djeez. ik heb namelijk zijn achternaam aangenomen.

Hier alles ok. Nog hetzelfde. Klopt het dat stress en zorgen niet bevordelijk zijn voor een bevalling?
Dat je het daarmee onbewust kunt uitstellen zeg maar?
  maandag 28 november 2005 @ 12:30:50 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32642053
Tamea, de baby neemt wel wat ie nodig heeft. En als dat niet uit jouw gewone voeding komt, haalt ie het wel uit je reserves.
Neemt niet weg dat goede voeding tijdens je zwangerschap erg belangrijk is, de stoffen die vrijkomen bij het verbranden van (jouw) vet zijn niet zo goed voor de baby.
Bij mij was trouwens de eerste vier maanden 12 kilo erbij, de laatste vijf maanden kwam daar nog maar 4 bij. Meestal is het andersom, in het begin gaat 't niet zo hard en op het eind juist wel.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 28 november 2005 @ 12:31:09 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32642062
jups ingrid.. proberen toch zoveel mogelijk te ontspannen.. al is dat soms erg moeilijk
en het feit dat jij djeez achternaam hebt aangenomen wil niets zeggen over de familienaam jij bent geen bloedverwant en kan die naam voor een stamboom nooit doorgeven
pi_32642238
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
jups ingrid.. proberen toch zoveel mogelijk te ontspannen.. al is dat soms erg moeilijk
en het feit dat jij djeez achternaam hebt aangenomen wil niets zeggen over de familienaam jij bent geen bloedverwant en kan die naam voor een stamboom nooit doorgeven
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!
pi_32642395
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!
Heej ga jij is bevallen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_32642464
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:47 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Heej ga jij is bevallen
Ik denk dat dat nog wel ff duurt. Nou ja, nu nog max 2 weekjes!
  maandag 28 november 2005 @ 12:55:39 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32642569
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel ff duurt. Nou ja, nu nog max 2 weekjes!
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etc
pi_32642665
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etc
Ja en dan morgen komen melden dat de "ooievaar" langs is geweest
Liefde
pi_32643897
LadyS, wat leuk, gefeliciteerd!!!! Ik lees het nu pas. * Stiekemurd nu aan ut verheugen op de buikfoto's

Vamperotica ook van harte natuurlijk!
pi_32645366
Nou de misselijkheid is hier duidelijk aanwezig!! Als ik niet snel genoeg niet iets eet dan sta ik echt te wiebelen op mijn benen Maar ben er zooooo blij mee
Liefde
pi_32645459
MeNicole & Kevin, van harte gefeliciteerd!!!
pi_32645917
Wat een verrassing LadyS!!!! Gefeli! Ook Vamperotica gefeli met je aanstaande kwartet.

Ingrid ga jij je idd eens even lekker ontspannen en dan inspannen om een beebje er uit te werken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 28 november 2005 @ 15:42:52 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32646946
meNicole, LadyS, vamperotica... Allemaal van harte! Een hele fijne zwangerschap gewenst dames.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 28 november 2005 @ 17:31:18 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_32649732
Vamperotica en MeNicole van harte gefeliciteerd!

Nog twee nachtjes slapen en dan heb ik de echo!! Heel leuk en ook wel spannend. Alles zal toch wel goed zijn? Gelukkig voel ik me nog steeds prima, alleen regelmatig erg moe en erg emotioneel. Leuke combi voor mijn man!

Op dit moment zijn we aan het nadenken over de kinderopvang. Gastouder of creche? Ik vind het wel een lastige keus, op zich spreekt een gastouder mij meer aan, maar dan moet ik wel iemand vinden die ik 100% vertrouw. Gelukkig hebben we nog even de tijd. (En als we het binnenkort nog niet weten schrijf ik me gewoon in bij een chreche voor de zekerheid). Hebben jullie al een keus gemaakt? En zo ja, welke en waarom?
pi_32650197
Keuze: welke vorm van kinderopvang? Hier staan keuzes die andere dames hebben gemaakt.

Ik regel nog even niets, ik ben werkloos en weet niet of ik meteen na de zwangerschapsverlof weer aan het werk kan.
  maandag 28 november 2005 @ 17:51:10 #80
108648 cattie
lieve moeder
pi_32650224
Dank je! Ik had zelf al gezocht, maar niet ver genoeg dus.
  maandag 28 november 2005 @ 18:10:26 #81
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_32650605
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef mijze het volgende:
Ok... voor een aantal reacties een beetje laat...

Zeiksnor gefeliciteerd met jullie dochtertje Fleurtje!

Nanalune, LadyS en Vamperotica gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Ingrid en Djeez heeeel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel van jullie beebje kunnen genieten!

En nu hoop ik dat ik niemand ben vergeten! Ben nogal warrig en erg vergeetachtig laatste tijd haha... Even een update vanaf hier
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer die erg gaaf gaat worden. (moest nogal een verbouwing zijn ook) We zijn inmiddels nu 4 maanden zwanger en mn buikje begint al een leuk bolletje te worden! Gisteravond heb ik ons onsje voor het eerst echt voelen trappelen... gelijk de hele nacht wakker gelegen omdat ik helemaal hyper was haha... Vandaag ook wel weer wat gerommel gevoeld! Wat een gaaf gevoel zeg... Af en toe sta ik er versteld van. Het is allemaal echt! Ik ben echt zwanger en er zit gewoon ECHT een kindje in mn buik! Ik blijf het een wondertje vinden... Morgen mogen we weer het hartje horen bij de verloskundige...! En wat ik las over dromen van Nanalune, ik doe echt niets anders dan dromen over babies en alles wat erbij hoort! Als mn droom gelijk heeft is het in ieder geval een meisje haha... Over 2 weken en 6 dagen weten we zeker of het een jongetje of een meisje is.... Ik kan niet wachten!!! en dit terwijl ik het eerst niet eens wou weten. Het maakt mij echt niet uit of het een jongetje of een meisje is, beide heeft zn charme. Klinkt cliché misschien maar het belangrijkste vind ik dat het kindje gezond ter wereld komt. Maar hier gaat alles dus gelukkig helemaal lekker! Vermoeidheid blijft wel en af en toe duizelig, maar ik vind nog steeds dat ik graaaaag ook voel dat ik zwanger ben Niets te klagen dus!!!
Gefeliciteerd Lady S en Vamperotica
hey Mijze!
Grappig dat je droomt over een meisje.. ik ging er eigenlijk van uit dat ik altijd een meisje zou wensen , en het verbaast me dan ook wel dat ik vanaf het begin een 'jongens-idee 'heb.. ik droom ook alleen over jongetjes..ik noem het'kindje'ook al een hij. Ik ben beniewd , en zeker ook voor jou!

Vandaag mijn werkgever verteld dat ik zwanger ben en een collega... ze zei dat ze het al dacht omdat mijn buik dikker is.. hahaha da's dan de eerste die het ziet! Ik heb aangegeven dat ik liever geen vroege dienst ( 07:00) meer doe na een late ( tot 23:00)... ik ben gewoon een beetje te moe daarvoor. Ze had er begrip voor. Mooi .. dat scheelt weer.

[ Bericht 6% gewijzigd door nanalune op 28-11-2005 18:19:47 ]
  maandag 28 november 2005 @ 19:36:36 #82
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32652545
Ik denk dat het weer tijd is voor een Fokbaby in 2006!
Lekker douchen!
  Jubileum moderator maandag 28 november 2005 @ 19:41:10 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32652665
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef sjak het volgende:
Wordt het misschien weer tijd voor een Fokbaby in 2006?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik zit al weken te wachten op deze mededeling
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 november 2005 @ 19:42:05 #84
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32652690
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef Lois het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik zit al weken te wachten op deze mededeling
Was het zo opvallend dan????
Lekker douchen!
  Jubileum moderator maandag 28 november 2005 @ 19:44:40 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32652768
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:42 schreef sjak het volgende:

Was het zo opvallend dan????
Eh jah, sorry. Je aanwezigheid hier, ineens wat vaker, maar vooral die opmerking over iemand die had getest en dat de datum niet zou kloppen heeft je wel een beetje verraden. Ik vertelde vorige week al aan Jeroen dat we volgens mij binnenkort een klein Sjanulleke kunnen verwachten.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 28 november 2005 @ 19:46:33 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32652819
Ow vergeet ik bijna:

LadyS, Vamperotica en ook Nicole van harte gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 november 2005 @ 19:47:35 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32652837
Hihihi, ik had het ook bedacht, Sjak!

Gefeliciteerd!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 28 november 2005 @ 19:49:03 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32652862
Nou ja, voor mijn doen houd ik het al zoooo lang geheim. Ik loop gelijk op met Belana. Ik heb zelfs de zelfde dag getest .
Ik vind het wel vreselijk spannend hoor, er kan nog zoveel mis gaan. Maar ja, die angst hoort erbij.
Sinds afgelopen week wordt ik steeds zwangerderder, ik ruik alles en word er steeds vaker misselijk van. En die moeheid zeg....ik val zomaar in slaap op de bank, ook al probeer ik echt wakker te blijven.

Vandaag mocht ik al voor de eerste keer naar de verloskundige. De uitgerekende datum is 13 juli 2006. De echo pas over een week of 5. Over drie weken mag ik even terug naar de verloskundige dan gaat ze proberen het hartje te horen.
Lekker douchen!
pi_32652950
Sjak, gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator maandag 28 november 2005 @ 19:52:05 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32652953
Lieve Sjak, ik vind het een eer dat ik je nu in het lijstje mag bijvoegen. Ik vind het zo leuk!! Gefeliciteerd en je man natuurlijk ook!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 november 2005 @ 19:53:26 #91
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32652997
Dank je wel allemaal. Ik ben ook zo blij (en mijn man ook natuurlijk).
Dat is snel gegaan, staan we zomaar ineens in het lijstje, en dat terwijl ik die lijstjes al jaren en jaren met enige jaloezie lees
Lekker douchen!
pi_32653082
ik vergeet ook nog Menicole en vamperotica te feliciteren. En Sjak! ook gefeli
En ook Nanalune een gezonde zwangerschap toegewenst!

[ Bericht 27% gewijzigd door Jelief op 28-11-2005 19:59:36 (nog iemand vergeten...) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 28 november 2005 @ 20:02:19 #93
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_32653216
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:52 schreef Lois het volgende:
Lieve Sjak, ik vind het een eer dat ik je nu in het lijstje mag bijvoegen. Ik vind het zo leuk!! Gefeliciteerd en je man natuurlijk ook!
Dank
Life is what you make it.
  maandag 28 november 2005 @ 20:04:16 #94
3011 E.T.
pi_32653243
Sjak gefeliciteerd!

en ook ik had je door. 't verbaasd me niks!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 28 november 2005 @ 20:08:51 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32653373
Dan ben ik op internet net zo doorzichtig als in het echte leven. Hier heeft ook iedereen het meteen door als ze me zien. Ik dacht vooral dat dat lag aan het feit dat ik geen alcohol dronk. Maar danzij jullie weet ik nu dat het dat gelukkig niet is
Lekker douchen!
  maandag 28 november 2005 @ 20:16:43 #96
3011 E.T.
pi_32653582
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef sjak het volgende:
Dan ben ik op internet net zo doorzichtig als in het echte leven. Hier heeft ook iedereen het meteen door als ze me zien. Ik dacht vooral dat dat lag aan het feit dat ik geen alcohol dronk. Maar danzij jullie weet ik nu dat het dat gelukkig niet is
Ik zat echt te wachten op de mededeling dat je zwanger was. En anders dat je in een ander topic zou zeggen dat je er nu 'voor het echie' mee bezig bent.

Schanul ook gefeliciteerd natuurlijk, ik was jou net helemaal vergeten!
  maandag 28 november 2005 @ 20:18:14 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32653627
Mij viel het idd ook wel op dat je hier zeer vaak was en idd dat met die uitgerekende datum... toen vond ik je ook erg bijdehand! Ik denk, die gaat binnenkort ook met een NOD komen... maar dat hoeft dus niet meer!
Maar het komt ook wel een beetje door de combi met het trouwtopic.

Gefeliciteerd jullie beiden!
  maandag 28 november 2005 @ 20:19:37 #98
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_32653672
Gefeliciteerd Sjak!

jeetje het loopt echt storm in dit topic met nieuwzwangeren, het is volgens mij ook de tijd van het jaar hé? in juni/juli lijken er ook inderdaad meer mensen jarig te zijn , had ik altijd al het idee...Nou , ik vind het best gezellie zo, allemaal in ongeveer dezelfde periode!
  maandag 28 november 2005 @ 20:31:18 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32654024
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef sjak het volgende:
Ik denk dat het weer tijd is voor een Fokbaby in 2006!
proficiat en schanulleke ook
pi_32654063
waah 't is dus echt waar, gefeliciteerd sjak & schanulleke!!!!

en om 't gemiddelde voorspellende vermogen van de medefok!kers maar even wat naar beneden te halen: ik had 't helemaal niet zien aankomen! achteraf is 't natuurlijk erg logisch, maar ik ben 'gewoon' blij verrast met 't nieuws. echt super leuk voor jullie, een hele goede & fijne zwangerschap gewenst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')