verschilt per persoon meis.. ik zit nu op zo goed als 36 weken.. ben in het begin eerste paar weekjes veel aangekomen.. en toen 24 kilo eraf.. waardoor ik ik dus onde rme start gewicht kwam en zit nu dus ongeveer op startgewichtquote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer
* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
ik was in het begin ook heel weinig aangekomen, dat kwam pas de laatste 2 maanden. Ben totaal 14 kg aangekomen en ze zijn er nu bijna af....quote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer
* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaamquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez![]()
Als je zelf flink overgewicht hebt, kom je vaak niet echt veel aanquote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Tamea het volgende:
Ow ik ben aan de ene kant ook wel blij dat het nog zowat niks is hoor (begon al met flink overgewicht), maar loop dus af en toe ook te mutsen of het geen kwaad kan voor mijn beebje. Zullen de hormonen wel zijn.
Djeez bedoelde idd dat het een jongetje moet zijn ivm de familienaam. Maar een meisje is ook erg welkom hoor! Ook voor Djeez. ik heb namelijk zijn achternaam aangenomen.quote:Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef lcicle het volgende:
[..]
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaam
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!quote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
jups ingrid.. proberen toch zoveel mogelijk te ontspannen.. al is dat soms erg moeilijk![]()
en het feit dat jij djeez achternaam hebt aangenomen wil niets zeggen over de familienaamjij bent geen bloedverwant en kan die naam voor een stamboom nooit doorgeven
![]()
Heej ga jij is bevallenquote:Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etcquote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]Ik denk dat dat nog wel ff duurt. Nou ja, nu nog max 2 weekjes!
Ja en dan morgen komen melden dat de "ooievaar" langs is geweestquote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etc![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef mijze het volgende:
Ok... voor een aantal reacties een beetje laat...
Zeiksnor gefeliciteerd met jullie dochtertje Fleurtje!![]()
Nanalune, LadyS en Vamperotica gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!![]()
Ingrid en Djeez heeeel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel van jullie beebje kunnen genieten!
En nu hoop ik dat ik niemand ben vergeten! Ben nogal warrig en erg vergeetachtig laatste tijd haha... Even een update vanaf hier![]()
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer die erg gaaf gaat worden. (moest nogal een verbouwing zijn ook) We zijn inmiddels nu 4 maanden zwanger en mn buikje begint al een leuk bolletje te worden!Gisteravond heb ik ons onsje voor het eerst echt voelen trappelen...
![]()
![]()
gelijk de hele nacht wakker gelegen omdat ik helemaal hyper was haha... Vandaag ook wel weer wat gerommel gevoeld! Wat een gaaf gevoel zeg...
Af en toe sta ik er versteld van. Het is allemaal echt! Ik ben echt zwanger en er zit gewoon ECHT een kindje in mn buik! Ik blijf het een wondertje vinden...
Morgen mogen we weer het hartje horen bij de verloskundige...!
En wat ik las over dromen van Nanalune, ik doe echt niets anders dan dromen over babies en alles wat erbij hoort! Als mn droom gelijk heeft is het in ieder geval een meisje haha... Over 2 weken en 6 dagen weten we zeker of het een jongetje of een meisje is....
Ik kan niet wachten!!! en dit terwijl ik het eerst niet eens wou weten. Het maakt mij echt niet uit of het een jongetje of een meisje is, beide heeft zn charme. Klinkt cliché misschien maar het belangrijkste vind ik dat het kindje gezond ter wereld komt. Maar hier gaat alles dus gelukkig helemaal lekker! Vermoeidheid blijft wel en af en toe duizelig, maar ik vind nog steeds dat ik graaaaag ook voel dat ik zwanger ben
Niets te klagen dus!!!
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef sjak het volgende:
Wordt het misschien weer tijd voor een Fokbaby in 2006?![]()
Was het zo opvallend dan????quote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik zit al weken te wachten op deze mededeling
Eh jah, sorry. Je aanwezigheid hier, ineens wat vaker, maar vooral die opmerking over iemand die had getest en dat de datum niet zou kloppen heeft je wel een beetje verraden. Ik vertelde vorige week al aan Jeroen dat we volgens mij binnenkort een klein Sjanulleke kunnen verwachten.quote:
Dankquote:Op maandag 28 november 2005 19:52 schreef Lois het volgende:
Lieve Sjak, ik vind het een eer dat ik je nu in het lijstje mag bijvoegen.Ik vind het zo leuk!! Gefeliciteerd en je man natuurlijk ook!
![]()
![]()
![]()
Ik zat echt te wachten op de mededeling dat je zwanger was. En anders dat je in een ander topic zou zeggen dat je er nu 'voor het echie' mee bezig bent.quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef sjak het volgende:
Dan ben ik op internet net zo doorzichtig als in het echte leven. Hier heeft ook iedereen het meteen door als ze me zien. Ik dacht vooral dat dat lag aan het feit dat ik geen alcohol dronk. Maar danzij jullie weet ik nu dat het dat gelukkig niet is
quote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef sjak het volgende:
Ik denk dat het weer tijd is voor een Fokbaby in 2006!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |