Ok... voor een aantal reacties een beetje laat...
Zeiksnor gefeliciteerd met jullie dochtertje Fleurtje!
Nanalune, LadyS en Vamperotica gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Ingrid en Djeez heeeel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel van jullie beebje kunnen genieten!
En nu hoop ik dat ik niemand ben vergeten! Ben nogal warrig en erg vergeetachtig laatste tijd haha... Even een update vanaf hier
Er wordt hier hard gewerkt aan de babykamer die erg gaaf gaat worden. (moest nogal een verbouwing zijn ook) We zijn inmiddels nu 4 maanden zwanger en mn buikje begint al een leuk bolletje te worden!
![]()
Gisteravond heb ik ons onsje voor het eerst echt voelen trappelen...
![]()
gelijk de hele nacht wakker gelegen omdat ik helemaal hyper was haha... Vandaag ook wel weer wat gerommel gevoeld! Wat een gaaf gevoel zeg...
![]()
Af en toe sta ik er versteld van. Het is allemaal echt! Ik ben echt zwanger en er zit gewoon ECHT een kindje in mn buik! Ik blijf het een wondertje vinden...
![]()
Morgen mogen we weer het hartje horen bij de verloskundige...!
![]()
En wat ik las over dromen van Nanalune, ik doe echt niets anders dan dromen over babies en alles wat erbij hoort! Als mn droom gelijk heeft is het in ieder geval een meisje haha... Over 2 weken en 6 dagen weten we zeker of het een jongetje of een meisje is....
![]()
Ik kan niet wachten!!! en dit terwijl ik het eerst niet eens wou weten. Het maakt mij echt niet uit of het een jongetje of een meisje is, beide heeft zn charme. Klinkt cliché misschien maar het belangrijkste vind ik dat het kindje gezond ter wereld komt. Maar hier gaat alles dus gelukkig helemaal lekker! Vermoeidheid blijft wel en af en toe duizelig, maar ik vind nog steeds dat ik graaaaag ook voel dat ik zwanger ben
![]()
Niets te klagen dus!!!