verschilt per persoon meis.. ik zit nu op zo goed als 36 weken.. ben in het begin eerste paar weekjes veel aangekomen.. en toen 24 kilo eraf.. waardoor ik ik dus onde rme start gewicht kwam en zit nu dus ongeveer op startgewichtquote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer
* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
ik was in het begin ook heel weinig aangekomen, dat kwam pas de laatste 2 maanden. Ben totaal 14 kg aangekomen en ze zijn er nu bijna af....quote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Tamea het volgende:
Gefeliciteerd LadyS en vamperotica.
Begint een mooie babyboom te worden zo in de zomer
* Tamea is vandaag in een mutsbui en maakt zich ineens zorgen over het feit dat ze pas een halve kilo is aangekomen.
Ik kan ook nergens vinden wat voor gewichtstoename normaal is, alleen maar voor een hele zwangerschap
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaamquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez![]()
Als je zelf flink overgewicht hebt, kom je vaak niet echt veel aanquote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef Tamea het volgende:
Ow ik ben aan de ene kant ook wel blij dat het nog zowat niks is hoor (begon al met flink overgewicht), maar loop dus af en toe ook te mutsen of het geen kwaad kan voor mijn beebje. Zullen de hormonen wel zijn.
Djeez bedoelde idd dat het een jongetje moet zijn ivm de familienaam. Maar een meisje is ook erg welkom hoor! Ook voor Djeez. ik heb namelijk zijn achternaam aangenomen.quote:Op maandag 28 november 2005 08:31 schreef lcicle het volgende:
[..]
En ik dacht dat ie bedoelde of het kindje wel mooi genoeg zou zijn voor de familienaam
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!quote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
jups ingrid.. proberen toch zoveel mogelijk te ontspannen.. al is dat soms erg moeilijk![]()
en het feit dat jij djeez achternaam hebt aangenomen wil niets zeggen over de familienaamjij bent geen bloedverwant en kan die naam voor een stamboom nooit doorgeven
![]()
Heej ga jij is bevallenquote:Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo! Grrrrr, de telefoon ligt eruit! Gelukkig maar dat de gsm bestaat!
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etcquote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]Ik denk dat dat nog wel ff duurt. Nou ja, nu nog max 2 weekjes!
Ja en dan morgen komen melden dat de "ooievaar" langs is geweestquote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij eens lekke rmoet gaan douchen/badderen en je lekke rlaten vertrotelen door djeez als die thuis is.. lekkere voet massage etc![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |