Dadelijk komen mijn moeder en zusje hier helpen. Wel een luxe zo, maar ik merk dat ik het echt wel kan gebruiken. Gisteren ben ik eigenlijk de hele dag benauwd geweest en eten gaat ook niet van harte omdat ik veel vlugger vol zit. De kleine ligt op het moment vrij hoog tegen mijn ribben aan, maar dus ook tegen mijn longen en mijn maag, aangezien deze dus minder plaats hebben.
![]()
Ik vind het nu wel grappig hoe mijn buik aanvoelt. Omdat beebje helemaal tegen mijn baarmoeder aanligt is mijn buik heel hard op de plaatsen waar beebje ligt.
![]()
Met goed voelen kan ik voelen of er een beentje ligt of het kontje enz. Het kontje is hetgene wat nu tegen mijn ribben aanligt.
![]()
Het wordt nu echt aftellen, we hebben nog niet alles in huis wat ik in huis wil hebben en nogniet alles uit huis wat ik het huis uit wil hebben.
![]()
Komend weekend de laatste spullen ophalen. Moet wel lukken om alles klaar te krijgen voordat beebje wordt geboren. De babykamer staat nog steeds in de verffase, maar eigenlijk ben ik daar iets te onverschillig over. Ik vind het het heel raar van mezelf om juist daar onverschillig over te zijn. Want de kleertjes kunnen nog niet in de kast en ga zo maar verder. Om heel eerlijk te zeggen waar familie en hier gepraat wordt over lekker tutten op het babykamertje, is bij mij de behoefte er niet. Vindt het wel vreemd van mezelf.
![]()
Nog ruim vier weken tot de uitgerekende datum, moet wel lukken.