quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef LadyS het volgende:
[..]
nou, ik kan je vertellen: dat stond ik ook op 9 november.![]()
Ik deed die test meer om zeker te weten dat ik niet zwanger was, zodat ik weer aan de pil kon (daar was ik mee aan het klooien en dus uiteindelijk helemaal niet meer aan de pil)
Ik kan de zenuwen maar nauwelijks de baas. Ik ben zeer benieuwd hoe ons kindje eruit ziet en of het kind ook de familienaam kan voortdragen. Maar bovenal heb ik er superveel zin in, maar het is wel erg dat ik nu toch naar een andere auto moet uitkijken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe gata het met ingrid?
en hoe staan het met jou zenuwen als aanstaande papa?
Ah, dat gevoel ken ik... maar maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:51 schreef LadyS het volgende:
Alleen wat twijfels die bij elke (2e) zwangerschap horen, denk ik: Ik vraag me af of een 2e kindje net zo leuk is als het 1e
Wat schattig!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef _evenstar_ het volgende:
beetje hetzelfde als mijn mannetje dus.. die is ook erg nieuwschierigen heel lief .. zegt die zo ineens he lieffie.. wij krijge straks ons babytje met glinstertjes in zijn oogjes
![]()
Ik ken het gevoel wel alleen heb ik dat nu gelukkig niet.. maar in begin van de zwangerschap,quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:09 schreef Girly het volgende:
wilde ff degene die op het einde zowat lopen sterkte wensen met laatste loodjes
ik heb een vraagje,ben het nu zat na een aantal weken dat ik ongelovelijke pijn heb in mijn rug (niet onderrug) het is dat gedeelte aan de achterkant van ribben, die spieren daar. ik kan niet meer te lang zitten, of ik nou op de bank zit, op een stoel of weet ik veel waar dan ook, die pijn is echt niet weg te krijgen. weet iemand hoe dat komt? zit daar iets vast wat losgemaakt moet worden ofzo, want heb het alleen aan de linkerkant. En als ik loop heb ik er dus geen last van, althans minder. ik ben een beetje ten einde raad.
Goed. Nog steeds hetzelfde. Sinds een uur of 13.00 erge kramp onderin mijn buik. Alsof ik zeer zwaar ongesteld ben. Maar dat had ik dinsdag ook. Dus we blijven (on)geduldig afwachten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid en Djeez, hoe is het?
Precies! Dat vind ik dan ook het irritante eraan. Maar ja, daar doe je niks aan. De vk zei ook, de 1 die rommelt 2 dagen, de ander 2 weken. Daar kun je echt niks over zeggen. Ik gok op 10 dec.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:42 schreef dutchie het volgende:
Die 'menstruatiekrampen' zijn wel duidelijk een voorbode, maar als je ze dinsdag ookal gehad hebt weet ik ook niet hoe of wat. Je bent nu wel al een tijdje bezig met het voorwerk, volgens mij had Tan dat ook tijdens haar zwangerschappen (misschien hangt ze hier nog eens rond). Lastig, want je denkt dat het nu niet lang meer zal duren, maar dan duurt het toch weer even. Succes!!
als je de uitgerekende datum geeft kunnen de modjes je in het lijstje toevoegenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Ik kom me ook even melden!
ben momenteel ongeveer 10 weken zwanger van nummer 4....
ja, het wordt druk hier straks!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als je de uitgerekende datum geeft kunnen de modjes je in het lijstje toevoegen![]()
en nummer vier alweergezellige boel daar straks
![]()
welkom iig e nogmaals proficiat![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:29 schreef Djeez het volgende:
en of het kind ook de familienaam kan voortdragen.
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeezquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef beefcake het volgende:LadyS
[..]
Waarom zou een kind dat niet kunnen?
Een vrouw kan tegenwoordig ook de familienaam doorgevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez![]()
Is dat nog van toepassing dan, nu het ook mogelijk is om je kind de achternaam van de moeder te geven?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik denk dat djeez bedoelt of het een jongetje wordt, zo kan dan de stamboom door lopen en eindigt de lijn (nog) niet bij djeez![]()
hahaha, psies. Ons kindje krijgt zoals het er nu uit ziet ook mijn achternaam.quote:Op zondag 27 november 2005 10:20 schreef beefcake het volgende:
Een vrouw kan tegenwoordig ook de familienaam doorgeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |