Domme vraag misschien, maar jij had toch een relatie met Anyanka?quote:Op zondag 20 november 2005 11:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb me geregt op relatieplanet.nl maar sinds ik op paiq zit kijk ik er bijna niet meer naar om. Pracht systeem dat het is.
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zondag 20 november 2005 11:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar jij had toch een relatie met Anyanka?
Nice OP met veel goeie linksquote:Op zondag 20 november 2005 11:19 schreef UncleFunk het volgende:
We bespreken hier alles wat met datingsites van doen heeft.
Wij hebben elkaar dan ook niet leren kennen op een datingsite waar mensen specifiek schijnen te komen op zoek naar een datequote:Ik snap die haast eigenlijk ook niet helemaal...
Bij m'n date met Xennia kenden we elkaar al zo'n 3 jaar voordat we in real life gingen meeten...
Ik zal deze week daten dus dan kom ik er wel achter. Heb zonder op te scheppen zeer veel mensenkennis, dus ik denk dat ik het wel goed kan inschatten. Maar desalniettemin had ik zelf weinig behoefte meer om via internet te daten. Ik had in het begin ook bewust de boot afgehouden, echter vond zij het juist alleen maar interessanter worden.quote:Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Mickeys het volgende:
aan Chewie....
Mensen kunnen op internet heel erg ziek zijn.. juist van de "personen" waar je het niet van zou verwachten!!!! Ik zou nog maar eens heel goed nadenken als ik jou was. Good luck anyway!
tvp
PaiQ is gewoon een datingsite, die het net op een andere manier aanpakt.quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zie een beta versie van iets en dan moet ik weten wat het is
![]()
nouja, hoe de date gaat verlopen weet je natuurlijk nooit, maar je kunt zo wel beter kijken of het klikt ja en je leert elkaar wel beter kennen zoquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef Godshand het volgende:
Even een stelling:
-Als je voicechat (skype/msn) (en camt) kan je beter voorspelen hoe je date gaat verlopen met die persoon dan als je afgaat op uitsluitend tekstchat...
Tot nu toe heb ik dit wel zo ervaren...
Jammer, ik vind Lexa juist ontzettend leuk. Misschien ook wel omdat ik daar gigantisch veel berichtjes krijg...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Ik wilde op Lexa een kijkje gaan nemen, maar ik irriteer me mateloos aan al die voorgekauwde instellingen en vooral verplichte dingen in je profiel.![]()
Je kunt niet zelf je beroep invullen, dat moet allemaal weer in 1 categorie, breed genomen.
Idem dito met nog 20 andere dingen.
En dan heb ik het nog niet eens over een verplichte geboortedatum en woonplaats.
Nee bedankt, dan heb ik al geen zin meer![]()
quote:De Telegraaf stapt in internetdating
AMSTERDAM - Uitgeversmaatschappij De Telegraaf wil de datingwebsites Relatieplanet en Iwannadate overnemen. De uitgever, onderdeel van de Telegraaf Media Groep (TMG), wil voor een onbekend bedrag een belang van 70 procent nemen in Relatieplanet en Iwannadate.
Dat liet TMG maandag weten. Relatieplanet is de grootste datingsite in Nederland, Iwannadate is nummer vijf, aldus de uitgever. Relatieplanet trekt maandelijks een miljoen bezoekers en heeft 400.000 ingeschreven vrijgezellen. Bij Iwannadate staan 200.000 zoekenden ingeschreven.
Bron
Ik krijg op RP al zoveel berichtjes, dus daar hoef ik het niet voor te doen, maar was benieuwd wat voor types daar zitten of dat er gewoon leukere mannen zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Lexa juist ontzettend leuk. Misschien ook wel omdat ik daar gigantisch veel berichtjes krijg...
Heb trouwens al één date gehad via lexa, maar ik kan niet peilen in hoeverre die kerel serieus is of niet.
Trouwens... ik heb al een tijdje contact met iemand van Paiq en vannacht droomde ik dat hij me vertelde dat hij 1.65 m lang was.(ben zelf 1.76m)
Misschien komt het wel omdat ik de laatste tijd alleen maar leuke kerels ontmoet die ik te klein vind, maar dit was echt heel vaag.
Overigens ben ik een beetje oververmoeid de laatste tijd, dus ik denk dat ik niet veel meer ga daten binnenkort.
Leuk, ik ken mijn ex via www.christelijkcontact.nlquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef FatalException het volgende:
christelijke datingsite:
www.opzoeknaarjou.nl
Alleen ze hebben maar 891 geregistreerde members![]()
Ze weten niet dat hun registratie-script niet goed werkt!!
Ik heb ze ge-emaild maar ze zeggen: "Jawel hoor, het is goed doorgekomen!"
Ja DUH, nadat ik het 2x heb gedaan en de 2e keer alles opnieuw moest invullen. De 1e keer na alles ingevuld te hebben kwam er een dikke PHP-error.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |