Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Toedeloequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
Jeugdjournaal is afgelopen, ik ga naar bed
stiekem TVP
Morgen geen Fok!MC voor mijMoet ff wat werk inhalen
@Makster die niet weet wanneer de laatste post is -->![]()
![]()
mzzl
Kut nerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
stiekem TVP
![]()
mzzl
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
stiekem TVP
![]()
mzzl
kleurenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even testen...hoe staat dit??
Het is iig dezelfde kleur groen.......ik zou wel een andere helm opzettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
HAhahahahahaaquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ok, thats itquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Het is iig dezelfde kleur groen.......ik zou wel een andere helm opzetten![]()
Owwwww, isdazoquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, thats it![]()
You deserve some serious ass spanking![]()
Ow yeah, is that a factquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Owwwww, isdazo![]()
don't mess with Rebbel......Makker![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
en toch feliciteer ik jou met het behaalde resultaat![]()
[afbeelding]
Hihihihquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat kan mij het schelen, ik doe het lekker toch.![]()
GEFELICITEERD
![]()
bij gebrek aan die grote taart-smiley![]()
We plannen gewoon die paintball meet als iemand die wil organiseren wat sneller en strakkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
als er op 4 December toch te weinig mensen zijn voor een arrangement is het dan niet te doen om die kartmeet te verzetten ?![]()
![]()
Ik Forward je wel de laatste mail met foto'squote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit is wel een serieus mooie optiemailadresje
??
10 foutenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
Gefeliciteerd broersk![]()
Maar heb je nou gewoon 0 fouten?
Of heb je 10 fouten?
Hé....das blitsssssssquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, ik heb mijn Postbank pas binnen.![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Can you handle me ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
@ Rebbel
--> Peppovitch spankt je ook als het nodig is, pas maar op
Wheeeeeeeeeeeeeee vetquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Whaaaaat je hebt 'm !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
cooooolquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wheeeeeeeeeeeeeee vet![]()
![]()
Kan zeker niet bij de Rabobank?![]()
Niks beters als de postbankquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
NopeNou ja ik ga toch weg daar, maar ik ga niet naar de Postbank. Heel stoer van die pas, maar verder lijkt het me niet zo ideaal.
![]()
quote:
Verwarming > Checkquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Verwarming misschien aan ........ en je uggswellicht
21....das warrum......dat was zeker e.o.a vakantiebestemmingquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Verwarming > Check
Uggs > Check![]()
Heb de verwarming al op 21 staan johEn dan te bedenken dat ik vorig jaar lekker elke dag in een graadje of 30 rond liep
![]()
Zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
21....das warrum......dat was zeker e.o.a vakantiebestemming![]()
Rebbel heeft ook maar ff zo'n strak Postbank passie gemaakt.......
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef stinkie het volgende:
is er al een kart datum bekend? Ik heb zeer zeer zeer weinig mogelijkheden, maar als het lukt wil ik wel mee doen, durf alleen nog niks toe te zeggen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
21....das warrum......dat was zeker e.o.a vakantiebestemming![]()
Rebbel heeft ook maar ff zo'n strak Postbank passie gemaakt.......
De tering zeg hejquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef stinkie het volgende:
is er al een kart datum bekend? Ik heb zeer zeer zeer weinig mogelijkheden, maar als het lukt wil ik wel mee doen, durf alleen nog niks toe te zeggen
Als ik um binnu heb.....quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
![]()
Heb 5 maanden HIER gewerkt, was goed te doen. ( klik op Kontiki beach voor een panorama view van mijn toenmalige werkplek)
Wel leuk die panorame viewGood old days
![]()
Tja, qua ontwikkeling loop je daar na 5 maanden wel een beetje vast. Afgezien van mijn papiamento (schrijf je dat zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
wel triest dat je nu hier zit
Nou, wat doe je hier dan nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja, qua ontwikkeling loop je daar na 5 maanden wel een beetje vast. Afgezien van mijn papiamento (schrijf je dat zo) ontwikkel je er niks.
En na 5 maanden ga je zelfs Ned. missen. De heerlijke schone straten, auto's die starten, mensen die afspraken na komen, vrienden die hier zitten enz enz.
Maar gelijk heb, ik zou zo weer terug kunnen voor een weekje of 3![]()
Tja wat doe ik hier inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou, wat doe je hier dan nog, ik zou ut eg wel weten
![]()
wel je mentaliteit aanpassen he....wavandaagniekankanmorrugetog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet iemand wheely's leren![]()
dat zal wel het trillen verhelpen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu ga ik echt weg![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik Forward je wel de laatste mail met foto'sDie van Makster vind ik overigens ook erg mooi bij je bike staan, ik hoef nog geen leer. Maar om je dwars te zitten ga ik ook meedingen
quote:
zou best eens kunnenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh,
@Mercy, pas maar op, dalijk is het (een) paul op een blade, ben je mooi klaar mee![]()
BTW, hier een foto van de kat, deze zomer, if you don't care, I don't care about the fact you don't care , iedereen blij
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
Maar vandaag niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Fok!MC'en + werken kan best gecombineerd worden toch?
@pimber, voor dat pasje moet je wel betalen tochIk wou het ook doen maar zag dat het niet kon met de giropasbasis, alleen met de normale giropas. En de normale giropas kost 7,95 per jaar en die maak ik liever over naas Koos Spee
Leuk die signatures van de gedupeerde Fok!MC'ers![]()
[..]geheel in stijl van de sinterklaasgekte [afbeelding]
is geen soepquote:Op woensdag 16 november 2005 09:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou best eens kunnenik kan natuurlijk wel even flink racen op die motor van hem
![]()
edit: Foto seop is leuk
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 09:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Oh-Ooooooohhhhhh
teletubbie tijd...
mogge slaapkopquote:Op woensdag 16 november 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
goede morgen allemaal![]()
daar had ik eigenlijk mee moeten beginnen he![]()
![]()
Valt mee, ik heb nog even gelezen.quote:
Zwart zwart zwart....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd
op een dag in teletubbieland zag Poo een zwarte wolk........
De zwarte wolk hier is bijna weg inmiddels. Het lijkt nu tenminste weer normaal ochtend.quote:
Teletubbies veroorzaken op die manier nu al depressieve kidsquote:
dan is de vorige geheel tot jouw beschikkingquote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog even gelezen.Vast even wennen aan het goede voornemen.
Misschien heb ik straks nog tijd om eventjes de Moto73 te lezen. De nieuwe komt ook al weer.
![]()
Jippiequote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is de vorige geheel tot jouw beschikking![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
80 km/u op ALLE snelwegen
Zo, nu ga ik ff achterover leunen en kijken naar de dingen die komen gaan mss had ik die laatste smiley niet moeten posten
Vandaar diequote:Op woensdag 16 november 2005 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar vandaag niet.![]()
las ik gisteren geloof ik![]()
Nee niet te lief posten.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, nu ga ik ff achterover leunen en kijken naar de dingen die komen gaan mss had ik die laatste smiley niet moeten posten
Dat niet eens, het topic had potentie maar werd al op pagina twee compleet verbaggerd met off topic gelul. Dan zijn die mods ineens niet te vinden. Kijken hoe lang het nu nog open blijftquote:Op woensdag 16 november 2005 10:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee niet te lief posten.![]()
Het is denk ik een leuk topic, maar ik voel ergens ook wel opgekropte woede opborrelen nu.Dat krijg je als je je steeds meer de kaalgeplukte kip gaat voelen van de farm in Den Haag.
![]()
met die opmerking maak je zeker geen vriendenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
Erger nog, waren de ouders van die kinderenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:ik hoorde net een verhaal over de intocht van Sinterklaas
![]()
er waren een paar kinderen die vonden dat ze te weinig snoep hadden gekregen van Zwarte Piet en hebben hem daarom maar in elkaar geslagen![]()
![]()
het word steeds gekker hier in Nederland![]()
dan is het helemaal ergquote:Op woensdag 16 november 2005 10:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Erger nog, waren de ouders van die kinderen
Is in beide gevallen vaker voorgekomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
het word steeds gekker hier in Nederland![]()
Hmm, kan het niet vinden, stond op brabantsdagblad. nl volgens mij, ik ga nog effe zoekenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is het helemaal erg![]()
heb je een linkje naar dat bericht ?
Dat van die discriminatie met die zwarte pieten is een paar jaar geleden ook ter sprake gekomen. Het is toch belachelijk?! Het bestaat al zo lang voor kinderen en nu zou het ineens niet meer kunnen. Dat is met steeds meer dingen zo. Waar je al niet over kunt zaniken.. Het gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is in beide gevallen vaker voorgekomen.![]()
Ook dat zwarte pieten wegens het vermeend discrimineren van donkere mensen in elkaar werden geslagen.![]()
Praten we over de jaren'80.![]()
Gisteren hoorde ik op de radio dat bepaalde groeperingen tegen de naam van de lekkernij negerzoen zijn.![]()
Dat is toch een soort compliment.![]()
Leuk die spontane mailtjes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet iemand wheely's leren![]()
![]()
[..]
quote:Hoi Pepijn, de volgende wheelie-instructie waar je bij zou kunnen is eind
november. deze zaterdag zit ik al vol. als die bandjes bruibaar zijn dan
is dat gewoon jouw tegenprestatatie. wat voor zijn het? ze klinken wel wat
hoog. ff checken watde normale hoogte is.
groeten Alexander, RWPfreestyle.
quote:Hoi Pepijn, grappige mail!
Ja het hangt ook van het weer af idd, maar ik plan weeronafhankelijk, het gaat
niet door bij slecht weer..
wat belangrijker is, is dat er meerdere tegelijk kunnen, dat is gezien de
locatie rendabeler voor mij. het is in <censuur, 7 km van Hoogvliet> de middag duurt meestal van 12 tot 5, waarbij er afwisselend instructie wordt gegeven en er gereden wordt door de "leerlingen", en er door mij gereden wordt.
de wheelielessen zijn niet om te kijken (anders komt half MF kijken en is
het risico op valpartijen groter) maar voor mensen die het voornemen hebben
om mee te doen. als je op het moment zelf niet meer durft of weet ik veel
wat dan is dat niet erg natuurlijk, dan blijf je gewoon lekker kijken.
maar goed das een algemene regel en is vast niet op jou van toepassing
op wat voor motor ben je van plan te komen?
groeten Alexander
Watquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef stinkie het volgende:
Stond op FP
's morgensquote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef richardgie het volgende:
Zo he,ben je even een avondje weg,meteen twee topics verder.![]()
Goeie morgen allemaal.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik had een foto in de bijlage toegevoegd.
Grappemakerquote:Hoi Pepijn, grappige mail!
Niet.quote:
Ja, toen kreeg ik spontaan een hartaanval, en was opgenomen in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef hicham het volgende:
Grappemaker
Wat had je nou weer allemaal voor lulkoek in je mailtje staan
netzoals die Fiero garage toen je de rekening kreeg en 'je vriendin het mailtje had getypt'
Sowiezo is de KLX nog niet optimaal, dus ik kom wat tekort in vermogen.quote:Waarom wil je eigenlijk wheely les![]()
Kloot eerst lekker zelf aan joh, pas als je 3x op je muil bent gegaan wheelyles volgen
Hi hi,ik heb in de vorige ook al alle plaatjes bekeken en ben nog niet verder gekomen dan dat.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog even gelezen.Vast even wennen aan het goede voornemen.
Misschien heb ik straks nog tijd om eventjes de Moto73 te lezen. De nieuwe komt ook al weer.
![]()
Ahhhhhhhhhhhhhhhh!, onverwachte steek onder de gordel.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Pepijn
hoe is het nou eigenlijk met je Fiero ?
al even niets meer over gehoord![]()
Jij las zeker vaker stripboekjes dan echte boeken vroeger.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef richardgie het volgende:
Hi hi,ik heb in de vorige ook al alle plaatjes bekeken en ben nog niet verder gekomen dan dat.![]()
Ligt de volgende al weer op de mat.![]()
Chronisch tijdgebrek he.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij las zeker vaker stripboekjes dan echte boeken vroeger.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhh!, onverwachte steek onder de gordel. [afbeelding]
![]()
4 weken geleden was er een potentiele koper voor het chassis, ik heb 1250 euro gevraagd.
Ik zou er nog van horen, maar het is een grote radiostilte.
Inmiddels zit ik ook in een andere situatie dat ik het maar even op zijn beloop heb gelaten.
Maar het ding moet maar gemaakt worden, en dan zo snel mogelijk verkocht ofzo.
Revisie kost wel ff +2500 euro.![]()
Alternatief was een leenmotor zonder garantievoor 800 euro ofzo, en dezelfde 1500 met garantie.
Dus relatief een klein verschil met een revisie.![]()
Heb ondertussen al wel 2 keer 130 euro wegenbelasing voor nop betaald.![]()
Beter nemen ze mij volgende week aan bij de hierboven beschreven baan, ik heb'r zin in, en daar hoort een knappe auto bij..
Wist ik wel, zat eenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen steek
gewoon belangstelling
![]()
Die staat/tond een tijdje te koop@MF.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Je moet vragne of ijn broertje je ff les geeft. Die heb ik met zijn tijgerprint ZXR400 nog een flinke klapper zijn maken op de parkeerplaats bij Zestienhoven
Onze heer heeft rare..quote:Da Liks is wel een aardige knakkert, was vroeger soort van semi prof skatert (of dat dacht hij)
Als de KLX klaar is ga ik wel een keer mee. zie ik die Paul ook weer is, een oude bekende van de Holec. Dat is zeg maar Switch, die zijn nieuwe porno gixxer ff op een stoeprand klapte![]()
quote:Ducati Hypermotard.
Ducati chose the Milan launch of the 2006 range to unveil a concept bike for the first time.
The Ducati Hypermotard. Stripped down to its essentials, the Hypermotard is an extreme performance, totally over-the-top motorcycle. Its purpose is single minded – to thrill.
For more info, follow the internetlink.
Cool dingquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wilde ik gisteravond al posten, maar ik kon dus niet inloggen.![]()
[..]
Ja horo komt wel goed met die Gixxerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Zie je het trouwens nog zitten met die streetfighter??![]()
Moet je nog veel onderdelen kopen, motormanagement e.d. .. of is het helemaal .. vermeend..compleet?
En Pimber is nog niet wakker ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, het is wel een stuk rustiger hier als hicham een keer echt werkt op z'n stage![]()
Leuke ragbikequote:
Inderdaad, ik lees er zo doorheen, zoals gebruikelijk veel uitleg voor weinig werk. (quote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef Makster het volgende:
Maar afgezien hiervan is het neit zoveel werk nee
Omdat echte die hards niet op een 890 in een dozijn motor willen rijden en gaan voor de overmaat van pornoquote:Op woensdag 16 november 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Het valt me wel op dat een groot deel van de die-hards die gewoon de hele winter door zouden rijden, helemaal geen motor hebben om op de rijden deze winter.Hoe zou dat komen?
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeienquote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Inderdaad, ik lees er zo doorheen, zoals gebruikelijk veel uitleg voor weinig werk. (![]()
![]()
)
Maareh, je kan de porno ook zover overdrijven dat je dus nooit meer kunt rijden op je porno motor.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat echte die hards niet op een 890 in een dozijn motor willen rijden en gaan voor de overmaat van porno
Dat en ENKEL dat is de reden![]()
[..]
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeien
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wilde ik gisteravond al posten, maar ik kon dus niet inloggen.![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben niet echt een Ducati fan maar deze is wel erg
![]()
Dus je moet normaal gesproken de hele dag oneigenlijk lullen.. voel je je dan niet gebruikt?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeien
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat echte die hards niet op een 890 in een dozijn motor willen rijden en gaan voor de overmaat van porno
Dat en ENKEL dat is de reden![]()
[..]
start van een woensdag middag relquote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]die hards hebben een poserbike die op foto's er goed uitziet maar die niemand anders in het echt heeft kunnen aanschouwen,
omdat ie niet rijdbaar is![]()
ik vind dat geen echte motorrijders hoorzijn eerder motorbezitters
![]()
Het gaat om de reisgeboorte in het leven, niet om het einddoel.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
Maareh, je kan de porno ook zover overdrijven dat je dus nooit meer kunt rijden op je porno motor.![]()
quote:
Nee, je keek er al zo'n beetje overheen.. een SM.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
niet gelezen dat het een Ducati is.
Ze noemen het een hypermotard.quote:[quote]ik vond dat frame al een beetje Ducati-achtig aandoen.Deze vind ik ook errug mooi maar heeft het nog wel veel met een Motard te maken? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Ik vind dit meer een straatbike dan een crossert. Peppo?
eigenlijk is dat heel simpelquote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
niet gelezen dat het een Ducati is
ik vond dat frame al een beetje Ducati-achtig aandoen.Deze vind ik ook errug mooi maar heeft het nog wel veel met een Motard te maken? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Ik vind dit meer een straatbike dan een crossert. Peppo?
je heb wel smaakquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Aprilia RS125model 2006, alleen jammer van de smalle achterband.
![]()
[afbeelding]
waarom geen dubbele achterlicht(jes) en die meteen laten werken als knipperlicht? Heb dat een keer gezien en zag erquote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef Makster het volgende:
Verder moeten er ook nog pinkers op (die komen aan het stuur), achter wil ik ze in de kont weg werken.
En heb je de originele nota afgegeven van waar je hem gekocht hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef stinkie het volgende:
Spannend
Motor nu bij Goedhart, pak gaat er morgen heen. Vrijdag komt expert langs en gaat er gesteggeld worden over de centen. Waarschijnlijk doen ze idd een bieding, dus soort van totall loss verklaring met behoud van wrak en een zakje geld. Zal voornamelijk over de kosten van de kleding gaan....
Waarom zou ik? Goedhart weet wat ik er voor betaald heb, maar dat gaat de verzekering niks aan. Die hebben de vervangingswaarde op te hoesten, niet wat ik ervoor betaald heb. Kleding is net 2 jaar oud en op die valplekken na onbeschadigd. Laat ze maar met een bedrag komen, dan zie ik wel. Die Alp blijft wel rijden (mits balhoofd e.d. niet naar de klote zijn).quote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En heb je de originele nota afgegeven van waar je hem gekocht hebt.
Nee, zeker was wel een wereldaankoop.![]()
En waar gaan je fantasieen nu over? Qua motor ja.![]()
Dat is heel simpel. Ik begrijp nu geloof ik wel hoe het zit.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk is dat heel simpel![]()
1) een crosser heeft geen kenteken.![]()
2) een SM staat alleen in de schuur bij de eigenaar.
3) een Hyper SM is voor mensen die met de trend mee willen doen. * ! *
4) een Enduro is na punt 3 toe aan punt 2![]()
5) punt 1,2,4 mogen niet boven de 100 kilo komen omdat het anders een punt 3 word![]()
5,5) uiteindelijk kopen ze na een lange lijdensweg gewoon weer een motor waar je gewoon mee kan rijden.![]()
* ! * en dus later dat ding in de schuur zetten en er nooit meer op rijden omdat ie stuk is.
Heb ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
waarom geen dubbele achterlicht(jes) en die meteen laten werken als knipperlicht? Heb dat een keer gezien en zag eruit, wil het ook gaan fabrieken op de walvis
zelf gefabriekt? Waar spullen gemaakt? Kostte da? Zou het op een gsx600f passenquote:
RF heeft 2 lampen voor remmen in 1 unit, ik heb bij mototronix het kastje gekocht (60 eruo of zo) en zelf er tussen gezet. Er is op marktplaats ook een aanbieder die de kastjes voor 29,95 aanbied, zelfde principe, iets anders aansluiten. Dus als ik nu rem gaan de 2 remlampen aan, als ik richting aangeef gaat de corresponderende remlamp knipperen, als tegelijk rem blijft de ene knipperen en de andere gaat aan. Das in het kort de werking. Als je maar 1 remlamp hebt, moet je zelf een en ander maken. Volgens mij hebben die oudere f'jes (heb zelf een 1100f gehad) een smal kontje met maar 1 remlamp/achterlicht combi. Das dus lastig, want je hebt dan 1) je acherlict bij je remlicht en 2) maar 1 lamp om richting aan te geven (das niet handigquote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
zelf gefabriekt? Waar spullen gemaakt? Kostte da? Zou het op een gsx600f passen
vragen vragen vragen
Gewoon die naam googlen, dan kom je die ad vanzelf wel tegen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
Ik ben heel kieskeurig hoorging zo mondeling nog geen vonkje over.
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Meer info had ze niet, en de website was nog niet in de lucht.![]()
Stom dat je daar niet op naam kan zoeken.............................
Ach, moraal van dit verhaal: een Hyperbike is een compromis.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
eigenlijk is dat heel simpel![]()
1) een crosser heeft geen kenteken.![]()
2) een SM staat alleen in de schuur bij de eigenaar.
3) een Hyper SM is voor mensen die met de trend mee willen doen. * ! *
4) een Enduro is na punt 3 toe aan punt 2![]()
5) punt 1,2,4 mogen niet boven de 100 kilo komen omdat het anders een punt 3 word![]()
5,5) uiteindelijk kopen ze na een lange lijdensweg gewoon weer een motor waar je gewoon mee kan rijden.![]()
* ! * en dus later dat ding in de schuur zetten en er nooit meer op rijden omdat ie stuk is.
Sommige mensen zijn echt debielquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat van die discriminatie met die zwarte pieten is een paar jaar geleden ook ter sprake gekomen. Het is toch belachelijk?! Het bestaat al zo lang voor kinderen en nu zou het ineens niet meer kunnen. Dat is met steeds meer dingen zo. Waar je al niet over kunt zaniken.. Het gaat echt nergens over.![]()
M.a.w. ze was te snel voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Mail forwarded vanaf kawasaki.zx6r at gmailquote:Op woensdag 16 november 2005 07:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ je pasje
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
@pimber, voor dat pasje moet je wel betalen tochIk wou het ook doen maar zag dat het niet kon met de giropasbasis, alleen met de normale giropas. En de normale giropas kost 7,95 per jaar en die maak ik liever over naas Koos Spee
Dat doe ik normaal ook wel, maar dit is zo'n algemene Engelse term.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
Gewoon die naam googlen, dan kom je die ad vanzelf wel tegen denk ik.
Klinkt een beetje als een instinkertje... net alsof je een of ander product koopt wat niet deugt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Klinkt een beetje als een instinkertje... net alsof je een of ander product koopt wat niet deugt.![]()
Snelle praters zijn zenuwachtig, ik kon ze nog wel een beetje afremmen met de naam van het bedrijf te notren, 'r naam en het telefoonnummer.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
M.a.w. ze was te snel voor je![]()
goed zoeken he.....
Geweldig die Postbankquote:Op woensdag 16 november 2005 14:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mail forwarded vanaf kawasaki.zx6r at gmailWel een mooi pak
[..]Oh, lees het ook net pas. Ik heh 1 Giropas en een giropasbasis, dus de tweede kan ik geen leuk plaatje voor kiezen.
Postbank wil dat je tegenwoordig overal voor betaald
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:08 schreef Gixxer Fighter het volgende:
Heb nog een CR500 staan die eerst weg moet...
als de motor dan weg is zoek ik gewoon lekker verder...
Dat ding is echt de hoer van motorrijdend Nederland hequote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mark heeft mijn CR aan een ketter verkocht.![]()
[..]
Hij krijgt hem vast niet eens aangetrapt, model 1986 is nog net even wat moeilijker.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:52 schreef stinkie het volgende:
Dat ding is echt de hoer van motorrijdend Nederland he
niemand wil dat wrak hebben
Zo kun je het ook brengen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij krijgt hem vast niet eens aangetrapt, model 1986 is nog net even wat moeilijker.![]()
Ze zijn er gewoon allemaal bang van.![]()
Volgens mij had jij hem al aan een ketter verkochtquote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest startenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij krijgt hem vast niet eens aangetrapt, model 1986 is nog net even wat moeilijker.![]()
Ze zijn er gewoon allemaal bang van.![]()
Kloptquote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij had jij hem al aan een ketter verkocht
Maar als je niet hoefde te sleutelen aan dat ding had ik hem wel als gift in ontvangst genomen
Nieuwere modellen zijn wat makkelijker, ik ben een keer naar de Maasvlakte geweest, en heb iemand op de CR laten rijden die er zelf eentje had, en die kreeg'em ook niet aangetrapt.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef stinkie het volgende:
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest starten
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
zitten jullie daarop pimber/hicham(reageer als je er wel op zit
)
quote:Op donderdag 03 november 2005 14:06 schreef Demivierge het volgende:
Zaterdag stond m'n buurjongetje (6 jaar) voor de deur met een leeg gelopen voetbal in z'n handen. Of ie m'n pomp even mocht lenen.??? Pomp? Sorry, Jelle ik heb geen pomp om ballen op te blazen. "Maar hoe blaas jij dan die bal op?"" Bal, welke bal?? "Die bal die je altijd op je hoofd hebt als je gaat rijden!!!""
quote:Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik
stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat
mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende
gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: ¤187 ,-
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: ¤ 50 ,-
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Boek 2 keer ofzo snel doorgelezen.
Oh ja met 49 goed van de 50 vragen, 1 fout dus, valt me wel tegen ik had 0 fout verwacht
Naja dat valt wel weer mee, brommer met 3 fout en auto ook met 3 fout gehaald, en dit dus nu met 1 fout
Ik is blij
Ja wie gaat er nou mountainbiken.quote:
quote:
Hm, zo te zien heb je hem alsnog eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
HAAAALLLOOOOOOO er is al een nieuwe open hoor
Hmm, effe dat springend stuk snot eruit flikkeren![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Oh ja met 49 goed van de 50 vragen, 1 fout dus, valt me wel tegen ik had 0 fout verwacht
Naja dat valt wel weer mee, brommer met 3 fout en auto ook met 3 fout gehaald, en dit dus nu met 1 fout
Ik is blij
Kreeg amper de kans.quote:
Zo jammer he, 1 foutquote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Dat is al een heel goed begin.![]()
Als je maar 1 fout hebt dan had je er ook makkelijk géén kunnen maken.![]()
Ik heb nu binnen:quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Hm, zo te zien heb je hem alsnog eruit geflikkerd
[..]
[afbeelding] Tof manWat dat betreft heb ik die zalen nu wel vaak genoeg gezien met al die stresskippen en minutenlange instructies.
Hoever ben je nu in de vorm van een totaal overzicht
![]()
Had je niet je BV al?
En wanneer rij je nu altijd rond?
![]()
Daar heeft dit snotpoppetje duidelijk geen last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Kunnen we over een paar maanden raggen door Amsterdamquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef yup het volgende:
Ik heb nu binnen:
Theorie.
Examen motorvoertuigbeheersing.
Alleen examen verkeersdeelname nog. Wat ook binnenkort zal komen als ik de instructeur geloven mag
Geen warming up gedaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Pimberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef yup het volgende:
Ik heb nu binnen:
Theorie.
Examen motorvoertuigbeheersing.
Alleen examen verkeersdeelname nog. Wat ook binnenkort zal komen als ik de instructeur geloven mag
Ik naar de plaatselijke AH lopen en opeens knie opslotquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heeft dit snotpoppetje duidelijk geen last van [afbeelding]![]()
wat een sportievelingen hier
![]()
[..]
Kunnen we over een paar maanden raggen door Amsterdam![]()
wel een cool dingquote:
Dank u wel Citrofapper.quote:
Mooi blijven doen waar ze goed in zijn, auto's dus. Niet voor niets elk jaar WRC kampioenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef yup het volgende:
[..]
Dank u wel Citrofapper.
Jammer dat Citroen geen motoren maakt heis maar beter ook denk ik
![]()
![]()
Ik denk dat Pepijnquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef yup het volgende:
Jammer dat Citroen geen motoren maakt heis maar beter ook denk ik
![]()
![]()
Verder worldbeater: ik rij overal met de motor... Soms door stad soms op dijkjes, soms Noord soms west etc.
Op de motor kom je heel ver (itt tot autorijles dat saai routinewerk was)
BMW kampion WTCC (word touring car championship)quote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mooi blijven doen waar ze goed in zijn, auto's dus. Niet voor niets elk jaar WRC kampioen![]()
Geef mij voor de hoogtoerige motoren maar een Jap![]()
Dat verandert steeds, het kan iedere dag zijn ik heb geen vast rij rooster. Ik kijk gewoon wanneer het me uitkomt. Dus kan in principe van maandag tot vrijdag zijn...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat Pepijnbedoelde welke dagen
De nieuwe Beemer lees ik net, zag daarvoor alleen het plaatje.quote:
Pimberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat Pepijnbedoelde welke dagen
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber: wanneer.
Beater: wanneer.
Yup: waar.
![]()
![]()
![]()
Dus toch, las het in je verkoop topicquote:Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef yup het volgende:
Geuzenveld ?
Slotermeer dude, slotermeer
En zeer dichtbij de haarlemmermeer weg
SLOTERMEER!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef worldpimber het volgende:
Dus toch, las het in je verkoop topic
Dacht dat je in het begin Geuzenveld ooit had gezegd, maar mijn fout dus![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo kun je het ook brengen.Maar ik vind de reactie van Stinkie toch net wat geloofwaardiger, sorry.
![]()
Aanbodquote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Potverdikkie wat ben ik blij dat ik niet op het aanbod van Randstad gisteren ben ingegaan.. ouder worden is differencieren wat je nou echt wilt.![]()
1.95 meter en 120 kiloquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest starten
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Ik is blij
Ik ga straks ook 10 kmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
Niet eens gezien van Rausje .. poging tot rellen van de anti SM beweging.quote:
Mja, idee dan, mierenneuker.quote:AanbodJe zou waarschijnlijk ook niet eerst 3 gesprekken gevoerd moeten hebben
Das een teffus combo merk ik net welquote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien CTRL + W eens proberen![]()
![]()
Dat doe ik zelfs beter met mijn 25 kw brommer die ik niet hebquote:Op woensdag 16 november 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Kiek uut amateurrijders, als je een burn out maakt.
Zelfs een prof gaat dan nog wel eens in de fout.
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een teffus combo merk ik net wel![]()
Wat is het verschil met ALT + F4.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef worldpimber het volgende:
Misschien CTRL + W eens proberen![]()
![]()
Streetfighter maken.quote:
Kuip raakt de grond nauwelijks met demonteren, nu kan ik die van binnen en buiten eens goed schoonmaken, net als de rest van de motor, anders staat er morgen 2 uur schoonmaakkosten op de rekening ben ik bant, ZE IS VIEEEEESSSSSS, bleh, nou ja, liever zelf doen dan ervoor betalenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is het verschil met ALT + F4.![]()
[..]
Streetfighter maken.![]()
Ik waste mijn chick altijd voordat ik ze ging strippen.
Dan kregen de kuipdelen minder snel krassen was mijn idee.![]()
Daar had ie vast niet in getrapt.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is het verschil met ALT + F4.![]()
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:quote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere werkruimte heb je daar Roadkill, zoiets mis ik echt
Is het vuil op die kappen nou nog steeds de modder van die ene baggermeet?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
dirty naked chick
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje wel ja, ik heb inmiddels ook nieuwe modder aangeschaftquote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Is het vuil op die kappen nou nog steeds de modder van die ene baggermeet?
Hij is wel weer mooi schoon zegquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:
ohja, bring your own tools !
[afbeelding]
[afbeelding]
foto uit oude doos en nu poetsenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij is wel weer mooi schoon zeg![]()
hard gewerrukt
Mmm, tja....ging bij nader inzien twijfelen aan mijn eigen post........quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
foto uit oude doos en nu poetsen![]()
Waar zet jij je paraaf onder......toch niet onder brieven die verstuurd moeten worden he....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug van z,n werk.Hard gewerkt zeg,4 parafen gezet vandaag.![]()
Hier nog wat spannends gebeurt?![]()
Misschien had ik er aan moeten toevoegen: "..binnen een straal van een paar meter om mijn huis"quote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:
ohja, bring your own tools !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waar zet jij je paraaf onder......toch niet onder brieven die verstuurd moeten worden he....
voltooide tijd![]()
duidelijke taalquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.
M.a.w. ik geef accoord vellen voor drukwerk,en let daarbij dus niet op spelfouten etc.
Als het druktechnisch maar goed is.![]()
Alleen een boxer staat er nog niet bij.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Garage update
Voor ieder wat wils.
Een brommer met 2 koplampen wat Fulcrum zo mooi vond
Een 900 naked ding.
Een 500cc 2 takt racer.
Oh ja die blik is voor regenachtige dagen
Hey dat doe je goed man, je gaat met sprongen vooruit. Je bent zelfs teksten aan het onderstrepen nu!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.
M.a.w. ik geef accoord vellen voor drukwerk,en let daarbij dus niet op spelfouten etc.
DTP is dat toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey dat doe je goed man, je gaat met sprongen vooruit. Je bent zelfs teksten aan het onderstrepen nu!
Maar dat doe je stiekem met die hulpknoppen bovenin zeker?![]()
En niet te vergeten....neem nou es een icoontjequote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.Nu moet ik alleen nog eens proberen foto's te gaan posten,maar die zijn altijd te groot.Volgens het bericht dat ik altijd terug krijg.
![]()
Ik typ het altijd zelf in zonder de knopjes te gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.Nu moet ik alleen nog eens proberen foto's te gaan posten,maar die zijn altijd te groot.Volgens het bericht dat ik altijd terug krijg.
![]()
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En niet te vergeten....neem nou es een icoontje![]()
Vul je het wachtwoord wel in onderaan de 'wijzig profiel' pagina?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.![]()
En dan beginnen ze weer over een wachtwoord,en dat heb ik helmaal niet,volgens mij.![]()
nicequote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog wat zitten knutselen in Photosjop met de bike van Rausje.
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
Ik denk als je die eerste foto wat lichter maakt in Photoshop,je al een heel andere foto hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
[afbeelding]
dit is het origineel
het is mij opgedragen de velgen te laten zoals ze zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicenu de velgen zwart en hij is af
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef Gawaine het volgende:
A) ja
B) nee
C) vertel ik je hier
D) antwoord staat op MF
Als je the balls hebt moet je het goed aanpakken en de zwart/zilver kleurstelling van de cbr600f erop doen. Dat is de enige kleurstelling die ik ECHT mooi vind. Zilveren velgen erin hoppa.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
vin ik in de nwe kleurencombi niet echt passen meerquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is mij opgedragen de velgen te laten zoals ze zijn![]()
Ja,en dan krijg ik bericht dat ik geen recht heb om dat profiel te wijzigen,of een ongeldig wachtwoord heb gebruikt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vul je het wachtwoord wel in onderaan de 'wijzig profiel' pagina?
de topkuip misschien rood laten en verder gewoon stemmig zwart of zoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Hmm, wat wil je precies Martie? Ik neem aan dat dat van jou een "verkeerd" voorbeeld is? De hele motor moet in 1 kleur ofzo![]()
Ragbike
![]()
Zie je wel....toch een kloonquote:Op woensdag 16 november 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,en dan krijg ik bericht dat ik geen recht heb om dat profiel te wijzigen,of een ongeldig wachtwoord heb gebruikt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:55 schreef bwt het volgende:
Pimber, you've got mail
ben hier bijna door mijn internet tijd heen
is my 1st als only post 2day
vrijdag examen voor wie 't weten wil
70-291
quote:ps.snel ff intenettten via een t-mobile hotspot.
uurtje is zo voorbij
Als ik ze zo onder elkaar zie dan vind ik het idee er heel vet uit zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
Ragbikequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Hmm, wat wil je precies Martie? Ik neem aan dat dat van jou een "verkeerd" voorbeeld is? De hele motor moet in 1 kleur ofzo![]()
Ragbike
![]()
Ben ook al in levende lijve gezien hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zie je wel....toch een kloon![]()
HAPquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben ook al in levende lijve gezien hoor.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik denk dat die niet echt stoer zal overkomen zo
![]()
Moet Raus stoer overkomen danquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik denk dat die niet echt stoer zal overkomen zo
![]()
Op MF in off-topic heb je een photoshop topic, daar kan je dit vragen, naast de vele creaties die wel leuk zijn, maar niet wat je wil,zit er meestal wel 1 of 2 bruikbare bij (zo zwart is op zich wel cool, maar ook wel weer erg zwart...)quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
Dquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef Gawaine het volgende:
pfff moest ik toch helemaal naar dit forum komen lopen![]()
Zeg roadkill wat ga je allemaal aan je motor doen ?
Ook de kleppen stellen ?
A) ja
B) nee
C) vertel ik je hier
D) antwoord staat op MF
![]()
Het is vast een CMYK boer.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
DTP is dat toch?
Ow jeeee ... dus binnekort ben je een keer automatisch uitgelogd en dan zijn we je voor eeuwig kwijt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.![]()
En dan beginnen ze weer over een wachtwoord,en dat heb ik helmaal niet,volgens mij.![]()
Een naakte TL1000 met Yoshimura's.quote:
En een ducati kontjequote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een naakte TL1000 met Yoshimura's. [afbeelding]
Is dat ding echt een TL1000quote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is vast een CMYK boer.![]()
[..]
Ow jeeee ... dus binnekort ben je een keer automatisch uitgelogd en dan zijn we je voor eeuwig kwijt.![]()
En je plaatje moet 60x60 pixels zijn of kleiner, en de bestandomvang maximaal iets van 6 Kb.
Maar dat staat er allemaal bij.![]()
[..]
Dat ding is een streetfighter met als basis een TL1000. Dus kappen eraf, dikke dempers erop (waarschijnlijk volledig uitlaatsysteem anders) en een ducati kontquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef yup het volgende:
[..]
Is dat ding echt een TL1000![]()
![]()
![]()
Als dat zo is van welk jaar dan![]()
Nee hoor,ik weet jullie wel te vinden.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is vast een CMYK boer.![]()
[..]
Ow jeeee ... dus binnekort ben je een keer automatisch uitgelogd en dan zijn we je voor eeuwig kwijt.![]()
En je plaatje moet 60x60 pixels zijn of kleiner, en de bestandomvang maximaal iets van 6 Kb.
Maar dat staat er allemaal bij.![]()
[..]
erg mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Een Honda is toch groen?
[afbeelding]
Ik moet nog even wennen, zoals vaak bij BMW.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
Nee hoor,ik weet jullie wel te vinden.
Mooie motor trouwens he die nieuwe R1100S.![]()
916.quote:
Ze worden steeds mooier.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Een Honda is toch groen?
[afbeelding]
Thanks broquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
@ the soepers.... En dan vooral Mercy en Raus
De soep van Martie was de beste, lekker die zwarte nemen. Velgen zwart coaten en GAAN, ziet er puik uit !!
Dat is wel een verbetering denk ik he? Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het idee staat me best wel aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
De soep van Martie was de beste, lekker die zwarte nemen. Velgen zwart coaten en GAAN, ziet er puik uit !!
En wat is ie mooi he.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
Betere Beemer pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleurpotloden pakken, paar keer uitprinten en saampjes aan de eettafel kleurenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
die is best wel coolalleen met schoonmaken krijg ik dan weer een hoop te verduren
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze worden steeds mooier.Zo weet ik toch helemaal niet meer wat ik moet doen.
Maar groen kan dus echt niet.
Dalijk moeten we al met z'n drieën om het pak van Makster vechten.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Filmpauzequote:Op woensdag 16 november 2005 21:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja idd is TL1000, dacht door die ander kant dat het een of ander vaag jaren 90 naked ding wasquote:Op woensdag 16 november 2005 21:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat ding is een streetfighter met als basis een TL1000. Dus kappen eraf, dikke dempers erop (waarschijnlijk volledig uitlaatsysteem anders) en een ducati kontZou niet weten welk bouwjaar
![]()
-edit
En natuurlijk een superbike stuurtje erop + vast nog wel genoeg andere aanpassingen waar Pepijn me straks op gaat aanvullen / corrigeren![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef hicham het volgende:
Pimber, stop eens met mij te achtervolgen in de topics waar ik post
Dat gaat je geld kosten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef richardgie het volgende:
En wat is ie mooi he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik aanvragen.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
Kleurpotloden pakken, paar keer uitprinten en saampjes aan de eettafel kleuren![]()
[afbeelding]
quote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleurpotloden pakken, paar keer uitprinten en saampjes aan de eettafel kleuren![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
nou ga ik het toch een keer vragen...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef RB het volgende:
Moet ik nog tvp en voor het een en ander, of heb ik niet veel gemist![]()
Hé Raus, we'll see you back in blackquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
De soep van Marti was de beste, lekker die zwarte nemen. Velgen zwart coaten en GAAN, ziet er puik uit !!
zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ga ik het toch een keer vragen...
WTF is tvp![]()
![]()
TVP = Tering Vunzige Postquote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ga ik het toch een keer vragen...
WTF is tvp![]()
![]()
Zwart isaltijd goedquote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé Raus, we'll see you back in black![]()
doe maar, that makes 2 of us![]()
Jippie schilderen op nummerquote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Een Honda is toch groen?
[afbeelding]
Ff concentreren + vaste handquote:
Nee,DTP en is het zetten van teksten,en foto's etc er in plakken.Ik werk in de drukkerij waar er meteen grote oplages van worden gemaakt.Heb dus de veranwoording over 4 persen van 500.000,- per stuk,die niet stil mogen staan.Erg hoge uurprijs.quote:
volgens mij was dat een post van Gawainequote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Avond Ouwe
En idd een verbetering, wat Richargie zegt is ook wel waar. Zwart met zilver is ook puik
Maar zeker dan ook de velgen coaten
En het is best koud buiten
noepquote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
de search kunnen zoeken op eigen naam + 'tvp'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rood ookquote:
Wederom......een duidelijk verhaalquote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,DTP en is het zetten van teksten en foto's etc er in plakken.Ik werk in de drukkerij waar er meteen grote oplages van worden gemaakt.Heb dus de veranwoording over 4 persen van 500.000,- per stuk,die niet stil mogen staan.Erg hoge uurprijs.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
noep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kost dat wel niet per uur joh, misschien wil ik nog wat Jihad-flyers drukken voor een vriendenprijsjequote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,DTP en is het zetten van teksten,en foto's etc er in plakken.Ik werk in de drukkerij waar er meteen grote oplages van worden gemaakt.Heb dus de veranwoording over 4 persen van �500.000,- per stuk,die niet stil mogen staan.Erg hoge uurprijs.
Ik kan dan ook heel duidelijk zijn als het nodig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wederom......een duidelijk verhaal![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef RB het volgende:
[..]
zoek en gij zult vindenof beter gezegd erug vind post
![]()
dank julliequote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
TVP = Tering Vunzige Post
Terugvindpost, werd/wordt gebruikt om 'belangrijke' topics te markeren zodat mensen later in de search kunnen zoeken op eigen naam + 'tvp'. Dan krijg je alle topics met je tvp's terug, omdat er n00bs zijn die niet weten dat je ook gewoon topics kunt bookmarken als je ze interessant vindt
zie je nou wel dat je er zelf ook steeds over begintquote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat kost dat wel niet per uur joh, misschien wil ik nog wat Jihad-flyers drukken voor een vriendenprijsje
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
noep
Daar gebruik ik het nu ook soms voor, maar 'in den beginne' gebruikte 'men' het toch op mijn manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zwart met zilver is de mooiste .....zei ik toch alquote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij was dat een post van Gawaine![]()
Neequote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef hicham het volgende:
Daar gebruik ik het nu ook soms voor, maar 'in den beginne' gebruikte 'men' het toch op mijn manier![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je er zelf ook steeds over beginten als ik of Roadkill een opmerking maakt word je boos
![]()
![]()
quote:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het nu ook soms voor, maar 'in den beginne' gebruikte 'men' het toch op mijn manier![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Eerst mij uitlachen omdat ik niet weet hoe ik kan zien hoeveel posts er nog over zijn in een topic en dan zelf zo uit de bocht komenZelfs DIT wist ik nog wel
Eeuwig respect is uw deel![]()
Leather rulesquote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Damn, deze gast komt er echt goed vanaf
http://movies.collegehumo(...)egehumor.1607268.wmv
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Houd je een beetje in ja. Je weet dat we elkaar 4 december treffen he??
Mijn verklaring had ik ook maar gelezen in een andere reactie op het forum hoor
Plus dat als je niet weet hoeveel posts er nog over zijn veel n00ber over komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |