foto uit oude doos en nu poetsenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij is wel weer mooi schoon zeg![]()
hard gewerrukt
Mmm, tja....ging bij nader inzien twijfelen aan mijn eigen post........quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
foto uit oude doos en nu poetsen![]()
Waar zet jij je paraaf onder......toch niet onder brieven die verstuurd moeten worden he....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug van z,n werk.Hard gewerkt zeg,4 parafen gezet vandaag.![]()
Hier nog wat spannends gebeurt?![]()
Misschien had ik er aan moeten toevoegen: "..binnen een straal van een paar meter om mijn huis"quote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:
ohja, bring your own tools !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waar zet jij je paraaf onder......toch niet onder brieven die verstuurd moeten worden he....
voltooide tijd![]()
duidelijke taalquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.
M.a.w. ik geef accoord vellen voor drukwerk,en let daarbij dus niet op spelfouten etc.
Als het druktechnisch maar goed is.![]()
Alleen een boxer staat er nog niet bij.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Garage update
Voor ieder wat wils.
Een brommer met 2 koplampen wat Fulcrum zo mooi vond
Een 900 naked ding.
Een 500cc 2 takt racer.
Oh ja die blik is voor regenachtige dagen
Hey dat doe je goed man, je gaat met sprongen vooruit. Je bent zelfs teksten aan het onderstrepen nu!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.
M.a.w. ik geef accoord vellen voor drukwerk,en let daarbij dus niet op spelfouten etc.
DTP is dat toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey dat doe je goed man, je gaat met sprongen vooruit. Je bent zelfs teksten aan het onderstrepen nu!
Maar dat doe je stiekem met die hulpknoppen bovenin zeker?![]()
En niet te vergeten....neem nou es een icoontjequote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.Nu moet ik alleen nog eens proberen foto's te gaan posten,maar die zijn altijd te groot.Volgens het bericht dat ik altijd terug krijg.
![]()
Ik typ het altijd zelf in zonder de knopjes te gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.Nu moet ik alleen nog eens proberen foto's te gaan posten,maar die zijn altijd te groot.Volgens het bericht dat ik altijd terug krijg.
![]()
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En niet te vergeten....neem nou es een icoontje![]()
Vul je het wachtwoord wel in onderaan de 'wijzig profiel' pagina?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.![]()
En dan beginnen ze weer over een wachtwoord,en dat heb ik helmaal niet,volgens mij.![]()
nicequote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog wat zitten knutselen in Photosjop met de bike van Rausje.
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |