foto uit oude doos en nu poetsenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij is wel weer mooi schoon zeg![]()
hard gewerrukt
Mmm, tja....ging bij nader inzien twijfelen aan mijn eigen post........quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
foto uit oude doos en nu poetsen![]()
Waar zet jij je paraaf onder......toch niet onder brieven die verstuurd moeten worden he....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug van z,n werk.Hard gewerkt zeg,4 parafen gezet vandaag.![]()
Hier nog wat spannends gebeurt?![]()
Misschien had ik er aan moeten toevoegen: "..binnen een straal van een paar meter om mijn huis"quote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:
ohja, bring your own tools !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waar zet jij je paraaf onder......toch niet onder brieven die verstuurd moeten worden he....
voltooide tijd![]()
duidelijke taalquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.
M.a.w. ik geef accoord vellen voor drukwerk,en let daarbij dus niet op spelfouten etc.
Als het druktechnisch maar goed is.![]()
Alleen een boxer staat er nog niet bij.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Garage update
Voor ieder wat wils.
Een brommer met 2 koplampen wat Fulcrum zo mooi vond
Een 900 naked ding.
Een 500cc 2 takt racer.
Oh ja die blik is voor regenachtige dagen
Hey dat doe je goed man, je gaat met sprongen vooruit. Je bent zelfs teksten aan het onderstrepen nu!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zorg er alleen maar voor dat de brieven op briefpapier die jij krijgt er uitzien zoals de klant dat wil.
M.a.w. ik geef accoord vellen voor drukwerk,en let daarbij dus niet op spelfouten etc.
DTP is dat toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey dat doe je goed man, je gaat met sprongen vooruit. Je bent zelfs teksten aan het onderstrepen nu!
Maar dat doe je stiekem met die hulpknoppen bovenin zeker?![]()
En niet te vergeten....neem nou es een icoontjequote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.Nu moet ik alleen nog eens proberen foto's te gaan posten,maar die zijn altijd te groot.Volgens het bericht dat ik altijd terug krijg.
![]()
Ik typ het altijd zelf in zonder de knopjes te gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,klopt die dingen staan er tenslotte niet voor niks,en ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen.Nu moet ik alleen nog eens proberen foto's te gaan posten,maar die zijn altijd te groot.Volgens het bericht dat ik altijd terug krijg.
![]()
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En niet te vergeten....neem nou es een icoontje![]()
Vul je het wachtwoord wel in onderaan de 'wijzig profiel' pagina?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.![]()
En dan beginnen ze weer over een wachtwoord,en dat heb ik helmaal niet,volgens mij.![]()
nicequote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog wat zitten knutselen in Photosjop met de bike van Rausje.
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
Ik denk als je die eerste foto wat lichter maakt in Photoshop,je al een heel andere foto hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
[afbeelding]
dit is het origineel
het is mij opgedragen de velgen te laten zoals ze zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicenu de velgen zwart en hij is af
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef Gawaine het volgende:
A) ja
B) nee
C) vertel ik je hier
D) antwoord staat op MF
Als je the balls hebt moet je het goed aanpakken en de zwart/zilver kleurstelling van de cbr600f erop doen. Dat is de enige kleurstelling die ik ECHT mooi vind. Zilveren velgen erin hoppa.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
vin ik in de nwe kleurencombi niet echt passen meerquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is mij opgedragen de velgen te laten zoals ze zijn![]()
Ja,en dan krijg ik bericht dat ik geen recht heb om dat profiel te wijzigen,of een ongeldig wachtwoord heb gebruikt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vul je het wachtwoord wel in onderaan de 'wijzig profiel' pagina?
de topkuip misschien rood laten en verder gewoon stemmig zwart of zoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Hmm, wat wil je precies Martie? Ik neem aan dat dat van jou een "verkeerd" voorbeeld is? De hele motor moet in 1 kleur ofzo![]()
Ragbike
![]()
Zie je wel....toch een kloonquote:Op woensdag 16 november 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,en dan krijg ik bericht dat ik geen recht heb om dat profiel te wijzigen,of een ongeldig wachtwoord heb gebruikt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:55 schreef bwt het volgende:
Pimber, you've got mail
ben hier bijna door mijn internet tijd heen
is my 1st als only post 2day
vrijdag examen voor wie 't weten wil
70-291
quote:ps.snel ff intenettten via een t-mobile hotspot.
uurtje is zo voorbij
Als ik ze zo onder elkaar zie dan vind ik het idee er heel vet uit zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
Ragbikequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Hmm, wat wil je precies Martie? Ik neem aan dat dat van jou een "verkeerd" voorbeeld is? De hele motor moet in 1 kleur ofzo![]()
Ragbike
![]()
Ben ook al in levende lijve gezien hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zie je wel....toch een kloon![]()
HAPquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben ook al in levende lijve gezien hoor.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik denk dat die niet echt stoer zal overkomen zo
![]()
Moet Raus stoer overkomen danquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik denk dat die niet echt stoer zal overkomen zo
![]()
Op MF in off-topic heb je een photoshop topic, daar kan je dit vragen, naast de vele creaties die wel leuk zijn, maar niet wat je wil,zit er meestal wel 1 of 2 bruikbare bij (zo zwart is op zich wel cool, maar ook wel weer erg zwart...)quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
Dquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef Gawaine het volgende:
pfff moest ik toch helemaal naar dit forum komen lopen![]()
Zeg roadkill wat ga je allemaal aan je motor doen ?
Ook de kleppen stellen ?
A) ja
B) nee
C) vertel ik je hier
D) antwoord staat op MF
![]()
Het is vast een CMYK boer.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
DTP is dat toch?
Ow jeeee ... dus binnekort ben je een keer automatisch uitgelogd en dan zijn we je voor eeuwig kwijt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
Ja,probeer ik ook al,maar krijg steeds een berich terug dat ik een ongeldige bewerking heb uitgevoerd.![]()
En dan beginnen ze weer over een wachtwoord,en dat heb ik helmaal niet,volgens mij.![]()
Een naakte TL1000 met Yoshimura's.quote:
En een ducati kontjequote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een naakte TL1000 met Yoshimura's. [afbeelding]
Is dat ding echt een TL1000quote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is vast een CMYK boer.![]()
[..]
Ow jeeee ... dus binnekort ben je een keer automatisch uitgelogd en dan zijn we je voor eeuwig kwijt.![]()
En je plaatje moet 60x60 pixels zijn of kleiner, en de bestandomvang maximaal iets van 6 Kb.
Maar dat staat er allemaal bij.![]()
[..]
Dat ding is een streetfighter met als basis een TL1000. Dus kappen eraf, dikke dempers erop (waarschijnlijk volledig uitlaatsysteem anders) en een ducati kontquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef yup het volgende:
[..]
Is dat ding echt een TL1000![]()
![]()
![]()
Als dat zo is van welk jaar dan![]()
Nee hoor,ik weet jullie wel te vinden.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is vast een CMYK boer.![]()
[..]
Ow jeeee ... dus binnekort ben je een keer automatisch uitgelogd en dan zijn we je voor eeuwig kwijt.![]()
En je plaatje moet 60x60 pixels zijn of kleiner, en de bestandomvang maximaal iets van 6 Kb.
Maar dat staat er allemaal bij.![]()
[..]
erg mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Een Honda is toch groen?
[afbeelding]
Ik moet nog even wennen, zoals vaak bij BMW.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
Nee hoor,ik weet jullie wel te vinden.
Mooie motor trouwens he die nieuwe R1100S.![]()
916.quote:
Ze worden steeds mooier.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Een Honda is toch groen?
[afbeelding]
Thanks broquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
@ the soepers.... En dan vooral Mercy en Raus
De soep van Martie was de beste, lekker die zwarte nemen. Velgen zwart coaten en GAAN, ziet er puik uit !!
Dat is wel een verbetering denk ik he? Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het idee staat me best wel aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
De soep van Martie was de beste, lekker die zwarte nemen. Velgen zwart coaten en GAAN, ziet er puik uit !!
En wat is ie mooi he.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
Betere Beemer pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleurpotloden pakken, paar keer uitprinten en saampjes aan de eettafel kleurenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
die is best wel coolalleen met schoonmaken krijg ik dan weer een hoop te verduren
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze worden steeds mooier.Zo weet ik toch helemaal niet meer wat ik moet doen.
Maar groen kan dus echt niet.
Dalijk moeten we al met z'n drieën om het pak van Makster vechten.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Filmpauzequote:Op woensdag 16 november 2005 21:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja idd is TL1000, dacht door die ander kant dat het een of ander vaag jaren 90 naked ding wasquote:Op woensdag 16 november 2005 21:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat ding is een streetfighter met als basis een TL1000. Dus kappen eraf, dikke dempers erop (waarschijnlijk volledig uitlaatsysteem anders) en een ducati kontZou niet weten welk bouwjaar
![]()
-edit
En natuurlijk een superbike stuurtje erop + vast nog wel genoeg andere aanpassingen waar Pepijn me straks op gaat aanvullen / corrigeren![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:25 schreef hicham het volgende:
Pimber, stop eens met mij te achtervolgen in de topics waar ik post
Dat gaat je geld kosten.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef richardgie het volgende:
En wat is ie mooi he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik aanvragen.
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
Kleurpotloden pakken, paar keer uitprinten en saampjes aan de eettafel kleuren![]()
[afbeelding]
quote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleurpotloden pakken, paar keer uitprinten en saampjes aan de eettafel kleuren![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
nou ga ik het toch een keer vragen...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef RB het volgende:
Moet ik nog tvp en voor het een en ander, of heb ik niet veel gemist![]()
Hé Raus, we'll see you back in blackquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
De soep van Marti was de beste, lekker die zwarte nemen. Velgen zwart coaten en GAAN, ziet er puik uit !!
zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ga ik het toch een keer vragen...
WTF is tvp![]()
![]()
TVP = Tering Vunzige Postquote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ga ik het toch een keer vragen...
WTF is tvp![]()
![]()
Zwart isaltijd goedquote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé Raus, we'll see you back in black![]()
doe maar, that makes 2 of us![]()
Jippie schilderen op nummerquote:Op woensdag 16 november 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Een Honda is toch groen?
[afbeelding]
Ff concentreren + vaste handquote:
Nee,DTP en is het zetten van teksten,en foto's etc er in plakken.Ik werk in de drukkerij waar er meteen grote oplages van worden gemaakt.Heb dus de veranwoording over 4 persen van €500.000,- per stuk,die niet stil mogen staan.Erg hoge uurprijs.quote:
volgens mij was dat een post van Gawainequote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Avond Ouwe
En idd een verbetering, wat Richargie zegt is ook wel waar. Zwart met zilver is ook puik
Maar zeker dan ook de velgen coaten
En het is best koud buiten
noepquote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
de search kunnen zoeken op eigen naam + 'tvp'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rood ookquote:
Wederom......een duidelijk verhaalquote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,DTP en is het zetten van teksten en foto's etc er in plakken.Ik werk in de drukkerij waar er meteen grote oplages van worden gemaakt.Heb dus de veranwoording over 4 persen van €500.000,- per stuk,die niet stil mogen staan.Erg hoge uurprijs.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
noep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kost dat wel niet per uur joh, misschien wil ik nog wat Jihad-flyers drukken voor een vriendenprijsjequote:Op woensdag 16 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,DTP en is het zetten van teksten,en foto's etc er in plakken.Ik werk in de drukkerij waar er meteen grote oplages van worden gemaakt.Heb dus de veranwoording over 4 persen van �500.000,- per stuk,die niet stil mogen staan.Erg hoge uurprijs.
Ik kan dan ook heel duidelijk zijn als het nodig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wederom......een duidelijk verhaal![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:49 schreef RB het volgende:
[..]
zoek en gij zult vindenof beter gezegd erug vind post
![]()
dank julliequote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
TVP = Tering Vunzige Post
Terugvindpost, werd/wordt gebruikt om 'belangrijke' topics te markeren zodat mensen later in de search kunnen zoeken op eigen naam + 'tvp'. Dan krijg je alle topics met je tvp's terug, omdat er n00bs zijn die niet weten dat je ook gewoon topics kunt bookmarken als je ze interessant vindt
zie je nou wel dat je er zelf ook steeds over begintquote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat kost dat wel niet per uur joh, misschien wil ik nog wat Jihad-flyers drukken voor een vriendenprijsje
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
noep
Daar gebruik ik het nu ook soms voor, maar 'in den beginne' gebruikte 'men' het toch op mijn manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zwart met zilver is de mooiste .....zei ik toch alquote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij was dat een post van Gawaine![]()
Neequote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef hicham het volgende:
Daar gebruik ik het nu ook soms voor, maar 'in den beginne' gebruikte 'men' het toch op mijn manier![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je er zelf ook steeds over beginten als ik of Roadkill een opmerking maakt word je boos
![]()
![]()
quote:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het nu ook soms voor, maar 'in den beginne' gebruikte 'men' het toch op mijn manier![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Eerst mij uitlachen omdat ik niet weet hoe ik kan zien hoeveel posts er nog over zijn in een topic en dan zelf zo uit de bocht komenZelfs DIT wist ik nog wel
Eeuwig respect is uw deel![]()
Leather rulesquote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Damn, deze gast komt er echt goed vanaf
http://movies.collegehumo(...)egehumor.1607268.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |