Ik denk als je die eerste foto wat lichter maakt in Photoshop,je al een heel andere foto hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog wat zitten knutselen in Photosjop met de bike van Rausje.
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
[afbeelding]
dit is het origineel
het is mij opgedragen de velgen te laten zoals ze zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nicenu de velgen zwart en hij is af
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef Gawaine het volgende:
A) ja
B) nee
C) vertel ik je hier
D) antwoord staat op MF
Als je the balls hebt moet je het goed aanpakken en de zwart/zilver kleurstelling van de cbr600f erop doen. Dat is de enige kleurstelling die ik ECHT mooi vind. Zilveren velgen erin hoppa.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zou goede tips van de kenners hier op prijs stellende bedoeling is om van een kleuren kermis een strakke maar toch herkenbare motor te maken
[afbeelding]
dit is het origineel
vin ik in de nwe kleurencombi niet echt passen meerquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is mij opgedragen de velgen te laten zoals ze zijn![]()
Ja,en dan krijg ik bericht dat ik geen recht heb om dat profiel te wijzigen,of een ongeldig wachtwoord heb gebruikt.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Vul je het wachtwoord wel in onderaan de 'wijzig profiel' pagina?
de topkuip misschien rood laten en verder gewoon stemmig zwart of zoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Hmm, wat wil je precies Martie? Ik neem aan dat dat van jou een "verkeerd" voorbeeld is? De hele motor moet in 1 kleur ofzo![]()
Ragbike
![]()
Zie je wel....toch een kloonquote:Op woensdag 16 november 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,en dan krijg ik bericht dat ik geen recht heb om dat profiel te wijzigen,of een ongeldig wachtwoord heb gebruikt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:55 schreef bwt het volgende:
Pimber, you've got mail
ben hier bijna door mijn internet tijd heen
is my 1st als only post 2day
vrijdag examen voor wie 't weten wil
70-291
quote:ps.snel ff intenettten via een t-mobile hotspot.
uurtje is zo voorbij
Als ik ze zo onder elkaar zie dan vind ik het idee er heel vet uit zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dit is het origineel
Ragbikequote:Op woensdag 16 november 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
[..]
Hmm, wat wil je precies Martie? Ik neem aan dat dat van jou een "verkeerd" voorbeeld is? De hele motor moet in 1 kleur ofzo![]()
Ragbike
![]()
Ben ook al in levende lijve gezien hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zie je wel....toch een kloon![]()
HAPquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben ook al in levende lijve gezien hoor.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik denk dat die niet echt stoer zal overkomen zo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |