Jij las zeker vaker stripboekjes dan echte boeken vroeger.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef richardgie het volgende:
Hi hi,ik heb in de vorige ook al alle plaatjes bekeken en ben nog niet verder gekomen dan dat.![]()
Ligt de volgende al weer op de mat.![]()
Chronisch tijdgebrek he.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij las zeker vaker stripboekjes dan echte boeken vroeger.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhh!, onverwachte steek onder de gordel. [afbeelding]
![]()
4 weken geleden was er een potentiele koper voor het chassis, ik heb 1250 euro gevraagd.
Ik zou er nog van horen, maar het is een grote radiostilte.
Inmiddels zit ik ook in een andere situatie dat ik het maar even op zijn beloop heb gelaten.
Maar het ding moet maar gemaakt worden, en dan zo snel mogelijk verkocht ofzo.
Revisie kost wel ff +2500 euro.![]()
Alternatief was een leenmotor zonder garantievoor 800 euro ofzo, en dezelfde 1500 met garantie.
Dus relatief een klein verschil met een revisie.![]()
Heb ondertussen al wel 2 keer 130 euro wegenbelasing voor nop betaald.![]()
Beter nemen ze mij volgende week aan bij de hierboven beschreven baan, ik heb'r zin in, en daar hoort een knappe auto bij..
Wist ik wel, zat eenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen steek
gewoon belangstelling
![]()
Die staat/tond een tijdje te koop@MF.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Je moet vragne of ijn broertje je ff les geeft. Die heb ik met zijn tijgerprint ZXR400 nog een flinke klapper zijn maken op de parkeerplaats bij Zestienhoven
Onze heer heeft rare..quote:Da Liks is wel een aardige knakkert, was vroeger soort van semi prof skatert (of dat dacht hij)
Als de KLX klaar is ga ik wel een keer mee. zie ik die Paul ook weer is, een oude bekende van de Holec. Dat is zeg maar Switch, die zijn nieuwe porno gixxer ff op een stoeprand klapte![]()
quote:Ducati Hypermotard.
Ducati chose the Milan launch of the 2006 range to unveil a concept bike for the first time.
The Ducati Hypermotard. Stripped down to its essentials, the Hypermotard is an extreme performance, totally over-the-top motorcycle. Its purpose is single minded – to thrill.
For more info, follow the internetlink.
Cool dingquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wilde ik gisteravond al posten, maar ik kon dus niet inloggen.![]()
[..]
Ja horo komt wel goed met die Gixxerquote:Op woensdag 16 november 2005 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Zie je het trouwens nog zitten met die streetfighter??![]()
Moet je nog veel onderdelen kopen, motormanagement e.d. .. of is het helemaal .. vermeend..compleet?
En Pimber is nog niet wakker ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, het is wel een stuk rustiger hier als hicham een keer echt werkt op z'n stage![]()
Leuke ragbikequote:
Inderdaad, ik lees er zo doorheen, zoals gebruikelijk veel uitleg voor weinig werk. (quote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef Makster het volgende:
Maar afgezien hiervan is het neit zoveel werk nee
Omdat echte die hards niet op een 890 in een dozijn motor willen rijden en gaan voor de overmaat van pornoquote:Op woensdag 16 november 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Het valt me wel op dat een groot deel van de die-hards die gewoon de hele winter door zouden rijden, helemaal geen motor hebben om op de rijden deze winter.Hoe zou dat komen?
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeienquote:Op woensdag 16 november 2005 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Inderdaad, ik lees er zo doorheen, zoals gebruikelijk veel uitleg voor weinig werk. (![]()
![]()
)
Maareh, je kan de porno ook zover overdrijven dat je dus nooit meer kunt rijden op je porno motor.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat echte die hards niet op een 890 in een dozijn motor willen rijden en gaan voor de overmaat van porno
Dat en ENKEL dat is de reden![]()
[..]
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeien
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wilde ik gisteravond al posten, maar ik kon dus niet inloggen.![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben niet echt een Ducati fan maar deze is wel erg
![]()
Dus je moet normaal gesproken de hele dag oneigenlijk lullen.. voel je je dan niet gebruikt?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeien
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat echte die hards niet op een 890 in een dozijn motor willen rijden en gaan voor de overmaat van porno
Dat en ENKEL dat is de reden![]()
[..]
Normaal ben ik inderdaad wat bondiger maar heb even wat lucht op mijn werk en daardoor kan ik tenminste lullen over dingen die mij wel boeien
start van een woensdag middag relquote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]die hards hebben een poserbike die op foto's er goed uitziet maar die niemand anders in het echt heeft kunnen aanschouwen,
omdat ie niet rijdbaar is![]()
ik vind dat geen echte motorrijders hoorzijn eerder motorbezitters
![]()
Het gaat om de reisgeboorte in het leven, niet om het einddoel.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
Maareh, je kan de porno ook zover overdrijven dat je dus nooit meer kunt rijden op je porno motor.![]()
quote:
Nee, je keek er al zo'n beetje overheen.. een SM.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
niet gelezen dat het een Ducati is.
Ze noemen het een hypermotard.quote:[quote]ik vond dat frame al een beetje Ducati-achtig aandoen.Deze vind ik ook errug mooi maar heeft het nog wel veel met een Motard te maken? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Ik vind dit meer een straatbike dan een crossert. Peppo?
eigenlijk is dat heel simpelquote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
niet gelezen dat het een Ducati is
ik vond dat frame al een beetje Ducati-achtig aandoen.Deze vind ik ook errug mooi maar heeft het nog wel veel met een Motard te maken? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Ik vind dit meer een straatbike dan een crossert. Peppo?
je heb wel smaakquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Aprilia RS125model 2006, alleen jammer van de smalle achterband.
![]()
[afbeelding]
waarom geen dubbele achterlicht(jes) en die meteen laten werken als knipperlicht? Heb dat een keer gezien en zag erquote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef Makster het volgende:
Verder moeten er ook nog pinkers op (die komen aan het stuur), achter wil ik ze in de kont weg werken.
En heb je de originele nota afgegeven van waar je hem gekocht hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef stinkie het volgende:
Spannend
Motor nu bij Goedhart, pak gaat er morgen heen. Vrijdag komt expert langs en gaat er gesteggeld worden over de centen. Waarschijnlijk doen ze idd een bieding, dus soort van totall loss verklaring met behoud van wrak en een zakje geld. Zal voornamelijk over de kosten van de kleding gaan....
Waarom zou ik? Goedhart weet wat ik er voor betaald heb, maar dat gaat de verzekering niks aan. Die hebben de vervangingswaarde op te hoesten, niet wat ik ervoor betaald heb. Kleding is net 2 jaar oud en op die valplekken na onbeschadigd. Laat ze maar met een bedrag komen, dan zie ik wel. Die Alp blijft wel rijden (mits balhoofd e.d. niet naar de klote zijn).quote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En heb je de originele nota afgegeven van waar je hem gekocht hebt.
Nee, zeker was wel een wereldaankoop.![]()
En waar gaan je fantasieen nu over? Qua motor ja.![]()
Dat is heel simpel. Ik begrijp nu geloof ik wel hoe het zit.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk is dat heel simpel![]()
1) een crosser heeft geen kenteken.![]()
2) een SM staat alleen in de schuur bij de eigenaar.
3) een Hyper SM is voor mensen die met de trend mee willen doen. * ! *
4) een Enduro is na punt 3 toe aan punt 2![]()
5) punt 1,2,4 mogen niet boven de 100 kilo komen omdat het anders een punt 3 word![]()
5,5) uiteindelijk kopen ze na een lange lijdensweg gewoon weer een motor waar je gewoon mee kan rijden.![]()
* ! * en dus later dat ding in de schuur zetten en er nooit meer op rijden omdat ie stuk is.
Heb ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
waarom geen dubbele achterlicht(jes) en die meteen laten werken als knipperlicht? Heb dat een keer gezien en zag eruit, wil het ook gaan fabrieken op de walvis
zelf gefabriekt? Waar spullen gemaakt? Kostte da? Zou het op een gsx600f passenquote:
RF heeft 2 lampen voor remmen in 1 unit, ik heb bij mototronix het kastje gekocht (60 eruo of zo) en zelf er tussen gezet. Er is op marktplaats ook een aanbieder die de kastjes voor 29,95 aanbied, zelfde principe, iets anders aansluiten. Dus als ik nu rem gaan de 2 remlampen aan, als ik richting aangeef gaat de corresponderende remlamp knipperen, als tegelijk rem blijft de ene knipperen en de andere gaat aan. Das in het kort de werking. Als je maar 1 remlamp hebt, moet je zelf een en ander maken. Volgens mij hebben die oudere f'jes (heb zelf een 1100f gehad) een smal kontje met maar 1 remlamp/achterlicht combi. Das dus lastig, want je hebt dan 1) je acherlict bij je remlicht en 2) maar 1 lamp om richting aan te geven (das niet handigquote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
zelf gefabriekt? Waar spullen gemaakt? Kostte da? Zou het op een gsx600f passen
vragen vragen vragen
Gewoon die naam googlen, dan kom je die ad vanzelf wel tegen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
Ik ben heel kieskeurig hoorging zo mondeling nog geen vonkje over.
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Meer info had ze niet, en de website was nog niet in de lucht.![]()
Stom dat je daar niet op naam kan zoeken.............................
Ach, moraal van dit verhaal: een Hyperbike is een compromis.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
eigenlijk is dat heel simpel![]()
1) een crosser heeft geen kenteken.![]()
2) een SM staat alleen in de schuur bij de eigenaar.
3) een Hyper SM is voor mensen die met de trend mee willen doen. * ! *
4) een Enduro is na punt 3 toe aan punt 2![]()
5) punt 1,2,4 mogen niet boven de 100 kilo komen omdat het anders een punt 3 word![]()
5,5) uiteindelijk kopen ze na een lange lijdensweg gewoon weer een motor waar je gewoon mee kan rijden.![]()
* ! * en dus later dat ding in de schuur zetten en er nooit meer op rijden omdat ie stuk is.
Sommige mensen zijn echt debielquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat van die discriminatie met die zwarte pieten is een paar jaar geleden ook ter sprake gekomen. Het is toch belachelijk?! Het bestaat al zo lang voor kinderen en nu zou het ineens niet meer kunnen. Dat is met steeds meer dingen zo. Waar je al niet over kunt zaniken.. Het gaat echt nergens over.![]()
M.a.w. ze was te snel voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
Ik ben heel kieskeurig hoorging zo mondeling nog geen vonkje over.
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Meer info had ze niet, en de website was nog niet in de lucht.![]()
Stom dat je daar niet op naam kan zoeken.............................
Mail forwarded vanaf kawasaki.zx6r at gmailquote:Op woensdag 16 november 2005 07:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ je pasje
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
@pimber, voor dat pasje moet je wel betalen tochIk wou het ook doen maar zag dat het niet kon met de giropasbasis, alleen met de normale giropas. En de normale giropas kost 7,95 per jaar en die maak ik liever over naas Koos Spee
Dat doe ik normaal ook wel, maar dit is zo'n algemene Engelse term.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
Gewoon die naam googlen, dan kom je die ad vanzelf wel tegen denk ik.
Klinkt een beetje als een instinkertje... net alsof je een of ander product koopt wat niet deugt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
Ik ben heel kieskeurig hoorging zo mondeling nog geen vonkje over.
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Meer info had ze niet, en de website was nog niet in de lucht.![]()
Stom dat je daar niet op naam kan zoeken.............................
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Klinkt een beetje als een instinkertje... net alsof je een of ander product koopt wat niet deugt.![]()
Snelle praters zijn zenuwachtig, ik kon ze nog wel een beetje afremmen met de naam van het bedrijf te notren, 'r naam en het telefoonnummer.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
M.a.w. ze was te snel voor je![]()
goed zoeken he.....
Geweldig die Postbankquote:Op woensdag 16 november 2005 14:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mail forwarded vanaf kawasaki.zx6r at gmailWel een mooi pak
[..]Oh, lees het ook net pas. Ik heh 1 Giropas en een giropasbasis, dus de tweede kan ik geen leuk plaatje voor kiezen.
Postbank wil dat je tegenwoordig overal voor betaald
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:08 schreef Gixxer Fighter het volgende:
Heb nog een CR500 staan die eerst weg moet...
als de motor dan weg is zoek ik gewoon lekker verder...
Dat ding is echt de hoer van motorrijdend Nederland hequote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mark heeft mijn CR aan een ketter verkocht.![]()
[..]
Hij krijgt hem vast niet eens aangetrapt, model 1986 is nog net even wat moeilijker.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:52 schreef stinkie het volgende:
Dat ding is echt de hoer van motorrijdend Nederland he
niemand wil dat wrak hebben
Zo kun je het ook brengen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij krijgt hem vast niet eens aangetrapt, model 1986 is nog net even wat moeilijker.![]()
Ze zijn er gewoon allemaal bang van.![]()
Volgens mij had jij hem al aan een ketter verkochtquote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mark heeft mijn CR aan een ketter verkocht.![]()
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest startenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij krijgt hem vast niet eens aangetrapt, model 1986 is nog net even wat moeilijker.![]()
Ze zijn er gewoon allemaal bang van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |