Tja wat doe ik hier inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou, wat doe je hier dan nog, ik zou ut eg wel weten
![]()
wel je mentaliteit aanpassen he....wavandaagniekankanmorrugetog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet iemand wheely's leren![]()
dat zal wel het trillen verhelpen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu ga ik echt weg![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik Forward je wel de laatste mail met foto'sDie van Makster vind ik overigens ook erg mooi bij je bike staan, ik hoef nog geen leer. Maar om je dwars te zitten ga ik ook meedingen
quote:
zou best eens kunnenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh,
@Mercy, pas maar op, dalijk is het (een) paul op een blade, ben je mooi klaar mee![]()
BTW, hier een foto van de kat, deze zomer, if you don't care, I don't care about the fact you don't care , iedereen blij
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
Maar vandaag niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Fok!MC'en + werken kan best gecombineerd worden toch?
@pimber, voor dat pasje moet je wel betalen tochIk wou het ook doen maar zag dat het niet kon met de giropasbasis, alleen met de normale giropas. En de normale giropas kost 7,95 per jaar en die maak ik liever over naas Koos Spee
Leuk die signatures van de gedupeerde Fok!MC'ers![]()
[..]geheel in stijl van de sinterklaasgekte [afbeelding]
is geen soepquote:Op woensdag 16 november 2005 09:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou best eens kunnenik kan natuurlijk wel even flink racen op die motor van hem
![]()
edit: Foto seop is leuk
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 09:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Oh-Ooooooohhhhhh
teletubbie tijd...
mogge slaapkopquote:Op woensdag 16 november 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
goede morgen allemaal![]()
daar had ik eigenlijk mee moeten beginnen he![]()
![]()
Valt mee, ik heb nog even gelezen.quote:
Zwart zwart zwart....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd
op een dag in teletubbieland zag Poo een zwarte wolk........
De zwarte wolk hier is bijna weg inmiddels. Het lijkt nu tenminste weer normaal ochtend.quote:
Teletubbies veroorzaken op die manier nu al depressieve kidsquote:
dan is de vorige geheel tot jouw beschikkingquote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog even gelezen.Vast even wennen aan het goede voornemen.
Misschien heb ik straks nog tijd om eventjes de Moto73 te lezen. De nieuwe komt ook al weer.
![]()
Jippiequote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is de vorige geheel tot jouw beschikking![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
80 km/u op ALLE snelwegen
Zo, nu ga ik ff achterover leunen en kijken naar de dingen die komen gaan mss had ik die laatste smiley niet moeten posten
Vandaar diequote:Op woensdag 16 november 2005 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar vandaag niet.![]()
las ik gisteren geloof ik![]()
Nee niet te lief posten.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, nu ga ik ff achterover leunen en kijken naar de dingen die komen gaan mss had ik die laatste smiley niet moeten posten
Dat niet eens, het topic had potentie maar werd al op pagina twee compleet verbaggerd met off topic gelul. Dan zijn die mods ineens niet te vinden. Kijken hoe lang het nu nog open blijftquote:Op woensdag 16 november 2005 10:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee niet te lief posten.![]()
Het is denk ik een leuk topic, maar ik voel ergens ook wel opgekropte woede opborrelen nu.Dat krijg je als je je steeds meer de kaalgeplukte kip gaat voelen van de farm in Den Haag.
![]()
met die opmerking maak je zeker geen vriendenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
Erger nog, waren de ouders van die kinderenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:ik hoorde net een verhaal over de intocht van Sinterklaas
![]()
er waren een paar kinderen die vonden dat ze te weinig snoep hadden gekregen van Zwarte Piet en hebben hem daarom maar in elkaar geslagen![]()
![]()
het word steeds gekker hier in Nederland![]()
dan is het helemaal ergquote:Op woensdag 16 november 2005 10:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Erger nog, waren de ouders van die kinderen
Is in beide gevallen vaker voorgekomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
het word steeds gekker hier in Nederland![]()
Hmm, kan het niet vinden, stond op brabantsdagblad. nl volgens mij, ik ga nog effe zoekenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is het helemaal erg![]()
heb je een linkje naar dat bericht ?
Dat van die discriminatie met die zwarte pieten is een paar jaar geleden ook ter sprake gekomen. Het is toch belachelijk?! Het bestaat al zo lang voor kinderen en nu zou het ineens niet meer kunnen. Dat is met steeds meer dingen zo. Waar je al niet over kunt zaniken.. Het gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is in beide gevallen vaker voorgekomen.![]()
Ook dat zwarte pieten wegens het vermeend discrimineren van donkere mensen in elkaar werden geslagen.![]()
Praten we over de jaren'80.![]()
Gisteren hoorde ik op de radio dat bepaalde groeperingen tegen de naam van de lekkernij negerzoen zijn.![]()
Dat is toch een soort compliment.![]()
Leuk die spontane mailtjes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet iemand wheely's leren![]()
![]()
[..]
quote:Hoi Pepijn, de volgende wheelie-instructie waar je bij zou kunnen is eind
november. deze zaterdag zit ik al vol. als die bandjes bruibaar zijn dan
is dat gewoon jouw tegenprestatatie. wat voor zijn het? ze klinken wel wat
hoog. ff checken watde normale hoogte is.
groeten Alexander, RWPfreestyle.
quote:Hoi Pepijn, grappige mail!
Ja het hangt ook van het weer af idd, maar ik plan weeronafhankelijk, het gaat
niet door bij slecht weer..
wat belangrijker is, is dat er meerdere tegelijk kunnen, dat is gezien de
locatie rendabeler voor mij. het is in <censuur, 7 km van Hoogvliet> de middag duurt meestal van 12 tot 5, waarbij er afwisselend instructie wordt gegeven en er gereden wordt door de "leerlingen", en er door mij gereden wordt.
de wheelielessen zijn niet om te kijken (anders komt half MF kijken en is
het risico op valpartijen groter) maar voor mensen die het voornemen hebben
om mee te doen. als je op het moment zelf niet meer durft of weet ik veel
wat dan is dat niet erg natuurlijk, dan blijf je gewoon lekker kijken.
maar goed das een algemene regel en is vast niet op jou van toepassing
op wat voor motor ben je van plan te komen?
groeten Alexander
Watquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef stinkie het volgende:
Stond op FP
's morgensquote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef richardgie het volgende:
Zo he,ben je even een avondje weg,meteen twee topics verder.![]()
Goeie morgen allemaal.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik had een foto in de bijlage toegevoegd.
Grappemakerquote:Hoi Pepijn, grappige mail!
Niet.quote:
Ja, toen kreeg ik spontaan een hartaanval, en was opgenomen in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:49 schreef hicham het volgende:
Grappemaker
Wat had je nou weer allemaal voor lulkoek in je mailtje staan
netzoals die Fiero garage toen je de rekening kreeg en 'je vriendin het mailtje had getypt'
Sowiezo is de KLX nog niet optimaal, dus ik kom wat tekort in vermogen.quote:Waarom wil je eigenlijk wheely les![]()
Kloot eerst lekker zelf aan joh, pas als je 3x op je muil bent gegaan wheelyles volgen
Hi hi,ik heb in de vorige ook al alle plaatjes bekeken en ben nog niet verder gekomen dan dat.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog even gelezen.Vast even wennen aan het goede voornemen.
Misschien heb ik straks nog tijd om eventjes de Moto73 te lezen. De nieuwe komt ook al weer.
![]()
Ahhhhhhhhhhhhhhhh!, onverwachte steek onder de gordel.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Pepijn
hoe is het nou eigenlijk met je Fiero ?
al even niets meer over gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |