zou best eens kunnenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh,
@Mercy, pas maar op, dalijk is het (een) paul op een blade, ben je mooi klaar mee![]()
BTW, hier een foto van de kat, deze zomer, if you don't care, I don't care about the fact you don't care , iedereen blij
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
Maar vandaag niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Fok!MC'en + werken kan best gecombineerd worden toch?
@pimber, voor dat pasje moet je wel betalen tochIk wou het ook doen maar zag dat het niet kon met de giropasbasis, alleen met de normale giropas. En de normale giropas kost 7,95 per jaar en die maak ik liever over naas Koos Spee
Leuk die signatures van de gedupeerde Fok!MC'ers![]()
[..]geheel in stijl van de sinterklaasgekte [afbeelding]
is geen soepquote:Op woensdag 16 november 2005 09:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou best eens kunnenik kan natuurlijk wel even flink racen op die motor van hem
![]()
edit: Foto seop is leuk
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 09:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Oh-Ooooooohhhhhh
teletubbie tijd...
mogge slaapkopquote:Op woensdag 16 november 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
goede morgen allemaal![]()
daar had ik eigenlijk mee moeten beginnen he![]()
![]()
Valt mee, ik heb nog even gelezen.quote:
Zwart zwart zwart....quote:Op woensdag 16 november 2005 09:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Idd
op een dag in teletubbieland zag Poo een zwarte wolk........
De zwarte wolk hier is bijna weg inmiddels. Het lijkt nu tenminste weer normaal ochtend.quote:
Teletubbies veroorzaken op die manier nu al depressieve kidsquote:
dan is de vorige geheel tot jouw beschikkingquote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog even gelezen.Vast even wennen aan het goede voornemen.
Misschien heb ik straks nog tijd om eventjes de Moto73 te lezen. De nieuwe komt ook al weer.
![]()
Jippiequote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is de vorige geheel tot jouw beschikking![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
80 km/u op ALLE snelwegen
Zo, nu ga ik ff achterover leunen en kijken naar de dingen die komen gaan mss had ik die laatste smiley niet moeten posten
Vandaar diequote:Op woensdag 16 november 2005 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar vandaag niet.![]()
las ik gisteren geloof ik![]()
Nee niet te lief posten.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
80 km/u op ALLE snelwegen
Zo, nu ga ik ff achterover leunen en kijken naar de dingen die komen gaan mss had ik die laatste smiley niet moeten posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |