abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32314780
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:43 schreef Hik het volgende:
Geweldig onderwerp dit. Eén van de velen in PTA waar mensen zich zó op de kast laten jagen over zo'n NON-onderwerp. Asielzoekers verbranden, Irak is nog steeds een teringzooi en in Pakistan komt de winter eraan zodat alle vluchtlingen doodvriezen... Maar kom in godsnaam niet aan mijn auto!

Het geeft best een beetje rotzooi natuurlijk, maar misschien zou het helemaal niet zo'n gek idee zijn als die Franse pyromaantjes eens een klein spoortje van vernieling kwamen trekken langs de stationwagons van de kneuzen in dit topic...

Ben blij dat ik een vent heb die wel een penis van normale grootte heeft
Vermoeiend dit soort teksten, je kunt ze namelijk altijd gebruiken. En dan zijn er mensen die ze ook nog eens altijd gebruiken. Dus ga eens even snel voor het rode kruis werken.
pi_32314943
Iedereen in een kleinere bescheiden auto (meer ruimte = minder file)
Alle snelwegen 3 baans maken
1ste. Baan voor vrachtwagens (80 km/ph)
2de. voor 120km/ph
3.de voor inhalen en als spitsstrook
Maar dan ook moet iedereen zich aan de snelheid houden.
Autos die even snel rijden staan in verhouding tot elkaar stil. = geen file meer.
Maar aangezien veel mensen net weer 3 km harder willen dan de ander, en sommige weer wat harder en we een toenemend aantal psychopaten op de weg hebben, zie ik het niet gebeuren.
"Ik wil toch een beetje meer dan de ander", meer geld, grotere auto, sneller rijden. enz.

Trouwens prachtig gezicht als je op de rechterbaan rijd, dat geduw op de linkerbaan.
Prachtig voorbeeld van gefrustreerde kleuters.
Ik woon 2 km van mijn werk dus succes ermee.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:47:52 #203
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32315194
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef itsontoday het volgende:
Vermoeiend dit soort teksten, je kunt ze namelijk altijd gebruiken. En dan zijn er mensen die ze ook nog eens altijd gebruiken.
Vast wel. Maar jij vindt zelf niet dat mensen in dit topic een beetje spastisch reageren op het onderwerp autorijden?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:51:23 #204
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_32315281
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef aldo71 het volgende:
Alle snelwegen 3 baans maken
Gok eens voor de grap hoeveel dat kost.
pi_32315348
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Hik het volgende:

[..]

Vast wel. Maar jij vindt zelf niet dat mensen in dit topic een beetje spastisch reageren op het onderwerp autorijden?
Je zit wel in PTA he, daar zitten nu eenmaal veel mensen voor wie auto's ook een hobby is dan alleen een vervoersmiddel. Dus ik vind die reacties wel meevallen.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:42:16 #206
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32316648
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef itsontoday het volgende:
Je zit wel in PTA he, daar zitten nu eenmaal veel mensen voor wie auto's ook een hobby is dan alleen een vervoersmiddel. Dus ik vind die reacties wel meevallen.
Hobby, ok. Maar mensen reageren hier of k_man voorstelt hun kind te verkopen.
Get a life zeg, stelletje kneuzen...

(nog even afgezien van het feit dat iedereen zich erge zorgen moet gaan maken dat dit soort frusten blijkbaar in een auto rondrijden)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_32317155
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Je zit wel in PTA he, daar zitten nu eenmaal veel mensen voor wie auto's ook een hobby is dan alleen een vervoersmiddel. Dus ik vind die reacties wel meevallen.
Dat auto's je hobby zijn wil nog niet zeggen dat je er ook keihard mee moet rijden. Als je hard wilt rijden ga je maar naar een circuit.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:02:27 #208
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32317213
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat auto's je hobby zijn wil nog niet zeggen dat je er ook keihard mee moet rijden. Als je hard wilt rijden ga je maar naar een circuit.
Als ik op een lege weg rij dan is dat voor mij een circuit
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32317316
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Als ik op een lege weg rij dan is dat voor mij een circuit
Dat is nou net het probleem. Als je de openbare weg als circuit ziet ben je geen rijbewijs waardig.
pi_32317519
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:42 schreef Hik het volgende:

[..]

Hobby, ok. Maar mensen reageren hier of k_man voorstelt hun kind te verkopen.
Get a life zeg, stelletje kneuzen...

(nog even afgezien van het feit dat iedereen zich erge zorgen moet gaan maken dat dit soort frusten blijkbaar in een auto rondrijden)
Je zou eens minder kunnen zeiken en eens kijken naar landen als Spanje, Turkije, Dubai, Saudie-Arabie etc.

Daar rijden ze als DEBIELEN. Waar hier mensen gaan huilen dat er 100 gereden word op de 3 baans Ring A10, daar rijden ze op heuvelachtige en levensgevaarlijke wegen 120. Met direct aan de zijkant een ravijn, en waar er alleen maar die reflectorpaaltjes staan en geen vangrailing

Je zou eens minder hard kunnen huilen, dat is ook een optie ?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:16:52 #211
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32317604
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:00 schreef k_man het volgende:
Dat auto's je hobby zijn wil nog niet zeggen dat je er ook keihard mee moet rijden. Als je hard wilt rijden ga je maar naar een circuit.
Wat een gelul. Verder is het gewoon kut dat ik nu gemiddeld 70-75 moet rijden (op die drie banen rijdt er niemand 80 omdat ze bang zijn voor een bonnetje) terwijl ik er eerst 120 kon rijden. En ja dat was veilig hoor
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:23:37 #212
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32317790
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef yup het volgende:
Je zou eens minder hard kunnen huilen, dat is ook een optie ?


Wié huilt hier nou, minipikkie?

Ik ben niet degene die onmiddellijk gaat hyperventileren als mensen een virtuele vinger uitsteken naar mijn auto hoor.

"Auto" inderdaad, niet "moeder" of "kind" of "geliefd huisdier", maar gewoon een bak bouten en moeren

Héélijk dit echt waar (en zorgwekkend tegelijk)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_32317847
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:16 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wat een gelul. Verder is het gewoon kut dat ik nu gemiddeld 70-75 moet rijden (op die drie banen rijdt er niemand 80 omdat ze bang zijn voor een bonnetje) terwijl ik er eerst 120 kon rijden. En ja dat was veilig hoor
Waarom gelul?

En veiligheid is maar één van de argumenten en nog niet eens de belangrijkste.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:26:51 #214
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32317882
Maar k_man: "het is gewoon kut"!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_32317972
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef yup het volgende:
Je zou eens minder kunnen zeiken en eens kijken naar landen als Spanje, Turkije, Dubai, Saudie-Arabie etc.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Omdat het in andere landen nóg beroerder geregeld is hoeven wij niks te doen?

Stel je voor dat je die redenering zou toepassen op je schoolcijfers. Yup haalt steeds vieren op z'n proefwerken. Ouders boos over al die onvoldoendes. Ja maar, protesteert yup, jullie moeten niet zeiken, want er zijn ook kindertjes in de klas die een twee halen!
pi_32317983
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef Hik het volgende:

[..]



Wié huilt hier nou, minipikkie?

Ik ben niet degene die onmiddellijk gaat hyperventileren als mensen een virtuele vinger uitsteken naar mijn auto hoor.

"Auto" inderdaad, niet "moeder" of "kind" of "geliefd huisdier", maar gewoon een bak bouten en moeren

Héélijk dit echt waar (en zorgwekkend tegelijk)
Jij bent diegene die huilt omdat hier zogenaamd mensen zijn die tegen het huidige verkeersbeleid zijn. Of mag dat niet ?

Als een verkrachter 1 jaar krijgt en ik vind dat weinig ben ik een huilie ?

Als ik het gewoon te triest voor woorden vind dat je 80 in de nacht mag over de Ring A10 ben ik dan ook een huile?

Materie om over na te denken
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? Omdat het in andere landen nóg beroerder geregeld is hoeven wij niks te doen?

Stel je voor dat je die redenering zou toepassen op je schoolcijfers. Yup haalt steeds vieren op z'n proefwerken. Ouders boos over al die onvoldoendes. Ja maar, protesteert yup, jullie moeten niet zeiken, want er zijn ook kindertjes in de klas die een twee halen!
Wat een domme vergelijking zeg :/

Ten eerste heeft Nederland zeer lage verkeersdoden aantallen per jaar. Om dit NOG lager te brengen ok, dat maakt mij niks uit, maar WEL als je daardoor trieste limieten gaat bedenken (en ik heb het niet over de Ring A10, want dat was milieu argument om die daar te pleuren)...

Ik bedoel maar, ik heb kaarsrechte stukken gezien die gebombardeerd zijn tot 30 zones

Ik zeg het NOG een keer: maar mensen die verwachten dat alles veilig voor hun gemaakt word zijn zeer asociale en trieste mensen. Niet alleen de overheid bepaalt of de wegen veiliger word, JIJ doet dat. De verantwoordelijkheden liggen GROTENDEELS bij jou.

Want als ze mijn rijbewijs afpakken kan ik nog steeds iemand doodrijden, zonder rijbewijs kan ik nog steeds doorrijden... (het mag niet, maar mogen is wat anders dan kunnen)
  woensdag 16 november 2005 @ 16:32:00 #217
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32318022
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef k_man het volgende:
Waarom gelul?

En veiligheid is maar één van de argumenten en nog niet eens de belangrijkste.
Oh we doen het massaal voor het milieu? En dan gaan we onder de Europese norm, gaan we bedrijven bouwen rond de ring, meer verkeer, zelfde probleem. Dan 50 KM/u ervan maken?
Ik vind dat die wegen langzaam moeten veranderen (bv fly-overs, meer banen, flexibele werktijden stimuleren en thuis werken, veel beter openbaar vervoer, alternatieve routes maken, etc.) zodat ze het verkeer aankunnen, file zorgt pas voor een echte milieuvervuiling.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32318121
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Oh we doen het massaal voor het milieu? En dan gaan we onder de Europese norm, gaan we bedrijven bouwen rond de ring, meer verkeer, zelfde probleem. Dan 50 KM/u ervan maken?
Ik vind dat die wegen langzaam moeten veranderen (bv fly-overs, meer banen, flexibele werktijden stimuleren en thuis werken, veel beter openbaar vervoer, alternatieve routes maken, etc.) zodat ze het verkeer aankunnen, file zorgt pas voor een echte milieuvervuiling.
Het een sluit het ander niet uit hoor. Natuurlijk zijn flexiblele werktijden, thuis werken en beter OV ook een goede zaak!.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:37:27 #219
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32318181
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:35 schreef k_man het volgende:
Het een sluit het ander niet uit hoor. Natuurlijk zijn flexiblele werktijden, thuis werken en beter OV ook een goede zaak!.
Waar leg jij de grens om voor het milieu op te komen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32318241
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef yup het volgende:
Als ik het gewoon te triest voor woorden vind dat je 80 in de nacht mag over de Ring A10 ben ik dan ook een huile?
Mwah, vooral een aso.
quote:
Ten eerste heeft Nederland zeer lage verkeersdoden aantallen per jaar. Blah, blah, blah...
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant hè? Ik zeg net dat veiligheid maar één van de argumenten is en niet eens de belangrijkste.
pi_32318372
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waar leg jij de grens om voor het milieu op te komen?
Nu doe je alsof opkomen voor het milieu ten koste moet gaan van iets anders. Maar als we écht allemaal 80 gaan rijden, zo de capaciteit van de weg verhogen en de files verminderen is dat tegelijk goed voor de economie. Iedereen blij (behalve dan de autofetishisten hier).
  woensdag 16 november 2005 @ 16:43:03 #222
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32318376
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef k_man het volgende:
Mwah, vooral een aso.
Waarom ben je tegen flexibele snelheden op wegen? Ik vind dat al jaren een goed plan, als er bijna niemand op de weg is mag je harder. Ik zie het probleem niet.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32318405
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Mwah, vooral een aso.
[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant hè? Ik zeg net dat veiligheid maar één van de argumenten is en niet eens de belangrijkste.
Begrijpend lezen is mijn sterkste kant mijn vriend, daar moet JIJ wat aan doen.

Want ik zei dat het bij de Ring A10 om het milieu ging.

Alleen het gaat weer een lang en idioot verhaal worden maar toch:

Waarom niet wegenbelasting van LPG radicaal verlagen en die van diesel dik verhogen ? Om maar wat te noemen ?

Waarom slaolie/lijnzaadolie etc. niet vrijgeven van accijns ?, het blijft nog steeds verboden om te gebruiken, terwijl het 10.000x beter is voor het milieu dan gewone diesel, het enige wat ik gehoord heb is dat ze er naar "zouden gaan kijken", en uiteraard niks meer van gehoord want als ze dit invoeren gaan ze DIK inkomsten missen!

Het gaat helemaal niet om milieu/veiligheid whatever. Het gaat om GELD. Die trajectcontrole haalt DIK meer geld binnen dan die flitspalen bij de Ring A10. Bij de flitspalen was het remmen en daarna verder knallen. Nu o wee als je gemiddelde maar bij de 90 km/u komt, want dan krijg je thuis een bon.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:45:00 #224
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32318421
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef k_man het volgende:
Nu doe je alsof opkomen voor het milieu ten koste moet gaan van iets anders. Maar als we écht allemaal 80 gaan rijden, zo de capaciteit van de weg verhogen en de files verminderen is dat tegelijk goed voor de economie. Iedereen blij (behalve dan de autofetishisten hier).
Geef eens een bron waaruit blijkt dat de files zijn vermindert door dat 80 km geneuzel. Ik merk het in ieder geval niet. En 80 rijden is soms gewoon simpelweg onzinnig. Zeg dan direct dat je overal 40 mag
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32318427
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waarom ben je tegen flexibele snelheden op wegen? Ik vind dat al jaren een goed plan, als er bijna niemand op de weg is mag je harder. Ik zie het probleem niet.
Ligt er maar aan waar die weg ligt. Op de A13 bij Rotterdam bijv vind ik 's nachts hard rijden best een probleem. De bezwaren van geluid, milieuvervuiling zijn 's nachts niet minder en dat van veiligheid maar ten dele.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:46:51 #226
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32318467
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef livEliveD het volgende:
Geef eens een bron waaruit blijkt dat de files zijn vermindert door dat 80 km geneuzel. Ik merk het in ieder geval niet. En 80 rijden is soms gewoon simpelweg onzinnig. Zeg dan direct dat je overal 40 mag
Overigens scheelt het me, om concreet te wezen, minimaal 15 minuten per dag. Dat vind ik zonde
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:48:35 #227
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32318504
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef k_man het volgende:
Ligt er maar aan waar die weg ligt. Op de A13 bij Rotterdam bijv vind ik 's nachts hard rijden best een probleem. De bezwaren van geluid, milieuvervuiling zijn 's nachts niet minder en dat van veiligheid maar ten dele.
Dus is overal er 40 van maken een goed plan! Immers geluid is minder en milieu wordt er door gespaard. Dus nogmaals, waar leg je de grens?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:59:14 #228
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_32318768
Volgens mij is TS een geitewollesokkendrager van het eerste uur!
Overal een extra rijbaan voor de mensen die hard willen en kunnen daar pleit ik voor!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_32318783
Een mooi voorbeeld:

Vrachtwagens verbieden.

Zal vast een boel dooien schelen. Maar realistisch of haalbaar is het dus mooi NIET.
pi_32318827
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Ligt er maar aan waar die weg ligt. Op de A13 bij Rotterdam bijv vind ik 's nachts hard rijden best een probleem. De bezwaren van geluid, milieuvervuiling zijn 's nachts niet minder en dat van veiligheid maar ten dele.
Over de bezwaren van milieuvervuiling en geluid kun je dan ook heel kort zijn: die zijn er niet. Iemand die willens en wetens langs een snelweg gaat wonen moet niet zeuren dat de lucht er minder schoon en er meer lawaai is. Niemand HOEFT daar te gaan wonen.

Al die bezwaren vormen maar een ding, k-man: een kapstok om een lucratief justitieel inkomstenbronnetje te beschermen. Zolang als de wetgever op die manier de wetgeving ongeloofwaardig maakt, zijn al die argumenten waardeloos.

Wat dat betreft is Duitsland wel degelijk een heel goed voorbeeld: daar waar een snelheidslimiet geldt, houdt men zich er ook netjes aan, simpelweg omdat de geloofwaardigheid van het beleid aldaar niet wordt aangetast door kosten/baten berekeningen op het ministerie van Justitie.

Pas als in Nederland ook weer op een realistische manier met snelheidslimieten wordt omgegaan, en flexibilisering van de maximumsnelheden is hede ten dage zeer wel realistisch, zal er weer geloofwaardigheid zijn voor limieten...
  woensdag 16 november 2005 @ 17:23:34 #231
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_32319494
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef livEliveD het volgende:
Geef eens een bron waaruit blijkt dat de files zijn vermindert door dat 80 km geneuzel. Ik merk het in ieder geval niet. En 80 rijden is soms gewoon simpelweg onzinnig. Zeg dan direct dat je overal 40 mag
De spijker op z'n kop, want de door k_man aangehaalde theorie is ook van toepassing bij 40km/u. Bovendien is het ook schoner! Maar k_man verkondigt hier een theorie, een theorie die gebaseerd is op pure wiskunde. In deze wiskundige formule is geen rekening gehouden met de menselijke factor, aangezien de menselijk factor onmogelijk is om in getallen uit te drukken, aangezien iedereen anders reageert. Zolang we de menselijke factor niet meerekenen zal de uitkomst van deze formule niet kloppen. We kunnen de uitkomst echter wel meten in de praktijk. Dit is ook gebeurd op de A1 tussen Apeldoorn en Deventer, en wat bleek? De de reistijd werd langer.

Maar niet getreurd, want k_man heeft wel meer leuke uitspraken. Ik merk dat hij de volgende vraag ontwijkt. Da's wel typerend. Dus komt ie nog een keer!
quote:
k_man heeft een geweldig idee. Iedereen moet zelf weten hoe hard men rijdt. De discussie is nu vanaf welke snelheid je niet meer verzekerd bent. k_man noemt noemt een getal 80 km/u ik zeg 10 km/u.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_32319998
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:23 schreef ACT-F het volgende:
De spijker op z'n kop, want de door k_man aangehaalde theorie is ook van toepassing bij 40km/u. Bovendien is het ook schoner!
Veertig is niet schoner, volgens mij. Het schijnt dat een auto het zuinigst en schoonst rijdt rond de 90 km/u.
pi_32320039
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Jalu het volgende:
Over de bezwaren van milieuvervuiling en geluid kun je dan ook heel kort zijn: die zijn er niet. Iemand die willens en wetens langs een snelweg gaat wonen moet niet zeuren dat de lucht er minder schoon en er meer lawaai is. Niemand HOEFT daar te gaan wonen.
Uh-huh.

jij snapt niet echt hoe de woningmarkt heden ten dage in elkaar steekt, geloof ik
  woensdag 16 november 2005 @ 17:45:15 #234
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32320073
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef yup het volgende:
Jij bent diegene die huilt omdat hier zogenaamd mensen zijn die tegen het huidige verkeersbeleid zijn. Of mag dat niet ?

Als een verkrachter 1 jaar krijgt en ik vind dat weinig ben ik een huilie ?
Nee, want dat gáát nergens over.
quote:
Als ik het gewoon te triest voor woorden vind dat je 80 in de nacht mag over de Ring A10 ben ik dan ook een huile?
Je kunt het best vinden, maar om je er nu zó vreselijk over op te winden.
Nogmaals: je zit hier een beetje te hyperventileren over NON-onderwerp. Of heb je zó weinig perspectief, zó weinig leven dat "lekker doorrijden" wérkelijk net zoveel opwinding waard is als (je eigen voorbeeld) een verkrachting? Dat hoop ik toch niet...

In een ander topic zei iemand "Je kunt best iemands vrouw of vriendin inpikken, maar niet zijn parkeerplaats". Dat was een grapje (hoop ik ), maar geeft wel aan wat ik bedoel. Sommige mensen (hier) benaderen hun auto/rijbewijs/parkeerplek/maximumsnelheid als een levensbehoefte en een mensenrecht. Dat spoort toch voor geen meter?
quote:
Materie om over na te denken
Doe je best, zou ik zeggen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_32320085
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Uh-huh.

jij snapt niet echt hoe de woningmarkt heden ten dage in elkaar steekt, geloof ik
Ik snap dat juist donders goed: mensen gaan juist wel pal langs die snelweg wonen omdat de huizen daar (o wonder!) goedkoper zijn, en gaan vervolgens klagen dat ze last hebben van die snelweg...
pi_32320112
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Geef eens een bron waaruit blijkt dat de files zijn vermindert door dat 80 km geneuzel. Ik merk het in ieder geval niet. En 80 rijden is soms gewoon simpelweg onzinnig. Zeg dan direct dat je overal 40 mag
Ja, dit argument is al eerder voorbij gekomen en weerlegd. Met bronnen en alles.

Punt is dat de files met name onstaan door de plotselinge overgang van 120 of 100 naar 80. Dat is nou juist één van de argumenten om overal 80 in te stellen.
pi_32320121
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef Hik het volgende:

In een ander topic zei iemand "Je kunt best iemands vrouw of vriendin inpikken, maar niet zijn parkeerplaats". Dat was een grapje (hoop ik ), maar geeft wel aan wat ik bedoel. Sommige mensen (hier) benaderen hun auto/rijbewijs/parkeerplek/maximumsnelheid als een levensbehoefte en een mensenrecht. Dat spoort toch voor geen meter?
[..]
Weet je wat voor geen meter spoort? Het feit dat we in een land leven waar de wetten op het gebied van het verkeer zo opgesteld worden dat de handhaving van die wetten zoveel mogelijk geld oplevert...
pi_32320148
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef Jalu het volgende:
Ik snap dat juist donders goed: mensen gaan juist wel pal langs die snelweg wonen omdat de huizen daar (o wonder!) goedkoper zijn, en gaan vervolgens klagen dat ze last hebben van die snelweg...
Volgens mij zijn het vooral huurhuizen.
pi_32320158
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dit argument is al eerder voorbij gekomen en weerlegd. Met bronnen en alles.

Punt is dat de files met name onstaan door de plotselinge overgang van 120 of 100 naar 80. Dat is nou juist één van de argumenten om overal 80 in te stellen.
Dat zou ook prima een argument kunnen zijn om overal weer gewoon 120 in te stellen.
pi_32320177
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het vooral huurhuizen.
En dus?
  woensdag 16 november 2005 @ 17:49:51 #241
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32320179
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef k_man het volgende:
Ja, dit argument is al eerder voorbij gekomen en weerlegd. Met bronnen en alles.

Punt is dat de files met name onstaan door de plotselinge overgang van 120 of 100 naar 80. Dat is nou juist één van de argumenten om overal 80 in te stellen.
Ja en waarom is het leuk om een half uur langer onderweg te zijn naar Groningen? Zet dan alles gewoon op 120
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32320194
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:44 schreef yup het volgende:
Waarom niet wegenbelasting van LPG radicaal verlagen en die van diesel dik verhogen ? Om maar wat te noemen ?

Waarom slaolie/lijnzaadolie etc. niet vrijgeven van accijns ?, het blijft nog steeds verboden om te gebruiken, terwijl het 10.000x beter is voor het milieu dan gewone diesel, het enige wat ik gehoord heb is dat ze er naar "zouden gaan kijken", en uiteraard niks meer van gehoord want als ze dit invoeren gaan ze DIK inkomsten missen!
Kijk, dit zijn ook goede plannen. Maar zoals ik al eerder zei: het een sluit het ander niet uit.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:50:41 #243
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32320198
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Jalu het volgende:
Dat zou ook prima een argument kunnen zijn om overal weer gewoon 120 in te stellen.
Hej je was me voor
Iemand een snelle link naar die bronnen trouwens? En nee ik heb idd geen zin om te zoeken
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32320217
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef Jalu het volgende:

[..]

En dus?
Slaat je argumentatie nergens op.
pi_32320218
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Nee, want dat gáát nergens over.
[..]

Je kunt het best vinden, maar om je er nu zó vreselijk over op te winden.
Nogmaals: je zit hier een beetje te hyperventileren over NON-onderwerp. Of heb je zó weinig perspectief, zó weinig leven dat "lekker doorrijden" wérkelijk net zoveel opwinding waard is als (je eigen voorbeeld) een verkrachting? Dat hoop ik toch niet...

In een ander topic zei iemand "Je kunt best iemands vrouw of vriendin inpikken, maar niet zijn parkeerplaats". Dat was een grapje (hoop ik ), maar geeft wel aan wat ik bedoel. Sommige mensen (hier) benaderen hun auto/rijbewijs/parkeerplek/maximumsnelheid als een levensbehoefte en een mensenrecht. Dat spoort toch voor geen meter?
[..]

Doe je best, zou ik zeggen...
Milieu activisten zien dieren en het milieu ook als levensbehoefte.

Catch my drift.

Dat jij dat niet vind sporen (dat er auto geilers zijn) vind ik juist raar.

Ieder mens is anders. Ik vind auto's en motoren leuk, de ander paarden en de andere kleiduifschieten. Het is maar net wat jij gewoon leuk vind.

Verder maak ik me er nooit druk over hoor (lijkt misschien anders op dit forum), als ik me druk erover zou maken zou ik op me 30ste sterven aan een hartaanval. Ik emigreer liever naar een land waar je naar hartelust kan scheuren. En dat is mijn plan ook. Eerst kijken voor stage in buitenland, en als dat mij bevalt hop verkassen
pi_32320223
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja en waarom is het leuk om een half uur langer onderweg te zijn naar Groningen? Zet dan alles gewoon op 120
Dat argument van k-man is trouwens nog flauwekul ook, de werkelijke reden waarom files ontstaan is gewoon een tekort aan wegcapaciteit, om de simpele reden dat ons wegennetwerk goeddeels sinds de jaren '70 niet meer is uitgebreid...
pi_32320237
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dat zou ook prima een argument kunnen zijn om overal weer gewoon 120 in te stellen.
Ware het niet dat je dan voorbij gaat aan alle andere argumenten.
pi_32320244
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Slaat je argumentatie nergens op.
Want? Vertel eens, wie wordt er gedwongen om in Rotterdam naast een snelweg te gaan wonen?
pi_32320264
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja en waarom is het leuk om een half uur langer onderweg te zijn naar Groningen? Zet dan alles gewoon op 120
Waarom zou je zonder files een half uur langer onderweg zijn dan met files?
pi_32320269
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ware het niet dat je dan voorbij gaat aan alle andere argumenten.
Welke argumenten? Die non-argumenten die je altijd weer in deze topics ziet langskomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')