Het gaat om de reisgeboorte in het leven, niet om het einddoel.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
Maareh, je kan de porno ook zover overdrijven dat je dus nooit meer kunt rijden op je porno motor.![]()
quote:
Nee, je keek er al zo'n beetje overheen.. een SM.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
niet gelezen dat het een Ducati is.
Ze noemen het een hypermotard.quote:[quote]ik vond dat frame al een beetje Ducati-achtig aandoen.Deze vind ik ook errug mooi maar heeft het nog wel veel met een Motard te maken? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Ik vind dit meer een straatbike dan een crossert. Peppo?
eigenlijk is dat heel simpelquote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
niet gelezen dat het een Ducati is
ik vond dat frame al een beetje Ducati-achtig aandoen.Deze vind ik ook errug mooi maar heeft het nog wel veel met een Motard te maken? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Ik vind dit meer een straatbike dan een crossert. Peppo?
je heb wel smaakquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Aprilia RS125model 2006, alleen jammer van de smalle achterband.
![]()
[afbeelding]
waarom geen dubbele achterlicht(jes) en die meteen laten werken als knipperlicht? Heb dat een keer gezien en zag erquote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef Makster het volgende:
Verder moeten er ook nog pinkers op (die komen aan het stuur), achter wil ik ze in de kont weg werken.
En heb je de originele nota afgegeven van waar je hem gekocht hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:03 schreef stinkie het volgende:
Spannend
Motor nu bij Goedhart, pak gaat er morgen heen. Vrijdag komt expert langs en gaat er gesteggeld worden over de centen. Waarschijnlijk doen ze idd een bieding, dus soort van totall loss verklaring met behoud van wrak en een zakje geld. Zal voornamelijk over de kosten van de kleding gaan....
Waarom zou ik? Goedhart weet wat ik er voor betaald heb, maar dat gaat de verzekering niks aan. Die hebben de vervangingswaarde op te hoesten, niet wat ik ervoor betaald heb. Kleding is net 2 jaar oud en op die valplekken na onbeschadigd. Laat ze maar met een bedrag komen, dan zie ik wel. Die Alp blijft wel rijden (mits balhoofd e.d. niet naar de klote zijn).quote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En heb je de originele nota afgegeven van waar je hem gekocht hebt.
Nee, zeker was wel een wereldaankoop.![]()
En waar gaan je fantasieen nu over? Qua motor ja.![]()
Dat is heel simpel. Ik begrijp nu geloof ik wel hoe het zit.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk is dat heel simpel![]()
1) een crosser heeft geen kenteken.![]()
2) een SM staat alleen in de schuur bij de eigenaar.
3) een Hyper SM is voor mensen die met de trend mee willen doen. * ! *
4) een Enduro is na punt 3 toe aan punt 2![]()
5) punt 1,2,4 mogen niet boven de 100 kilo komen omdat het anders een punt 3 word![]()
5,5) uiteindelijk kopen ze na een lange lijdensweg gewoon weer een motor waar je gewoon mee kan rijden.![]()
* ! * en dus later dat ding in de schuur zetten en er nooit meer op rijden omdat ie stuk is.
Heb ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
waarom geen dubbele achterlicht(jes) en die meteen laten werken als knipperlicht? Heb dat een keer gezien en zag eruit, wil het ook gaan fabrieken op de walvis
zelf gefabriekt? Waar spullen gemaakt? Kostte da? Zou het op een gsx600f passenquote:
RF heeft 2 lampen voor remmen in 1 unit, ik heb bij mototronix het kastje gekocht (60 eruo of zo) en zelf er tussen gezet. Er is op marktplaats ook een aanbieder die de kastjes voor 29,95 aanbied, zelfde principe, iets anders aansluiten. Dus als ik nu rem gaan de 2 remlampen aan, als ik richting aangeef gaat de corresponderende remlamp knipperen, als tegelijk rem blijft de ene knipperen en de andere gaat aan. Das in het kort de werking. Als je maar 1 remlamp hebt, moet je zelf een en ander maken. Volgens mij hebben die oudere f'jes (heb zelf een 1100f gehad) een smal kontje met maar 1 remlamp/achterlicht combi. Das dus lastig, want je hebt dan 1) je acherlict bij je remlicht en 2) maar 1 lamp om richting aan te geven (das niet handigquote:Op woensdag 16 november 2005 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
zelf gefabriekt? Waar spullen gemaakt? Kostte da? Zou het op een gsx600f passen
vragen vragen vragen
Gewoon die naam googlen, dan kom je die ad vanzelf wel tegen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
Ik ben heel kieskeurig hoorging zo mondeling nog geen vonkje over.
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Meer info had ze niet, en de website was nog niet in de lucht.![]()
Stom dat je daar niet op naam kan zoeken.............................
Ach, moraal van dit verhaal: een Hyperbike is een compromis.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
eigenlijk is dat heel simpel![]()
1) een crosser heeft geen kenteken.![]()
2) een SM staat alleen in de schuur bij de eigenaar.
3) een Hyper SM is voor mensen die met de trend mee willen doen. * ! *
4) een Enduro is na punt 3 toe aan punt 2![]()
5) punt 1,2,4 mogen niet boven de 100 kilo komen omdat het anders een punt 3 word![]()
5,5) uiteindelijk kopen ze na een lange lijdensweg gewoon weer een motor waar je gewoon mee kan rijden.![]()
* ! * en dus later dat ding in de schuur zetten en er nooit meer op rijden omdat ie stuk is.
Sommige mensen zijn echt debielquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat van die discriminatie met die zwarte pieten is een paar jaar geleden ook ter sprake gekomen. Het is toch belachelijk?! Het bestaat al zo lang voor kinderen en nu zou het ineens niet meer kunnen. Dat is met steeds meer dingen zo. Waar je al niet over kunt zaniken.. Het gaat echt nergens over.![]()
M.a.w. ze was te snel voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben net gebeld door een veel te snel sprekende dame die een vage functie aanbood, en in 1 adem door zonder wat vragen te stellen nou ja of ik gelijk beschikbaar was doorraasde naar een exclusieve afspraak met de regiomanager die alleen deze nog tijd had.![]()
Ik ben heel kieskeurig hoorging zo mondeling nog geen vonkje over.
![]()
Telefoonnummer genoteerd, en ik zoek me nu rot op werk.nl waar die advertentie staat.![]()
Meer info had ze niet, en de website was nog niet in de lucht.![]()
Stom dat je daar niet op naam kan zoeken.............................
Mail forwarded vanaf kawasaki.zx6r at gmailquote:Op woensdag 16 november 2005 07:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ je pasje
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:59 schreef hicham het volgende:
@pimber, voor dat pasje moet je wel betalen tochIk wou het ook doen maar zag dat het niet kon met de giropasbasis, alleen met de normale giropas. En de normale giropas kost 7,95 per jaar en die maak ik liever over naas Koos Spee
Dat doe ik normaal ook wel, maar dit is zo'n algemene Engelse term.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
Gewoon die naam googlen, dan kom je die ad vanzelf wel tegen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |