Kloptquote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij had jij hem al aan een ketter verkocht
Maar als je niet hoefde te sleutelen aan dat ding had ik hem wel als gift in ontvangst genomen
Nieuwere modellen zijn wat makkelijker, ik ben een keer naar de Maasvlakte geweest, en heb iemand op de CR laten rijden die er zelf eentje had, en die kreeg'em ook niet aangetrapt.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef stinkie het volgende:
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest starten
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
zitten jullie daarop pimber/hicham(reageer als je er wel op zit
)
quote:Op donderdag 03 november 2005 14:06 schreef Demivierge het volgende:
Zaterdag stond m'n buurjongetje (6 jaar) voor de deur met een leeg gelopen voetbal in z'n handen. Of ie m'n pomp even mocht lenen.??? Pomp? Sorry, Jelle ik heb geen pomp om ballen op te blazen. "Maar hoe blaas jij dan die bal op?"" Bal, welke bal?? "Die bal die je altijd op je hoofd hebt als je gaat rijden!!!""
quote:Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik
stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat
mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende
gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: ¤187 ,-
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: ¤ 50 ,-
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Boek 2 keer ofzo snel doorgelezen.
Oh ja met 49 goed van de 50 vragen, 1 fout dus, valt me wel tegen ik had 0 fout verwacht
Naja dat valt wel weer mee, brommer met 3 fout en auto ook met 3 fout gehaald, en dit dus nu met 1 fout
Ik is blij
Ja wie gaat er nou mountainbiken.quote:
quote:
Hm, zo te zien heb je hem alsnog eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
HAAAALLLOOOOOOO er is al een nieuwe open hoor
Hmm, effe dat springend stuk snot eruit flikkeren![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Oh ja met 49 goed van de 50 vragen, 1 fout dus, valt me wel tegen ik had 0 fout verwacht
Naja dat valt wel weer mee, brommer met 3 fout en auto ook met 3 fout gehaald, en dit dus nu met 1 fout
Ik is blij
Kreeg amper de kans.quote:
Zo jammer he, 1 foutquote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Dat is al een heel goed begin.![]()
Als je maar 1 fout hebt dan had je er ook makkelijk géén kunnen maken.![]()
Ik heb nu binnen:quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Hm, zo te zien heb je hem alsnog eruit geflikkerd
[..]
[afbeelding] Tof manWat dat betreft heb ik die zalen nu wel vaak genoeg gezien met al die stresskippen en minutenlange instructies.
Hoever ben je nu in de vorm van een totaal overzicht
![]()
Had je niet je BV al?
En wanneer rij je nu altijd rond?
![]()
Daar heeft dit snotpoppetje duidelijk geen last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Kunnen we over een paar maanden raggen door Amsterdamquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef yup het volgende:
Ik heb nu binnen:
Theorie.
Examen motorvoertuigbeheersing.
Alleen examen verkeersdeelname nog. Wat ook binnenkort zal komen als ik de instructeur geloven mag
Geen warming up gedaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Pimberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef yup het volgende:
Ik heb nu binnen:
Theorie.
Examen motorvoertuigbeheersing.
Alleen examen verkeersdeelname nog. Wat ook binnenkort zal komen als ik de instructeur geloven mag
Ik naar de plaatselijke AH lopen en opeens knie opslotquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heeft dit snotpoppetje duidelijk geen last van [afbeelding]![]()
wat een sportievelingen hier
![]()
[..]
Kunnen we over een paar maanden raggen door Amsterdam![]()
wel een cool dingquote:
Dank u wel Citrofapper.quote:
Mooi blijven doen waar ze goed in zijn, auto's dus. Niet voor niets elk jaar WRC kampioenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef yup het volgende:
[..]
Dank u wel Citrofapper.
Jammer dat Citroen geen motoren maakt heis maar beter ook denk ik
![]()
![]()
Ik denk dat Pepijnquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef yup het volgende:
Jammer dat Citroen geen motoren maakt heis maar beter ook denk ik
![]()
![]()
Verder worldbeater: ik rij overal met de motor... Soms door stad soms op dijkjes, soms Noord soms west etc.
Op de motor kom je heel ver (itt tot autorijles dat saai routinewerk was)
BMW kampion WTCC (word touring car championship)quote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mooi blijven doen waar ze goed in zijn, auto's dus. Niet voor niets elk jaar WRC kampioen![]()
Geef mij voor de hoogtoerige motoren maar een Jap![]()
Dat verandert steeds, het kan iedere dag zijn ik heb geen vast rij rooster. Ik kijk gewoon wanneer het me uitkomt. Dus kan in principe van maandag tot vrijdag zijn...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat Pepijnbedoelde welke dagen
De nieuwe Beemer lees ik net, zag daarvoor alleen het plaatje.quote:
Pimberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat Pepijnbedoelde welke dagen
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber: wanneer.
Beater: wanneer.
Yup: waar.
![]()
![]()
![]()
Dus toch, las het in je verkoop topicquote:Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef yup het volgende:
Geuzenveld ?
Slotermeer dude, slotermeer
En zeer dichtbij de haarlemmermeer weg
SLOTERMEER!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef worldpimber het volgende:
Dus toch, las het in je verkoop topic
Dacht dat je in het begin Geuzenveld ooit had gezegd, maar mijn fout dus![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mark heeft mijn CR aan een ketter verkocht.![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo kun je het ook brengen.Maar ik vind de reactie van Stinkie toch net wat geloofwaardiger, sorry.
![]()
Aanbodquote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Potverdikkie wat ben ik blij dat ik niet op het aanbod van Randstad gisteren ben ingegaan.. ouder worden is differencieren wat je nou echt wilt.![]()
1.95 meter en 120 kiloquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest starten
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Ik is blij
Ik ga straks ook 10 kmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
Niet eens gezien van Rausje .. poging tot rellen van de anti SM beweging.quote:
Mja, idee dan, mierenneuker.quote:AanbodJe zou waarschijnlijk ook niet eerst 3 gesprekken gevoerd moeten hebben
Das een teffus combo merk ik net welquote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien CTRL + W eens proberen![]()
![]()
Dat doe ik zelfs beter met mijn 25 kw brommer die ik niet hebquote:Op woensdag 16 november 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Kiek uut amateurrijders, als je een burn out maakt.
Zelfs een prof gaat dan nog wel eens in de fout.
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een teffus combo merk ik net wel![]()
Wat is het verschil met ALT + F4.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef worldpimber het volgende:
Misschien CTRL + W eens proberen![]()
![]()
Streetfighter maken.quote:
Kuip raakt de grond nauwelijks met demonteren, nu kan ik die van binnen en buiten eens goed schoonmaken, net als de rest van de motor, anders staat er morgen 2 uur schoonmaakkosten op de rekening ben ik bant, ZE IS VIEEEEESSSSSS, bleh, nou ja, liever zelf doen dan ervoor betalenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is het verschil met ALT + F4.![]()
[..]
Streetfighter maken.![]()
Ik waste mijn chick altijd voordat ik ze ging strippen.
Dan kregen de kuipdelen minder snel krassen was mijn idee.![]()
Daar had ie vast niet in getrapt.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is het verschil met ALT + F4.![]()
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:quote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere werkruimte heb je daar Roadkill, zoiets mis ik echt
Is het vuil op die kappen nou nog steeds de modder van die ene baggermeet?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
dirty naked chick
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje wel ja, ik heb inmiddels ook nieuwe modder aangeschaftquote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Is het vuil op die kappen nou nog steeds de modder van die ene baggermeet?
Hij is wel weer mooi schoon zegquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:
ohja, bring your own tools !
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |